Ik heb de slurf met 2 afzonderlijke toeren vast gemaakt. Maar die toeren moesten direct na elkaar.....Tenminste als ik goed gelezen heb.quote:Op woensdag 14 november 2012 13:58 schreef trui het volgende:
[..]
wow, mooi garen! maar wel valt me weer de platgedrukte slurf op. heb je 'm dicht vastgehaakt aan de kop of in 2 afzonderlijke toeren?
heel mooi die kersthanger, spuuglokje! is dat het patroon van craftvalley?
oooooh die is echt geweldig!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 14:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ik heb de slurf met 2 afzonderlijke toeren vast gemaakt. Maar die toeren moesten direct na elkaar.....Tenminste als ik goed gelezen heb.
Hier heeft ie een dikkere slurf....tis net hoe je hem vormt volgens mij
[ afbeelding ]
Nee ik heb hem idd niet gevuld....stond niet in het patroon en ook niet aan gedacht eigenlijk. Maar idd een dikkere slurf is eigenlijk leuker.quote:Op woensdag 14 november 2012 14:24 schreef trui het volgende:
heb je 'm ook gevuld? ik vind 't wel leuk als ie bij de aanzet een beetje dikker is, zoals hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is inderdaad echt een heel leuk patroon! Weet jij zo of het een lastig patroon is? Of is hij vrij simpel?quote:Op woensdag 14 november 2012 15:10 schreef Angelof9 het volgende:
Dottey, wat is ie goed gelukt! Ik vond dat ding een ramp om te maken en de mijne was niet goed gelukt.
Binky is ook een leuk patroon voor multi-garen.
voor een net beginner is hij lastig. Je moet zelf veel tellen en berekenen. Maar als je al vaker beestjes enzo maakt en het in je vingers zit is hij oke om te maken.quote:Op woensdag 14 november 2012 15:16 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt een heel leuk patroon! Weet jij zo of het een lastig patroon is? Of is hij vrij simpel?
Het idee is dat je bij de 2e rij alleen door de slurf steken haakt, niet door de steken die eronder zitten. Dan blijft ie open. Duurde bij mij ook 2 padma's voor ik dat door hadquote:Op woensdag 14 november 2012 15:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
ja maar....als ik rij 6 de onderkant vast moet maken en bij rij 7 de bovenkant dan komt daar toch geen gat?! want je moet hem aan het lijf vastmaken....je werkt niet met losse ofzo om daar een gat te krijgen.
of snap ik het nu helemaal niet?
euh jaquote:Op woensdag 14 november 2012 16:04 schreef Angelof9 het volgende:
Of wat Lijnloos zegt.
Ik vraag me af of er iemand is die het meteen goed heeft gedaan!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |