Die Cole Smith zal Beach Fossils, wat een aardig eenmansproject was, nu ook wel hebben verpest.quote:DIIV is a Brooklyn indie rock band. They used to be called “Dive” before they changed their name. Their new album is called Oshin, pronounced like “Ocean.” The frontman, Zachary Cole Smith, has a swoopy haircut and wears oversized clothes onstage. He also plays guitar in Beach Fossils.
I’ve said this before in reference to other bands, but if you’re anything like me, you should already know what this band sounds like based on that description. Like many other bands of similar origins, DIIV’s sonic palette is made up of delay-affected guitar melodies, punchy new wave drums, occasional, unobtrusive synths, and vocals masked in reverb. Is the Brooklyn scene really so predictable now that all the buzz bands look, act, and sound essentially the same?
Je ticketbarcode op je smartphone laten scannen werkt meestal ook.quote:Op maandag 3 december 2012 18:47 schreef emokid het volgende:
Ik ben onderweg naar Tivoli (vanuit Amsterdam) en ben mijn eticket vergetenIemand tips?
Oh ja! Ik hoop het.quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Je ticketbarcode op je smartphone laten scannen werkt meestal ook.
Ik las op je arm en kreeg direct Dinand-associaties.quote:Op maandag 3 december 2012 19:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Je ticketbarcode op je smartphone laten scannen werkt meestal ook.
Lekker plaatje wel, waarom heeft die nog niemand genoemd in dit topic?quote:Op maandag 3 december 2012 19:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik las op je arm en kreeg direct Dinand-associaties.
Bazenclip bij een bazen album, denk dat het m'n nummer 1 album voor 2012 wordt.quote:Op zaterdag 24 november 2012 16:00 schreef neohu het volgende:
Allah-las!
Staat ook op Le Guess Who dit jaar!
Klopt, er is niet zoveel bijzonders aan, toch heb ik 'em heel vaak opstaan.quote:Op maandag 3 december 2012 22:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Als dit album in de 60s was verschenen had niemand er naar omgekeken
Toch grappig.
Luistert makkelijk weg. Heb ook altijd een paar "eenvoudige" albums in mijn jaarlijst staan die ik grijsgedraaid heb. Je hebt niet altijd zin in muziek waar een gedachte achter zitquote:Op maandag 3 december 2012 22:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, er is niet zoveel bijzonders aan, toch heb ik 'em heel vaak opstaan.
Geniale opmerking, ik weet nog dat ik ze op Werchter 2010 zag en dat ik beroerd werd van de bass, zo hard! Iedereen vooraan keek elkaar ook bijna geschrokken aan toen de bass erin kickte.quote:Op donderdag 22 november 2012 00:01 schreef ranja het volgende:
Bij de Xx moet je geen gehoorbescherming in doen maar juist gehoorversterking wil je nog wat horen.
Zeker als het publiek op de 'normale' manier doorpraat.
Beetje makkelijk om DIIV zo weg te zetten. Ik kan beamen dat er veel bands zijn die dezelfde rammelrock met psychedelische tintjes maken, maar die plaat van DIIV heeft buitengewoon veel creatief en harmonieus gitaarspel. De zang is dan wat weggemoffeld onder de instrumenten, maar is dan ook secundair aan al die gitaarklanken die het album rijk is. Ik zou juist zeggen dat ze niet spelen als hoe ze eruit zien. Strak, rijk aan melodie, en erg innovatief; dus geen akkoordjes hakken waar een slappe melodielijn overheen wordt gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 19:07 schreef tim. het volgende:
Ik ben begonnen met het luisteren naar albums uit 2012. Ik heb net DIIV gehad, voor een goed oordeel zal ik hun album nog eens moeten beluisteren maar ik zal dat met tegenzin doen. Er is een man geweest die mijn mening goed heeft verwoord:
[..]
Die Cole Smith zal Beach Fossils, wat een aardig eenmansproject was, nu ook wel hebben verpest.
Broeder Dieleman ook! Vrijdag.quote:Op dinsdag 4 december 2012 09:32 schreef Maxerazzi het volgende:
O, voor de liefhebbers: zondag geven Sean Rowe en Glen Hansard gratis concerten in Concerto Amsterdam.
http://www.platomania.eu/instore/list
Ze gebruikten de scanner niet gisteravond(scheurden gewoon een kaartje af), maar bij De Helling kun je het .pdf'je op je telefoon met een id-kaart laten zien, en dan printen ze een kaartje voor je uit.quote:Op dinsdag 4 december 2012 11:48 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En gisteren nog gelukt? En zo ja, hoe was het optreden?
Is ook wel zo, maar toch.. albums die 2 maanden op 1 zijn blijven hangen in hun elftal-column (bijv. Balthazar) staat er helemaal niet bij, maar albums die hooguit op plek 10 ofzo kwamen (Vaccines) dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:22 schreef Arn0 het volgende:
Het is dan ook voorspelbaar dat OOR een voorspelbare lijst heeft.
Met verve inderdaad.quote:Op dinsdag 4 december 2012 14:33 schreef DO2 het volgende:
Nou,
de prijs voor de meest overschatte en meest gehypte band van het jaar heeft Alt-Joepiedepoepie i.i.g. alvast binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |