Nee jong, ik ben keigoed bezig.quote:
Ik ben ook vrolijk. Behoorlijk goed weekend gehad, zonder dollen. Vrijdag was top, zaterdag was top en gisteravond was ook top.quote:
Geneukt dusquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook vrolijk. Behoorlijk goed weekend gehad, zonder dollen. Vrijdag was top, zaterdag was top en gisteravond was ook top.
Beter manquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook vrolijk. Behoorlijk goed weekend gehad, zonder dollen. Vrijdag was top, zaterdag was top en gisteravond was ook top.
Nee, al in geen tijden. Je kunt je ook goed voelen zonder seks. Ik weet dat dit voor sommigen moeilijk te bevatten is, maar het kan echt.quote:
I knowquote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, al in geen tijden. Je kunt je ook goed voelen zonder seks. Ik weet dat dit voor sommigen moeilijk te bevatten is, maar het kan echt.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef muhahaha het volgende:
Niet weten dat kaneel nog maagd is.
Sorry kaneel...
Wel nepsex?quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know
Ik heb wel een vriendin, en al 3 weken geen echte seks gehad
En toch voel ik me prima.
opzich lust ik er wel een paarquote:
quote:
wait whut?quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know
Ik heb wel een vriendin, en al 3 weken geen echte seks gehad
En toch voel ik me prima.
Nee, je weet hoe serieus ik ben ik het topic.quote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter man. Je kwam hier gewoon even ventileren?
Donderdag was ook geweldig trouwens. Mooie week wel gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef muhahaha het volgende:
Niet weten dat kaneel nog maagd is.
Sorry kaneel...
Of een trage pcquote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aaah, jullie gaan weer veelste snel voor iemand op een langzame telefoon
*Glaasje roosvice erbij*quote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Valt wel mee nog toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, in een.kwartier tijd een liter melk opdeinken, das vast niet goed
Wel als je lactose intolerant bentquote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, in een.kwartier tijd een liter melk opdeinken, das vast niet goed
Vanmorgen voor geen meter mijn bed uit te krijgen, gauw een bak koffie erin gekiepeld in een paar kleren gesprongen en de deur uit. Bij de verloskundige een kwartierr zitten wachten en uiteindelijk bleek dat we helemaal geen afspraak hadden staan. Toch echt zelf gemaakt en niet afgebeld, en ook niet van hun gehoord dat ie niet doorging. Bleek dat ze hem er zelf maar uitgehaald hadden omdat we helemaal terug gingen naar de gyneacoloog voor controles. (En dat terwijl ze daar de laatste keer expliciet gevraagd had of ze deze afspraak moest laten staan.)quote:
Oh dat is inderdaad niet erg fijnquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmorgen voor geen meter mijn bed uit te krijgen, gauw een bak koffie erin gekiepeld in een paar kleren gesprongen en de deur uit. Bij de verloskundige een kwartierr zitten wachten en uiteindelijk bleek dat we helemaal geen afspraak hadden staan. Toch echt zelf gemaakt en niet afgebeld, en ook niet van hun gehoord dat ie niet doorging. Bleek dat ze hem er zelf maar uitgehaald hadden omdat we helemaal terug gingen naar de gyneacoloog voor controles. (En dat terwijl ze daar de laatste keer expliciet gevraagd had of ze deze afspraak moest laten staan.)
En ik snee net vrij diep in mijn vingers met het broodmes...
Voor Londen?quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet toch nog een hotel boeken
Dat klinkt als een.telefoon die aan vervanging toe isquote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof valt echt niet mee met een telefoon die minstens honderd keer vastloopt tijdens het typen.
Ben nu ook een heel berichtje kwijt. Nu maar even mn laptop erbij gepakt.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmorgen voor geen meter mijn bed uit te krijgen, gauw een bak koffie erin gekiepeld in een paar kleren gesprongen en de deur uit. Bij de verloskundige een kwartierr zitten wachten en uiteindelijk bleek dat we helemaal geen afspraak hadden staan. Toch echt zelf gemaakt en niet afgebeld, en ook niet van hun gehoord dat ie niet doorging. Bleek dat ze hem er zelf maar uitgehaald hadden omdat we helemaal terug gingen naar de gyneacoloog voor controles. (En dat terwijl ze daar de laatste keer expliciet gevraagd had of ze deze afspraak moest laten staan.)
En ik snee net vrij diep in mijn vingers met het broodmes...
Morgen weer gewoon lekker aan het werk.quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te sneller is deze rare dag weer voorbij
Die topicsquote:
Tofquote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu doet Fok scheef.
Kif; voor Londen inderdaad
Joof; in principe wel, maar ik vind dat zoveel geld, een nieuwe.
Ja klopt, zeker als je abo nog niet verlopen is..quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu doet Fok scheef.
whhahaha is het weer eens zoverquote:
Tweedehands scheelt al een boel, en loopt je abbo nog zo lang dan?quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu doet Fok scheef.
ooow ja dat weet ik ook nog welquote:Op maandag 12 november 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo episch als de Afsluitdijk zal het nooit worden.
Wait whut?quote:Op maandag 12 november 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo episch als de Afsluitdijk zal het nooit worden.
whehehehee ik heb me toen echt kapot gelachenquote:
quote:
Oh, dan wordt het lastiger ja..quote:Op maandag 12 november 2012 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet quoten. Kakzooi.
Joof; ik heb een sim-only. Dus dat boeit geen ene fuck.
Weekje weg geweest met mijn vriend, naar wat zonnigere oordenquote:Op maandag 12 november 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Waar bent u geweest?Hoe is het verder?
Hier schijnt de hele dag de zon al.quote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weekje weg geweest met mijn vriend, naar wat zonnigere oorden![]()
Nu weer in het grijze Nederland
Oh dat is wel lekker jaquote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weekje weg geweest met mijn vriend, naar wat zonnigere oorden![]()
Nu weer in het grijze Nederland
Daar hoort deze bijquote:
Sorryquote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mistress!Hoi. Ik quote je net ook al hoor
![]()
Nee, dat wordt juist makkelijker.quote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het lastiger ja..
Dat is waar, maar is een minder tof liedje.quote:
Altijd he? Ik ben thuis.quote:
Tha hell, dat was vast afkickenquote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sorry
Week lang niet op internet geweest, voor mij is vakantie echt vakantie, even wennen weer lol
89 e-mail berichten
MIquote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar is een minder tof liedje.
[..]
Altijd he? Ik ben thuis.
Mental Image.quote:Op maandag 12 november 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie moeten me toch eens gaan uitleggen wat MI is..
Hihi.quote:
Oh dat is wel chillquote:Op maandag 12 november 2012 11:50 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb niks gemist![]()
Heerlijk ongestoord aan het strand, met een drankje erbij
Daar val ik ook onderquote:Op maandag 12 november 2012 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hihi.
Moet je even aan het selecte aantal FOK!kers vragen die mij zonder broek heeft gezien.
Jij zou dat nog geen dag volhouden. Voor het een uurtje of 2 's middags loop je al bijna huilend om iets met internettoegang te zeuren.quote:
Kloptquote:Op maandag 12 november 2012 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zou dat nog geen dag volhouden. Voor het een uurtje of 2 's middags loop je al bijna huilend om iets met internettoegang te zeuren.
Ik gluurde bij Royco's meet naar jequote:Op maandag 12 november 2012 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het?
Heeft Mur zijn foto's gedeeld?
Oeh. Ik was toen aan het gluren naar C_M.quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik gluurde bij Royco's meet naar je![]()
*graaft in zijn steen op zoek naar een wereldkaart*quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weekje Isla Margarita was echt nice
Owja die had ik ook gezienquote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh. Ik was toen aan het gluren naar C_M.
Hoe zag mijn bips er uit?
En echt niet duur als je last minute boektquote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
*graaft in zijn steen op zoek naar een wereldkaart*
Dat is wel een aardig eind hier vandaan
Dat valt inderdaad reuze meequote:Op maandag 12 november 2012 11:55 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
En echt niet duur als je last minute boekt
Wij betaalden all inclusive voor 7 dagen samen ¤600
Ik las hetquote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik moet stoppen met topics openen
Kinda overdid it
Oeh.quote:Op maandag 12 november 2012 11:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Owja die had ik ook gezien![]()
Ik kwam een klein beetje
Haha klinkt wel creepy ditquote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oeh.
Ik had mijn bril af, kon jou niet zien he?
Ohai Aldoquote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Kinda overdid it
Ach. Spannond toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:58 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha klinkt wel creepy dit
Al dat geloer bedoel ik dan
Oja? Wie dan?quote:Op maandag 12 november 2012 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach. Spannond toch?
Ik weet er nog wel eentje waar ik nou zou gluren.
een beetje?quote:Op maandag 12 november 2012 11:56 schreef AldoTheApache het volgende:
Kinda overdid it
Ow ik dacht NOG een anderquote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net nog gezegd toch broeder.
Niet als telefoon vernieuwd moet worden..quote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, dat wordt juist makkelijker.
Nee, je weet alle FOK!kers waar ik een zwak voor heb he?quote:
Ik wil niet elke 2 jaar een nieuwe telefoon. Vind dat de reinste onzin.quote:Op maandag 12 november 2012 12:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet als telefoon vernieuwd moet worden..
FOK!kers ja?quote:Op maandag 12 november 2012 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, je weet alle FOK!kers waar ik een zwak voor heb he?
Ah, ook een sim only liefhebber, begrijp ik?quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik wil niet elke 2 jaar een nieuwe telefoon. Vind dat de reinste onzin.
En wil gewoon zelf kunnen bepalen uit welke van de duizenden ik er eentje kies, niet welke van de 3 ofzo.
Indrukwekkend!quote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Nog maar 140 posts en dan zit ik op de 20.000
quote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
Jepquote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ook een sim only liefhebber, begrijp ik?
Ja, dacht ikquote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bedoelde je nog iemand anders dan?
Succesquote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik ga studeren
Fijne dag allemaal
Ik nog 164 voor de 30.000quote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef AldoTheApache het volgende:
Diegene waarvan ik denk dat je haar bedoelt? Arische meisje ja?quote:
Ik heb ze ook liever niet. Al weet ik dat ik een telefoon-abo niet zomaar zou opzeggen. En als ik een nieuwe afsluit, doe ik het alleen maar als het nog goedkoper kan dan het huidige abonnement. Daarnaast vind ik het fijn dat je voor een telefoon niet gebonden bent aan je provider. Dat kan al flink wat schelen als je een beetje rondshopt. (toestel 100 euro goedkoper kunnen krijgen bij laatsre aanschaf)quote:Op maandag 12 november 2012 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jep![]()
Ook eigenlijk iemand die gewoon een hekel heeft aan abo's, maar prepaid was op een gegeven moment niet meer te doen. Heb een Hollands Nieuwe abonnement. Zelfde principe als prepaid, maar dan met de voordelen van een abonnement.
Nog 222 voor je op de 22000 zit.quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mensen die hun postcount in de gaten houden
Twi natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Diegene waarvan ik denk dat je haar bedoelt? Arische meisje ja?
Het was de bedoeling dat ze daar zelf achter kwam door toch stiekem te gaan kijken, partypooper!quote:
Dat doet ze niet, want ze zegt "mensen die hun postcount in de gaten houden"quote:Op maandag 12 november 2012 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat ze daar zelf achter kwam door toch stiekem te gaan kijken, partypooper!
Mja, ik vind het gewoon fijn om geen regels van een provider te hebbenquote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb ze ook liever niet. Al weet ik dat ik een telefoon-abo niet zomaar zou opzeggen. En als ik een nieuwe afsluit, doe ik het alleen maar als het nog goedkoper kan dan het huidige abonnement. Daarnaast vind ik het fijn dat je voor een telefoon niet gebonden bent aan je provider. Dat kan al flink wat schelen als je een beetje rondshopt. (toestel 100 euro goedkoper kunnen krijgen bij laatsre aanschaf)
idc.quote:
Je weet toch hoe vrouwen zijn, toch stiekem kijken?quote:Op maandag 12 november 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
Dat doet ze niet, want ze zegt "mensen die hun postcount in de gaten houden"
Exactly.quote:Op maandag 12 november 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doet ze niet, want ze zegt "mensen die hun postcount in de gaten houden"
quote:Op maandag 12 november 2012 12:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, ik vind het gewoon fijn om geen regels van een provider te hebben
Ik wil lekker mn eigen ding doen. Als ik nu een nieuwe telefoon wil, wil ik die nu kunnen halen, ipv dat ik zou moeten wachten tot mn abo verlengd wordt, zegmaar
Ik ben meer mannelijk qua brain.quote:Op maandag 12 november 2012 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch hoe vrouwen zijn, toch stiekem kijken?
Dat doet ze niet. Zij in ieder geval niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet toch hoe vrouwen zijn, toch stiekem kijken?
Het is ook niet echt boeiend, ik ging kijken omdat Aldo het zeiquote:Op maandag 12 november 2012 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Exactly.
Was ook echt niet van plan te gaan kijken. Het kan me echt aan mn reet roesten.
+ ik betaal nu maar 9,50 waar ik een hoop mee kan. Ipv 28 euro omdat ik er een telefoon bij hebquote:
Woman.quote:Op maandag 12 november 2012 12:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat doet ze niet. Zij in ieder geval niet.
[..]
Het is ook niet echt boeiend, ik ging kijken omdat Aldo het zei
Biedt dat nog andere voordelen voor een vrouw, anders dan je postcount je aan je achterste oxideert?quote:Op maandag 12 november 2012 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben meer mannelijk qua brain.
Nette prijs, inclusief internet?quote:Op maandag 12 november 2012 12:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
+ ik betaal nu maar 9,50 waar ik een hoop mee kan. Ipv 28 euro omdat ik er een telefoon bij heb
Ik ben een stuk makkelijker dan de gemiddelde vrouw iig.quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Biedt dat nog andere voordelen voor een vrouw, anders dan je postcount je aan je achterste oxideert?
Ik ken genoeg vrouwen die van dat laatste ook 'last' hebben, dus ik vermoed dat dat gelukkig niet voorbehouden is aan mannenhersenen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben een stuk makkelijker dan de gemiddelde vrouw iig.
Zoals mannen zijn dus![]()
En ik kan, net als mannen, soms niet anders dan aan seks denken..
Yeshquote:
Ik zie die reclame zo voor mequote:Op maandag 12 november 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yesh![]()
En dan heb ik gewoon een tegoed van 11 euro (zoals je met prepaid beltegoed zou hebben) waar ik dus mee bel, sms en internet. En het is gewoon heel voordelig.
'De kwaliteit die we gewend zijn, maar dan supervoordelig'.
Ja, ik weet het, die is van de telfort, maar daar moest ik gewoon even aan denken
True that.quote:Op maandag 12 november 2012 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken genoeg vrouwen die van dat laatste ook 'last' hebben, dus ik vermoed dat dat gelukkig niet voorbehouden is aan mannenhersenen.
Klinkt goed. Ik ga die aanbieder zeker ook ff checken als ik volgend jaar weer ga oversluiten,quote:Op maandag 12 november 2012 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Yesh![]()
En dan heb ik gewoon een tegoed van 11 euro (zoals je met prepaid beltegoed zou hebben) waar ik dus mee bel, sms en internet. En het is gewoon heel voordelig.
'De kwaliteit die we gewend zijn, maar dan supervoordelig'.
Ja, ik weet het, die is van de telfort, maar daar moest ik gewoon even aan denken
Hollands Nieuwe is echt heel fijn.quote:Op maandag 12 november 2012 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik ga die aanbieder zeker ook ff checken als ik volgend jaar weer ga oversluiten,
Relaxed is datquote:Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hollands Nieuwe is echt heel fijn.
Je kan ook niet over je tegoed heen, zoals bij alle andere abo's wel. Als je dan buiten je bundel gaat ben je een godsvermogen kwijt. Bij HN is het gewoon; op is op. Wil je meer; kan je dat er gewoon bij kopen (zoals prepaid dus).
Samsung Galaxy S1quote:Op maandag 12 november 2012 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Relaxed is dat![]()
Wat voor toestel heb je?
Ik ben makkelijk tevreden te houden.quote:
Hahahaquote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben makkelijk tevreden te houden.
Gisteravond in bed lag ik nog steeds te grinniken om dat pittoreske dorpje.
Ik was gister ook gewoon melig, dat hielp ook wel.quote:Op maandag 12 november 2012 12:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha
Dus als jij een avondje cabaret kijkt ben jij een week zoet?
quote:Op maandag 12 november 2012 12:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was gister ook gewoon melig, dat hielp ook wel.
Dus als ik in de mood ben wel ja.
Die blijft wel goed, maar gillend van het lachen onder de tafel... neh.quote:Op maandag 12 november 2012 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En de M&M's reclame?
Get in the bowl.
- You get in the bowl.
Zo flauwquote:Op maandag 12 november 2012 12:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En de M&M's reclame?
Get in the bowl.
- You get in the bowl.
Oh, ik blijf er altijd hartelijk om hardop lachenquote:Op maandag 12 november 2012 12:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Die blijft wel goed, maar gillend van het lachen onder de tafel... neh.
cosplay dingetje.quote:Op maandag 12 november 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar wat een vaag ding heeft ze aan
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste post vanaf mn laptop overigens. Oude laptops die maar 3 kwartier op accu meegaan
Mijn nieuwe laptop gaat ook maar 2 uur meequote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste post vanaf mn laptop overigens. Oude laptops die maar 3 kwartier op accu meegaan
Die van mij houd het ook nog geen uur vol denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hé, daar woon ikquote:Op maandag 12 november 2012 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus nu over op mn mobiel.
Scheelt dat we net Apeldoorn uitrijden..
En dat het wat rustiger isquote:Op maandag 12 november 2012 12:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus nu over op mn mobiel.
Scheelt dat we net Apeldoorn uitrijden..
Inderdaadquote:Op maandag 12 november 2012 12:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dat het wat rustiger isKan je het bijhouden
Zou je daar wel een abonnement op nemen als het zou kunnen?quote:Op maandag 12 november 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ohjaaa, ik ga zo even lunch halen bij de Subwaaay
Oh kak, het is echt niet goed dat die nu naast mijn huis zit
Neequote:Op maandag 12 november 2012 12:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou je daar wel een abonnement op nemen als het zou kunnen?
Smakelijkquote:Op maandag 12 november 2012 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ohjaaa, ik ga zo even lunch halen bij de Subwaaay
Oh kak, het is echt niet goed dat die nu naast mijn huis zit
quote:Op maandag 12 november 2012 12:36 schreef JJH het volgende:
Lang geleden dat ik bij de subway was, niet echt mijn toko.
Laat maar een keer zien wat ik moet hebben dan.quote:Op maandag 12 november 2012 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway is echt zooo nomnomnom
-Welke- broodjes zijn er nomnomnom dan?quote:Op maandag 12 november 2012 12:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Subway is echt zooo nomnomnom
Want je kan zelf niet uitzoeken wat je lekker vindt?quote:Op maandag 12 november 2012 12:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Laat maar een keer zien wat ik moet hebben dan.
Ik vind het nogal een behoorlijke hapquote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
Hey, Vin.
Subway... Ik weet niet, an sich wel lekker maar zo karig belegd.
Amenquote:
Op het vegetarische broodje liggen 3 (!!!) van die kleine driehoekjes kaasquote:Op maandag 12 november 2012 12:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het nogal een behoorlijke hap
Ja, dan vraag je gewoon om meer.quote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het vegetarische broodje liggen 3 (!!!) van die kleine driehoekjes kaas.
Jawel, maar wat ik daar tot nu toe zelf gekozen heb vind ik niet wereldschokkend.quote:Op maandag 12 november 2012 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je kan zelf niet uitzoeken wat je lekker vindt?
Ik zit al te smikkelenquote:Op maandag 12 november 2012 12:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Amen(ijzer staat hier op te warmen)
Als keten zou je toch door moeten hebben dat drie driehoekjes kaas gewoon veel te weinig is op zo'n groot brood.quote:Op maandag 12 november 2012 12:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dan vraag je gewoon om meer.
Dien een klacht in zou ik zeggen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als keten zou je toch door moeten hebben dat drie driehoekjes kaas gewoon veel te weinig is op zo'n groot brood.
Nee. Eet er niet meer.quote:Op maandag 12 november 2012 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dien een klacht in zou ik zeggen.
Is dat een opdracht?quote:
Ohaiquote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Bedankt, nu heb ik.zin in de subway
Subway Subway Subway Subwayquote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Naar de Prins Hendrikstraat dan, op de fietsquote:Op maandag 12 november 2012 12:48 schreef DevilsWhore het volgende:
Zal ik maar jouw kant opkomen zo?quote:
prins hendrikkade bedoel je? Daar zit Geen subway. :pquote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Naar de Prins Hendrikstraat dan, op de fiets
Jawel. Want ik mag gewoon mijn mening geven.quote:
Jij hebt mijn mac avondmaal van gisteren niet Gezien.quote:
Später.quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, Amersfoort
Ik ga nu naar de subway
Dat kloptquote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij hebt mijn mac avondmaal van gisteren niet Gezien.
Eetsequote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, Amersfoort
Ik ga nu naar de subway
De grens tussen gezeik en een mening is bij jou erg vaag, Sam. Je drukt je vaak niet erg positief uit.quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Want ik mag gewoon mijn mening geven.
Inb4: een mening hoeft niet positief te zijn.quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De grens tussen gezeik en een mening is bij jou erg vaag, Sam. Je drukt je vaak niet erg positief uit.
Ik wil mee.quote:Op maandag 12 november 2012 12:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, Amersfoort
Ik ga nu naar de subway
Natuurlijk ligt het aan mij.quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De grens tussen gezeik en een mening is bij jou erg vaag, Sam. Je drukt je vaak niet erg positief uit.
Dat bedoel ik niet. Vaak komen opmerkingen verkeerd over, terwijl ze het niet zo bedoeld, maar dat geldt ook met meningen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inb4: een mening hoeft niet positief te zijn.
Als jij zo wilt denken, ga je gang maar.quote:
Dat weet ikquote:Op maandag 12 november 2012 12:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Vaak komen opmerkingen verkeerd over, terwijl ze het niet zo bedoeld, maar dat geldt ook met meningen.
Ja kom op zeg. Ik zeg alleen dat Subway lekker is maar wel karig belegd. Wat is daar nu weer mis meequote:Op maandag 12 november 2012 12:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als jij zo wilt denken, ga je gang maar.
Daar is niks mis mee, dat is een mening. Maar er zijn genoeg keren dat je je mening beter kunt formuleren imo, want de laatste tijd kom je vaak over als een verwend nest.quote:Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Ik zeg alleen dat Subway lekker is maar wel karig belegd. Wat is daar nu weer mis mee.
Natuurlijk. Ik kom over als een verwend nest.quote:Op maandag 12 november 2012 12:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee, dat is een mening. Maar er zijn genoeg keren dat je je mening beter kunt formuleren imo, want de laatste tijd kom je vaak over als een verwend nest.
Subway is lekker ja, maar vind het wel duur.quote:Op maandag 12 november 2012 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. Ik zeg alleen dat Subway lekker is maar wel karig belegd. Wat is daar nu weer mis mee.
Yup. Ik heb niks tegen je, dat weet je, maar je opmerkingen beginnen me lichtelijk tegen te staan.quote:Op maandag 12 november 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk. Ik kom over als een verwend nest.
Goeiemiddagquote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Komt er verder niemand naar de meet vrijdag?
Net zoals de twee voorgaande ben ik aan het werk...quote:Op maandag 12 november 2012 13:02 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Komt er verder niemand naar de meet vrijdag?
Dan lees je ze niet. Ik heb geen flauw idee wat ik nu weer verkeer doe, maar negeer me alsjeblieft gewoon, niet onderbouwde opmerkingen heb ik geen flikker aan.quote:Op maandag 12 november 2012 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Yup. Ik heb niks tegen je, dat weet je, maar je opmerkingen beginnen me lichtelijk tegen te staan.
Pfoei da's een recept voor "In slaap vallen op de bank"quote:
uhquote:
Ik zit niet op de bankquote:Op maandag 12 november 2012 13:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Pfoei da's een recept voor "In slaap vallen op de bank"
Nou ja, "in slaap vallen" danquote:
Trek je vrijdag een cheerleaderpakje aan ja? :$quote:
Meh, lijkt me niet zo'n strak planquote:Op maandag 12 november 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Trek je vrijdag een cheerleaderpakje aan ja? :$
Hoi
Good, goodquote:Op maandag 12 november 2012 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, lijkt me niet zo'n strak plan
Wel mijn hoedRemlof doet ook zijn hoed op
Ik snapte je grap.. voor zover je het een grap kon noemenquote:
Hoe is het?quote:
Ik vond 'm wel grappigquote:Op maandag 12 november 2012 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snapte je grap.. voor zover je het een grap kon noemen
Ik heb het over je manier van formuleren en dat heb ik wel vaker gezegd, dat je iets beter anders geformuleerd kon hebben. Is het je nooit opgevallen dat vooral jouw opmerkingen/meningen/reacties vaak verkeerd opgevat worden?quote:Op maandag 12 november 2012 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan lees je ze niet. Ik heb geen flauw idee wat ik nu weer verkeer doe, maar negeer me alsjeblieft gewoon, niet onderbouwde opmerkingen heb ik geen flikker aan.
Blij dat jij er wel om kan lachenquote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?Brak, as always ?
[..]
Ik vond 'm wel grappig
Uiteraard, zoals het hoortquote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe is het?Brak, as always ?
[..]
Ik vond 'm wel grappig
Jup.quote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb het over je manier van formuleren en dat heb ik wel vaker gezegd, dat je iets beter anders geformuleerd kon hebben. Is het je nooit opgevallen dat vooral jouw opmerkingen/meningen/reacties vaak verkeerd opgevat worden?
quote:Op maandag 12 november 2012 13:12 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Uiteraard, zoals het hoort
Straks lekker naar m'n werk hoera
Met jou?
Dat maken we zelf wel uit jah?!!quote:Op maandag 12 november 2012 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jullie vermaken je vast zonder mij.
Ligt eraan wanneer die volgende keer isquote:Op maandag 12 november 2012 13:13 schreef Tamashii het volgende:
Samzz is leuk. Volgende keer ben je er wel weer he?
We gaan gewoon met z'n allen in de goot liggen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
Dat maken we zelf wel uit jah?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |