Ja is 2 jaar later ofzo pas doorgekomen toen ze zich poppy gingen gedragen, 79 dus ofzo.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef ranja het volgende:
punkrevolutie in de top 40? ja, ok Lust for Life en Rock'n'Roll Highschool hebben in de top 40 gestaan
Wat een onzin, staat veel goeds tussen. Wie mis je dan, Jan Smit?quote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutlijst weten ze er ieder jaar weer van te maken zeg. Zoveel dingen ontbreken en en zoveel matige nummers van goede artiesten.
Anyway,
Bat For Lashes
All Your Gold
First Aid Kit
Lion's Roar
Sigur Ros
Varud
Alt-J
Breezeblocks
Passion Pit
Take A Walk
quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wat een onzin, staat veel goeds tussen. Wie mis je dan, Jan Smit?
Mijn lijstje:
Ben Howard - Keep Your Head Up
Django Django - Default
Patrick Watson - Into Giants
The Tallest Man On Earth - 1904
Spinvis - Kom Terug
Als Ricky nou toch gewoon Genot opnieuw released...quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed argument ook. Natuurlijk staat er veel goeds tussen, er ontbreekt alleen een boel en er staan ook matige nummers van goede artiesten in.
Aan mijn gekozen nummers kun je bovendien goed zien dat ik inderdaad Jan Smit mis in de lijst.
Ja, sorry, ik miste van jou kant ook een goed argument. Dat er goede nummers van artiesten die er wel in staan (M&S bijv.) missen ben ik mee eens ja.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Goed argument ook. Natuurlijk staat er veel goeds tussen, er ontbreekt alleen een boel en er staan ook matige nummers van goede artiesten in.
Aan mijn gekozen nummers kun je bovendien goed zien dat ik inderdaad Jan Smit mis in de lijst.
Dat is er slechts om de stemmer de illusie te geven dat hij echt iets kan toevoegen. Uiteindelijk heeft zo'n eigen keuze geen enkele invloed, dat weten ze bij 3voor12 ook.quote:Op donderdag 15 november 2012 09:55 schreef Tism het volgende:
Wat heeft die "eigen keuze" die je sinds dit jaar kunt opgeven eigenlijk voor nut, gaan ze daar nog wat speciaals mee doen..ofwat!??..
Ik weet niet precies hoeveel mensen meestemmen maar als er 10 dezelfde vrije keuze opgeven zou die de lijst misschien wel kunnen halen. Of misschien zijn er 25 stemmen nodig. Maar je ziet toch dat iedereen z'n eigen obscure favoriet toevoegt (en daar is het feitelijk ook voor bedoeld) en dat levert vaak weinig dubbeling op dus netto zal het weinig uithalen inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2012 11:00 schreef Desunoto het volgende:
Dat is er slechts om de stemmer de illusie te geven dat hij echt iets kan toevoegen. Uiteindelijk heeft zo'n eigen keuze geen enkele invloed, dat weten ze bij 3voor12 ook.
Ja, zoiets had ik ook al bedacht idd..quote:Op donderdag 15 november 2012 11:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoeveel mensen meestemmen maar als er 10 dezelfde vrije keuze opgeven zou die de lijst misschien wel kunnen halen. Of misschien zijn er 25 stemmen nodig. Maar je ziet toch dat iedereen z'n eigen obscure favoriet toevoegt (en daar is het feitelijk ook voor bedoeld) en dat levert vaak weinig dubbeling op dus netto zal het weinig uithalen inderdaad.
in de hier gepostte lijstjes bedoel ik dan, en een stukje verwachtingquote:Op donderdag 15 november 2012 11:13 schreef Tism het volgende:
Ja, zoiets had ik ook al bedacht idd..Waar zie je dat?..
Sandra van Nieuwland. Ik ben erg benieuwd. Of ben je het zelf?quote:Op vrijdag 16 november 2012 00:57 schreef lovely_sunset het volgende:
Mumford & Sons - I Will Wait
Will & The People - Lion In The Morning Sun
Muse - Madness
Moke - Burning The Ground
Bertolf - Mary
sandra van nieuwland - more
ken je die niet? staat al weken in de top 40 en vanavond te zien in The Voice (als kandidaat ja)quote:Op vrijdag 16 november 2012 03:08 schreef TWP het volgende:
Sandra van Nieuwland. Ik ben erg benieuwd. Of ben je het zelf?
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 16 november 2012 09:10 schreef alors het volgende:
Die cover van haar is echt tergend, zeker als je het origineel kent. Van sommige nummers slaat het nergens op om een ballad van te maken.
quote:Op vrijdag 16 november 2012 09:15 schreef ranja het volgende:
[..]
Smaken verschillenik ken het orgineel niet maar als ik lees dat die van Usher is heb ik daar ook niet veel behoefte aan. De cover vind ik wel goed.
Oh, nee die ken ik niet. Maar eens opzoeken dan.quote:Op vrijdag 16 november 2012 08:01 schreef ranja het volgende:
[..]
ken je die niet? staat al weken in de top 40 en vanavond te zien in The Voice (als kandidaat ja)
Sowieso staan in de top 10 toch de meest gedraaide nummers op 3fmquote:Op zondag 25 november 2012 23:08 schreef ranja het volgende:
Gisteravond op Nederland 3 ws er een 3voor12 programma over deze lijst met wat 'tips'.
Klinkt als een interessant programma, maar wat maakten ze er een ontzettend afgezaagd programma van. Echt niks verrassends, weer Will and the People, Alabama Shakes, Triggerfinger, Ben Howard... om maar niet te spreken over Gers Pardoel. Waarom niet wat aandacht besteden aan de wat minder bekende bands? Ok, het mocht niet teveel kosten waarschijnlijk, allemaal eigen opnames van Lowlands, Pinkpop, Great Wide Open e.d.
Waarom niet The Savages laten zien bij Jools? BOY bij Taratata? Of wat andere nederlandse acts zoals Bombay Show Pig of Yori Swart? Nou ja, weinig gehad aan die uitzending in elk geval. Vermoed dat het een poging was de gewenste songs aan de top te krijgen.
Typisch een gevalletje doodgehyped, want eerst was het echt wel leuk...quote:Op maandag 26 november 2012 09:13 schreef Micson het volgende:
Will and the people, godverdomme wat walg ik van die kutplaat van hun. Zelden vertoond dat ik zo een hekel aan een nummer kan ontwikkelen.
Neen, vanaf de eerste seconde was dat nummer pure rommel, enkel geschikt voor martelingen in de Abu Graib gevangenis.quote:Op maandag 26 november 2012 09:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Typisch een gevalletje doodgehyped, want eerst was het echt wel leuk...
Dit ja. Ik heb echt jarenlang gehoopt dat ze zouden doorbreken, maar toen het zover was werd het een beetje too muchquote:Op maandag 26 november 2012 09:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Typisch een gevalletje doodgehyped, want eerst was het echt wel leuk...
Zul je net zien.quote:Op maandag 26 november 2012 10:27 schreef alors het volgende:
[..]
Dit ja. Ik heb echt jarenlang gehoopt dat ze zouden doorbreken, maar toen het zover was werd het een beetje too much
deze hadden ze trouwens wel:quote:Op zondag 25 november 2012 23:24 schreef alors het volgende:
Overigens moeten ze van onbekendere bands, zeker NL bands ook wel materiaal hebben liggen.
Dat ken ik dan weer niet :/ maar dat begrijp ik dan weer wel, want vind het behoorlijk nietszeggendquote:
des te meer reden om zoiets uit te zenden in plaats van Triggerfinger en Kytemanquote:
Niets mis mee, prima album, kende 'em al wel.quote:Op maandag 26 november 2012 10:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ken ik dan weer niet :/ maar dat begrijp ik dan weer wel, want vind het behoorlijk nietszeggend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |