Uiteraardquote:
Ik wist helemaal niet dat dat überhaupt konquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:32 schreef NotGuilty het volgende:
Wat een gedoe zeg om je abonnement naar prepaid om te zetten
Mijn abonnement verloopt morgen en ik wil mijn nummer graag houden.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat dat überhaupt kon
Starbucksquote:Op dinsdag 13 november 2012 12:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoewel...ik heb zo'n enorme beker van Starbucks. Drie shots Nespresso, afvullen met warme melk en een shot caramellikeur....
Ik begrijp dat je haat tegen een internationale keten dusdanig ver reikt dat een gebruiksvoorwerp met de naam erop ook not done is? Ik heb ook neutrale bekers maar deze is lekker groot. Daarnaast droeg ik een bril voordat het cool was dus maak je niet teveel zorgen.quote:
Mag best, dat hippe gedoe eromheen snap ik alleen niet. Drink gewoon je koffie als je dat daar zo lekker vindt.quote:
Gewoon abo verlengen, dat kost geen drol meer tegenwoordig. Mooie nieuwe Lumia 920 of HTC 8x erbij en je kunt er weer tegenaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:01 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Mijn abonnement verloopt morgen en ik wil mijn nummer graag houden.
Dat kan, maar het is een heel gedoe
Dat overwegen is alleen al Nederlandse mentaliteit ten topquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ja ik zou ook aanraden te verlengen. Zelf eens geprobeerd om van een abonnement naar prepaid terug te gaan; bleek veel duurder uit te pakken.
Wist je dat vrouwen mogen stemmen tegenwoordig???quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat overwegen is alleen al Nederlandse mentaliteit ten top
Wat is nou 30 a 40 euro per maand voor het ding waar je DE HELE DAG op zit (gezien de social awkward mensen tegenwoordig). Je kunt zelfs een whatsappgesprek beginnen op een verjaardag zodat je niet in het echt met elkaar hoeft te praten! Hoe fijn is dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:30 schreef Tchock het volgende:
Tof dat je dat allemaal hebt, maar wat heeft dat met verlengen van je abo te maken?
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon abo verlengen, dat kost geen drol meer tegenwoordig. Mooie nieuwe Lumia 920 of HTC 8x erbij en je kunt er weer tegenaan
quote:
Oh, ja, maar dat is toch helemaal niet nodig. Volgens mij kun je bij sommige providers zelfs geen telefoon er bij nemen voor korting, en anders verkoop je die. Dan ligt hij niet in de weg tussen je Macbook Pro, hele uitgebreide PC met studiomonitoren/mengpanelen etc. etc. iPhone of Blackberry.quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, ja, maar dat is toch helemaal niet nodig. Volgens mij kun je bij sommige providers zelfs geen telefoon er bij nemen voor korting, en anders verkoop je die. Dan ligt hij niet in de weg tussen je Macbook Pro, hele uitgebreide PC met studiomonitoren/mengpanelen etc. etc. iPhone of Blackberry.
quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:34 schreef NotGuilty het volgende:
[..]Ik hou mijn mond al. Ik wil gewoon geen Vodafone meer.
Goed voorbereid? Dan vast wel!quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop echt dat ik Staatsrecht morgen haal
Je gaat het halenquote:Op dinsdag 13 november 2012 15:44 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik hoop echt dat ik Staatsrecht morgen haal
Meh. Ik heb de grootst mogelijke moeite om me langer dan een paar minuten te concentreren op het boek. Hopen maar.quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:45 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Goed voorbereid? Dan vast wel!
Welk boek heb je?quote:Op dinsdag 13 november 2012 15:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Meh. Ik heb de grootst mogelijke moeite om me langer dan een paar minuten te concentreren op het boek. Hopen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |