Bij Samzz bedoel je?quote:Op maandag 12 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gaan gewoon met z'n allen in de goot liggen.
QFT.quote:
Hallonquote:Op maandag 12 november 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zeker een mogelijkheid
[..]
Raene
Hallo!quote:
quote:
Halloquote:
Jawel hoor, ging er alleen weer telaat inquote:
Oh, geniale combinatiequote:Op maandag 12 november 2012 13:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Hallo.
[..]
Jawel hoor, ging er alleen weer telaat in.. Iets met mastermovies en tinychat..
Ik heb al moeite om een meet te organiserenquote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef Raene het volgende:
Lola het lijkt me awesome om een mega yardsale te organiseren in de straat.. wat denk jij!?
Okequote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Die misschien mag wel weg bij mij Vin.. Zo lang Tam gaat, ga ik ook.. As she goes, goes my nation ditdat
Ohquote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om een meet te organiserenlaat staan een yardsale
Voor mij liever in het nieuwe jaarquote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Raene het volgende:
Moet de meet nog in 2012 of gaat die plaats vinden in het nieuwe jaar?
Oliebollen, appelflappen ditdatquote:Op maandag 12 november 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij liever in het nieuwe jaar
Maar dan nog zit ik met een paar dingetjes
Oooh allemaal dingetjes.. lavalampen, vaasjes, een oude gitaar, een tv'tje, een bureautje etc etc etcquote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet wil hoor![]()
Wat wil je allemaal kwijt? Behalve die citta?
Weet je wat ik kan?!quote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf gemaakte zijn het allerlekkerst
Zelfgemaakteeeeeeeeequote:
Wajoooooooooooooooooooooooooooo masterchefquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je wat ik kan?!Kaasbroodjes maken
![]()
Voor mij ook het liefst in het nieuwe jaarquote:Op maandag 12 november 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij liever in het nieuwe jaar
Maar dan nog zit ik met een paar dingetjes
OMFG OMFG BOBBY OMGquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoorde van Rokje dat het hier gezellig was. Mag ik meedoen? [ afbeelding ]
Maar heb je daar niet een vergunning oid voor nodig? Iets staat me bij dat het niet zo maar mag namelijkquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Oooh allemaal dingetjes.. lavalampen, vaasjes, een oude gitaar, een tv'tje, een bureautje etc etc etc.
Ik had het bij een vriendin van me in Alkmaar gezien, toen gingen iedereen vanuit zijn voortuin zijn spulletjes verkopen en er kwamen mensen uit de hele stad wel op af.. was echt tof om te zien.
Om nom nom nomquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zelfgemaakteeeeeeeee
Behalve de oliebollen dan, die haal ik wel
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wajoooooooooooooooooooooooooooo masterchef
Uiteraardquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Nou... vooruitquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Vrouwen willen we hier, geen kerelsquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Die jongen is baas, begrepen?quote:
Rockyquote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMFG OMFG BOBBY OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ook, gaan we lekker planken op je grasveldjequote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen goot. Wel een grasveldje.
Dat is gaafquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Oooh allemaal dingetjes.. lavalampen, vaasjes, een oude gitaar, een tv'tje, een bureautje etc etc etc.
Ik had het bij een vriendin van me in Alkmaar gezien, toen gingen iedereen vanuit zijn voortuin zijn spulletjes verkopen en er kwamen mensen uit de hele stad wel op af.. was echt tof om te zien.
Ik kan soms best wijverig zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwen willen we hier, geen kerels
Nee geintje, hoe meer zielen.....
Moet idd een vergunning regelen bij de gemeente... of toestemming vragen.. in sommige gemeentes doen ze niet zo moeilijk, maar als de hele straat dan in is en we proberen zoveel mogelijk horenezen er op af te laten komen.. word het helemaal awesome..quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar heb je daar niet een vergunning oid voor nodig? Iets staat me bij dat het niet zo maar mag namelijk
Ik maakte piepgeluidjes van blijdschap ende vreugdequote:
Buikschuiven door de modderquote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan ook, gaan we lekker planken op je grasveldje
Ik maak foto's.quote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Kan ook, gaan we lekker planken op je grasveldje
Nah, niet echt.quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik maakte piepgeluidjes van blijdschap ende vreugde
Klaar met dat andere? Jeweetwel?
Op zich een prima plan maar is het niet een beetje onvoorspelbaar weer? En kan je niet beter zoiets in de lente/zomer doen ?quote:Op maandag 12 november 2012 13:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Moet idd een vergunning regelen bij de gemeente... of toestemming vragen.. in sommige gemeentes doen ze niet zo moeilijk, maar als de hele straat dan in is en we proberen zoveel mogelijk horenezen er op af te laten komen.. word het helemaal awesome..
That's what she said :$quote:Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nah, niet echt.maar wil even wat anders
Sjah wie niet?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
That's what she said :$
Verandering van spijs doet eten
quote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Die misschien mag wel weg bij mij Vin.. Zo lang Tam gaat, ga ik ook.. As she goes, goes my nation ditdat
Op de marktquote:Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef Samzz het volgende:
Waar oh waar vind ik voor vier euro een leuk, klein schoudertasje waar een mobiel en wat geld in kan?
quote:
quote:
Oh, goeie! Morgen als ik tijd heb maar eens kijken.quote:
Ja lente/zomer is sowieso de bedoeling, met het koude weer dat er weer aan komt gaan mensen niet de deur uit voor een yardsale om oude dingen kopen.. Wellicht in de voorjaarsvakantie ofzoiets.. naja het idee is er iig ik ga van de week even informeren bij de gemeentequote:Op maandag 12 november 2012 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Op zich een prima plan maar is het niet een beetje onvoorspelbaar weer? En kan je niet beter zoiets in de lente/zomer doen ?
Op mijn yardsalequote:
Nouuuuuuuuuuuu. Nouuuuuuuuuu!quote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Oh met hem wel dus! He! He!quote:Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]DANS MET ME JONGEN!! ZATERDAG
[..]![]()
quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuu. Nouuuuuuuuuu!
Oke.
Is in de kerstvakantie ook wel tof, and sichquote:Op maandag 12 november 2012 13:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja lente/zomer is sowieso de bedoeling, met het koude weer dat er weer aan komt gaan mensen niet de deur uit voor een yardsale om oude dingen kopen.. Wellicht in de voorjaarsvakantie ofzoiets.. naja het idee is er iig ik ga van de week even informeren bij de gemeente!
Zolang wij er zijn welquote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuu. Nouuuuuuuuuu!
Oke.
leuk! count me in.. ik heb me toch een zooi op zolder staanquote:Op maandag 12 november 2012 13:31 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja lente/zomer is sowieso de bedoeling, met het koude weer dat er weer aan komt gaan mensen niet de deur uit voor een yardsale om oude dingen kopen.. Wellicht in de voorjaarsvakantie ofzoiets.. naja het idee is er iig ik ga van de week even informeren bij de gemeente!
I will.quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar buurmeisje wil, grijp je kans
Gitaarquote:
Ik las 'mijn buurmeisje wil'quote:Op maandag 12 november 2012 13:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar buurmeisje wil, grijp je kans
Doet ze niet, want ze weet dat ik dat heul nie erg vindquote:
Gluhweinquote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is in de kerstvakantie ook wel tof, and sich. Soort van kertmarkt, met warme wafels, gluhwein en poffertjes.
Ojaquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doet ze niet, want ze weet dat ik dat heul nie erg vind
Oooh geniale vrouwquote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is in de kerstvakantie ook wel tof, and sich. Soort van kertmarkt, met warme wafels, gluhwein en poffertjes.
Wat is er zaterdag dan?quote:Op maandag 12 november 2012 13:30 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]DANS MET ME JONGEN!! ZATERDAG
Wooquote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk! count me in.. ik heb me toch een zooi op zolder staan
maar te lui om op MP te zetten
gelukkig vanavond wel weer wat rijker, want iemand komt de winterbanden halen
Beetje jammer wel jaquote:
Appel is er zaterdagquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Doet ze niet, want ze weet dat ik dat heul nie erg vind
Ik vind alleen het eerste glas lekker, daarna word ik misselijkquote:
Appeltje?quote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Beetje jammer wel ja
[..]
Appel is er zaterdag
Ik zie de uitnodiging wel op de mat vallenquote:
Zo lang ze iets van 20+ zijn...quote:
Gitaartje.quote:
Omdat ik nooit krijg wat ik wil, da's pijnlijk hoorquote:
Wat wil je dan?quote:Op maandag 12 november 2012 13:37 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Omdat ik nooit krijg wat ik wil, da's pijnlijk hoor
Het is ook niet iets wat ik een hele avond miet drinkenquote:Op maandag 12 november 2012 13:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind alleen het eerste glas lekker, daarna word ik misselijk.
Dit waren de winterbanden van de vorige autoquote:Op maandag 12 november 2012 13:35 schreef Raene het volgende:
[..]
Woo! Heb je die niet nodig voor de winter
?
Emo'squote:
Laat ik dat maar niet zeggen hier in het topicquote:
Ik heb zoooooo'n schattig buurmeisje, zelfde leeftijd als mijn jongste zoonquote:
Flauw hoorquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet zeggen hier in het topichihihihihihihi
Ik zal wel zeggen dat ze met jou moet gaan dansen want ik kan het niet.quote:
Ik trotseer al 2 jaar lang weer en wind, zon en regen, met gewone doodnormale bandjesquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit waren de winterbanden van de vorige auto
Onze huidige heeft all season banden
Mag je geen bittergarnituur hier zeggen dan?quote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet zeggen hier in het topichihihihihihihi
quote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal wel zeggen dat ze met jou moet gaan dansen want ik kan het niet.
Sorry hoorquote:
stoere chick ben je ook he ?quote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik trotseer al 2 jaar lang weer en wind, zon en regen, met gewone doodnormale bandjes.
Je schreef het anders bobby, dat weet jequote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mag je geen bittergarnituur hier zeggen dan?
Somsquote:
Ja, die glasscherven zijn niet zo best voor een maag en darmstelselquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Het is ook niet iets wat ik een hele avond miet drinken
Het is al goed schatjequote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ook niet :$
[..]
Sorry hoorHET SPIJT ME AL
Germanyquote:
Kan ook heel goed hoor, in NL.quote:Op maandag 12 november 2012 13:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik trotseer al 2 jaar lang weer en wind, zon en regen, met gewone doodnormale bandjes.
Goths vind ik over het algemeen heel gaafquote:Op maandag 12 november 2012 13:38 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Emo's
De goths van vroegah <3
Amen to that Samzzzquote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goths vind ik over het algemeen heel gaaf.
Oh okequote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kan ook heel goed hoor, in NL.
Maar als je heel europa doet, ook in de winter, dan zijn winterbandjes best![]()
Ik was vorig jaar met Kerst nog even in midden-Zweden, dan wil je echt niet op zomerrubber staan hoor!
quote:
Hoe dan?quote:Op maandag 12 november 2012 13:40 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Je schreef het anders bobby, dat weet je
Ik post nu gewoon hier he...quote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bwehehehe winterbandjes.. Mensen die vast staan op je parkeerplaats.. Mwahahahaha
In Duitsland is het verplicht, zelfs.quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar als je heel europa doet, ook in de winter, dan zijn winterbandjes best![]()
Ik was vorig jaar met Kerst nog even in midden-Zweden, dan wil je echt niet op zomerrubber staan hoor!
Ja, maar dat is vooral doordat je daar bergen en heuvels enzo hebt. Daar rij ik ook liever niet op zomerbandjes door de sneeuwquote:Op maandag 12 november 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
In Duitsland is het verplicht, zelfs.
Laatst nog met een motorritje een auto moeten redden uit het grasquote:Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bwehehehe winterbandjes.. Mensen die vast staan op je parkeerplaats.. Mwahahahaha
Ik ga maar weer.quote:
Totally mee eens.. Nu ben ik lichtelijk opgewonden, momentjequote:
Weet ik, maar wij rijden dus nogal vaak in Duitsland en dan moet er wel in de winter de goede band onder.quote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, maar dat is vooral doordat je daar bergen en heuvels enzo hebt. Daar rij ik ook liever niet op zomerbandjes door de sneeuw
Hahahaha whutquote:Op maandag 12 november 2012 13:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst nog met een motorritje een auto moeten redden uit het grasDie schoof bijna achteruit een riviertje in als hij weg wilde rijden
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ja wij reden zo, zagen ineens die auto daar staan. Vol in de remmenquote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hahahaha whut
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ga vanavond een jurk bestellenquote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Totally mee eens.. Nu ben ik lichtelijk opgewonden, momentje
Dat sta je al, schatquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vinniee, kun jij mij in de OP zetten voor komende vrijdag? (als misschien?)
Kun je die van mij er ook even onder komen zetten dan ?quote:Op maandag 12 november 2012 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik, maar wij rijden dus nogal vaak in Duitsland en dan moet er wel in de winter de goede band onder.
Ik vond het eerst onzin, tot ik bij een bepaalde FOK!ker vast kwam te zitten op de parkeerplaats.quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wat ben je toch een held ehquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja wij reden zo, zagen ineens die auto daar staan. Vol in de remmen![]()
Toen even met 5 man die auto uit het gras/modder geduwd
Picsquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een jurk bestellen.
Neequote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je die van mij er ook even onder komen zetten dan ?
Ik ga stoppen met lachen, het wordt steeds erger.. Hele buurt in rep en roerquote:Op maandag 12 november 2012 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het eerst onzin, tot ik bij een bepaalde FOK!ker vast kwam te zitten op de parkeerplaats.Nu met winterbandjes kom ik makkelijker door de sneeuw Heb ze vorige week weer laten wisselen
Dankjequote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een held eh
[..]
Pics
Tssssss.... chicks met persluchtgereedschap zijn -hot-quote:
Ja, straks. Laptop is even aan het pruttelen met de antivirus en spyware.quote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wat ben je toch een held eh
[..]
Pics
Ok ik wacht geduldig.. Tot kwart over 2/half 3 that isquote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, straks. Laptop is even aan het pruttelen met de antivirus en spyware.
Ik heb vet en melkklieren. Niet goed genoeg?quote:Op maandag 12 november 2012 13:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tssssss.... chicks met persluchtgereedschap zijn -hot-
Jammer hoor
Hij is met een kwartiertje wel klaar en anders DM ik welquote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ok ik wacht geduldig.. Tot kwart over 2/half 3 that is
Gatverdamme vies manquote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vet en melkklieren. Niet goed genoeg?
Is goedquote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is met een kwartiertje wel klaar en anders DM ik wel.
Weet niet of ik zaterdag nog wel kom hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik ga stoppen met lachen, het wordt steeds erger.. Hele buurt in rep en roer
Ghegheghe en foto's met erafgeknipte kousen, toch ?quote:Op maandag 12 november 2012 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb vet en melkklieren. Niet goed genoeg?
quote:Op maandag 12 november 2012 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Weet niet of ik zaterdag nog wel kom hoor.
Ja, had ik niet verwacht hoor!quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef fietsie het volgende:
Bron: Telegraaf
GroenLinks denkt hét recept te hebben gevonden tegen de economische crisis: fors minder werken en méér relaxen. Als het aan Tweede Kamerlid-Liesbeth van Tongeren werken we straks allemaal nog maar 21 uur per week
Ja, alleen dan wel die wat ik later postte, denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
Die satijnen Samz? van topvintage?
Nee, kan ik me voorstellen.. Ik werd er zelf ook ff stil vanquote:
Whaha.quote:Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef fietsie het volgende:
GroenLinks denkt hét recept te hebben gevonden tegen de economische crisis: fors minder werken en méér relaxen. Als het aan Tweede Kamerlid-Liesbeth van Tongeren werken we straks allemaal nog maar 21 uur per week
Kan ik me voorstellen hoor.. Ik begrijp je helemaalquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Vind het wel eng, zo'n mod in de buurt.
Ik had er eerst meer, maar dat mocht niet van FOK!quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij typt het.
http://topvintage.nl/nl/v(...)ck-satin-swing-dressquote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, alleen dan wel die wat ik later postte, denk ik.
Noesquote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik had er eerst meer, maar dat mocht niet van FOK!
Ja, die. En ik denk een paarse petticoat eronder.quote:Op maandag 12 november 2012 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://topvintage.nl/nl/v(...)ck-satin-swing-dress
Deze?
Naaisquote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die. En ik denk een paarse petticoat eronder.
Hangt nog even af van de knie enzoquote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Stom ja.
Beter dat jij vrijdag wel komt
Dat snap ikquote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hangt nog even af van de knie enzoEn het zou fijn zijn als ik de auto mee kon nemen. Anders moet ik net na tienen alweer in de trein zitten
Ja inderdaad. Ik zal het eens navragenquote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat snap ikParkeren kan onder het station, dagkaart kost 14 euro. Dat is welgeteld 5 minuten lopen naar de kroeg waar we de afgelopen keren zaten.
Goede combiquote:Op maandag 12 november 2012 13:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, die. En ik denk een paarse petticoat eronder.
Ik zit ook te bedenken hoe ik die jurk casual kan dragen. Want zo'n dure jurk alleen voor kerst is wel wat zondequote:
Van je knie?quote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zal het eens navragen
Goede reden om schoenen te shoppen, ookquote:
Neh, gewoon -doen-quote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit ook te bedenken hoe ik die jurk casual kan dragen. Want zo'n dure jurk alleen voor kerst is wel wat zonde.
Oja, je hebt zelf geen autoquote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Auto
Welke kroeg is 't eigenlijk?
Hehehehe, dat zit ik ook te kijkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef fietsie het volgende:
Doomsday preppers..... hebben Amerikanen een paar gennetjes los? Of lopen er hier ook van die Loonies rond ?
Ik vind dat wel een tof programmaquote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef fietsie het volgende:
Doomsday preppers..... hebben Amerikanen een paar gennetjes los? Of lopen er hier ook van die Loonies rond ?
quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oja, je hebt zelf geen auto
't Huys ofzo.
Het enige wat er leuk aan was was de kont van die blondequote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hehehehe, dat zit ik ook te kijken
Ik heb het niet zozeer over het televisie vermaak, maar om de disturbing gedachtengang bij die mensen....quote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een tof programma.
Haar sniperskills waren ook wel netjesquote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het enige wat er leuk aan was was de kont van die blonde*grinnik*
Kont? Welke kont ?quote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het enige wat er leuk aan was was de kont van die blonde*grinnik*
Arme Granny, telkens als de ballen weer aangegroeid zijn worden ze weggehaald, gebraden en opgegetenquote:
Dan vond ik die andere wel iets meer casual dan dezequote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zit ook te bedenken hoe ik die jurk casual kan dragen. Want zo'n dure jurk alleen voor kerst is wel wat zonde.
Je mag hier vast geen plaatjes plakken zoalsin kpd...quote:
Geen poesjes en geen tepels. De rest mag wel volgens mij (evt. in een spoiler). En anders DM.quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je mag hier vast geen plaatjes plakken zoalsin kpd...
Hahaha. En terecht!quote:Op maandag 12 november 2012 13:53 schreef BobbyB het volgende:
Vind het wel eng, zo'n mod in de buurt.
Ik weet niet... Ik vind sommige redenen om te preppen niet eens zo heel gek, eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2012 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zozeer over het televisie vermaak, maar om de disturbing gedachtengang bij die mensen....
Maak dat arme jong nou niet zo bang Tamme Asserquote:
Ja, dat is wel zo. Maar beide zijn wel echt meer voor feestjes en zo. Maar met een mooi vest erover of zo misschien wel goed casual te dragen.quote:Op maandag 12 november 2012 14:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan vond ik die andere wel iets meer casual dan deze
En shoppen voor schoenen is altijd goed
Voor jou dan
Sowwy.quote:Op maandag 12 november 2012 14:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Maak dat arme jong nou niet zo bang Tamme Asser
Sjah... beste prep daarvoor is een goed functionerend zwartgeldcircuitquote:Op maandag 12 november 2012 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet... Ik vind sommige redenen om te preppen niet eens zo heel gek, eigenlijk. Zoals hyperinflatie, bijvoorbeeld.
Deze vrijdag niet denk ik.... Bobby???quote:
Nouquote:Op maandag 12 november 2012 14:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah... beste prep daarvoor is een goed functionerend zwartgeldcircuit
quote:
Nu niet meer.quote:
Ze is eng eh.. Maar daar leer je wel mee omgaan hoorquote:
Ja, ik ga tenslotte ook met jou om.quote:Op maandag 12 november 2012 14:13 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ze is eng eh.. Maar daar leer je wel mee omgaan hoor
Ik bedoel ma.. Wacht watquote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik ga tenslotte ook met jou om.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel ma.. Wacht wat
Hij loopt de boel weer te verlinken hoor, verdommequote:
Maar dan verveel je je toch de teringquote:Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef fietsie het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik bedoel ma.. Wacht wat
Fok!ers Fappen best veul uren per dag tochquote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan verveel je je toch de tering
Sla 'mquote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hij loopt de boel weer te verlinken hoor, verdomme
En alsof minder werken helptquote:Op maandag 12 november 2012 14:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dan verveel je je toch de tering
Moedig haar nu niet aan. Ze heeft al 2 keer bijna mijn nek gebroken.quote:
Net zoals Teeth.. Maar dan andersquote:
Ehm... is mijn belgisch nu zo slecht, of snap ik je niet ?quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moedig haar nu niet aan. Ze heeft al 2 keer bijna mijn nek gebroken.
Hou je grote waffel eens.. Dat zou je niet vertellen waar Tamashii bij wasquote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moedig haar nu niet aan. Ze heeft al 2 keer bijna mijn nek gebroken.
Dat wordt ook saaiquote:Op maandag 12 november 2012 14:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fok!ers Fappen best veul uren per dag toch
Enne,beetje flexwerk: half jaar lang 42 uur werken, en dan rest van het jaar vrij
Jaquote:
Ohquote:Op maandag 12 november 2012 14:18 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Hou je grote waffel eens.. Dat zou je niet vertellen waar Tamashii bij was
Ghegheghequote:
het ligt aan mij hoor. ik heb een vermoeden van blaasontsteking en het voelt alsof ik gebeten word.quote:Op maandag 12 november 2012 14:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ehm... is mijn belgisch nu zo slecht, of snap ik je niet ?
Grote bek tegen d'r hebben en 1 seconde later had ze haar arm om mijn nek.quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Ik knuffelde hem uitbundig
Gaat jou lukkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja. Ik wil slagen
. Spanning ditdat.
Dat lijkt me niet verstandig neequote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grote bek tegen d'r hebben en 1 seconde later had ze haar arm om mijn nek.
Blaasontstekingenquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
het ligt aan mij hoor. ik heb een vermoeden van blaasontsteking en het voelt alsof ik gebeten word.
Moet je maar uitkijken bij de rotondesquote:Op maandag 12 november 2012 14:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Grote bek tegen d'r hebben en 1 seconde later had ze haar arm om mijn nek.
Werksequote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maarre, ik ga naar m'n werk schatjes.. Tot vanavondddddddddd![]()
Oh nu dat weer.quote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet je maar uitkijken bij de rotondesT was je straf
knufkuskroelquote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Maarre, ik ga naar m'n werk schatjes.. Tot vanavondddddddddd![]()
Zal jou eens straffenquote:Op maandag 12 november 2012 14:21 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Moet je maar uitkijken bij de rotondesT was je straf
Jij bent echt een gevaar op de wegquote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef sararaats het volgende:
ik ben ooit een rotonde verkeerd opgereden, toen reed ik nog maar net.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent echt een gevaar op de weg
quote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef sararaats het volgende:
ik ben ooit een rotonde verkeerd opgereden, toen reed ik nog maar net.
Al mee uit gevraagd?quote:Op maandag 12 november 2012 14:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thanks.
Ojaa daarstraks een leuke dame aan de lunchtafel gehad![]()
. Nieuw in het bedrijf
.
Dat is al een goed beginquote:Op maandag 12 november 2012 14:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha teveel andere mensen bij. Knap en leuke grapjes uitgewisseld
.
beetje. het was nog in een gemeente waar ik bijna nooit kwam tot ik er ging werkenquote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat voelt toch gewoon onnatuurlijk?
Goede eerste post.quote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef Flamoesje het volgende:
Lang verwacht, eindelijk gekomen!
hooooooooi!
Hehe, je kunt beter eerst even wat meer van haar weten voordat je keihard af gaat jaquote:Op maandag 12 november 2012 14:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik weet maar verder weet ik heel weinig van haar. Misschien heeft ze al iemand.
Hallo lekkertjequote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef Flamoesje het volgende:
hooooooooi!
Ja sowieso alleen ik zie haar voorlopig niet meer want ik ga bij een klant werken waar zij niet zit.quote:Op maandag 12 november 2012 14:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, je kunt beter eerst even wat meer van haar weten voordat je keihard af gaat ja
je kent mij wel, lieverdquote:Op maandag 12 november 2012 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je een man bent, nee. Als je een vrouw bent, moet je je profiel aanpassen.
GODVERDOMMEquote:Op maandag 12 november 2012 14:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja sowieso alleen ik zie haar voorlopig niet meer want ik ga bij een klant werken waar zij niet zit..
Kloon alertquote:Op maandag 12 november 2012 14:27 schreef Flamoesje het volgende:
hooooooooi!
quote:Op maandag 12 november 2012 14:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Story of my life, kan er om lachen hoor.
5 euro per dag.quote:
Sinds wanneer moet ik jou kennen dan ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |