Lekker dan.quote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
De AH To Go filialen die onder Servex vallen hebben een eigen winkelwedstrijd die los staat van AH, maar met een eigen feest (voor 6 filialen) en een eigen winnaar. Inmiddels zijn de poulewinnaars bekend en dus ook de filialen die naar dat befaamde eindfeest mogen.
De directie heeft vandaag bekend gemaakt dat het befaamde feest vanwege tegenvallende resultaten dit jaar geen doorgang vindt. De winkelmanagers mogen dus even aan hun personeel gaan uitleggen dat ze zich voor jan lul ingezet hebben voor die hele wedstrijd.
En alle wm's knikken amechtig ja en amen. De grote leider heeft beslist.
Hoezo, waar ben je bang voor?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:19 schreef j95 het volgende:
Ik wil stoppen maar durf de stap niet te nemen..
Wat houdt je tegen? Waarom wil je eigenlijk stoppen, als ik vragen mag?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:19 schreef j95 het volgende:
Ik wil stoppen maar durf de stap niet te nemen..
Ik heb het werk nooit leuk gevonden, en verder timmer ik aan de weg als freelancer en wil ik daar meer tijd instoppen. Wat me tegen houdt? Een maandelijks salaris.quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:28 schreef einschtein het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen? Waarom wil je eigenlijk stoppen, als ik vragen mag?
Moet je wel even doen voor het einde van het jaar, meestal zijn ze niet zo blij als je er pas mee in het nieuwe jaar komt als je het al langer weet. na 20:00 33% na 21:00 50% moet je wel meer dan 12 uur werken in een week of een contract van meer dan 12 u/p/w hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:57 schreef Woods het volgende:
Ik moet nog steeds achter mn Plaza en mn overuren aan, heb het allemaal netjes in Excel bijgehouden en ga morgen eens kijken of ik de manager even hierop kan aanwijzen, ik neem aan dat ze de overuren wel gewoon netjes betalen? En krijg je na 20.00 150% betaald?
Anyway, a.s. zondag een Q-telling en of ik dan om 5.45 aanwezig wil zijn, is trouwens een ander filiaal binnen Amsterdam, 5u op het fietsie stappen danmaar![]()
Zijn in die 12 uur per week overgewerkte uren inbegrepen? Of alleen de uren die je bent ingeroosterd?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Moet je wel even doen voor het einde van het jaar, meestal zijn ze niet zo blij als je er pas mee in het nieuwe jaar komt als je het al langer weet. na 20:00 33% na 21:00 50% moet je wel meer dan 12 uur werken in een week of een contract van meer dan 12 u/p/w hebben
Die ,meer dan 12 uur is het aantal uren dat je uiteindelijk in een week gewerkt hebt en geschreven zijn/hadden moeten worden geschreven. Overuren maak je als je meer dan 40 uur werkt. Je doelt op "extra uren".quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:50 schreef Nafi het volgende:
[..]
Zijn in die 12 uur per week overgewerkte uren inbegrepen? Of alleen de uren die je bent ingeroosterd?
Bizar dat ze daar achteraf mee aankomenquote:Op dinsdag 4 december 2012 22:06 schreef Janneke141 het volgende:
De AH To Go filialen die onder Servex vallen hebben een eigen winkelwedstrijd die los staat van AH, maar met een eigen feest (voor 6 filialen) en een eigen winnaar. Inmiddels zijn de poulewinnaars bekend en dus ook de filialen die naar dat befaamde eindfeest mogen.
De directie heeft vandaag bekend gemaakt dat het befaamde feest vanwege tegenvallende resultaten dit jaar geen doorgang vindt. De winkelmanagers mogen dus even aan hun personeel gaan uitleggen dat ze zich voor jan lul ingezet hebben voor die hele wedstrijd.
En alle wm's knikken amechtig ja en amen. De grote leider heeft beslist.
We zullen het nooit weten, maar het zou me niets verbazen als ze dit jaar nooit van plan zijn geweest om een feest te geven.quote:Op woensdag 5 december 2012 00:07 schreef bigbass het volgende:
[..]
Bizar dat ze daar achteraf mee aankomen
quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Moet je wel even doen voor het einde van het jaar, meestal zijn ze niet zo blij als je er pas mee in het nieuwe jaar komt als je het al langer weet. na 20:00 33% na 21:00 50% moet je wel meer dan 12 uur werken in een week of een contract van meer dan 12 u/p/w hebben
Voor het einde van het jaar pas? Dan hoop ik het allang rond gekregen te hebben, dacht dat je het vor het einde van de maand sowieso moest doen, alleen al om het de volgende maand op je rekening te hebben maar toch, en wat als ze niet willen uitkeren of weer verkeerd rekenen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die ,meer dan 12 uur is het aantal uren dat je uiteindelijk in een week gewerkt hebt en geschreven zijn/hadden moeten worden geschreven. Overuren maak je als je meer dan 40 uur werkt. Je doelt op "extra uren".
Hoe eerder hoe sneller, Maar je bent zowiezo nu al te laat om het er a.s. maandag bij te krijgen. Dus zou er snel over beginnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:45 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
Voor het einde van het jaar pas? Dan hoop ik het allang rond gekregen te hebben, dacht dat je het vor het einde van de maand sowieso moest doen, alleen al om het de volgende maand op je rekening te hebben maar toch, en wat als ze niet willen uitkeren of weer verkeerd rekenen?
what the fuck vriendquote:Op woensdag 5 december 2012 23:05 schreef joey_k het volgende:
Kijk, Da's nog eens een leuk stukje huisvlijt:
...
Chapeau voor de medewerkers van AH in Eindhoven...
Leuk hoor, wie volgt?
Ik moet zeggen erg leuk gedaan en de winkel staat er flink strak gespiegeld bijquote:Op woensdag 5 december 2012 23:05 schreef joey_k het volgende:
Kijk, Da's nog eens een leuk stukje huisvlijt:
...
Chapeau voor de medewerkers van AH in Eindhoven...
Leuk hoor, wie volgt?
En weet je ook toevallig hoe het zit met die 10% kortingskaart, een vriend heeft 'em pas na 2 maanden werken gekregen? Moet je je voor ¤750 kopen/kwartaal om ¤75 te krijgen ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe sneller, Maar je bent zowiezo nu al te laat om het er a.s. maandag bij te krijgen. Dus zou er snel over beginnen.
ja, vaak krijg je hem na de proeftijd (dat was iig in mijn geval.)quote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Woods het volgende:
[..]
En weet je ook toevallig hoe het zit met die 10% kortingskaart, een vriend heeft 'em pas na 2 maanden werken gekregen? Moet je je voor ¤750 kopen/kwartaal om ¤75 te krijgen ofzo?
Dus je hoeft niet een minima bedrag te kopen maar krijgt altijd 10%?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:48 schreef houwert het volgende:
[..]
ja, vaak krijg je hem na de proeftijd (dat was iig in mijn geval.)
die pas is een bonuspas maar elk kwartaal krijgt de werknemer waarvan die pas is 10% van wat jij besteed bij de appie met een limiet van 75 euro.
ja, of het nou om een paar eurotjes gaat of niet; je zou altijd die 10% moeten krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet een minima bedrag te kopen maar krijgt altijd 10%?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |