"Here is some leaked Black Ops 2 information from an industry contact at Activision. Although he is just an associate producer, he has been telling me all about the game. This information is 100% correct, and verified, and I will not reveal my friends name. He doesnt even know I am posting this. I will provide no other details, as I do not know anything more than this, so please do not ask."quote:Op 28 april aanstaande zal de eerste trailer verschijnen van Call of Duty: Black Ops 2. Deze Debut Trailer verschijnt precies twee jaar na de eerste trailer van de eerste Black Ops. Bovenstaand plaatje stond namelijk korte tijd op de officiële Call of Duty.com site, maar werd snel na ontdekking weer offline gehaald.
Het plaatje is ontdekt op een vrij simpele manier. De ontdekker heeft de link naar plaatjes van Modern Warfare 3, http://www.callofduty.com/mw3/images, vervangen door http://www.callofduty.com/bo2/images. De URL is ondertussen offline gehaald door Activision.
Wat we van deze trailer moeten verwachten, is nog onbekend, maar het zal vast en zeker weer voor veel spanning en spektakel zorgen!
Die zijn er om geen rood stipje te krijgen op de mini mapquote:Op maandag 12 november 2012 15:13 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Supressors zijn er alleen voor de flinch. Gewoon M9 silenced stylo.
M9 + silencer was rood stipje op de map in MW2.quote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er om geen rood stipje te krijgen op de mini map
Jep. Nog niet officeel aangekondigd. Maar wel al voice acteurs voor ingehuurdquote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zal er volgend jaar zijn? MW4?
MG42 ofzoiets had dit toch ook?quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
M9 + silencer was rood stipje op de map in MW2.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Jep. Nog niet officeel aangekondigd. Maar wel al voice acteurs voor ingehuurd
Ja ik snapte de flinch comment ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die zijn er om geen rood stipje te krijgen op de mini map
Bedoelde dit: reduces the muzzle flash of the weapon.quote:Op maandag 12 november 2012 15:43 schreef BzP het volgende:
[..]
Ja ik snapte de flinch comment ook niet
Aight, daar heb ik nooit veel last van.quote:Op maandag 12 november 2012 15:46 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Bedoelde dit: reduces the muzzle flash of the weapon.
Resume:quote:Op maandag 12 november 2012 15:39 schreef Stink-ui het volgende:
Zucht, ik vind het echt een update zo van bo1 ik wacht nog even tot mw4
Sowieso "Ik wacht wel even tot mw4" Net of dat geen update wordtquote:Op maandag 12 november 2012 16:00 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Resume:
MW2 was een update van MW.
MW3 was een update van MW2.
BO is een spin-off van MW
BO 2 is een update van BO
What's your point?
quote:Op maandag 12 november 2012 16:13 schreef over_hedge het volgende:
Elite is dit jaar gratisDat is wel beter
In-fucking-deed.quote:Op maandag 12 november 2012 16:08 schreef BzP het volgende:
[..]
Sowieso "Ik wacht wel even tot mw4" Net of dat geen update wordt
Wat?quote:
Ik vond de MP van BO1 veeeeel meer relaxed en laid back aanvoelen, geen idee waarom. Alsof het beter gebalanceerd was ofzo.quote:Op maandag 12 november 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Tevens, de enige reden dat ik BO2 wel koop en MW3 niet.
Het is anders, een andere setting.
Hopen dat de SP ook een beetje de moeite waard is en niet alleen maar quicktime events....
Komt goed, ik ga denk ik uav + c-uav en hellstorm gebruiken.quote:Op maandag 12 november 2012 14:57 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mee eens!
Ik ga wel zorgen dat standaard iemand van mijn party counter uav ana heeft
Ik sowieso uav. c uav weet ik nog niet. Eerst andere killstreaks uitproberenquote:Op maandag 12 november 2012 16:31 schreef MarkM het volgende:
[..]
Komt goed, ik ga denk ik uav + c-uav en hellstorm gebruiken.
Die swarm is leuk! Stealth chopper ook, beetje jammer dat hij zo laag vliegt dat je hem makkelijk ziet.quote:Op maandag 12 november 2012 16:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik sowieso uav. c uav weet ik nog niet. Eerst andere killstreaks uitproberen
Ja, die swarm is alleen 1900 puntenquote:Op maandag 12 november 2012 16:33 schreef MarkM het volgende:
[..]
Die swarm is leuk! Stealth chopper ook, beetje jammer dat hij zo laag vliegt dat je hem makkelijk ziet.Dus aan het stealth gebeuren heb je niet zoveel.
38 claymores slopen en je hebt hem!quote:Op maandag 12 november 2012 16:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, die swarm is alleen 1900 puntenDus die ga ik niet instellen
Voeg mash-nl maar toe. ik speel bijna altijd in een party. Als je objective speelt mag je wel mee doen.quote:Op maandag 12 november 2012 16:29 schreef wuuht het volgende:
zijn er mensen die ik op de ps3 kan toevoegen, mijn psn naam is wauturr.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef bobbernaut het volgende:
Kan je zombies met 2 of meer spelers splitscreen spelen?
Het is nu gratis omdat de maps er niet meer bijzitten. Die zijn nu los voor 50¤ te koop.quote:Op maandag 12 november 2012 16:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat?Vorig jaar koste dat nog geld. Naja je kon wel gratis account maar kon je veel dingen niet mee wat nu wel kan.
Ja dat weet ik. Maar videos en contest en clans etc was eerst alleen als je die 50 euro betaald had. Nu is dat wel gratis. Nu betaal je alleen extra als je de maps wilt.quote:Op maandag 12 november 2012 16:46 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is nu gratis omdat de maps er niet meer bijzitten. Die zijn nu los voor 50¤ te koop.
quote:Op maandag 12 november 2012 16:42 schreef DoofenSchmirz het volgende:
http://www.cracked.com/ph(...)-new-call-duty-game/
jaa, ook s&d (vind ik zo vet)quote:Op maandag 12 november 2012 16:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voeg mash-nl maar toe. ik speel bijna altijd in een party. Als je objective speelt mag je wel mee doen.
We spelen eigenlijk meestal dominationquote:
Er zijn veel meer saturns openquote:Op maandag 12 november 2012 19:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik Amsterdam woonde overwoog ik toch om voor deze keer een spelletje snachts te kopen..
Want 33 euro is wel een hele leuke prijs voor een game
Via bol.com was toch wel met nuketown?quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef gniffie het volgende:
Nuketown was toch enkel met de pre-order te krijgen. Zwak hoor
oh echtquote:Op maandag 12 november 2012 20:43 schreef over_hedge het volgende:
nuketown zombies is weer anders dan gewoon nuketown
ja denk het? Weet het niet zekerquote:
Het jaar daarop blops 3 komt uit op de ps4 en xbox 720 met een nieuwe enginequote:Op maandag 12 november 2012 15:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat zal er volgend jaar zijn? MW4?
Ik zeg doenquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
MM groningen is klaar voor de release zag ik, stond een humvee en een jeep voor de deur. Heb nooit zo een nachtelijke release meegemaakt en woon nu vlakbij de MM zal ik gaan?
Ja laat maar weten hoe het was fotootje of zo dan kan ik lekker thuis blijven okquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
MM groningen is klaar voor de release zag ik, stond een humvee en een jeep voor de deur. Heb nooit zo een nachtelijke release meegemaakt en woon nu vlakbij de MM zal ik gaan?
Same, kon het niet weerstaanquote:Op maandag 12 november 2012 21:40 schreef maurisioo het volgende:
Heb nu al spijt dat ik het spel gekocht heb. Had beter kunnen wachten tot het wat goedkoper zou worden.
zou je mij kunnen toevoegen 2.88 kdr op bo en redelijk objectief spelend, speelde altijd in partys van 5/6 en dan 1 uav cuav en blackbird en dan als 1 iemand blackbird had gewoon unlimited blackbirdquote:Op maandag 12 november 2012 17:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We spelen eigenlijk meestal domination
Voeg mij maar toe: mash-nl stuk makkelijker dan jouw naamquote:Op maandag 12 november 2012 21:50 schreef Neejman het volgende:
[..]
zou je mij kunnen toevoegen 2.88 kdr op bo en redelijk objectief spelend, speelde altijd in partys van 5/6 en dan 1 uav cuav en blackbird en dan als 1 iemand blackbird had gewoon unlimited blackbirdpsn is trouwens D0MiiNAT0R7 met 2 nullen als o
Is op consoles ook al jaren kut daarom koop ik geen CoD meer. Ik had nog hoop dat het in blops2 goed zou komen, maar neequote:Op maandag 12 november 2012 21:54 schreef gniffie het volgende:
PC versie heel erg verneukt dus
[ afbeelding ]
![]()
Ik ga wel.... met MW3 ook gegaan. Is op zich wel grappig om mee te makenquote:Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef xminator het volgende:
Maar ik ga hem toch niet kopen, twijfels twijfelsquote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga wel.... met MW3 ook gegaan. Is op zich wel grappig om mee te maken
En anders kan ik hem pas donderdag ophalen.
haha komt goed ik voeg je morgen toe!quote:Op maandag 12 november 2012 22:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Voeg mij maar toe: mash-nl stuk makkelijker dan jouw naamWe spelen met 3 goede spelers, en 2 die niet zo goed zijn. Maar spelen wel objectief. We speelde black ops vaak met zijn 3en en hadden dat ook altijd, 1 iemand haalt black bird. de andere 2 vlak er na ook
Is wel vet altijd
quote:Op maandag 12 november 2012 23:20 schreef rickyszz het volgende:
Hij is verzonden morgen en al om 12 uur vrij van school![]()
1 min punt alleen al, de AK74U en iets minder erg de Famas zitten er alleen niet bij
Hij speelde gewoon fijn, zal mij een worst wezen dat het een noob wapen is.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Al zat hij er wel bij, wie zegt dat ze dan hetzelfde spelen als in BO? En wees maar niet bang hoor, er zal vast wel weer een noob wapen bijzitten als de 74u....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja de meeste zijn wel een beetje klaar met CODquote:Op dinsdag 13 november 2012 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
Het was helemaal niet drukBij MW3 was het 10 keer zo druk.
Maar heb wel een leuke tas en een poster
Waarom vraag je dan? Op dit tijdstip dat iedereen COD kan downloaden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:41 schreef stoeltafel het volgende:
Alleen het installeren gaat wel heel traag. Doe er 55min over zegt steam.
Waarom gaat dit zo traag? 2mb per seconde en ik moet 12168mb installeren
Installeren via steam is toch juist downloaden? Hij moet toch de bestanden ophalen en installeren op je systeem. Dat duurt gewoon lang nu omdat er zat mensen zijn die ook nu die bestanden aan het ophalen zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:48 schreef stoeltafel het volgende:
Heb het niet over downloaden maar over installeren. Raar dat het zo langzaam gaat. Het lijkt al iets sneller te gaan maar vaag is een installatie van een dvd wel snel. Windows 7 deed ik laatst 15min over. Zit nu op 1/3
Volgens mij installeert die toch de 12GB vanaf de dvd. Lijkt er wel op want hij maakt veel lawaai. Gelukkig is het einde inzicht, ben echt benieuwd.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:53 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Installeren via steam is toch juist downloaden? Hij moet toch de bestanden ophalen en installeren op je systeem. Dat duurt gewoon lang nu omdat er zat mensen zijn die ook nu die bestanden aan het ophalen zijn.
Hahahaha nu zie ik het.quote:Op dinsdag 13 november 2012 00:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Volgens mij installeert die toch de 12GB vanaf de dvd. Lijkt er wel op want hij maakt veel lawaai. Gelukkig is het einde inzicht, ben echt benieuwd.
Damn zou het ook wel willen man. Lekker gamen voor geldquote:
Ja fuck ook al die maps die je niet kent, elke keer de verkeerde kant oplopenquote:Op dinsdag 13 november 2012 01:42 schreef SoldMayor het volgende:
Eerste avond zit er op. K/D van 0.92![]()
Je wordt echt alleen maar van de zijkant of van achteren neer gekankerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |