abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119111480
Gebruik de reeks browser maar om de historie te zoeken, bijhouden gebeurt niet meer.

Afijn, we ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrang gevende mensen.

pi_119111519
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:54 schreef cambriagmx het volgende:

[..]

God, nou dat heb ik een keer met een politiemotor gehad, miste me op een haar. Die had nog geen centimeter over. Had bijna willen omdraaien en erachteraan willen gaan. de mongool.
ja..nouja dit ging ook NET goed.. of mensen die ineens vol op de rem stampen ( omdat ze denk ik.. een schade hebben gereden en die toch op iemand willen verhalen )
pi_119114011
Mijn stelling:
Als een auto op de snelweg een vrachtwagen in gaat halen en de auto rijd 110, hoort de auto zich aan te passen aan de rest van het verkeer en even 120 gaan rijden totdat de vrachtwagen is ingehaald, en ga daarna dan maar weer lekker 110 tuffen.
pi_119114118
quote:
0s.gif Op zondag 11 november 2012 23:44 schreef cambriagmx het volgende:
Wauw, net met 137 km/h (op GPS) naar huis over de A6 richting Emmeloord, voelde met net een vliegtuig. Iedereen stond stil... Gelukkig ging de inhalers wel meteen weer naar rechts, dus dat viel mee.

Maar is de nieuwe max 130 km/h nog echt zo eng of te hard voor de meeste bestuurders ?
Ik ga geen 130km/h. Die 2 minuten is mij die extra benzine niet waard. Dus de begrenzer/CC op 130 (is zo'n 122 echte kilometers). (zie hieronder als ik ga inhalen want dan trek ik hem wel door tot 140 op de teller, mits je 130 mag)

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 07:51 schreef OxygeneFRL het volgende:
Mijn stelling:
Als een auto op de snelweg een vrachtwagen in gaat halen en de auto rijd 110, hoort de auto zich aan te passen aan de rest van het verkeer en even 120 gaan rijden totdat de vrachtwagen is ingehaald, en ga daarna dan maar weer lekker 110 tuffen.
Mee eens... Even snel inhalen (dat heb ik zo geleerd) en dan weer zo snel mogelijk naar rechts.
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 08:18:45 #5
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119114584
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:10 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ik ga geen 130km/h. Die 2 minuten is mij die extra benzine niet waard. Dus de begrenzer/CC op 130 (is zo'n 122 echte kilometers). (zie hieronder als ik ga inhalen want dan trek ik hem wel door tot 140 op de teller, mits je 130 mag)

[..]

Mee eens... Even snel inhalen (dat heb ik zo geleerd) en dan weer zo snel mogelijk naar rechts.
Het probleem is dat ze bekeurd kunnen worden, ook al halen ze iemand in. Ik zag ooit op tv een klager die (automatisch) werd bekeurd toen hij iemand inhaalde. De rechter veegde zijn verweer van tafel en hij moest alsnog dokken.

Vandaar dat men met een slakkegangetje iemand inhaalt denk ik?

(ff ervan uitgaand dat het verkeer al op zijn max rijdt en de ander harder moet om snel in te kunnen halen, en anders kan ik je niet tegenspreken).

quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:18 schreef jitzzzze het volgende:

[..]

Je hebt ze al voor 5 á 6 tientjes.
Ik heb alleen die van 250 of zoiets gevonden...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119115289
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 08:53 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het probleem is dat ze bekeurd kunnen worden, ook al halen ze iemand in. Ik zag ooit op tv een klager die (automatisch) werd bekeurd toen hij iemand inhaalde. De rechter veegde zijn verweer van tafel en hij moest alsnog dokken.

(ff ervan uitgaand dat het verkeer al op zijn max rijdt en de ander harder moet om snel in te kunnen halen, en anders kan ik je niet tegenspreken).

Tja, als ze al de max snelheid rijden hoef ik natuurlijk niet in te halen! En 140 op mijn teller is ongeveer 132 op Tomtom :D
pi_119116218
quote:
Mijn stelling:
Eens.
pi_119116309
En ik irriteer me altijd aan mensen die schade aan je auto toedoen maar geen briefje maar alleen een deuk achterlaten aan je auto,

5 auto`s gehad tot nu toe en bij alle 5 is dit gebeurd.
  Spellchecker maandag 12 november 2012 @ 14:22:27 #10
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_119124344
quote:

[..]

[..]

Wat je zegt is correct, maar alleen op wegen met meerdere rijstroken per richting. Op enkelstrooks wegen (provinciaal/BBK) is iedere flitsfoto, gemaakt bij een inhaalactie, ongeldig en krijg je geen bekeuring.
Tevens -purist.
pi_119124946
quote:

[..]

[..]

Dan breng je het ook verkeerd. Je moet zeggen dat jij juist degene was die ingehaald werd, laat hun maar bewijzen dat die camera voor jou geflitst heeft en niet de ander.
pi_119129036
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:15 schreef MdMa98 het volgende:
En ik irriteer me altijd aan mensen die schade aan je auto toedoen maar geen briefje maar alleen een deuk achterlaten aan je auto,

Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_119136928
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Right -O-
pi_119137173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 november 2012 19:03 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Daar zit je toch zelf fout. Altijd moet je je bewust zijn van ander verkeer en dat verkeer kan zich ook ineens anders gaan gedragen, politie of niet. En blijkbaar wilde hij ook gaan inhalen, dus vind ik het wel zo netjes dat hij even gas bijgeeft. Altijd kijken, nooit zoveel aannames maken.
Dat is iemand anders klem rijden.
pi_119142903
quote:
10s.gif Op maandag 12 november 2012 16:22 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
gebeurt ook ja :(
pi_119144628
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 21:22 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

gebeurt ook ja :(
Serieus weleens gehad?
pi_119145608
quote:
1s.gif Op maandag 12 november 2012 21:52 schreef Actaeon het volgende:

[..]

Serieus weleens gehad?
mn ouders wel ja.. :/
pi_119145959
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 22:08 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

mn ouders wel ja.. :/
Damn dat is zo mogelijk nog grover en lomper dan helemaal geen briefje doen :{
  maandag 12 november 2012 @ 22:19:52 #19
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_119146308
Een eikel die aan het begin van de invoegstrook invoegt met 70 waar je 130 mag.
Was gelukkig met de motor, dus versnelling terug, volgas en er nog even rechts voorbij......
  maandag 12 november 2012 @ 23:03:35 #20
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_119148867
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 10:15 schreef MdMa98 het volgende:

Is bij mn vrouws auto gebeurd vandaag! (niet ernstig, enkel een krasje op een 18 jarig beesje maar toch! ).

Laat ik nu oplettende buren hebben die t kenteken hebben genoteerd..... >:)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
  maandag 12 november 2012 @ 23:05:25 #21
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_119148962
quote:
Mijn stelling:
Vo-le-dig eensch!

Had vanmiddag ook weer zo'n $$#@#$ die met 100 een vrachtwagen ging inhalen; en dit pas ging doen nadat hij mij met 138 (tja, 130 wegen he... ;) ) had zien komen aanstuiven. }:|
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_119149920
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Descendent het volgende:

[..]

Vo-le-dig eensch!

Had vanmiddag ook weer zo'n $$#@#$ die met 100 een vrachtwagen ging inhalen; en dit pas ging doen nadat hij mij met 138 (tja, 130 wegen he... ;) ) had zien komen aanstuiven. }:|
Ze doen het er om... (je ziet aan de eerste twijfel dat ze je zien) Moet je maar niet zo godgeklaagd hard rijden he... :+
pi_119156491
quote:
7s.gif Op maandag 12 november 2012 23:05 schreef Descendent het volgende:

[..]

Vo-le-dig eensch!

Dat soort mensen zijn echt :(
  Moderator dinsdag 13 november 2012 @ 10:30:33 #24
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_119156663
Beste mevrouw,

Als er in een woonwijk een vrachtwagen een enorme afvalcontainer staat te laden, daardoor de hele straat nodig heeft, en 10 meter verderop staat een andere vrachtwagen dwars over een kruising te lossen, dan kunt u heel wild gaan toeteren en gebaren achter me. Maar ik ga echt niet naast een vrachtwagen staan die met 20voets afvalcontainers bezig is. In tegenstelling tot u ben ik wel zuinig op mijn auto. Ook het komen vragen aan me, heeft geen zin. Ik moet ook naar mijn werk en afspraken toe, net als u. Graag eventjes geduld, uw getoeter laat die chauffeur echt niet harder werken dan dat hij al doet.

Groetjes en kusjes, jitzzzze
pi_119157026
quote:
18s.gif Op dinsdag 13 november 2012 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
Beste mevrouw,

Als er in een woonwijk een vrachtwagen een enorme afvalcontainer staat te laden, daardoor de hele straat nodig heeft, en 10 meter verderop staat een andere vrachtwagen dwars over een kruising te lossen, dan kunt u heel wild gaan toeteren en gebaren achter me. Maar ik ga echt niet naast een vrachtwagen staan die met 20voets afvalcontainers bezig is. In tegenstelling tot u ben ik wel zuinig op mijn auto. Ook het komen vragen aan me, heeft geen zin. Ik moet ook naar mijn werk en afspraken toe, net als u. Graag eventjes geduld, uw getoeter laat die chauffeur echt niet harder werken dan dat hij al doet.

Groetjes en kusjes, jitzzzze
Dat is iets wat ik ook nooit begrepen heb...

ben wel eens heel boos geweest op zo'n chauffeur... Die had z'n wagen midden op de weg gezet omdat hij een shovel moest inladen. Maar hij moest eerst met die shovel nog het een en ander voorbereiden voordat hij op die vrachtwagen kon. Ipv dat hij die vrachtwagen een stukje terug had neer gezet (zodat auto's er ook langs hadden gekund, de weg is precies breed genoeg voor 1 vrachtwagen) terwijl hij met die shovel bezig was, moesten wij maar even meer dan 10km omrijden omdat we 1.5km verderop moesten zijn (we konden ons huis zelfs zien liggen). Ik ben uitgestapt en ben gaan lopen omdat ik mezelf echt moest inhouden... En ik was zeker 10 minuten eerder thuis dan de auto (terwijl ik dezelfde afstand moest afleggen en ik echt een km of 60 per uur langzamer loop dan die auto gaat... (hij werd gereden door mijn partner))
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')