Uiteraardquote:
Ik wist helemaal niet dat dat überhaupt konquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef NotGuilty het volgende:
Wat een gedoe zeg om je abonnement naar prepaid om te zetten
Mijn abonnement verloopt morgen en ik wil mijn nummer graag houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat überhaupt kon
Starbucksquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoewel...ik heb zo'n enorme beker van Starbucks. Drie shots Nespresso, afvullen met warme melk en een shot caramellikeur....
Ik begrijp dat je haat tegen een internationale keten dusdanig ver reikt dat een gebruiksvoorwerp met de naam erop ook not done is? Ik heb ook neutrale bekers maar deze is lekker groot. Daarnaast droeg ik een bril voordat het cool was dus maak je niet teveel zorgen.quote:
Mag best, dat hippe gedoe eromheen snap ik alleen niet. Drink gewoon je koffie als je dat daar zo lekker vindt.quote:
Gewoon abo verlengen, dat kost geen drol meer tegenwoordig. Mooie nieuwe Lumia 920 of HTC 8x erbij en je kunt er weer tegenaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mijn abonnement verloopt morgen en ik wil mijn nummer graag houden.
Dat kan, maar het is een heel gedoe
Dat overwegen is alleen al Nederlandse mentaliteit ten topquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja ik zou ook aanraden te verlengen. Zelf eens geprobeerd om van een abonnement naar prepaid terug te gaan; bleek veel duurder uit te pakken.
Wist je dat vrouwen mogen stemmen tegenwoordig???quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat overwegen is alleen al Nederlandse mentaliteit ten top
Wat is nou 30 a 40 euro per maand voor het ding waar je DE HELE DAG op zit (gezien de social awkward mensen tegenwoordig). Je kunt zelfs een whatsappgesprek beginnen op een verjaardag zodat je niet in het echt met elkaar hoeft te praten! Hoe fijn is dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:
Tof dat je dat allemaal hebt, maar wat heeft dat met verlengen van je abo te maken?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon abo verlengen, dat kost geen drol meer tegenwoordig. Mooie nieuwe Lumia 920 of HTC 8x erbij en je kunt er weer tegenaan
quote:
Oh, ja, maar dat is toch helemaal niet nodig. Volgens mij kun je bij sommige providers zelfs geen telefoon er bij nemen voor korting, en anders verkoop je die. Dan ligt hij niet in de weg tussen je Macbook Pro, hele uitgebreide PC met studiomonitoren/mengpanelen etc. etc. iPhone of Blackberry.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ja, maar dat is toch helemaal niet nodig. Volgens mij kun je bij sommige providers zelfs geen telefoon er bij nemen voor korting, en anders verkoop je die. Dan ligt hij niet in de weg tussen je Macbook Pro, hele uitgebreide PC met studiomonitoren/mengpanelen etc. etc. iPhone of Blackberry.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]Ik hou mijn mond al. Ik wil gewoon geen Vodafone meer.
Goed voorbereid? Dan vast wel!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop echt dat ik Staatsrecht morgen haal
Je gaat het halenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop echt dat ik Staatsrecht morgen haal
Meh. Ik heb de grootst mogelijke moeite om me langer dan een paar minuten te concentreren op het boek. Hopen maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed voorbereid? Dan vast wel!
Welk boek heb je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meh. Ik heb de grootst mogelijke moeite om me langer dan een paar minuten te concentreren op het boek. Hopen maar.
Onbeperkt internet voor een tientje per maand?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:29 schreef NotGuilty het volgende:
Niet nodig, ik heb een Iphone, een Blackberry, een hele uitgebreide PC met studiomonitoren/mengpanelen etc. etc. en een Macbookpro. Ik hoef niet nog meer prul. Ik bel haast nooit en gebruik mijn telefoons alleen maar voor internet. Tientje per maand en je hebt onbeperkt internet en dan bepaal ik zelf wel wanneer ik het betaal en hoeveel ik betaal
Onbeperkt internet bestaat sinds pakweg een jaar helemaal niet meerquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor een tientje per maand?
Ik zou me als een jurist gedragen: read the fine print.
ik heb geen onderwijsquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:09 schreef Speedy_T het volgende:
Focussen op het boek doe je toch ook in de weken waarin je nog onderwijs hebt.. Tijdens de tentamenperiode kijk ik alleen nog maar naar oude tentamens en samenvattingen. Tenzij een bepaald onderwerp je niet helemaal duidelijk is natuurlijk.
Er staat dan inderdaad altijd onder "bij normaal gebruik"quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:16 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor een tientje per maand?
Ik zou me als een jurist gedragen: read the fine print.
Er is altijd al sprake geweest van een zogenaamde fair use policyquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Onbeperkt internet bestaat sinds pakweg een jaar helemaal niet meer
Niet overal hoor. Er waren daadwerkelijke onbeperkte abo's.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:23 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Er is altijd al sprake geweest van een zogenaamde fair use policy
Nee, overal was wel iets opgenomen van "als je meer dan 100x het normale verbruik verbruikt is het over"quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet overal hoor. Er waren daadwerkelijke onbeperkte abo's.
Nop, elke provider had een FUP.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet overal hoor. Er waren daadwerkelijke onbeperkte abo's.
Inderdaad helaas. Ik heb paar maanden terug vernieuwd en toen was alles al vèel duurder dan toen ik 'm twee jaar geleden afsloot.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nop, elke provider had een FUP.
Ik heb vooralsnog 3,5GB per maand te besteden. Zit elke maand toch rond de 2GB. Wordt een duur grapje als ik straks weer ga hernieuwen/verlengen.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:25 schreef Speedy_T het volgende:
Kun je een voorbeeld geven? Ik weet namelijk behoorlijk zeker dat elke provider dit hanteerde. Bij de één natuurlijk iets duidelijker aangegeven dan bij de ander.
Het was voornamelijk ook om dat tethering aan banden te leggen
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, overal was wel iets opgenomen van "als je meer dan 100x het normale verbruik verbruikt is het over"
Volgens mij had T-Mobile dat vroeger niet. Dit bericht bevestigt dat.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:26 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Nop, elke provider had een FUP.
Ik heb vooralsnog 3,5GB per maand te besteden. Zit elke maand toch rond de 2GB. Wordt een duur grapje als ik straks weer ga hernieuwen.
Overigens hebben ze nu geen onbeperkte abo's meer, met of zonder FUPquote:[...] aanbieder T-Mobile zegt hierin juist niet mee te gaan. "Wij hebben op dit moment géén concrete plannen voor databundels. Ons mobiel internet is onbeperkt en we hebben ook geen fair use policy", vertelt woordvoerder Henny van der Heiden. "Dat hebben we altijd al gehad en daar waren we ook de eerste mee."
Door dus niet heel vaak op wifi te zitten maar voornamelijk je 3G ofzo gebruiken. Dan kom je daar wel aan.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef Speedy_T het volgende:
2GB per maand? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik heb sinds ik mijn iphone heb (ruim 2 jaar) bij elkaar welgeteld 420mb verzonden en 3,8GB ontvangen.Ik zit dan ook eigenlijk zo goed als altijd op wifi als ik mijn mobiel voor internet gebruik.
T-mobile hanteerde vroeger voor zover ik me kan herinneren gewoon een FUP, die ergens in kleine lettertjes zat verstopt. Dan sloten ze je niet af, maar schroefden ze gewoon je snelheid terug. Doen ze nu ook als het goed is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij had T-Mobile dat vroeger niet. Dit bericht bevestigt dat.
[..]
Overigens hebben ze nu geen onbeperkte abo's meer, met of zonder FUPMaar ik weet nog dat het vroeger sowieso minder was met die FUP's, dat kwam pas nadat duidelijk werd dat mensen echt véél konden gebruiken.
En Lambahar: veel manIk gebruik mijn telefoon echt intensief en ik red 1 GB per maand niet. Al moet ik zeggen dat ik thuis altijd Wi-Fi gebruik.
zit toch alweer 6 jaar bij tmobile, Ze hebben altijd fup gehadquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij had T-Mobile dat vroeger niet. Dit bericht bevestigt dat.
[..]
Overigens hebben ze nu geen onbeperkte abo's meer, met of zonder FUPMaar ik weet nog dat het vroeger sowieso minder was met die FUP's, dat kwam pas nadat duidelijk werd dat mensen echt véél konden gebruiken.
En Lambahar: veel manIk gebruik mijn telefoon echt intensief en ik red 1 GB per maand niet. Al moet ik zeggen dat ik thuis altijd Wi-Fi gebruik.
Godverdomme doe nou niet zo eigenwijsquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
T-mobile hanteerde vroeger voor zover ik me kan herinneren gewoon een FUP, die ergens in kleine lettertjes zat verstopt. Dan sloten ze je niet af, maar schroefden ze gewoon je snelheid terug. Doen ze nu ook als het goed is.
Ahh, daar is het alquote:Ik stream online radio. Zelfs op (relatief) lage kwaliteit vreet dat mb's als een malle. Thuis zit ik ook nooit op wifi eigenlijk, maar thuis stream ik dan ook niet met m'n phone maar m'n computer / ipad.
Welke zender vind je fijn?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:34 schreef Maharbal het volgende:
[..]
T-mobile hanteerde vroeger voor zover ik me kan herinneren gewoon een FUP, die ergens in kleine lettertjes zat verstopt. Dan sloten ze je niet af, maar schroefden ze gewoon je snelheid terug. Doen ze nu ook als het goed is.
Net als internetproviders vroeger. Ze riepen allemaal onbeperkt internet, maar er was altijd ergens een FUP weggemoffeld.
Ik stream online radio. Zelfs op (relatief) lage kwaliteit vreet dat mb's als een malle. Thuis zit ik ook nooit op wifi eigenlijk, maar thuis stream ik dan ook niet met m'n phone maar m'n computer / ipad.
Zuur ja. Ik betaal nu 25 per maand voor onbeperkt sms'en, 1GB internet en 70 (?) minuten. Als ik kijk wat ik nu bij Hi uit moet geven om datzelfde abo te krijgenquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:30 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Inderdaad helaas. Ik heb paar maanden terug vernieuwd en toen was alles al vèel duurder dan toen ik 'm twee jaar geleden afsloot.
Ik luister vrijwel altijd naar etn.fm (trance).quote:
Huh? Tmobile heeft volgens jou nu geen FUP?quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godverdomme doe nou niet zo eigenwijsT-Mobile had toen niet en heeft nog steeds niet een FUP. Tegenwoordig is dat omdat ze geen onbeperkt abo meer hebben, alleen een met max 15 Gb.
[..]
Ahh, daar is het al
Precies. Daarom heb ik nu ook minder internet en minuten genomen. Dan betaal ik eigenlijk hetzelfde als voorheen (oke 4euro minder of zo). Maar ik had echt geen zin om voor hetzelfde een aanzienlijk bedrag meer te gaan betalen.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zuur ja. Ik betaal nu 25 per maand voor onbeperkt sms'en, 1GB internet en 70 (?) minuten. Als ik kijk wat ik nu bij Hi uit moet geven om datzelfde abo te krijgen
Dat is wel lekker vaakquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel altijd naar etn.fm (trance).
T-Mobile heeft geen FUP. Ze hanteren een vaste limiet die je bij je abo ziet (1 of 2 GB) en als je daar overheen gaat moet je de rest van de maand met 64 kbps doen, maar niet extra betalen. Dat is geen Fair Use Policy, hoor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:44 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik luister vrijwel altijd naar etn.fm (trance).
[..]
Huh? Tmobile heeft volgens jou nu geen FUP?
Ik versta onder een FUP niet alleen eentje die het internet afsluit als je te veel hebt gebruikt, maar ook een die dusdanig je snelheid beperkt dat je er helemaal niets meer mee kan. Dat doet Tmobile nu al sowieso, vandaar dat de RCC ze heeft gezegd dat ze niet de term 'onbeperkt' mogen gebruiken voor dergelijke acties.
Ook de afgelopen jaren ging Tmobile gewoon snelheden afknijpen. Ik snap dus niet helemaal wat je bedoelt.
Ik mag nog heel langquote:Op dinsdag 13 november 2012 16:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Precies. Daarom heb ik nu ook minder internet en minuten genomen. Dan betaal ik eigenlijk hetzelfde als voorheen (oke 4euro minder of zo). Maar ik had echt geen zin om voor hetzelfde een aanzienlijk bedrag meer te gaan betalen.
¤25 is trouwens nog heel goed te doen. Wanneer moet/kan jij weer gaan verlengen dan?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
T-Mobile heeft geen FUP. Ze hanteren een vaste limiet die je bij je abo ziet (1 of 2 GB) en als je daar overheen gaat moet je de rest van de maand met 64 kbps doen, maar niet extra betalen. Dat is geen Fair Use Policy, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |