Jazeker...ik twijfel ook nog om te gaan maar dan wordt het weer zo laat (gister Django Django en woensdag Calexico) dus ik denk dat ik pas. Moet ook nog hard werkenquote:
Leuk zo'n beetje op de achtergrond als ik bezoek heb ofzo, maar meer heb ik er niet mee. Ben wel benieuwd op zich wat ze er live van maken in zulke grote zalen. Kan me voorstellen dat het wel mooi kan zijn hoorquote:
Vorig jaar wel geweest, dit jaar sla ik over.quote:Op donderdag 22 november 2012 10:23 schreef Bol_Wan het volgende:
Gaat er nog iemand naar State-X New Forms dit jaar? toffe line-up weer (o.a. Bong-Ra, Mission of Burma, NomeansNo)
Yup. Beide dagen. Kijk het meest uit naarquote:Op donderdag 22 november 2012 10:23 schreef Bol_Wan het volgende:
Gaat er nog iemand naar State-X New Forms dit jaar? toffe line-up weer (o.a. Bong-Ra, Mission of Burma, NomeansNo)
Daar heeft Boris ook wel een handje van. MoB spelen overigens op verzoek een set van 90 minuten, das wel baasquote:Op donderdag 22 november 2012 20:11 schreef Z het volgende:
Neem je oordoppen mee bij Mission of Burma. Tof live maar knetter hard.
Wat is dat?quote:Op vrijdag 23 november 2012 10:31 schreef emokid het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/albums/Broeder-Dieleman.html
Het langspeeldebuut van Broeder Dieleman is er bíjna(1 dec), maar nu al te beluisteren op luisterpaal. Fantastische cd. Kanshebber op plaat van het jaar hier.
Ja zoiets bedoelde ik, maar dacht wellicht komt die vent van een band vandaan ofzo...en hadden we hem moeten kennenquote:Op vrijdag 23 november 2012 12:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Zeeuws-Vlaams. (of bedoel je dat niet?)
Hij is niet bepaald onbekend. Hij zit nu bij Beep Beep! Back up the Truck, en speelde al eerder een dagje op Le Guess Who (mini). Staat er volgende week ook weer. 'De Mannenbroeders' zat hij tevens in. Ik zag een tijd geleden dat je Mensenkinderen een rating hebt gegeven op rym, dan moet dit jou wel liggen denk ik.quote:Op vrijdag 23 november 2012 12:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja zoiets bedoelde ik, maar dacht wellicht komt die vent van een band vandaan ofzo...en hadden we hem moeten kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |