Bij Samzz bedoel je?quote:Op maandag 12 november 2012 13:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
We gaan gewoon met z'n allen in de goot liggen.
QFT.quote:
Hallonquote:Op maandag 12 november 2012 13:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zeker een mogelijkheid
[..]
Raene
Hallo!quote:
quote:
Halloquote:
Jawel hoor, ging er alleen weer telaat inquote:
Oh, geniale combinatiequote:Op maandag 12 november 2012 13:18 schreef Raene het volgende:
[..]
Hallo.
[..]
Jawel hoor, ging er alleen weer telaat in.. Iets met mastermovies en tinychat..
Ik heb al moeite om een meet te organiserenquote:Op maandag 12 november 2012 13:17 schreef Raene het volgende:
Lola het lijkt me awesome om een mega yardsale te organiseren in de straat.. wat denk jij!?
Okequote:Op maandag 12 november 2012 13:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Die misschien mag wel weg bij mij Vin.. Zo lang Tam gaat, ga ik ook.. As she goes, goes my nation ditdat
Ohquote:Op maandag 12 november 2012 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb al moeite om een meet te organiserenlaat staan een yardsale
Voor mij liever in het nieuwe jaarquote:Op maandag 12 november 2012 13:22 schreef Raene het volgende:
Moet de meet nog in 2012 of gaat die plaats vinden in het nieuwe jaar?
Oliebollen, appelflappen ditdatquote:Op maandag 12 november 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij liever in het nieuwe jaar
Maar dan nog zit ik met een paar dingetjes
Oooh allemaal dingetjes.. lavalampen, vaasjes, een oude gitaar, een tv'tje, een bureautje etc etc etcquote:Op maandag 12 november 2012 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het niet wil hoor![]()
Wat wil je allemaal kwijt? Behalve die citta?
Weet je wat ik kan?!quote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zelf gemaakte zijn het allerlekkerst
Zelfgemaakteeeeeeeeequote:
Wajoooooooooooooooooooooooooooo masterchefquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet je wat ik kan?!Kaasbroodjes maken
![]()
Voor mij ook het liefst in het nieuwe jaarquote:Op maandag 12 november 2012 13:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor mij liever in het nieuwe jaar
Maar dan nog zit ik met een paar dingetjes
OMFG OMFG BOBBY OMGquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Ik hoorde van Rokje dat het hier gezellig was. Mag ik meedoen? [ afbeelding ]
Maar heb je daar niet een vergunning oid voor nodig? Iets staat me bij dat het niet zo maar mag namelijkquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Oooh allemaal dingetjes.. lavalampen, vaasjes, een oude gitaar, een tv'tje, een bureautje etc etc etc.
Ik had het bij een vriendin van me in Alkmaar gezien, toen gingen iedereen vanuit zijn voortuin zijn spulletjes verkopen en er kwamen mensen uit de hele stad wel op af.. was echt tof om te zien.
Om nom nom nomquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Zelfgemaakteeeeeeeee
Behalve de oliebollen dan, die haal ik wel
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Wajoooooooooooooooooooooooooooo masterchef
Uiteraardquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Nou... vooruitquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Vrouwen willen we hier, geen kerelsquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Die jongen is baas, begrepen?quote:
Rockyquote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
OMFG OMFG BOBBY OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kan ook, gaan we lekker planken op je grasveldjequote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb geen goot. Wel een grasveldje.
Dat is gaafquote:Op maandag 12 november 2012 13:24 schreef Raene het volgende:
[..]
Oooh allemaal dingetjes.. lavalampen, vaasjes, een oude gitaar, een tv'tje, een bureautje etc etc etc.
Ik had het bij een vriendin van me in Alkmaar gezien, toen gingen iedereen vanuit zijn voortuin zijn spulletjes verkopen en er kwamen mensen uit de hele stad wel op af.. was echt tof om te zien.
Ik kan soms best wijverig zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vrouwen willen we hier, geen kerels
Nee geintje, hoe meer zielen.....
Moet idd een vergunning regelen bij de gemeente... of toestemming vragen.. in sommige gemeentes doen ze niet zo moeilijk, maar als de hele straat dan in is en we proberen zoveel mogelijk horenezen er op af te laten komen.. word het helemaal awesome..quote:Op maandag 12 november 2012 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar heb je daar niet een vergunning oid voor nodig? Iets staat me bij dat het niet zo maar mag namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |