Oh ja! Dat probleem had ik ook. Zelfs een paar keer uitgehaald omdat ik maar bleef denken dat ik het verkeerd deedquote:Op woensdag 14 november 2012 16:22 schreef trui het volgende:
watik de eerste keer ook heel lastig vond was het vasthaken van de buik aan de poten. ik zat maar te draaien en kwam er pas na een hele tijd achter dat de buik gewoon met de 'verkeerde' kant naar buiten toe mag/moet.
ja dit!quote:Op woensdag 14 november 2012 16:22 schreef trui het volgende:
watik de eerste keer ook heel lastig vond was het vasthaken van de buik aan de poten. ik zat maar te draaien en kwam er pas na een hele tijd achter dat de buik gewoon met de 'verkeerde' kant naar buiten toe mag/moet.
Ja dat is het leuke van deze sneeuwman....hij is ook echt zo, net alsof je hem zelf buiten hebt gemaakt (ja je snapt wat ik bedoel, wortel als neus, stokke als armen)quote:Op woensdag 14 november 2012 17:21 schreef Dottey het volgende:
die sneeuwman kan prima zonder mond! Erg leuk ook met die muts zo. Vind het ook leuk dat die armen net stokken lijken ^^. zo maak ik de sneeuwpop altijd hihi.. zin in sneeuw! Laat maar komen!
Als je toch een mond wilt maken.. Je kunt misschien ook kleine knopjes (french knot) erop borduren als soort knopen mond of kleine knoopjes.. maar ik zou het weglaten. Het is hardstikke leuk zo.
Leuke padma en sneeuwman!quote:Op woensdag 14 november 2012 17:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ja dat is het leuke van deze sneeuwman....hij is ook echt zo, net alsof je hem zelf buiten hebt gemaakt (ja je snapt wat ik bedoel, wortel als neus, stokke als armen)
Andere sneeuwmannen zijn al gauw echte mannen..:D
Maar ik ga de mond idd weglaten. De orginele mond is ook leuk, maar wordt te veel....
Oh die is ook leuk, weer wat om op mijn haaklijstje te schrijven. Om eerlijk te zijn vind ik de jouwe mooier met die 6 puntenquote:Op woensdag 14 november 2012 13:39 schreef Spuuglokje het volgende:
Leuke padma!
Ik heb een kerststerretje voor in de boom gehaakt:
[ afbeelding ]
Jaa, nog meer padma's!quote:Op woensdag 14 november 2012 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Padma's
Ik wil er ook een gaan maken met voetjes en oren in een andere kleur dan het lijf
Wat een leuke kleurtjes! Ik had het de eerste keer ook niet goed gedaan hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 13:14 schreef Tyler-Girl het volgende:
je had gelijk trui, ik heb net genoeg! heb nog denk ik 5gram ofzo over
mijn Padma is dus af! gisteravond aan begonnen. ik snap nu ook waarom sommige een hele padma familie hebben, ze is leuk en makkelijk om te maken
[ afbeelding ]
meer foto's op ravelry
http://www.ravelry.com/projects/Tyler-girl/padma
Ja, ga ook haken! Quilten wil ik ook nog is een keer gaan proberen, lijkt mij erg leuk om te doenquote:Op woensdag 14 november 2012 12:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]wat leuk!!!
Ik heb zulke dingen echt nog noooooit gemaakt... maar nu ik al die foto's zie ( ook in vorige delen ) denk ik er over om het ook eens te proberen, maar ik ben zelf eerst bezig met een Quilt
Mijn wat legen? Ik ben goed met computers, maar die termen zeggen mij niks hoorquote:Op woensdag 14 november 2012 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
even je cache legen en t werkt weer
Als ik jouw woorden gebruik, is het wellicht duidelijker:quote:Op woensdag 14 november 2012 18:35 schreef Tyler-Girl het volgende:
maakt mizzenroe geen halve vaste. zoals ik het lees, steekt ze door, draad overslaan en dan direct door twee lussen halen.
een vaste is toch doorsteken, draad overslaan, terug, draad overslaan, door twee lussen (heb je nog twee lussen op je naald) weer draad overslaan en dan weer soor twee lussen. en eindig je met 1lus....
of ben ik nu gek?
mocht je kijken naar de muts....de eerste rijen moesten in stokjes, dus das idd een andere steek met nog meer doorhalen en lussen enzo.
Geeft niks hoor, al doende leert men. Maar dat verklaart wel waarom jouw werkjes er anders uitzien!quote:Op woensdag 14 november 2012 18:44 schreef Tyler-Girl het volgende:
oke dan heb ik dus al die tijd fout gedaan :0 ik schaam me diep.
dat zgen jullie dus toen met mijn uiltje.....
hoe heb ik zo stom kunnen zijn....ik weet ook echt niet hoe ik hier bij kom....:s
ik ben helemaal in de war....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |