Nee jong, ik ben keigoed bezig.quote:
Ik ben ook vrolijk. Behoorlijk goed weekend gehad, zonder dollen. Vrijdag was top, zaterdag was top en gisteravond was ook top.quote:
Geneukt dusquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook vrolijk. Behoorlijk goed weekend gehad, zonder dollen. Vrijdag was top, zaterdag was top en gisteravond was ook top.
Beter manquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben ook vrolijk. Behoorlijk goed weekend gehad, zonder dollen. Vrijdag was top, zaterdag was top en gisteravond was ook top.
Nee, al in geen tijden. Je kunt je ook goed voelen zonder seks. Ik weet dat dit voor sommigen moeilijk te bevatten is, maar het kan echt.quote:
I knowquote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, al in geen tijden. Je kunt je ook goed voelen zonder seks. Ik weet dat dit voor sommigen moeilijk te bevatten is, maar het kan echt.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef muhahaha het volgende:
Niet weten dat kaneel nog maagd is.
Sorry kaneel...
Wel nepsex?quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know
Ik heb wel een vriendin, en al 3 weken geen echte seks gehad
En toch voel ik me prima.
opzich lust ik er wel een paarquote:
quote:
wait whut?quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
I know
Ik heb wel een vriendin, en al 3 weken geen echte seks gehad
En toch voel ik me prima.
Nee, je weet hoe serieus ik ben ik het topic.quote:Op maandag 12 november 2012 11:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Beter man. Je kwam hier gewoon even ventileren?
Donderdag was ook geweldig trouwens. Mooie week wel gehad.quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef muhahaha het volgende:
Niet weten dat kaneel nog maagd is.
Sorry kaneel...
Of een trage pcquote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Aaah, jullie gaan weer veelste snel voor iemand op een langzame telefoon
*Glaasje roosvice erbij*quote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Valt wel mee nog toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee.quote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, in een.kwartier tijd een liter melk opdeinken, das vast niet goed
Wel als je lactose intolerant bentquote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm, in een.kwartier tijd een liter melk opdeinken, das vast niet goed
Vanmorgen voor geen meter mijn bed uit te krijgen, gauw een bak koffie erin gekiepeld in een paar kleren gesprongen en de deur uit. Bij de verloskundige een kwartierr zitten wachten en uiteindelijk bleek dat we helemaal geen afspraak hadden staan. Toch echt zelf gemaakt en niet afgebeld, en ook niet van hun gehoord dat ie niet doorging. Bleek dat ze hem er zelf maar uitgehaald hadden omdat we helemaal terug gingen naar de gyneacoloog voor controles. (En dat terwijl ze daar de laatste keer expliciet gevraagd had of ze deze afspraak moest laten staan.)quote:
Oh dat is inderdaad niet erg fijnquote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmorgen voor geen meter mijn bed uit te krijgen, gauw een bak koffie erin gekiepeld in een paar kleren gesprongen en de deur uit. Bij de verloskundige een kwartierr zitten wachten en uiteindelijk bleek dat we helemaal geen afspraak hadden staan. Toch echt zelf gemaakt en niet afgebeld, en ook niet van hun gehoord dat ie niet doorging. Bleek dat ze hem er zelf maar uitgehaald hadden omdat we helemaal terug gingen naar de gyneacoloog voor controles. (En dat terwijl ze daar de laatste keer expliciet gevraagd had of ze deze afspraak moest laten staan.)
En ik snee net vrij diep in mijn vingers met het broodmes...
Voor Londen?quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Moet toch nog een hotel boeken
Dat klinkt als een.telefoon die aan vervanging toe isquote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Joof valt echt niet mee met een telefoon die minstens honderd keer vastloopt tijdens het typen.
Ben nu ook een heel berichtje kwijt. Nu maar even mn laptop erbij gepakt.
Goeiemorgen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanmorgen voor geen meter mijn bed uit te krijgen, gauw een bak koffie erin gekiepeld in een paar kleren gesprongen en de deur uit. Bij de verloskundige een kwartierr zitten wachten en uiteindelijk bleek dat we helemaal geen afspraak hadden staan. Toch echt zelf gemaakt en niet afgebeld, en ook niet van hun gehoord dat ie niet doorging. Bleek dat ze hem er zelf maar uitgehaald hadden omdat we helemaal terug gingen naar de gyneacoloog voor controles. (En dat terwijl ze daar de laatste keer expliciet gevraagd had of ze deze afspraak moest laten staan.)
En ik snee net vrij diep in mijn vingers met het broodmes...
Morgen weer gewoon lekker aan het werk.quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Des te sneller is deze rare dag weer voorbij
Die topicsquote:
Tofquote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu doet Fok scheef.
Kif; voor Londen inderdaad
Joof; in principe wel, maar ik vind dat zoveel geld, een nieuwe.
Ja klopt, zeker als je abo nog niet verlopen is..quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu doet Fok scheef.
whhahaha is het weer eens zoverquote:
Tweedehands scheelt al een boel, en loopt je abbo nog zo lang dan?quote:Op maandag 12 november 2012 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, nu doet Fok scheef.
ooow ja dat weet ik ook nog welquote:Op maandag 12 november 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo episch als de Afsluitdijk zal het nooit worden.
Wait whut?quote:Op maandag 12 november 2012 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo episch als de Afsluitdijk zal het nooit worden.
whehehehee ik heb me toen echt kapot gelachenquote:
quote:
Oh, dan wordt het lastiger ja..quote:Op maandag 12 november 2012 11:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kan niet quoten. Kakzooi.
Joof; ik heb een sim-only. Dus dat boeit geen ene fuck.
Weekje weg geweest met mijn vriend, naar wat zonnigere oordenquote:Op maandag 12 november 2012 11:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoi
Waar bent u geweest?Hoe is het verder?
Hier schijnt de hele dag de zon al.quote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weekje weg geweest met mijn vriend, naar wat zonnigere oorden![]()
Nu weer in het grijze Nederland
Oh dat is wel lekker jaquote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Weekje weg geweest met mijn vriend, naar wat zonnigere oorden![]()
Nu weer in het grijze Nederland
Daar hoort deze bijquote:
Sorryquote:Op maandag 12 november 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mistress!Hoi. Ik quote je net ook al hoor
![]()
Nee, dat wordt juist makkelijker.quote:Op maandag 12 november 2012 11:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan wordt het lastiger ja..
Dat is waar, maar is een minder tof liedje.quote:
Altijd he? Ik ben thuis.quote:
Tha hell, dat was vast afkickenquote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Mistress_X het volgende:
[..]
Sorry
Week lang niet op internet geweest, voor mij is vakantie echt vakantie, even wennen weer lol
89 e-mail berichten
MIquote:Op maandag 12 november 2012 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is waar, maar is een minder tof liedje.
[..]
Altijd he? Ik ben thuis.
Mental Image.quote:Op maandag 12 november 2012 11:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Jullie moeten me toch eens gaan uitleggen wat MI is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |