omg sniffle!!!quote:Op woensdag 14 november 2012 20:41 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nog een update!
Koppie heb ik al tig keer uitgehaald
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 november 2012 21:17 schreef Lyssa het volgende:
Zo laatste update voor vandaag! Ik ga morgen weer verder:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
ook dat maar ook omdat het koppie wat ovaal is. Ik had eerst teveel in t midden, toen te hoog snoetje en nu issie wel goed, beetje klein, maar oren komen er ook nog opquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
omg sniffle!!!![]()
![]()
![]()
!!! Hij lijkt echt super erg op hem
Ja Ist kopje lastig? Omdat hij wat naar opzij kijkt of?
ik zit hier met een big smile ! Ik vind em geweldig!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef Lyssa het volgende:
[..]
ook dat maar ook omdat het koppie wat ovaal is. Ik had eerst teveel in t midden, toen te hoog snoetje en nu issie wel goed, beetje klein, maar oren komen er ook nog opDie staat ook niet even duidelijk op de foto
Ik ga mn best doen
Goedzo! Daar doe ik het voor!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik zit hier met een big smile ! Ik vind em geweldig!
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:14 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Zo zijn de meeste patronen idd ook. Maar niet bij deze. Op de foto's zie je de horizontale lijnen.
Je tip voor het driehoeks bovenlijf heeft me wel goed geholpen om het lijfje te maken. Dus thanx!quote:
Ik zal hier ook eens bij de wibra kijken!quote:Op woensdag 14 november 2012 21:29 schreef CREADO het volgende:
Dottey gaaf die eenhoorn, tyler girl zonder mond is nu leuker en wat een gave wol voor die muts is dat catania?
Wild rose ik heb de china naalden van ebay vandaag gekregen! Jippie...en ze zijn geweldig.
Heeft er iemand van jullie bij een wibra nog rode saskiawol gezien en kan me hieraan helpen? :-(
En lyssa respect. Wat ontzetend goed dat konijntje!
Ben zelf nog met weer andere slofjes bezig. Heb gister grijze met wit gemaakt, vandaag weer andere met de blauwe gemeleerde wol van zeeman en mijn haasje/konijntje wacht nog op een gezichtje en mijn dekentje komt ook iedere keer weer een rij verder ;-). Al met al alles tegelijk hahhaha.
Hoe veel uurtjes haken jullie eigenlijk op een dag?
Ik stel je eerlijkheid op prijs!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:45 schreef SunshineFlower het volgende:
[..]
Oh die is ook leuk, weer wat om op mijn haaklijstje te schrijven. Om eerlijk te zijn vind ik de jouwe mooier met die 6 punten
Wauw, hoef je tussen thuiskomen en slapen niks meer te doen dan?quote:Op woensdag 14 november 2012 22:42 schreef 16021988 het volgende:
Ik haak als ik thuis kom tot t eten en erna tot t slapen. Dat is zo'n 2 a 3 uur denk ik (19.00 thuis, 20.00u eten en 22.00 naar bed meestal.. Uurtje eten ertussen..)
Nope, met een werkdag van 7 tot 18u ben ik het meestal wel zat. Boodschappen doe ik voor ik naar huis ga. Opruimen doe ik onder t koken, en alleen voor t slapen gaan nog met de hond lopen. Op donderdag sport ik om 21.00u, dus dan is het haken wat minder. Maar ik denk dat ik 3 door de weekse avonden zeker wel 3 uur aan het haken ben..quote:Op donderdag 15 november 2012 07:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wauw, hoef je tussen thuiskomen en slapen niks meer te doen dan?ik kom ook om 19:00 uur thuis, maar op maandag en woensdag moet ik dan nog hardlopen, en ook nog koken en eten. En nog de dagelijkse dingen in huis (lapje over de wc, keuken opruimen, dat soort dingen). Ik houd echt niet veel haaktijd over.
Vaak in het weekend welmaar ook dat heb ik niet echt een vaste tijd
quote:Op donderdag 15 november 2012 07:40 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik stel je eerlijkheid op prijs!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |