abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 november 2012 @ 07:43:25 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119113963

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 13-11-2012 19:11:10 ]
F means you're fucked
  maandag 12 november 2012 @ 07:46:43 #2
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_119113982
Zo weekendje niet gelopen om te kijken of de pijn bij mijn knie zo verdwijnt, wel een wedstrijdje gekorfbald, maar heb nu spierpijn, omdat ik dat een paar weken niet had gedaan en je toch andere spieren gebruikt :X Verder geen last gehad van de knie tijdens de wedstrijd...

Nu de rest van de week ook nog rust en dan vrijdagavond maar eens een hele rustige 10k lopen...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_119114047
goed dat je knie zich rustig houdt...

@ Yur, van jou ook fijn om te lezen dat je hamstring niet heel erg opspeelt. Hopelijk heb je er vanavond met lopen ook geen last van.

Ik ga straks beginnen met Renate 15 km schema.
Les 1 is 2x 8 minuten, lijkt me wel even lekker na m'n eerste 10 km van gisteren.
Op zich wel gek om steeds het begin van een schema te beginnen want je doet steeds een stap terug, maar ik merk wel dat ik er wat sneller van ga lopen, of dat het in elk geval makkelijker gaat door steeds opnieuw weer op te bouwen.
  maandag 12 november 2012 @ 08:09:31 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119114117
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:58 schreef Shravani het volgende:
goed dat je knie zich rustig houdt...

@ Yur, van jou ook fijn om te lezen dat je hamstring niet heel erg opspeelt. Hopelijk heb je er vanavond met lopen ook geen last van.

Ik ga straks beginnen met Renate 15 km schema.
Les 1 is 2x 8 minuten, lijkt me wel even lekker na m'n eerste 10 km van gisteren.
Op zich wel gek om steeds het begin van een schema te beginnen want je doet steeds een stap terug, maar ik merk wel dat ik er wat sneller van ga lopen, of dat het in elk geval makkelijker gaat door steeds opnieuw weer op te bouwen.
Ben er ook erg blij mee ja, dat mag duidelijk zijn. Ben benieuwd hoe het vanavond gaat, zeker omdat ik ook eens met een andere groep mee ga lopen.

Vwb je schema, top dat je door gaat trekken naar de 15km ^O^. Zelf zie ik de kortere en makkelijkere loopdagen niet als een stap terug, maar als een bewust onderdeel van het opbouwen naar een bepaald doel.
F means you're fucked
pi_119114395
Ik ga van de week ook beginnen met schema van Renate; 5-10 km. Vandaag nog rustdag, maar morgen weer aan de bak *O*
Afgelopen weken wel lekker gelopen, maar ik merk dat het toch wel fijn is om ergens naar toe te werken.

En beter Yur, hopelijk heb je vanavond er weinig last meer van.
  maandag 12 november 2012 @ 08:41:40 #6
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119114405
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:41 schreef Arquero het volgende:
Ik ga van de week ook beginnen met schema van Renate; 5-10 km. Vandaag nog rustdag, maar morgen weer aan de bak *O*
Afgelopen weken wel lekker gelopen, maar ik merk dat het toch wel fijn is om ergens naar toe te werken.
Goed bezig!
F means you're fucked
  maandag 12 november 2012 @ 08:49:00 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119114500
quote:

En beter Yur, hopelijk heb je vanavond er weinig last meer van.
Hoe lang heb je zonder schema gelopen? En waarom?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_119114691
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:49 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Hoe lang heb je zonder schema gelopen? En waarom?
Nu 3 weken denk ik. Ik zat aan het einde van Evy 0-5 km en toen ben ik samen met Swets gaan lopen (5 km in 1 stuk). Eigenlijk tot nu toe gewoon zo door blijven lopen.
En voor weer verder op te bouwen na de 5 km, wilde ik liever die 5 kilometer eerst "goed" onder de knie hebben. Wat dat betreft ben ik liever wat voorzichtiger.
  maandag 12 november 2012 @ 09:02:31 #9
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119114721
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:00 schreef Arquero het volgende:

[..]

Nu 3 weken denk ik. Ik zat aan het einde van Evy 0-5 km en toen ben ik samen met Swets gaan lopen (5 km in 1 stuk). Eigenlijk tot nu toe gewoon zo door blijven lopen.
En voor weer verder op te bouwen na de 5 km, wilde ik liever die 5 kilometer eerst "goed" onder de knie hebben. Wat dat betreft ben ik liever wat voorzichtiger.
Een 5 km krijg je ook goed onder de knie als je langer dan een half uur gaat lopen op een rustiger tempo. Dus eigenlijk doe je twee vliegen neerklappen door het schema 5-10 te gaan volgen :)
F means you're fucked
  maandag 12 november 2012 @ 09:05:23 #10
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119114761
I feel your pain Duckie...
ook hier nu benen die alles behalve lekker voelen, geen blessure maar gewoon heerlijke spierpijn.... vandaag een LDL ingelast na mijn heuvelloop van gister...puur om door de verzuring heen te moeten lopen.

Bovenbenen waren vooral bij de stukken heuvelaf niet blij maar toch dik tevreden met het resultaat en de redelijke vlakke kilometertijden.

http://www.endomondo.com/workouts/jjBemVhWPGM

nu twee dagen verplichte rust
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_119114776
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:02 schreef YUR het volgende:

[..]

Een 5 km krijg je ook goed onder de knie als je langer dan een half uur gaat lopen op een rustiger tempo. Dus eigenlijk doe je twee vliegen neerklappen door het schema 5-10 te gaan volgen :)
Dat zag ik dus gisteravond ook ja. Zat het schema door te lezen en de 1e les is 5x2 minuten in zone 2.
Had verwacht dat het 5 kilometer en dan nog iets zou zijn..
Weer wat geleerd in ieder geval :P
pi_119114788
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
I feel your pain Duckie...
ook hier nu benen die alles behalve lekker voelen, geen blessure maar gewoon heerlijke spierpijn.... vandaag een LDL ingelast na mijn heuvelloop van gister...puur om door de verzuring heen te moeten lopen.

Bovenbenen waren vooral bij de stukken heuvelaf niet blij maar toch dik tevreden met het resultaat en de redelijke vlakke kilometertijden.

http://www.endomondo.com/workouts/jjBemVhWPGM

nu twee dagen verplichte rust
Welverdiend in ieder geval ^O^
  maandag 12 november 2012 @ 09:07:13 #13
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119114792
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:06 schreef Arquero het volgende:

[..]

Dat zag ik dus gisteravond ook ja. Zat het schema door te lezen en de 1e les is 5x2 minuten in zone 2.
Had verwacht dat het 5 kilometer en dan nog iets zou zijn..
Weer wat geleerd in ieder geval :P
^O^

Gewoon doen dus :Y
F means you're fucked
  maandag 12 november 2012 @ 09:11:05 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119114854
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:07 schreef Arquero het volgende:

[..]

Welverdiend in ieder geval ^O^
dank je! nog even een HM "afraffelen" zaterdag en dan rustig mijn training afbouwen
pi_119114922
Dat was even heel lekker! kleine 3km gelopen, beentjes weer los, en ik goed wakker.
pi_119114996
quote:

^O^
  maandag 12 november 2012 @ 09:20:58 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119115009
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:15 schreef Shravani het volgende:
Dat was even heel lekker! kleine 3km gelopen, beentjes weer los, en ik goed wakker.
stiekeme kilometervreter!!
pi_119115077
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:20 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

stiekeme kilometervreter!!
*) Ik bevestig gewoon de topic titel 8-)
pi_119115090
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:25 schreef Shravani het volgende:

[..]

:D _O-
  maandag 12 november 2012 @ 09:27:39 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119115122
quote:

[..]

En die liegt niet!
F means you're fucked
  maandag 12 november 2012 @ 09:28:50 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119115142
:P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 12 november 2012 @ 09:29:10 #22
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119115150
quote:

[..]

tuurlijk... ;) en na de 15km is er altijd nog de HM voor een nieuwe high
pi_119115213
Gisteren tijdens 't wandelen die kakelende kippen die lekker aan 't hardlopen waren. Was zo jaloers ;( maar ik houd nog een extra dag rust. Begin deze week gewoon weer opnieuw met de week die ik had moeten volmaken. Doe deze week gewoon net zo lang tot ik wel die 14km gelopen heb, en dan door. Geen haast! O+
Ja doei.
  maandag 12 november 2012 @ 09:43:20 #24
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119115444
Leesvoedertijd!
quote:
Herstel je genoeg?
Marc Gerlings prorun.nl - 12 november 2012

De marathon lopen is een fantastische ervaring. Een droom voor veel lopers. Met die droom komt de wens om die bekendste afstand in het metier steeds sneller te lopen. Dan gaat de investering tellen van al die kilometers die worden gelopen. Gangbaar is de opvatting dat hoe meer kilometers je maakt, hoe beter je wordt. Dat loperslichaam moet ergens ook herstellen van al die arbeid.

Wie de schema’s erbij pakt van bekende lopers ziet al snel dat er meer dan 100 kilometer per week getraind wordt. Menig toploper traint 2 keer op een dag. Tussendoor krijgt het lichaam rust en ’s middag staat de volgende training op het programma. De prestaties worden met dit ritme snel beter. Om nog sterker te worden duurlopen verlengd. Ook de intervalprogramma’s krijgen een uitbreiding, extra rondes van 400 meter of meer. Even 20 tot 30 keer een ronde van 400 meter is eerder regel dan uitzondering. Dit lijkt voor menig loper de weg om te volgen, de weg naar succes.

Lopen langs de afgrond
Hoe vlak het asfalt ook is, de marathonloper verkent met zijn straffe trainingsregime dagelijks de afgrond. De grens van overtraining is makkelijk te passeren. Een blessure bij een programma van meer dan 100 kilometer per week lopen zal niet wegblijven.

Mag het een onsje minder?
De route naar succes door alsmaar meer kilometers te maken wordt tegengesproken door enkele succesvolle atleten. Catherine Ndereba won al veel. Ze zegt onder meer dat ze dit te danken heeft aan het relatief beperkt houden van de wekelijkse omvang. In vergelijk met de concurrentie loopt zij 10 tot 25% minder in de week. De reden: die omvang heeft ze nodig om goed te herstellen.

Korte pauze
Toch is Nderba snel en dat lukt haar door veel op snelheid te trainen. Als ze een intervaltraining loopt, zijn de actieve pauzes tussen de interval kort. Heel kort. Meestal zijn 30 seconden genoeg om de volgende ronde van 400 meter te slechten. De mix is daarmee verschoven van een relatief beperkte omvang met de nadruk in de trainingsopbouw op snelheid.

Gas geven niet altijd slim
Ze heeft nog een gouden tip voor lopers. Je kent het wel, je hebt een makkelijke training ingepland. Die training gaat makkelijk en dan ga je verder, je gaat gas geven en langer lopen. Dat is nou net niet de bedoeling. Die training is bedoeld om te herstellen van de dagen er voor. Ergens moet het herstel gepakt worden, hoe goed je je ook voelt. De verleiding is groot om hard te gaan. De ingeplande zware en makkelijke trainingsdagen hebben een doel. Laat dat doel voorgaan op je gevoel om harder te lopen.

2e nadeel
Je staat er niet bij stil maar er is een tweede nadeel bij snel en lang lopen op je ingeplande rustige hersteldagen. Tijdens die training lukt het je misschien nog om meer uit jezelf te halen dan je van tevoren verwacht. Hoe zit het met de dag erna? Dan heb je waarschijnlijk weer een pittige duurloop of een intervaltraining gepland. Als je je energie verspild hebt, kun je geen potten meer breken tijdens je zwaardere training. Je volgende trainingsdag heeft te lijden van je overmoedige stemming. Daarmee gooi je al snel de trainingsopbouw van de week in de war.

Het is zó zwaar
Heb je het zwaar tijdens een training die gepland is om pittig te zijn, durf dan ook af te wijken. Meestal komt een blessure plotseling, zeker na de dagen dat er te hard getraind is en te weinig tijd is om te herstellen. Terug naar een rustiger tempo kan je redding zijn.

Iedere loper is uniek. De capaciteiten, de wensen en de omstandigheden om te trainen verschillen voor iedereen. De voorbeelden kunnen je aan het denken zetten welke opbouw perfect bij jou past. Kun je al die lange afstanden goed aan of moet je toch met minder kilometers in de week genoegen nemen. Wat zijn je wensen en mogelijkheden als het gaat om snelheid? Als je het gevoel hebt dat je fris bent en blijft bij de trainingen, je werk, sociale leven, dan doe je het goed. Gaat de denkbeeldig gevoelde last iedere week met kilo’s omhoog dan komt er een punt waarop je herstel niet meer genoeg is. Hopelijk blijf je aan de goede kant van de afgrond en vormen alle trainingen weer een toppunt in je week.
F means you're fucked
pi_119115447
Maar je had wel een mooi stukkie gewandeld toch Mo!? Stiekem is wandelen ook nog steeds erg fijn O+ ;)
  maandag 12 november 2012 @ 09:50:53 #26
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119115662
goed stukje YUR, vooral het laatste is erg belangrijk in mijn ogen

quote:
Iedere loper is uniek. De capaciteiten, de wensen en de omstandigheden om te trainen verschillen voor iedereen. De voorbeelden kunnen je aan het denken zetten welke opbouw perfect bij jou past. Kun je al die lange afstanden goed aan of moet je toch met minder kilometers in de week genoegen nemen. Wat zijn je wensen en mogelijkheden als het gaat om snelheid? Als je het gevoel hebt dat je fris bent en blijft bij de trainingen, je werk, sociale leven, dan doe je het goed. Gaat de denkbeeldig gevoelde last iedere week met kilo’s omhoog dan komt er een punt waarop je herstel niet meer genoeg is.
Ik denk dat het zeker een jaar duurt voordat je als loper echt je lichaam kent en redelijk door hebt hoe ver je kunt gaan in training...en dan nog ligt overtraining op de loer
pi_119116355
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:29 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tuurlijk... ;) en na de 15km is er altijd nog de HM voor een nieuwe high
Haha nee joh!! ik ben al blij als ik na het 15 km schema 10/12 km lekker kan lopen *)

@ Yur, goed stukje!
pi_119116446
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 09:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar je had wel een mooi stukkie gewandeld toch Mo!? Stiekem is wandelen ook nog steeds erg fijn O+ ;)
Ja, dat wel.. maar 't is geen hardlopen! :+
Ja doei.
pi_119116646
nog steeds niet. ik doe dat voor m'n eigen veiligheid ;)
Werewolf
pi_119116715
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D nope. Maar ik merkte wel dat ik steviger doorstapte nu :) Dus hardlopen is best een goede training voor de WHW denk ik ;)
pi_119117747
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ik heb gisteren uiteindelijk 6km gewandeld met m'n vriend. Ik vond het heerlijk, lekker buiten.

En ook geen last gehad van m'n voet *O*

Inmiddels bijna een maand terug dat ik bij de fysio was, ik hoop dat ik over een week of 2 voorzichtig kan beginnen met Evy. :)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_119119853
Ik wil mijn nieuwe schoenen uittesten, maar twijfel of ik moet gaan of niet. Voel steeds zo'n vreemde pijn in mijn rechterscheenbeen. Eerst was het vlakbij mijn enkel, nu is het wat hoger, in het midden ongeveer.
Voel het niet echt, alleen met traplopen enzo.

Vrijdag ook al niet geweest ;(
pi_119120255
Had je je nieuwe schoenen nog helemaal niet gebruikt? Anders zou ik ff terug gaan.
pi_119120312
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:19 schreef Arquero het volgende:
Had je je nieuwe schoenen nog helemaal niet gebruikt? Anders zou ik ff terug gaan.
Nee, nog nooit gebruikt, heb ze juist gekocht omdat ik pijn heb door mijn oude schoenen :P
pi_119120599
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Miezziej het volgende:
Ik wil mijn nieuwe schoenen uittesten, maar twijfel of ik moet gaan of niet. Voel steeds zo'n vreemde pijn in mijn rechterscheenbeen. Eerst was het vlakbij mijn enkel, nu is het wat hoger, in het midden ongeveer.
Voel het niet echt, alleen met traplopen enzo.

Vrijdag ook al niet geweest ;(
Ik zou gewoon een klein rondje proberen, gaat het niet kun je altijd stoppen toch?
pi_119121726
Zou inderdaad klein rondje doen en kijken hoe het gaat. Kan zijn dat je juist alles weer beetje soepel loopt.
pi_119122056
Pff, lijkt trouwens wel of ik steeds meer gps fouten krijg op mn iphone.
Net stukje gelopen; maximale snelheid 70,5 km/u
Voorheen waren de lijnen in de grafiek ook veel vloeiender. Zal wel :P
  maandag 12 november 2012 @ 13:16:47 #38
236410 MaleDuck
pi_119122166
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:12 schreef Arquero het volgende:
Pff, lijkt trouwens wel of ik steeds meer gps fouten krijg op mn iphone.
Net stukje gelopen; maximale snelheid 70,5 km/u
Voorheen waren de lijnen in de grafiek ook veel vloeiender. Zal wel :P
En dan zeggen ze dat ik snel ben :P

Herkenbaar, ben daarom ook wel blij met mijn Garmin :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_119122212
quote:
2s.gif Op maandag 12 november 2012 13:16 schreef MaleDuck het volgende:
Herkenbaar, ben daarom ook wel blij met mijn Garmin :Y
Ben over 3 weken jarig, heb mijn verlanglijstje al doorgegeven ;)
  maandag 12 november 2012 @ 13:36:27 #40
236410 MaleDuck
pi_119122760
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 13:18 schreef Arquero het volgende:

[..]

Ben over 3 weken jarig, heb mijn verlanglijstje al doorgegeven ;)
En anders kan je het ook rond die tijd aan de sint vragen :P
  maandag 12 november 2012 @ 13:42:40 #41
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119122980
  maandag 12 november 2012 @ 14:02:19 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119123644
Mijn proefschrift is binnen O+ x 500

Ik geloof dat ik van blijdschap wel 15 heuvelen op en af kan rennen vandaag w/

Morgen pas trainen helaas...
pi_119123695
Tof Quoi! :*
Ja doei.
pi_119129546
Inschrijving voor de Amsterdam Marathon 2013 is mogelijk
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 16:38:23 #45
18653 crew  D.
pi_119129625
quote:

Ik doe met je mee *O*

Al begin ik vandaag :P
  maandag 12 november 2012 @ 17:42:03 #46
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119132155
Vandaag een pittige interval.. ben benieuwd!
  maandag 12 november 2012 @ 18:05:07 #47
11102 knep
Mountainfreak
pi_119132980
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 13:42 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Dank voor het delen, interessante aanbieding :).
  maandag 12 november 2012 @ 18:07:04 #48
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119133046
quote:
14s.gif Op maandag 12 november 2012 18:05 schreef knep het volgende:

[..]

Dank voor het delen, interessante aanbieding :).
Np :) Erg goede aanbieding voor mensen die nog niet winterklaar zijn :7
pi_119133185
Denk wel dat ik winterklaar ben, moet nog blijken natuurlijk. En zoniet heb ik een reden om ff te gaan shoppen :D
  maandag 12 november 2012 @ 18:11:20 #50
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119133224
Ik zit klaar voor mn eerste loopgroeptraining in een lange tight :o
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2012 @ 18:12:51 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119133291
Ben ik de enige iets verder gevorderde loper die helemaal geen interesse in een marathon heeft?
  maandag 12 november 2012 @ 18:14:54 #52
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119133385
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef YUR het volgende:
that's what korfball does to you....
  maandag 12 november 2012 @ 18:15:31 #53
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119133415
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

:D
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2012 @ 18:17:03 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119133475
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:14 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

_O-
  maandag 12 november 2012 @ 18:17:33 #55
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119133509
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Ben ik de enige iets verder gevorderde loper die helemaal geen interesse in een marathon heeft?
Nee hoor. Ik ken er meer :)
F means you're fucked
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 18:39:13 #56
155227 crew  Guppy
dus
pi_119134570
quote:
Om m zelf te lopen? Voorlopig zeker niet. Ik vind t prachtig om te kijken, maar het lijkt me ècht een super lang eind om te lopen :@ weet niet of ik dat wel wil.
Misschien. Ooit. Maar in de nabije toekomst zeker niet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2012 @ 18:40:20 #57
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119134613
Mij lijkt het ook een fokking kolere eind eigenlijk.

Overigens vind ik een marathon om te kijken ook zo'n beetje de saaiste tv uitgevonden.
pi_119134628
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:17 schreef YUR het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik ken er meer :)
Ik bijvoorbeeld. Een HM vind ik genoeg. Een hele marathon is zoveel verder en kost me zoveel tijd en aanpassing van mijn leefpatroon dat ik daar echt geen zin in heb (zeg ik nu ;) )
  maandag 12 november 2012 @ 18:42:09 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119134686
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 18:07 schreef GotC het volgende:

[..]

Np :) Erg goede aanbieding voor mensen die nog niet winterklaar zijn :7
Ik b.v :) alleen jammer dat het zwart is.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 18:45:26 #60
155227 crew  Guppy
dus
pi_119134814
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:40 schreef Swetsenegger het volgende:

Overigens vind ik een marathon om te kijken ook zo'n beetje de saaiste tv uitgevonden.
Ik combineer een marathon kijken met haken :Y prima te doen!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  maandag 12 november 2012 @ 18:46:42 #61
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119134866
quote:

waarschijnlijk nooit een cricket test wedstrijd gekeken....
  maandag 12 november 2012 @ 18:48:41 #62
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119134944
de marathon is maar een dag.... de mooiste is de "weg" er naar toe, elke keer als je terug kom van een training weer dat gevoel hebben een stukje dichterbij te zijn
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 18:49:18 #63
155227 crew  Guppy
dus
pi_119134973
Overigens raak ik na elke marathon in een "dat wil ik ook *O* " stemming!! :')

Maar als ik er over nadenk, weet ik dat dat voorlopig niet is wat ik wil bereiken met rennen.
pi_119135229
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
de marathon is maar een dag.... de mooiste is de "weg" er naar toe, elke keer als je terug kom van een training weer dat gevoel hebben een stukje dichterbij te zijn
Ik geloof je meteen. Maar ik denk niet dat ik het mijn gezin aan wil doen om zoveel tijd in trainen te steken. Ik ben toch al veel te weinig thuis....
pi_119135365
Marathon denk ik voorlopig niet aan, maar zou eind volgend jaar wel graag een HM willen lopen. :s)

Wat is verstandig? Méér gaan lopen of snéller gaan lopen? :) De 10km loop ik nu rond de 7:00/km. En ik heb hier en daar nog wat overtollig vet...
pi_119135490
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:58 schreef sylvesterrr het volgende:
Marathon denk ik voorlopig niet aan, maar zou eind volgend jaar wel graag een HM willen lopen. :s)

Wat is verstandig? Méér gaan lopen of snéller gaan lopen? :) De 10km loop ik nu rond de 7:00/km. En ik heb hier en daar nog wat overtollig vet...
Allereerst méér anders haal je die 21km niet ;-)
pi_119135573
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 19:02 schreef GlenHighland het volgende:

[..]

Allereerst méér anders haal je die 21km niet ;-)
Dat ik méér moet gaan lopen ben ik me van bewust, maar is het verstandig om eerst m'n basistempo iets te verhogen? Ik bedoel, ik zou nu waarschijnlijk ook een marathon kunnen uitlopen als er geen tijdslimiet is. :+
pi_119135635
Ik wisselde afstandtrainingen af met tempoloopjes en dat werkte voor mij.

Maar een schema zoals MoBlo gebruikt is wellicht meer aan te raden
pi_119135865
quote:

Ik zou het wel graag kunnen, maar het trekt niet echt.
Komt bij dat TSC wedstrijden (langste survivalruns) 18-20 km zijn en ik voorlopig aan 12 meer dan genoeg heb... :D
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  maandag 12 november 2012 @ 19:28:23 #70
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119136484
quote:
Ik wel :@ Het kriebelt. Ik heb een 'nu of nooit' gevoel. Dat heb ik sowieso dit jaar :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_119136533
Het eerste rondje op de nieuwe schoenen is een feit. Niet echt last van mijn scheenbeen tijdens het lopen gelukkig.
Mijn voeten voelen nu wel een beetje vreemd, mijn voet wilde volgens mij nog steeds naar binnen doorzakken, maar van mijn schoen mocht dat niet, dus nu voelt het een beetje apart aan de onderkant van mijn voet :P Normaal of?

Mijn rechtervoet ging weer slapen :( Meneer bij Runnersworld zei dat als het aan bleef houden ik terug moest komen voor een zooltje ofzo.. Mja, vind het toch raar dat het zo opeens is, voorheen nog nooit gehad.

Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/106953791
  maandag 12 november 2012 @ 19:33:51 #72
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119136719
quote:
11s.gif Op maandag 12 november 2012 19:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik wel :@ Het kriebelt. Ik heb een 'nu of nooit' gevoel. Dat heb ik sowieso dit jaar :P
he, spring chicken....je hebt nog jaren voor de boeg...kijk maar eens naar de gemiddelde leeftijd van een recreatieve marathonloopster
  maandag 12 november 2012 @ 19:36:41 #73
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119136845
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Miezziej het volgende:
Het eerste rondje op de nieuwe schoenen is een feit. Niet echt last van mijn scheenbeen tijdens het lopen gelukkig.
Mijn voeten voelen nu wel een beetje vreemd, mijn voet wilde volgens mij nog steeds naar binnen doorzakken, maar van mijn schoen mocht dat niet, dus nu voelt het een beetje apart aan de onderkant van mijn voet :P Normaal of?
Ja, het is gewoon ff wennen. In het begin voelt het net alsof je voet een bepaalde kant op wordt geduwd. Maar het went vanzelf :)
  maandag 12 november 2012 @ 19:38:27 #74
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119136935
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:05 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat ik méér moet gaan lopen ben ik me van bewust, maar is het verstandig om eerst m'n basistempo iets te verhogen? Ik bedoel, ik zou nu waarschijnlijk ook een marathon kunnen uitlopen als er geen tijdslimiet is. :+
ik zou als ik jou was eerst de basissnelhied iets verhogen en dan pas verder gaan kijken naar bijv. 10EM en HM's
  maandag 12 november 2012 @ 19:39:07 #75
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119136969
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:33 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

he, spring chicken....je hebt nog jaren voor de boeg...kijk maar eens naar de gemiddelde leeftijd van een recreatieve marathonloopster
Het staat gewoon op mijn bucketlist, ik weet niet of het haalbaar is. Ligt volledig aan werkomstandigheden volgend jaar. En je weet nooit wat er gebeurt volgend jaar, komende jaren. Ik ben nu -redelijk- in vorm. Waarom niet vasthouden, blijven trainen en een mooi doel voor volgend jaar stellen? Ik heb dat nodig om niet lui te worden :)
pi_119137377
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:29 schreef Miezziej het volgende:

Mijn rechtervoet ging weer slapen :( Meneer bij Runnersworld zei dat als het aan bleef houden ik terug moest komen voor een zooltje ofzo.. Mja, vind het toch raar dat het zo opeens is, voorheen nog nooit gehad.

Endomondo:
http://www.endomondo.com/workouts/106953791
Weet niet of het toevallig is, maar dat slapende gevoel heb ik ook paar keer gehad. Heel licht gevoel en duurde maar even.
Jij had ook de GT-2170 toch? Die heb ik ook en misschien omdat je dat soort schoenen niet gewend bent zou je dat kunnen voelen.
Geen idee of het echt zo is, maar zou kunnen.
  maandag 12 november 2012 @ 19:47:40 #77
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119137385
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:39 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het staat gewoon op mijn bucketlist, ik weet niet of het haalbaar is. Ligt volledig aan werkomstandigheden volgend jaar. En je weet nooit wat er gebeurt volgend jaar, komende jaren. Ik ben nu -redelijk- in vorm. Waarom niet vasthouden, blijven trainen en een mooi doel voor volgend jaar stellen? Ik heb dat nodig om niet lui te worden :)
goed idee, en kijkend naar de kilometers die je op heden doet lijkt het me voor jou een niet meer dan logisch, en haalbaar, vervolg op datgene wat je nu doet
pi_119137529
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:47 schreef Arquero het volgende:

[..]

Weet niet of het toevallig is, maar dat slapende gevoel heb ik ook paar keer gehad. Heel licht gevoel en duurde maar even.
Jij had ook de GT-2170 toch? Die heb ik ook en misschien omdat je dat soort schoenen niet gewend bent zou je dat kunnen voelen.
Geen idee of het echt zo is, maar zou kunnen.
Had het probleem ook met mijn oude schoenen, sinds een week of 2/3. Het gaat ook niet weg, ik moet echt stoppen en mijn schoenen uit doen en dan mijn tenen heen en weer bewegen enzo, dan pas gaat het weg.
Heb niet het gevoel dat ik anders loop, heel vreemd.

Ga het nog een keer proberen met lossere veters, en anders moet ik maar een keer kijken naar zo'n zooltje.

@SEMTEX:
Okee, gelukkig :P Voelt wel vaag om gecorrigeerd te worden zeg maar haha
pi_119137879
Ik ga volgend jaar mee doen aan de CPC. Ik heb me ingeschreven voor de 10k, maar misschien dat ik met trainen (ik heb de tijd) ook de HM wel zou kunnen doen of zou dat te veel van het goede zijn en moet ik wat meer tijd nemen en opbouwen?

http://www.endomondo.com/profile/7230318

For the record: ik heb dit in twee maanden tijd opgebouwd.
pi_119138982
Zo, ik heb de blaren leeggeprikt en leeggezogen. *O* Ik kan weer pijnloos staan, heerlijk.

Wat heb ik hiervan geleerd? Voldoende steriele naald(en), gaaskompressen en leukoplast in huis hebben. :)

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:38 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik zou als ik jou was eerst de basissnelhied iets verhogen en dan pas verder gaan kijken naar bijv. 10EM en HM's
Dat lijkt mij inderdaad een goed idee.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:28:58 #81
155227 crew  Guppy
dus
pi_119139748
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Manual het volgende:
Ik ga volgend jaar mee doen aan de CPC. Ik heb me ingeschreven voor de 10k, maar misschien dat ik met trainen (ik heb de tijd) ook de HM wel zou kunnen doen of zou dat te veel van het goede zijn en moet ik wat meer tijd nemen en opbouwen?

Gewoon lekker deze keer de 10km doen, en volgende keer de HM :) heb je ook twee verschillende medailles!

Ik heb zojuist m'n lesje nederigheid weer gehad :') Les 8 van Evy blijft een bitch _O-
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 20:44:00 #82
18653 crew  D.
pi_119140675
quote:

Is het ook :P

Maar eens moet je 'm toch lopen om te kijken of je het kunt? :P
quote:
Wielrennen een goede tweede :P
  maandag 12 november 2012 @ 21:18:58 #83
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119142701
Zo, weer efkes gelopen met de loopgroep. Ging lekker! Laatste stukje was beetje rommelig: 1 v/d trainers verstapte zich, dus ben (met af en toe stoppen, rekken/strekken) teruggelopen met hem.

Al met al: Tevreden ^O^
http://www.endomondo.com/workouts/sQ2L-buW2w4
  maandag 12 november 2012 @ 21:19:20 #84
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119142719
Lopen ging goed, geen last O+
F means you're fucked
  maandag 12 november 2012 @ 21:19:34 #85
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119142735
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 19:57 schreef Manual het volgende:

2013 lekker de 10km doen en dan daarna eens kijken naar een HM :Y Why the rush? ;)
pi_119143205
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb zojuist m'n lesje nederigheid weer gehad :') Les 8 van Evy blijft een bitch _O-
Hmm, die kan ik me nog wel herinneren ja :o
pi_119143232
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef YUR het volgende:
Hee, goed man :)
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:29:35 #88
155227 crew  Guppy
dus
pi_119143317
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:27 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, die kan ik me nog wel herinneren ja :o
Toch ging ik minder dood dan de eerste keer dat ik m deed :) al met al dus toch vooruitgang :Y in a way
  maandag 12 november 2012 @ 21:30:20 #89
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119143360
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Toch ging ik minder dood dan de eerste keer dat ik m deed :) al met al dus toch vooruitgang :Y in a way
Was het de 8x2? :9 _O_
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:31:32 #90
155227 crew  Guppy
dus
pi_119143430
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef GotC het volgende:

[..]

Uiteraard :9
pi_119143678
Die les 8 ging de tweede keer bij mij een stuk beter, maar de eerste keer was echt horror. Toen was het ook nog verschrikkelijk weer en heb ik nog harder en meer gelopen ook :')

Ik had vrijdag na het lopen wat last weer van die pees bij mijn knie, dus heb maar wat extra rustdagen ingelast, bah, net nu het zulk mooi weer is. Ik loop ook veel te snel volgens mij, maar ik kan zo moeilijk in een rustig tempo komen.
know'm sayin?
word? word.
pi_119143834
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 21:30 schreef GotC het volgende:

[..]

haha, een aardig beruchte les dus :D
pi_119143893
quote:

Dat vinden een hoop mensen van 10 kilometer ook.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:44:01 #94
155227 crew  Guppy
dus
pi_119144153
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Vind ik nog steeds wel een beetje :@ Ook al heb ik m al een gelopen
pi_119144389
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Gewoon lekker deze keer de 10km doen, en volgende keer de HM :) heb je ook twee verschillende medailles!

(..)
quote:
17s.gif Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef GotC het volgende:

[..]

2013 lekker de 10km doen en dan daarna eens kijken naar een HM :Y Why the rush? ;)
Ik heb er nog even over gedouched :P Ik ga de 10k gewoon doen. Ik ga zelf wel buiten een evenement om wel op mijn gemak naar de 20K toewerken.

Ik heb altijd de neiging om mijn tijden te verbeteren en mijn doelen te verzetten. Ik realiseer me dat dat met dit tempo natuurlijk snel een keer ophoud :)
Dan kan ik er maar beter wat langzamer naar toe werken en misschien is ook beter voor mijzelf (lichamelijk) ook. Ik hoop dat het mij lukt ;)

Iedereen weer lekker gelopen! Ik mag morgen weer. Ik doe ook mee aan de Prestatieloop (7k) vanuit de gemeente op 2 dec.

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:19 schreef YUR het volgende:
Goed dat je er geen last meer van hebt! Viel het toch allemaal mee ^O^
  maandag 12 november 2012 @ 21:51:27 #96
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119144587
Heeft iemand de schema's van Evy van 5 naar 10 en die van Renate? Wil ze vergelijken maar kon die van Renate sowieso niet vinden vandaag.
  maandag 12 november 2012 @ 21:53:10 #97
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119144693
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:31 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Uiteraard :9
Goddelijke les :9 binnenkort keer doen :D
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:55:11 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_119144792
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:53 schreef GotC het volgende:

[..]

Goddelijke les :9 binnenkort keer doen :D
Ik verkeek me er toch weer op :P ben benieuwd hoe ie jou bevalt na al die tijd!
pi_119145551
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:44 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Vind ik nog steeds wel een beetje :@ Ook al heb ik m al een gelopen
Jjij loopt tenminste die andere mensen zitten op de bank niks te doen.
pi_119146022
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 21:35 schreef alors het volgende:

[..]

Ik loop ook veel te snel volgens mij, maar ik kan zo moeilijk in een rustig tempo komen.
Bekend fenomeen, mijn tempo ligt volgens mij eigenlijk ook wat te hoog voor een opbouwschema. Maar een lager tempo voelt om de een of andere reden gewoon totaal onnatuurlijk aan.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 12 november 2012 @ 22:16:50 #101
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119146123
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Bekend fenomeen, mijn tempo ligt volgens mij eigenlijk ook wat te hoog voor een opbouwschema. Maar een lager tempo voelt om de een of andere reden gewoon totaal onnatuurlijk aan.
En toch heb ik gemerkt: langzamer in training = snellere basis. Mits icm goede intervaltrainingen.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 23:01:31 #102
18653 crew  D.
pi_119148733
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Heeft iemand de schema's van Evy van 5 naar 10 en die van Renate? Wil ze vergelijken maar kon die van Renate sowieso niet vinden vandaag.
Wil je de tijden weten, of ze beluisteren? :P
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 23:03:47 #103
18653 crew  D.
pi_119148873
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Da's (ongeveer) een uurtje, dat valt toch wel mee?
  maandag 12 november 2012 @ 23:18:02 #104
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119149543
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 22:16 schreef GotC het volgende:

[..]

En toch heb ik gemerkt: langzamer in training = snellere basis. Mits icm goede intervaltrainingen.
dit dus.
Ik las gister een mooie uitleg over trainen t.o.v. races door een bekende NZ'se coach.
vrij vertaald:

quote:
training doe je op een dusdanige snelheid en met een dusdanige inspanning/frequentie dat je bezine in de tank stop wat je er tijdens de wedstrijden er weer uit kan halen.
  maandag 12 november 2012 @ 23:19:20 #105
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119149611
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:01 schreef D. het volgende:

[..]

Wil je de tijden weten, of ze beluisteren? :P
De tijden / opbouw.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 23:28:59 #106
18653 crew  D.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 23:36:27 #107
18653 crew  D.
pi_119150385
Eerste linkje doet moeilijk, dus hier een andere

http://s3.amazonaws.com/f(...)9KHiwcnlBqA6EfQYI%3D
pi_119150518
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:03 schreef D. het volgende:

[..]

Da's (ongeveer) een uurtje, dat valt toch wel mee?
Dat vindt jij..
  maandag 12 november 2012 @ 23:47:47 #109
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119150838
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Dat vindt jij..
dat vind ik ook.... ;)
maar we zijn allemaal ooit eens begonnen.
maar kan me nog heel goed de tijden herinneren dat ik een half uur al een heel eind vond.

en D. ik wil je gerust een keer (ondanks dat er bijv. op het amateurtopic veel beter getrainde lopers zitten dan mijzelf..) een uurtje meenemen voor een rondje waarbij je denk "was het uurtje maar over"

[ Bericht 13% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-11-2012 23:54:37 ]
pi_119151084
Er zijn denk ik meer mensen die het veel vinden dan die het te doen vinden.
  maandag 12 november 2012 @ 23:57:18 #111
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119151194
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 23:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Er zijn denk ik meer mensen die het veel vinden dan die het te doen vinden.
en mensen die gewoon geen behoefte hebben aan langere afstanden, er zullen genoeg mensen zijn die 2 of 3 keer per week een rondje van een half uur meer dan genoeg vinden
  dinsdag 13 november 2012 @ 05:48:19 #112
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119153786
even inhaken op de TT:

pi_119153808
Niet geheel mee eens. Ik heb wel degelijk ook nog motivatie nodig om te blijven lopen..
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 08:04:39 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_119154273
Compensatiedagje O+ alleen een beetje jammer dat het onderbuurmeisje het huis al om 05:15 uur op stelten aan het zetten was (schreeuwen, rennen, meh...)
  dinsdag 13 november 2012 @ 08:30:23 #115
236410 MaleDuck
pi_119154437
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Compensatiedagje O+ alleen een beetje jammer dat het onderbuurmeisje het huis al om 05:15 uur op stelten aan het zetten was (schreeuwen, rennen, meh...)
Ah, ik weet hoe je je voelt... :X Alleen vandaag niet, miniduck sliep tot over 7-en door :D

Hier begint het stilzitten me al te frustreren, maar gelukkig is de rest van de week mijn agenda goed gevuld, dus heb ik niet veel tijd om erover na te denken, maar heb nu al zin om vrijdag 10 km te lopen :D
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 08:33:29 #116
155227 crew  Guppy
dus
pi_119154474
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:30 schreef MaleDuck het volgende:

[..]

Ah, ik weet hoe je je voelt... :X Alleen vandaag niet, miniduck sliep tot over 7-en door :D

Hier begint het stilzitten me al te frustreren, maar gelukkig is de rest van de week mijn agenda goed gevuld, dus heb ik niet veel tijd om erover na te denken, maar heb nu al zin om vrijdag 10 km te lopen :D
Ach, ik ben allang blij dat we geen bovenburen hebben :X als ik dat gedoe onder me hoor ben ik zo blij met ons appartement bovenin!
pi_119154576
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 08:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ach, ik ben allang blij dat we geen bovenburen hebben :X als ik dat gedoe onder me hoor ben ik zo blij met ons appartement bovenin!
Links 78 jaar, rechts 83 jaar. Afgezien van af en toe een traplift heb ik weinig last van burengerucht :+
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 08:47:04 #118
155227 crew  Guppy
dus
pi_119154607
Over het algemeen hoor ik m'n buren nauwelijk gelukkig :) scheelt dat we meestal zelf allang weg zijn als ze wakker worden. Maar nu was het een beetje ongelukkig :')
pi_119154696
Ik heb echt geluk met mijn buren denk ik dan :P Heb een benedenwoning, af en toe stampen de mensen een beetje maar verder gaat het wel.
En heb een drummende buurman, maar die stopt altijd wel rond 9 uur dus dat vind ik ook niet erg :P
pi_119154832
Hoe ik wil zijn

Hoe ik me voel..

Ik ga er nog even over nadenken

[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
pi_119155446
Na een extra rustdagje staat vanmiddag eindelijk les 30 van Evy op de planning. Ben niet helemaal fit, slapjes, vermoeid, dus ik verwacht niet te veel van mezelf. Desnoods doe ik hem vrijdag nog een keertje of zo :)
pi_119155951
Deze week rust pakken voor de Zevenheuvelenloop...

Ik moet alleen nog wel eerst een wedstrijd voetballen, dus ik hoop dat ik niet verrot geschopt word.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:04:51 #123
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119155957
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:14 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik heb dat ook sinds mijn wedstrijden. Ik liep bij de Singelloop ineens rondes van 5:39, ineens loop ik die nu tijdens mijn training ook, of zelfs nog sneller, maar dat is geen ideale snelheid voor duurloop.
pi_119156280
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 18:11 schreef YUR het volgende:
En zit/zat hij goed :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:20:24 #125
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119156353
Vanavond het begin van de laatste week van Evy.

Wel een verschil in Renate en Evy van 5 naar 10.
Ga denk gewoon maar met Evy verder over een aantal weken. Eerst snelheid en gemak in die 5km krijgen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:30:05 #126
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119156649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:17 schreef Jort227 het volgende:

[..]

En zit/zat hij goed :P
Prima!
F means you're fucked
pi_119157065
Zin om te lopen! Ben gister al geweest, dus even rusten :P
Vorig jaar ging ik echt niet meer in de herfst en winter, en nu kan ik niet wachten tot ik weer ga... Dus zeker verslavend haha
  dinsdag 13 november 2012 @ 10:52:54 #128
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119157180
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:47 schreef Miezziej het volgende:
Zin om te lopen! Ben gister al geweest, dus even rusten :PVorig jaar ging ik echt niet meer in de herfst en winter, en nu kan ik niet wachten tot ik weer ga... Dus zeker verslavend haha
Ik doe het wel in jouw naam vanavond ;)
pi_119157826
Verslavend is het zeker :9 Geen idee waarom ik loop...
Paar dagen rust gehouden met de voet, vanochtend weer gelopen.
3.3 km gelopen in interval met een gemiddelde van 8.04 km/m . Op de laatste anderhalve minuut meer gepushed en toen de pieper klonk met beide armen in de lucht, persoonlijke finish, kippenvel vanaf mijn kruin, ik deed de oefening weer en nu ging hij lekker!
...Daarom loop ik.

En nu toch weer wat last met die voet, weet nu wel waar het door komt maar is lastig bij te sturen. Moet meer gewicht kwijtraken, en dus niet aankomen!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_119157928
Ik ga morgen weer lopen :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_119157953
Ik ga nu!
pi_119158262
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga nu!
Veel plezier :9

Maak mij toch wel zorgen om mijn slapende voet steeds. Meneer bij Runnersworld zei wel dat ik soms een voorvoetlanding heb met mijn rechtervoet, terwijl ik met links altijd op mijn hiel land. Misschien dat ik daarom alleen rechts pijn heb?
Als ik morgen weer slapende voeten heb, ga ik even kijken of ik donderdagavond langs kan gaan. Ik wil niet dat mijn voet er opeens afgekneld wordt ofzo haha :P
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 12:06:02 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_119159355
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:23 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga morgen weer lopen :)
Ik ook :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:15:14 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119159658
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:30 schreef YUR het volgende:

[..]

Prima!
Volgens mij wil-ie foto's :o
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:36:58 #135
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119160359
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:15 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Volgens mij wil-ie foto's :o
Dan is ie een paar topics te laat :D
F means you're fucked
  dinsdag 13 november 2012 @ 12:38:31 #136
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119160404
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 11:33 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Veel plezier :9

Maak mij toch wel zorgen om mijn slapende voet steeds. Meneer bij Runnersworld zei wel dat ik soms een voorvoetlanding heb met mijn rechtervoet, terwijl ik met links altijd op mijn hiel land. Misschien dat ik daarom alleen rechts pijn heb?
Als ik morgen weer slapende voeten heb, ga ik even kijken of ik donderdagavond langs kan gaan. Ik wil niet dat mijn voet er opeens afgekneld wordt ofzo haha :P
Je veters losser doen had je al geprobeerd toch? Ik heb dat op de crosstrainer namelijk ook als mijn veters te strak zitten.
pi_119163061
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 12:36 schreef YUR het volgende:

[..]

Dan is ie een paar topics te laat :D
Lol, nee hoor, maar omdat het er zo specifiek stond dat hij zat te wachten in z'n tight, vroeg ik me af hoe het beviel :P.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:08:06 #138
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119163095
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:06 schreef Jort227 het volgende:

[..]

Lol, nee hoor, maar omdat het er zo specifiek stond dat hij zat te wachten in z'n tight, vroeg ik me af hoe het beviel :P.
Ik begrijp het :)

Ik was nogal terughoudend vwb het hardlopen in een tight, maar ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Ik ga er nog eentje kopen denk ik, maar dan gewoon een zwarte :Y
F means you're fucked
pi_119163225
En nu voor de derde keer deze schemaweek proberen te volbrengen.Ga rond een uurtje of 4 lopen, 5km. Rustig tempo. Even hoofd leeglopen.

Schoonmams is uitbehandeld, maar dan ook echt. Ze gaat hard achteruit, ze gaan ook stoppen met de chemo... -O- je weet dat 't komt, maar 't blijft een klap.
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:13:01 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119163237
Ik vond die dingen in het begin ook gruwelijk lelijk, voelde me een soort aap tijdens de eerste keer passen. Het is wel zo dat je, naarmate je meer hardloopt, strakkere benen krijgt en zo'n broek beter kunt hebben :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:13:17 #141
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119163248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
En nu voor de derde keer deze schemaweek proberen te volbrengen.Ga rond een uurtje of 4 lopen, 5km. Rustig tempo. Even hoofd leeglopen.

Schoonmams is uitbehandeld, maar dan ook echt. Ze gaat hard achteruit, ze gaan ook stoppen met de chemo... -O- je weet dat 't komt, maar 't blijft een klap.
:{

Sterkte voor jullie :*
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 14:13:22 #142
155227 crew  Guppy
dus
pi_119163249
Sterkte MoBlo, ook aan Mr. Mo...
pi_119163331
Zenks :* wrsch eind deze maand nog even een extra weekendje NL voor de kerst nog. Je weet maar nooit. :)
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:20:48 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119163486
quote:

pi_119163488
Sterkte Mo :*

Ik durf het niet zo goed aan vandaag. Ben al een paar dagen benauwd, moe, slap.. Verkoudheid. Denk dat ik ipv les 30 ga voor een intervalloop om wél wat te doen, maar niet meteen te veel. Misschien die 'les 8' als basis gebruiken..
  dinsdag 13 november 2012 @ 14:32:49 #146
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119163841
quote:

Sterkte :*
pi_119165049
quote:
Sterkte. Weet helaas heel goed wat je doormaakt, kloteziekte... :{
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:27:36 #148
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119165891
Goede service van Le Champion ^O^

GotC en ik hadden ons ingeschreven voor Egmond, maar gisteren kwam GotC er achter dat we ook via haar werk mee kunnen doen.

GotC heeft op hoop van zegen een mailtje naar Le Champion gestuurd, met daarin de vraag of we onze inschrijving nog kunnen annuleren en of we ons geld nog terug kunnen krijgen omdat we met een bedrijventeam meedoen.

Binnen no-time een antwoord terug: Ja natuurlijk, geen probleem! Jullie krijgen zsm het geld teruggestort.

^O^
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 15:36:39 #149
155227 crew  Guppy
dus
pi_119166361
Wauw, netjes!!

Ik heb nog een leuk loopje hier in de buurt gevonden voor volgend jaar http://www.stuwwalloop.nl/ ^O^
  dinsdag 13 november 2012 @ 15:38:15 #150
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_119166436
Moblo, wat een vreselijk nieuws.. Sterkte :*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_119167476
quote:

-O-
Sterkte! :*
pi_119167650
En alsof dat nog niet genoeg is.... *grmbl* *schoenen aantrekken gaat*
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:01:55 #153
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119169917
Over een uurtje lopen. Lesje 28. Mag dus zelf bepalen of ik rust neem of niet. Ga gewoon proberen en half uur te sjouwen. :D
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 17:06:43 #154
18653 crew  D.
pi_119170085
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 23:47 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

dat vind ik ook.... ;)
maar we zijn allemaal ooit eens begonnen.
maar kan me nog heel goed de tijden herinneren dat ik een half uur al een heel eind vond.

en D. ik wil je gerust een keer (ondanks dat er bijv. op het amateurtopic veel beter getrainde lopers zitten dan mijzelf..) een uurtje meenemen voor een rondje waarbij je denk "was het uurtje maar over"
Ik denk dat er sprake is van een miscommunicatie :P

Ik doelde met 'maar' een uurtje op dat het maar 60 minuten van je tijd kost, in tegenstelling tot een marathon waar je een halve (werk)dag aan kwijt bent :Y

Zo heb ik dagelijks de tijd, maar nog niet de conditie :P
pi_119170925
Zo, voor mijn doen heel rustig gelopen:

5.2km met 6.22min/km! Was lekker O+ :z

http://www.endomondo.com/workouts/j0V7T_V06i0
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:41:46 #156
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119171327
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo, voor mijn doen heel rustig gelopen:

5.2km met 6.22min/km! Was lekker O+ :z

http://www.endomondo.com/workouts/j0V7T_V06i0
Hoofd leeg? :)
pi_119171352
-ish :) iig weer fijn dat ik pijnvrij heb kunnen lopen :) donderdag weer 11km O+
Ja doei.
  dinsdag 13 november 2012 @ 17:44:00 #158
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119171402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 17:42 schreef motorbloempje het volgende:
-ish :) iig weer fijn dat ik pijnvrij heb kunnen lopen :) donderdag weer 11km O+
Mooizo :)
pi_119172679
Sterkte MoBLo.
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:28:47 #160
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119172715
Ik heb ook zin om te lopen :9

Alleen jammer dat ik vanmiddag van de "Ikhebweinigwerktedoendusdoeikuiteindelijkhelemaalniets"-stand plotsklaps werd gedwongen in de "ikhebveelteveelwerkvoormijnaantalwerkurenenhetmoetallemaalaf"-stand. Dus een extra keertje hardlopen is vandaag geen optie, helaas...

Overigens bevalt die tweede werkstand me veel beter dan die eerste. Ik heb alleen zo lang vastgezeten in die eerste, dat ik nog wat moeite heb om in de tweede te komen :@
F means you're fucked
pi_119172853
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:28 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook zin om te lopen :9

Alleen jammer dat ik vanmiddag van de "Ikhebweinigwerktedoendusdoeikuiteindelijkhelemaalniets"-stand plotsklaps werd gedwongen in de "ikhebveelteveelwerkvoormijnaantalwerkurenenhetmoetallemaalaf"-stand. Dus een extra keertje hardlopen is vandaag geen optie, helaas...

Overigens bevalt die tweede werkstand me veel beter dan die eerste. Ik heb alleen zo lang vastgezeten in die eerste, dat ik nog wat moeite heb om in de tweede te komen :@
Je werk is dus als een intervaltraining herkenbaar ;)

Morgen kan je ook nog lopen een dag extra rust kan voor jou geen kwaad je loopt ruim voldoende ^O^
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:33:57 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119172887
Grr laag die domme Evy me geen 30 min lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/pfa0VdrvN2c

Niet snel en nog geen 5km maar ik kom in de buurt! Moet zeker aan de snelheid werken.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:35:40 #163
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119172952
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:32 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Je werk is dus als een intervaltraining herkenbaar ;)

Morgen kan je ook nog lopen een dag extra rust kan voor jou geen kwaad je loopt ruim voldoende ^O^
Morgen staat er sowieso een 70 minuten duurloopje op het programma met de groep.
Zondag de Zevenheuvelen. Misschien doe ik donderdag zelf nog een klein stukje. Of anders vrijdag.
F means you're fucked
pi_119172956
Goed bezig! :)
Ja doei.
pi_119173114
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Grr laag die domme Evy me geen 30 min lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/pfa0VdrvN2c

Niet snel en nog geen 5km maar ik kom in de buurt! Moet zeker aan de snelheid werken.
Ziet eruit als 12 -2- 10 -2- 8 klopt dat ?

En wat ik zelf ook lastig vond het is een trainingsprogramma geen prestatieloop je werkt naar iets toe en dat gaat soms langzamer dan je zelf denkt aan te kunnen. maar daar gaat het niet om.
Het doel is met weinig kans op blessures jezelf voorbereiden om in een stuk 5 km goed te kunnen lopen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:49:07 #166
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119173403
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 15:36 schreef Guppyfriend het volgende:
Wauw, netjes!!

Ik heb nog een leuk loopje hier in de buurt gevonden voor volgend jaar http://www.stuwwalloop.nl/ ^O^
leuk loopje, weleke afstand heb je in je gedachte?
de web site brengt het wel of het een bergklassieker uit de Tour de France is.. :D
  dinsdag 13 november 2012 @ 18:49:29 #167
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119173412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Ziet eruit als 12 -2- 10 -2- 8 klopt dat ?

En wat ik zelf ook lastig vond het is een trainingsprogramma geen prestatieloop je werkt naar iets toe en dat gaat soms langzamer dan je zelf denkt aan te kunnen. maar daar gaat het niet om.
Het doel is met weinig kans op blessures jezelf voorbereiden om in een stuk 5 km goed te kunnen lopen.
Nee gewoon 30 min nonstop. Echter moest ik een x de veters strikken en 2 maal wachten voor een auto. En gps heeft iets de hik zo te zien. Mezelf maar trakteren op een garmin binnenkort.

En je hebt helemaal gelijk. Ik moet niet hard van stapel lopen maar lekker rustig het tempo erin krijgen.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 18:51:42 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_119173489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

leuk loopje, weleke afstand heb je in je gedachte?
de web site brengt het wel of het een bergklassieker uit de Tour de France is.. :D
Ja, goed hè :D

Afstand weet ik nog niet. Zie ik tegen die tijd wel
pi_119173665
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:51 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ja, goed hè :D

Afstand weet ik nog niet. Zie ik tegen die tijd wel

Leuk moet je de 10 of 15 nemen en dan relaxed lopen tot het meetpunt en dan 800 meter voluit gaan :P met wat training en geluk pak je dan de klimprijs ;)

"Zowel bij de 10 Km als 15 Km loop zal op deze beklimming van de Italiaanseweg een extra tijdmeting plaatsvinden, over een lengte van 800m met haarspeldbochten naar de top van de stuwwal. Voor beide lopen zal er een winnaar en winnares zijn.
Het Bloemhuis KlimOp in Oosterbeek is de sponsor en naamgever van deze speciale prijs: De KlimOp prijs! Dat wordt een prachtige uitdaging voor elke loper"
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 18:58:47 #170
155227 crew  Guppy
dus
pi_119173723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:56 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:

[..]

Leuk moet je de 10 of 15 nemen en dan relaxed lopen tot het meetpunt en dan 800 meter voluit gaan :P met wat training en geluk pak je dan de klimprijs ;)

"Zowel bij de 10 Km als 15 Km loop zal op deze beklimming van de Italiaanseweg een extra tijdmeting plaatsvinden, over een lengte van 800m met haarspeldbochten naar de top van de stuwwal. Voor beide lopen zal er een winnaar en winnares zijn.
Het Bloemhuis KlimOp in Oosterbeek is de sponsor en naamgever van deze speciale prijs: De KlimOp prijs! Dat wordt een prachtige uitdaging voor elke loper"
Weet je hoeveel mensen daar op af komen? :D Dat doen ze bij de Posbankloop ook, op de klim wordt ook de tijd gemeten. Er zijn mensen die speciaal daarvoor komen lopen!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:01:10 #171
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119173805
inderdaad, er zijn mensen die klimmen nu eenmaal leuk vinden ;)
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 19:02:16 #172
155227 crew  Guppy
dus
pi_119173849
MoBlo, wil je me aan de OP toevoegen? O+

27 januari 2013 - Safari-run (Arnhem)
• Guppyfriend - 5km Leeuwinnenloop
pi_119173870
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Weet je hoeveel mensen daar op af komen? :D Dat doen ze bij de Posbankloop ook, op de klim wordt ook de tijd gemeten. Er zijn mensen die speciaal daarvoor komen lopen!
Ja daarom juist toch lachen als je de klim weet te winnen *O* *O*

En "met wat training en geluk pak je dan de klimprijs ;)" :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:06:19 #174
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119173986
kreeg gister een gouden tip over een mooie wandel trail run route door native rain forest wat een uurtje of 2-3 (ik lees diverse tijden op verschillende web sites) zou duren als je het zou wandelen... op maar 50minuten rijden (afstandje van niets hier..) komende weken toch maar eens op aan tuffen..

quote:
The Waipohatu main circuit Walking Track is a 1.5 hour walk past the Punehu (Misty) and Pouriwai (Darkwater) Waterfalls. It is a delightful sheltered track that passes through both logged and virgin podacarp forest edged by the Waipohatu Stream. The entrance to the Waipohatu Recreation area is off the Haldane Curio Bay Highway near the turnoff to Slope Point road and is clearly sign posted.
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:11:26 #175
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119174148
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
MoBlo, wil je me aan de OP toevoegen? O+

27 januari 2013 - Safari-run (Arnhem)
• Guppyfriend - 5km Leeuwinnenloop
Ik ben zo vrij geweest ;)
F means you're fucked
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:29 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_119174178
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:11 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben zo vrij geweest ;)
Oh, dank je! Ik dacht dat MoBlo de OP had :@ :D :') Dank je wel! /blond
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:12:58 #177
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_119174189
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:12 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Oh, dank je! Ik dacht dat MoBlo de OP had :@ :D :') Dank je wel! /blond
Ik vergeef het je ;)
F means you're fucked
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:25:17 #178
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119174680
quote:

Sterkte voor jou en meneer MoBlo :* wat een klotenieuws blijft het..
pi_119175260
Ja, ergens ook wel een 'opluchting', want 't ging de laatste weken ook al echt achteruit waardoor je je zorgen gaat maken om de kwaliteit/kwantiteit verhoudingen van het geheel :@ Dus nou ja, hè?

En ik had je ook wel in de OP willen zeggen hoor Gup! :+
Ja doei.
pi_119175404
quote:

heel veel sterkte.... altijd lastig om woorden te vinden voor zulke situaties.
pi_119175488
Weer een heerlijk rondje gelopen. Had ik ook wel nodig, na een middagje ziekenbezoek.
Rondje van 11 km in 1 uur en 6 minuten. Geloof dat ik klaar ben voor de wedstrijdrun van de Westrandweg run volgende week
pi_119175913
quote:
Wat een gedoe zeg met al die verschillende zones! Werkt het net als bij Evy met muziekjes? En zo ja, is die muziek een beetje te pruimen?
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:52:47 #183
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119175917
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:42 schreef linebear het volgende:
Weer een heerlijk rondje gelopen. Had ik ook wel nodig, na een middagje ziekenbezoek.
Rondje van 11 km in 1 uur en 6 minuten. Geloof dat ik klaar ben voor de wedstrijdrun van de Westrandweg run volgende week
good busy lijnbeer!!
  dinsdag 13 november 2012 @ 19:54:08 #184
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119175970
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef karoltje het volgende:

[..]

Wat een gedoe zeg met al die verschillende zones! Werkt het net als bij Evy met muziekjes? En zo ja, is die muziek een beetje te pruimen?
pi_119176040
Renate heeft iets meer muziek dat te pruimen is... net ook weer even een lesje gelopen.
Al word ik niet echt vrolijk van Kane en Georgina Verbaan
pi_119176438
Net les 2 gedaan van Renate 5-10 km. Moest de 1e zijn, maar had het verkeerde bestand gepakt.
Muziek is wel stukken beter dan bij Evy, maar moet wel zeggen dat ik daarvan de 2006 versie had.
Maar ook de stem van Renate is toch wat fijner vind ik zelf, niet zo 'lief' maar gewoon Nederlands direct enzo :')
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 november 2012 @ 20:06:59 #187
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_119176569
Hoi hardloopvriendjes.

Ik ga morgenochtend weer eens een rondje.
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:09:34 #188
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119176674
Renates opbouw is heel anders als bij Evy.
pi_119176984
Goed hoor, dat jullie allemaal les 28 etc doen _O_ of nog meer dan 5km aaneen.

Ik ga straks les 3 lopen. :)
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:15:33 #190
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119177027
Ik ben na zo'n twee maanden in zijn geheel niet lopen vandaag weer opnieuw begonnen met Evy.
SPOILER
Conditioneel gezien viel het me niet tegen, maar ik kan wel merken dat mijn beenspieren niet meer gewend zijn aan repeterend hardlopen :D. Overmorgen tennissen en dan vrijdag weer lopen :). Heb er zin in om er weer voor te gaan.

MoBlo, heel veel sterkte :*
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:17:00 #191
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119177103
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:14 schreef rijsttafel het volgende:
Goed hoor, dat jullie allemaal les 28 etc doen _O_ of nog meer dan 5km aaneen.

Ik ga straks les 3 lopen. :)
Ik ben ook (weer) een beginner hoor :). Kon eerst 15 minuten aaneen rennen (nog lang niet zoveel als de meesten in dit topic :P ). Heb les 3 van Evy vandaag gedaan, vond ik leukere muziek dan les 1 :P. Vrijdag les 4 :Y
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_119177298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:15 schreef MaLo het volgende:
Ik ben na zo'n twee maanden in zijn geheel niet lopen vandaag weer opnieuw begonnen met Evy.
SPOILER
Conditioneel gezien viel het me niet tegen, maar ik kan wel merken dat mijn beenspieren niet meer gewend zijn aan repeterend hardlopen :D. Overmorgen tennissen en dan vrijdag weer lopen :). Heb er zin in om er weer voor te gaan.

Heftig verhaal zeg... sterkte
pi_119177312
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:17 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik ben ook (weer) een beginner hoor :). Kon eerst 15 minuten aaneen rennen (nog lang niet zoveel als de meesten in dit topic :P ). Heb les 3 van Evy vandaag gedaan, vond ik leukere muziek dan les 1 :P. Vrijdag les 4 :Y
Hey, Ik las het ja. Succes met weer opbouwen :) 15 minuten vind ik ook al knap! En ook knap dat je weer motivatie opbrengt om te lopen!

Ja, de muziek staat me niet echt aan :P maar ik vind de mp3tjes toch wel handig, hoef ik geen sporthorloge oid te kopen waar je piepjes kan programmeren. En de motivatie, en dat ze fier is natuurlijk :P Al zie ik me nog wel mp3tjes met piepjes programmeren.. als ik de muziek echt zat bent.

Ik weet niet precies welke versie ik heb van Evy, maar ik hoop dat les 3 inderdaad wat goeie muziek heeft. Straks eens de deur uit, eerst eten laten zakken :P
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:20:42 #194
18653 crew  D.
pi_119177313
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 19:52 schreef karoltje het volgende:

[..]

Dat lijkt een gedoe, maar dat valt reuze mee :Y

En de muziek is beter dan bij Evy :P
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:21:25 #195
155227 crew  Guppy
dus
pi_119177348
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:15 schreef MaLo het volgende:
SPOILER

Jeetje zeg -O- gelukkig ben je er weer een beetje bovenop. Lichamelijk dan toch in ieder geval... Sterkte meid :*
pi_119177393
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:23:40 #197
18653 crew  D.
pi_119177459
quote:
Nou vooruit, da's dan wel een leuk nummer :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:24:02 #198
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119177477
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef linebear het volgende:

[..]

Heftig verhaal zeg... sterkte
Thanx :).

quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:20 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Hey, Ik las het ja. Succes met weer opbouwen :) 15 minuten vind ik ook al knap! En ook knap dat je weer motivatie opbrengt om te lopen!

Ja, de muziek staat me niet echt aan :P maar ik vind de mp3tjes toch wel handig, hoef ik geen sporthorloge oid te kopen waar je piepjes kan programmeren. En de motivatie, en dat ze fier is natuurlijk :P Al zie ik me nog wel mp3tjes met piepjes programmeren.. als ik de muziek echt zat bent.

Ik weet niet precies welke versie ik heb van Evy, maar ik hoop dat les 3 inderdaad wat goeie muziek heeft. Straks eens de deur uit, eerst eten laten zakken :P
Ik heb de 2011 versie. Daarin zit in les 3 in ieder geval Lady Gaga :P.

Tja, zo zie je maar dat hardlopen inderdaad verslavend is, zelfs als je langere tijd gestopt bent en nog niet héél lang kon lopen. Ik wil mijn conditie weer beter krijgen. Hij is niet zo slecht als toen ik nog helemaal niet sportte, maar ook niet zo goed als hij in de zomer was.

Heb nog overwogen om deze winter naar de sportschool te gaan, maar ik ga me toch weer richten op hardlopen en tennissen! Lekker buiten bewegen O+
pi_119177510
Altijd nog beter dan dit, deze had ik vanmiddag (volgens mij)

dinsdag 13 november 2012 @ 20:26:28 #200
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119177588
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:21 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Jeetje zeg -O- gelukkig ben je er weer een beetje bovenop. Lichamelijk dan toch in ieder geval... Sterkte meid :*
Dank je :). Geestelijk gaat het op en af, maar goed, daar is wel een ander topic voor :P, ik denk wel dat het hardlopen heel prettig is om mijn hoofd van tijd tot tijd lekker leeg te maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:24 schreef linebear het volgende:

OMG :')
pi_119177675
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:24 schreef MaLo het volgende:

[..]

Thanx :).

[..]

Ik heb de 2011 versie. Daarin zit in les 3 in ieder geval Lady Gaga :P.

Tja, zo zie je maar dat hardlopen inderdaad verslavend is, zelfs als je langere tijd gestopt bent en nog niet héél lang kon lopen. Ik wil mijn conditie weer beter krijgen. Hij is niet zo slecht als toen ik nog helemaal niet sportte, maar ook niet zo goed als hij in de zomer was.

Heb nog overwogen om deze winter naar de sportschool te gaan, maar ik ga me toch weer richten op hardlopen en tennissen! Lekker buiten bewegen O+
Ben benieuwd of ik Gaga krijg te horen. Weet ik gelijk welke versie ik heb :)

Ja buiten zijn is zoveel leuker. Beetje kou trotseren hoort erbij :) Hoewel binnensporten ook leuk kunnen zijn. Heb jaren gebadmintont, dat kan helaas niet buiten.. :D toen had ik nog wel conditie :P Tennis is ook leuk :s)
pi_119177693
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:24 schreef linebear het volgende:

Dan liever lyrical gangstah inderdaad. Tien keer liever :D
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:28:49 #203
155227 crew  Guppy
dus
pi_119177694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:26 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dank je :). Geestelijk gaat het op en af, maar goed, daar is wel een ander topic voor :P, ik denk wel dat het hardlopen heel prettig is om mijn hoofd van tijd tot tijd lekker leeg te maken.

[..]

OMG :')
Dat denk ik ook wel :Y running therapie
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:30:24 #204
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119177766
Evy heeft echt bout muziek maar ook Dire Straits en Jimi enzo :D
pi_119177967
De 10 km lessen van Evy heeft echt hele slechte muziek
pi_119178129
De oude Evy van 0-5km had vooral heel vaak 'World, hold on' van Bob Sinclair. En dan een mix van 6 minuten }:|.

Soms was er een Franstalig rapnummer wat wel weer heel leuk was :). Heb nooit kunnen vinden hoe die heet.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:41:24 #207
18653 crew  D.
pi_119178203
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:39 schreef karoltje het volgende:
De oude Evy van 0-5km had vooral heel vaak 'World, hold on' van Bob Sinclair. En dan een mix van 6 minuten }:|.

Soms was er een Franstalig rapnummer wat wel weer heel leuk was :). Heb nooit kunnen vinden hoe die heet.
Deze wellicht? :P

pi_119178235
Lekker gelopen! 2x 15 minuten (2 er tussen). Eerste 7,75km/u, tweede 7,25km/u. Beetje last van het eten toch wel. Volgende keer iets langer wachten :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:42:25 #209
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119178248
Manau misschien? La tribu dana
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:44:07 #210
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119178331
Op "Mijn" Evy staat Alors on danse :).

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:42 schreef LieLie het volgende:
Lekker gelopen! 2x 15 minuten (2 er tussen). Eerste 7,75km/u, tweede 7,25km/u. Beetje last van het eten toch wel. Volgende keer iets langer wachten :)
Nice!
pi_119178384
Ok daar gaat ie, dit wordt een taaie want ik heb slecht geslapen, heb veel van hot naar her gelopen en vanochtend nog spierpijn.

GO GO GO
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:45:44 #212
18653 crew  D.
pi_119178422
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:44 schreef MaLo het volgende:

Dan zal het die wel zijn :P
pi_119178433
Zeg altijd maar zo.... Van spierpijn word je geen chagrijn
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 20:46:02 #214
18653 crew  D.
pi_119178447
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:45 schreef rijsttafel het volgende:
Ok daar gaat ie, dit wordt een taaie want ik heb slecht geslapen, heb veel van hot naar her gelopen en vanochtend nog spierpijn.

GO GO GO
Wel goed warmlopen he ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:46:05 #215
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119178451
quote:

[..]

Nice!
Da's geen rap ;)
pi_119178524
quote:

[..]

Nice!
Ben je nou een Cor :) Lekker nummer... Had vanmiddag ook Kane, word je ook niet echt vrolijk van
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:50:23 #217
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119178621
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Da's geen rap ;)
Ach ja, ze praten stukjes :P.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:47 schreef linebear het volgende:

[..]

Ben je nou een Cor :) Lekker nummer... Had vanmiddag ook Kane, word je ook niet echt vrolijk van
Wat is een Cor :@ ?
Kane _O-
pi_119178686
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

[..]

Kane _O-
Zit een Mama Appelsap in dat franse rap nummer.... Ben je nu een Cor :)
  dinsdag 13 november 2012 @ 20:52:32 #219
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_119178715
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:52 schreef linebear het volgende:

[..]

Zit een Mama Appelsap in dat franse rap nummer.... Ben je nu een Cor :)
Ooooo zo :D
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:03:51 #220
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119179283
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

[..]

Kane _O-
Dus wij zijn allemaal rapper :D
pi_119181068
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:46 schreef D. het volgende:

[..]

Wel goed warmlopen he ;)
:D Thx
Ja heb ik gedaan! Wel raar dat er bij Evy niks gezegd wordt over warmlopen en stretchen. Doe ik uiteraard wel.

achteraf was de les een eitje. Geen moe niks

Zeker meewind :P

Morgen spijt :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:45:54 #222
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119181519
Looptraining en heb me weer uit lopen sloven >:) Afwisselend 1k, 2k en 1k gelopen in best een tempootje. Voel nu mijn bovenbenen wel en mijn kuiten. Teken dat ik wat sneller ben gegaan dan gewend.

Ik kwam overigens opgefokt thuis van mijn werk. Meteen door naar looptraining en ik ben echt helemaal tot rust gekomen. Wat mij betreft nooit meer zonder hardlopen op deze manier O+
pi_119181683
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 20:28 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ben benieuwd of ik Gaga krijg te horen. Weet ik gelijk welke versie ik heb :)
3x achter elkaar het zelfde = 2011
iedere les anders = 2006
;)
pi_119181688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef Quoi het volgende:
Looptraining en heb me weer uit lopen sloven >:) Afwisselend 1k, 2k en 1k gelopen in best een tempootje. Voel nu mijn bovenbenen wel en mijn kuiten. Teken dat ik wat sneller ben gegaan dan gewend.

Ik kwam overigens opgefokt thuis van mijn werk. Meteen door naar looptraining en ik ben echt helemaal tot rust gekomen. Wat mij betreft nooit meer zonder hardlopen op deze manier O+
^O^

en van het werk naar huis rennen? :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:49:58 #225
128384 mcwops
gat in je glas
pi_119181736
weet iemand waar ze nog een 'cheap' led reflectorbandje hebben?
Deze was van de Lidl van vorig jaar (...wel een kerstverlichting ding zeg :{ )
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:50:40 #226
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119181771
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

^O^

en van het werk naar huis rennen? :P
Amsterdam - Delft. Nehh :N ;)
pi_119181891
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

3x achter elkaar het zelfde = 2011
iedere les anders = 2006
;)
2006 it is. Verklaart de muziek :D

LOOK WHO'S ALONE NOW ITS NOT ME ITS NOT ME LALALA *rennend in een verlaten park*

Owja, morgen collecte lopen, bedenk ik nu pas. :)
Steun het NSGK mensjes alsjeblieft :), voor de mensen die niet kunnen lopen. :)
pi_119181907
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:45 schreef Quoi het volgende:

^O^
Ja doei.
pi_119181919
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:50 schreef Quoi het volgende:

[..]

Amsterdam - Delft. Nehh :N ;)
Owja, iets té opgefokt zou je zijn als je dat ging rennen. :D
pi_119182012
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:49 schreef mcwops het volgende:
weet iemand waar ze nog een 'cheap' led reflectorbandje hebben?
Deze was van de Lidl van vorig jaar (...wel een kerstverlichting ding zeg :{ )
[ afbeelding ]
Misschien bij iets als de Action?
  dinsdag 13 november 2012 @ 21:57:36 #231
128384 mcwops
gat in je glas
pi_119182143
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:55 schreef LieLie het volgende:

[..]

Misschien bij iets als de Action?
kom er wel is, maar nog niet gezien...ga ik deze week kijken. thanks

mooi running-weer morgen in Tilburg *O*
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
pi_119182181
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:52 schreef rijsttafel het volgende:
Owja, morgen collecte lopen, bedenk ik nu pas. :)
Steun het NSGK mensjes alsjeblieft :), voor de mensen die niet kunnen lopen. :)
Ik steun alles wat langs komt. 'Kriebelhoest' noemen we het ;) O-) Ze collecteren echt voor álles lijkt wel :P
pi_119182262
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:57 schreef mcwops het volgende:

[..]

kom er wel is, maar nog niet gezien...ga ik deze week kijken. thanks

mooi running-weer morgen in Tilburg *O*
[ afbeelding ]
Kan je niet een fietslampje aan je arm binden? Zelfde effect, ik denk zelfs dat dat nog meer opvalt omdat het feller is.

Zelf hoef ik maar 1 zebrapad over O+
pi_119182337
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik steun alles wat langs komt. 'Kriebelhoest' noemen we het ;) O-) Ze collecteren echt voor álles lijkt wel :P
haha :D misschien morgen bij 1 deur zeggen dat ik daarvoor collecteer :D

Hier komt nooit een collecte (arme wijk), maar als ze in de winkel staan ofzo geef ik wel vaak, ookal ben ik een arme sloeber. :Y
pi_119182499
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

haha :D misschien morgen bij 1 deur zeggen dat ik daarvoor collecteer :D

Hier komt nooit een collecte (arme wijk), maar als ze in de winkel staan ofzo geef ik wel vaak, ookal ben ik een arme sloeber. :Y
Ik heb een mandje naast de deur waarin ik regelmatig mijn portemonnee leeg (al het kleingeld er uit). Daarmee vul ik dan weer collectebussen, werkt handig! ;)
pi_119182930
9 weken niet gelopen ( :@ ) en de laatste les was 15 van Evy 0-5 km.
Vanavond voor de eerste keer gelopen en bij les 13 gelopen, gelukkig in 1 keer kunnen uitlopen en het ging nog best goed alhoewel ik uiteraard merk dat mijn conditie weer minder is.

http://www.endomondo.com/workouts/107229505

Nu weer ff oppakken en volhouden.

Heb trouwens met een korte broek en een runners jacket met daaronder een t-shirt gelopen.
Als je de deur uitloopt even koud maar daarna gaat het prima.
Zou ook nog wel kunnen met korte mouwen maar dat is een beetje tricky met die stukken die je moet wandelen.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:11:10 #237
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119182983
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:10 schreef junkiexp het volgende:
9 weken niet gelopen ( :@ ) en de laatste les was 15 van Evy 0-5 km.
Vanavond voor de eerste keer gelopen en bij les 13 gelopen, gelukkig in 1 keer kunnen uitlopen en het ging nog best goed alhoewel ik uiteraard merk dat mijn conditie weer minder is.

http://www.endomondo.com/workouts/107229505

Nu weer ff oppakken en volhouden.

Heb trouwens met een korte broek en een runners jacket met daaronder een t-shirt gelopen.
Als je de deur uitloopt even koud maar daarna gaat het prima.
Zou ook nog wel kunnen met korte mouwen maar dat is een beetje tricky met die stukken die je moet wandelen.
9 weken! ~O> Waarom?
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:12:13 #238
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119183037
Heb laatst ipv geld een keer een reep chocolade gegeven aan zo'n man bij de AH. Was hij blij mee :)
pi_119183192
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:11 schreef Quoi het volgende:

[..]

9 weken! ~O> Waarom?
Thuis flink aan het verbouwen en ik ben aan een baanswitch bezig die niet zo soepel loopt.
Maar dat is eigenlijk geen excuus, ik weet het ;)
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:16:56 #240
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119183252
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:15 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Thuis flink aan het verbouwen en ik ben aan een baanswitch bezig die niet zo soepel loopt.
Maar dat is eigenlijk geen excuus, ik weet het ;)
Maar je pakt het weer op ^O^
pi_119183384
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:16 schreef Quoi het volgende:

[..]

Maar je pakt het weer op ^O^
Eea is nu weer geregeld dus ik kan weer gaan knallen.
Hoop voor het eind van het jaar toch de 5km in 1 keer te kunnen lopen.
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:20:59 #242
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_119183427
quote:
The payment of the inscription has been realised correctly

Hello, Sjoerd, wellcome to the Mitja Marató of Barcelona 2013.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_119183434
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:19 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Eea is nu weer geregeld dus ik kan weer gaan knallen.
Hoop voor het eind van het jaar toch de 5km in 1 keer te kunnen lopen.
dat gaat je gewoon lukken :Y *O*
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:21:54 #244
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119183466
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:20 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Woah!
pi_119183921
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:03 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik heb een mandje naast de deur waarin ik regelmatig mijn portemonnee leeg (al het kleingeld er uit). Daarmee vul ik dan weer collectebussen, werkt handig! ;)
:D Goede truuk! M'n ouders doen dat alleen rond de kerst :p hier weten de bezorgjongens dat er zelfs dan niets te halen valt..
pi_119183992
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:31 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

:D Goede truuk! M'n ouders doen dat alleen rond de kerst :p hier weten de bezorgjongens dat er zelfs dan niets te halen valt..
Oh maar folderjongens geef ik niets hoor :@ Die krijgen gewoon loon + we hebben een ja-nee sticker dus hebben ze hier niets te zoeken :P En die van de Volkskrant blundert zo vaak dat die het ook kan vergeten o|O. Alleen die van de Tubantia kan wat krijgen
pi_119184150
Vind ik ook een principeding. Toen ik zelf folders liep kreeg ik ook van die kaartjes. Heb ze in de bus gedaan maar ga toch niet nog half om geld vragen..

Misschien krijgt de jongen van de ochtendkrant wat, zij het dat ik geen krant heb en ook een NE E NEE sticker. :P Enige die hier bezorgd is het mannetje van de PTT.
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:37:22 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119184253
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

. Alleen die van de Tubantia kan wat krijgen
Van mij ook als ze het ophalen :D /groningen

Morgen ook maar een poging tot hardlopen doen... stiekem wordt het mij wat te koud en de lol is ook echt kwijt
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_119184275
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:35 schreef rijsttafel het volgende:
Vind ik ook een principeding. Toen ik zelf folders liep kreeg ik ook van die kaartjes. Heb ze in de bus gedaan maar ga toch niet nog half om geld vragen..

Misschien krijgt de jongen van de ochtendkrant wat, zij het dat ik geen krant heb en ook een NE E NEE sticker. :P Enige die hier bezorgd is het mannetje van de PTT.
Nja precies, waar we een abbo op hebben en als dat naar tevredenheid bezorgd wordt (zoals de streekkrant iedere dag) vind ik het prima. Maar die Volkskrant hoeft alleen maar op zaterdag bezorgd te worden en als je ziet hoe vaak er iets mis gaat.. :N Deze week bijvoorbeeld het magazine + boek niet gekregen, vaker de hele krant niet.. Jammer is dat.
pi_119184293
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

pi_119184376
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Morgen ook maar een poging tot hardlopen doen... stiekem wordt het mij wat te koud en de lol is ook echt kwijt
Misschien een loopmaatje zoeken om er wat meer lol in te krijgen?
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:39:58 #252
155227 crew  Guppy
dus
pi_119184388
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh maar folderjongens geef ik niets hoor :@ Die krijgen gewoon loon + we hebben een ja-nee sticker dus hebben ze hier niets te zoeken :P En die van de Volkskrant blundert zo vaak dat die het ook kan vergeten o|O. Alleen die van de Tubantia kan wat krijgen
Wij hebben geen krant, maar rond oud en nieuw hebben we plots ineens de Telegraaf, Volkskrant èn de Gelderlander lijkt t wel :') die bellen dan serieus aan, de dombo's
pi_119184402
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Wij hebben geen krant, maar rond oud en nieuw hebben we plots ineens de Telegraaf, Volkskrant èn de Gelderlander lijkt t wel :') die bellen dan serieus aan, de dombo's
:D 8)7
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:44:10 #254
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119184605
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nja precies, waar we een abbo op hebben en als dat naar tevredenheid bezorgd wordt (zoals de streekkrant iedere dag) vind ik het prima. Maar die Volkskrant hoeft alleen maar op zaterdag bezorgd te worden en als je ziet hoe vaak er iets mis gaat.. :N Deze week bijvoorbeeld het magazine + boek niet gekregen, vaker de hele krant niet.. Jammer is dat.
Je belt wel? Bij Tubantia bel je en je hebt de krant vrij snel als nog
pi_119184615
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:39 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet iemand is die helemaal geen kranten bezorgd? :P Die weet ook de wijk niet.
pi_119184653
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Je belt wel? Bij Tubantia bel je en je hebt de krant vrij snel als nog
Uiteraard. We hebben inmiddels een stapel bonnen gekregen waarmee we dan een krant kunnen kopen als hij niet bezorgd is :')
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:46:00 #257
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119184694
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:45 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Uiteraard. We hebben inmiddels een stapel bonnen gekregen waarmee we dan een krant kunnen kopen als hij niet bezorgd is :')
Tgg. Nabezorgen potdomme. Bij TCT gaat dat altijd mooi.
pi_119184760
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:46 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Tgg. Nabezorgen potdomme. Bij TCT gaat dat altijd mooi.
:Y daarover ook geen klachten idd. Daar hebben we volgens mij nog nooit voor hoeven bellen ook! Maar ja, die krijgen we iedere dag, dat is toch makkelijker of zo.. :P

Lekker off topic trouwens dit :P
  dinsdag 13 november 2012 @ 22:49:27 #259
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119184889
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:Y daarover ook geen klachten idd. Daar hebben we volgens mij nog nooit voor hoeven bellen ook! Maar ja, die krijgen we iedere dag, dat is toch makkelijker of zo.. :P

Lekker off topic trouwens dit :P
Heeeeel soms hier niet.
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 22:54:40 #260
155227 crew  Guppy
dus
pi_119185148
quote:
7s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:44 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het niet iemand is die helemaal geen kranten bezorgd? :P Die weet ook de wijk niet.
Hij had de vorige keer wel van die kaartjes... Magoed, kun je zelf maken natuurlijk. Als ie dit jaar nog eens komt zal ik de krant een bellen ja. Geen idee wie hier bezorgd (appartement)
pi_119185782
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 november 2012 22:20 schreef Jumparound het volgende:

[..]

Stoer barcelona. Stond bij mij ook op del lijst om daar eventueel de marathon te gaan lopen.
  woensdag 14 november 2012 @ 02:05:42 #262
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_119189563
terugkomend op Evy....
mijn achtergrond muziek als ik off road ga....

O+
pi_119191434
Ik heb hele diverse achtergrondmuziek gekozen, 2Pac, Eminem, Beyonce, etc.
MP3's aan, Runkeeper starten die de intervalinstructies geeft, en gaan!

Op de een of andere manier loopt het toch iets beter met muziek op. :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_119191886
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:13 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb hele diverse achtergrondmuziek gekozen, 2Pac, Eminem, Beyonce, etc.
MP3's aan, Runkeeper starten die de intervalinstructies geeft, en gaan!

Op de een of andere manier loopt het toch iets beter met muziek op. :)
Vind ik ook :Y Van mijn eigen muziek ga ik alleen wel (te) snel rennen :+ Even een greep uit de 'running collection': Gaslight Anthem, Rizzle Kicks, The Police, System of a Down, Ministry, Black Sabbath, Muse, Foo Fighters, Black Eyed Peas, NERD, Queens of the Stoneage, Rage Against the Machine, Snow, Tool, Primus, The Presidents of the USA, La Roux, Florence and the Machine, Nero..
(hoe bedoel je gevarieerd? :+ )
Nu al zin om Evy los te laten en een poosje mijn eigen muziekjes te luisteren *O*
pi_119191908
Ik luister eigenlijk altijd zo'n podcast, ik loop nu op eentje van 165BPM en dan is het dus de bedoeling dat je op de beat gaat lopen haha :P
En soms tussendoor wat Koreaanse muziek :@ :9
  woensdag 14 november 2012 @ 09:40:18 #266
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119191927
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Vind ik ook :Y Van mijn eigen muziek ga ik alleen wel (te) snel rennen :+ Even een greep uit de 'running collection': Gaslight Anthem, Rizzle Kicks, The Police, System of a Down, Ministry, Black Sabbath, Muse, Foo Fighters, Black Eyed Peas, NERD, Queens of the Stoneage, Rage Against the Machine, Snow, Tool, Primus, The Presidents of the USA, La Roux, Florence and the Machine, Nero..
(hoe bedoel je gevarieerd? :+ )
Nu al zin om Evy los te laten en een poosje mijn eigen muziekjes te luisteren *O*
\m/
pi_119192069
Heb zelf ook van alles qua muziek waar ik naar luister tijdens het lopen:
Stevie Ray Vaughan, Gary Moore, System of a Down, Mark Knopfler, Deicide, Obituary, Headhunterz, K's Choice, Rage against the machine, Johnny Cash, wat hardstyle verzamel, Faith no More, Trivium, Osdorp Posse, en ga zo nog maar ff door.
Tis maar net waar ik zin in heb :)
pi_119192145
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:48 schreef Arquero het volgende:
Heb zelf ook van alles qua muziek waar ik naar luister tijdens het lopen:
Stevie Ray Vaughan, Gary Moore, System of a Down, Mark Knopfler, Deicide, Obituary, Headhunterz, K's Choice, Rage against the machine, Johnny Cash, wat hardstyle verzamel, Faith no More, Trivium, Osdorp Posse, en ga zo nog maar ff door.
Tis maar net waar ik zin in heb :)
O+ *gaat bijzetten in lijst* ^O^ tot mijn grote schrik staat FNM er niet eens bij, dus dank voor de reminder :D
  woensdag 14 november 2012 @ 09:56:18 #269
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119192236
Geen muziek meer tijdens het hardlopen voor mij :) Alleen tijdens wedstrijden.
  woensdag 14 november 2012 @ 10:01:35 #270
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119192386
Ik ga na Evy ook even een weekje zonder lopen. Ben altijd best aan het platvoeten volgens mij. Even op letten. En dan ff eigen muziek en m'n eigen ding. En dan een 5 naar 10 schema.
pi_119192461
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:38 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Black Sabbath, Foo Fighters, Primus,

^O^
pi_119192484
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:48 schreef Arquero het volgende:
Gary Moore, Deicide, Obituary, Johnny Cash,

;)

Pas op dat je niet te snel gaat rennen als je Deicide op hebt staan :P
  woensdag 14 november 2012 @ 10:07:51 #273
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119192564
Paar jaar terug liep ik soms ook gewoon stukjes met eigen muziek.
Kreeg dan wel eens shin splints door Iron Maiden :D
  woensdag 14 november 2012 @ 10:13:27 #274
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_119192725
Dat viel niet tegen :) Les 13 van Evy gedaan, maar had 14 ook wel gekund. Even kijken of ik die vrijdag of zaterdag kan lopen :)
Hardlopen en werken kort na elkaar zorgt voor pijntjes en dingetjes, dus vandaag dat mijn hardloopfrequentie zo laag ligt tegenwoordig.. Wellicht dat het wel zou kunnen als ik op m'n adidasjes zou werken, maar geloof niet dat m'n baas daar gelukkig mee zou zijn ;)
Beetje plannen en minder lopen en niet te veel op willen bouwen dus maar :) Komt vanzelf wel weer
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_119192742
Naast op lekkere rampetamp nummers als Rammstein, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Muse, Triggerfinger loop ik ook heerlijk op Underworld (Always loved a Film, Bird 1, King of Snake, Moaner). En steeds als een nummer om is ben je al weer acht minuten verder.
pi_119192809
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 09:56 schreef GotC het volgende:
Geen muziek meer tijdens het hardlopen voor mij :) Alleen tijdens wedstrijden.
Dit, ook bij wedstrijden doe ik het niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_119192945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:16 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit, ook bij wedstrijden doe ik het niet.
Hoest met je blessure? Al uitzicht op wanneer je weer kunt lopen?
pi_119193232
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik ga na Evy ook even een weekje zonder lopen. Ben altijd best aan het platvoeten volgens mij. Even op letten. En dan ff eigen muziek en m'n eigen ding. En dan een 5 naar 10 schema.
Dat is ook mijn plan :D :Y
  woensdag 14 november 2012 @ 10:40:35 #279
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119193393

[ Bericht 100% gewijzigd door Quoi op 14-11-2012 10:42:37 (oopss...) ]
pi_119193425
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:40 schreef Quoi het volgende:
6 bijna 7 publicaties, 5 keer geciteerd.
H-index = 1. Ik vind het nu al een stomme index :P
Van je proefschrift? Leuk :)
  woensdag 14 november 2012 @ 10:43:14 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119193453
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:42 schreef Arquero het volgende:

[..]

Van je proefschrift? Leuk :)
Ja, alleen niet boeiend hier :X :% oopss
pi_119193472
Haha, maar alsnog gefeliciteerd dan! :P
  woensdag 14 november 2012 @ 10:44:32 #283
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119193492
quote:
14s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef Arquero het volgende:
Haha, maar alsnog gefeliciteerd dan! :P
;) Thanks
pi_119193505
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:43 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ja, alleen niet boeiend hier :X :% oopss
:D maakt niet uit!! Cool toch! ^O^
  woensdag 14 november 2012 @ 10:52:31 #285
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119193686
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:33 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat is ook mijn plan :D :Y
pi_119193701
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:52 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
*boks*
pi_119193725
ineens een barst in je beeldscherm _O-
pi_119193866
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:14 schreef bloodymary1 het volgende:
Naast op lekkere rampetamp nummers als Rammstein, Queens of the Stone Age, Foo Fighters, Muse, Triggerfinger loop ik ook heerlijk op Underworld (Always loved a Film, Bird 1, King of Snake, Moaner). En steeds als een nummer om is ben je al weer acht minuten verder.
Ik heb alleen Born slippy nog staan, zal hem eens updaten inderdaad want het zijn allemaal goede renplaten!
Rammstein, goeie tip! ;)
  woensdag 14 november 2012 @ 11:22:27 #289
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119194582
Linkin park, ook ERG fijn om op te lopen ;)
pi_119194588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 10:22 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hoest met je blessure? Al uitzicht op wanneer je weer kunt lopen?
Neu, geen idee. Wordt niet echt veel beter op het moment.
pi_119194593
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:22 schreef Quoi het volgende:
Linkin park, ook ERG fijn om op te lopen ;)
En Green Day!
  woensdag 14 november 2012 @ 11:25:42 #292
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_119194671
Audioslave O+
  woensdag 14 november 2012 @ 11:50:31 #293
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_119195503
Toch een rondje eruit weten te persen..
8 km in 41 min. (11.6/uur) mooi rustig weer.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 november 2012 @ 12:09:35 #294
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_119196226
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 11:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Speedy!
  woensdag 14 november 2012 @ 13:39:07 #295
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_119198983
quote:
Je hebt het toch gedaan! En hoe! ;)
pi_119199060
quote:
Jij kan dat!
Ja doei.
  woensdag 14 november 2012 @ 14:32:43 #297
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119200637
ik word helemaal gek van m'n saucony's :( eerste aangemeten paar dat ik kocht, maar heb ze al moeten ruilen omdat er iets niet goed zat bij de zool en ik steeds een blaar kreeg op een rare plek, en nou kan ik wéér terug omdat er na max. 30 km lopen al een gat zit bij de hiel -O-
  woensdag 14 november 2012 @ 14:34:09 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119200685
quote:
8s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:32 schreef kwiwi het volgende:
ik word helemaal gek van m'n saucony's :( eerste aangemeten paar dat ik kocht, maar heb ze al moeten ruilen omdat er iets niet goed zat bij de zool en ik steeds een blaar kreeg op een rare plek, en nou kan ik wéér terug omdat er na max. 30 km lopen al een gat zit bij de hiel -O-
Dat is wel echt bagger :r :(

Uniekje, topper! *O*
pi_119200691
quote:
8s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:32 schreef kwiwi het volgende:
Dat klinkt niet goed -O-
  woensdag 14 november 2012 @ 14:37:16 #300
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_119200767
quote:
17s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:34 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is wel echt bagger :r :(
Ja ik snap er niks van... Dat zou dan een goed merk moeten zijn - of heb ik nou 2x de pech om een productiefout te krijgen? -O-
  woensdag 14 november 2012 @ 14:42:11 #301
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_119200906
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 14:37 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja ik snap er niks van... Dat zou dan een goed merk moeten zijn - of heb ik nou 2x de pech om een productiefout te krijgen? -O-
Geen idee..mijn oude Saucony's zijn nog perfect, ondanks jaar erop te hebben gelopen -O-
pi_119200941
Ik had ook blaren in mijn saucony's.
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')