quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:41 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Moet je wel even doen voor het einde van het jaar, meestal zijn ze niet zo blij als je er pas mee in het nieuwe jaar komt als je het al langer weet. na 20:00 33% na 21:00 50% moet je wel meer dan 12 uur werken in een week of een contract van meer dan 12 u/p/w hebben
Voor het einde van het jaar pas? Dan hoop ik het allang rond gekregen te hebben, dacht dat je het vor het einde van de maand sowieso moest doen, alleen al om het de volgende maand op je rekening te hebben maar toch, en wat als ze niet willen uitkeren of weer verkeerd rekenen?quote:Op dinsdag 4 december 2012 23:53 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Die ,meer dan 12 uur is het aantal uren dat je uiteindelijk in een week gewerkt hebt en geschreven zijn/hadden moeten worden geschreven. Overuren maak je als je meer dan 40 uur werkt. Je doelt op "extra uren".
Hoe eerder hoe sneller, Maar je bent zowiezo nu al te laat om het er a.s. maandag bij te krijgen. Dus zou er snel over beginnen.quote:Op woensdag 5 december 2012 15:45 schreef Woods het volgende:
[..]
[..]
Voor het einde van het jaar pas? Dan hoop ik het allang rond gekregen te hebben, dacht dat je het vor het einde van de maand sowieso moest doen, alleen al om het de volgende maand op je rekening te hebben maar toch, en wat als ze niet willen uitkeren of weer verkeerd rekenen?
what the fuck vriendquote:Op woensdag 5 december 2012 23:05 schreef joey_k het volgende:
Kijk, Da's nog eens een leuk stukje huisvlijt:
...
Chapeau voor de medewerkers van AH in Eindhoven...
Leuk hoor, wie volgt?
Ik moet zeggen erg leuk gedaan en de winkel staat er flink strak gespiegeld bijquote:Op woensdag 5 december 2012 23:05 schreef joey_k het volgende:
Kijk, Da's nog eens een leuk stukje huisvlijt:
...
Chapeau voor de medewerkers van AH in Eindhoven...
Leuk hoor, wie volgt?
En weet je ook toevallig hoe het zit met die 10% kortingskaart, een vriend heeft 'em pas na 2 maanden werken gekregen? Moet je je voor ¤750 kopen/kwartaal om ¤75 te krijgen ofzo?quote:Op woensdag 5 december 2012 21:33 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe sneller, Maar je bent zowiezo nu al te laat om het er a.s. maandag bij te krijgen. Dus zou er snel over beginnen.
ja, vaak krijg je hem na de proeftijd (dat was iig in mijn geval.)quote:Op donderdag 6 december 2012 12:36 schreef Woods het volgende:
[..]
En weet je ook toevallig hoe het zit met die 10% kortingskaart, een vriend heeft 'em pas na 2 maanden werken gekregen? Moet je je voor ¤750 kopen/kwartaal om ¤75 te krijgen ofzo?
Dus je hoeft niet een minima bedrag te kopen maar krijgt altijd 10%?quote:Op donderdag 6 december 2012 12:48 schreef houwert het volgende:
[..]
ja, vaak krijg je hem na de proeftijd (dat was iig in mijn geval.)
die pas is een bonuspas maar elk kwartaal krijgt de werknemer waarvan die pas is 10% van wat jij besteed bij de appie met een limiet van 75 euro.
ja, of het nou om een paar eurotjes gaat of niet; je zou altijd die 10% moeten krijgen.quote:Op donderdag 6 december 2012 12:58 schreef Woods het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet een minima bedrag te kopen maar krijgt altijd 10%?
Donequote:Op vrijdag 7 december 2012 22:38 schreef RanTheMan het volgende:
Wie van jullie willen dit meisje ff helpen?
WGR / Een domme vraag over persooneels ingang
Dat kind is zo dom....quote:
Dus dan open je een topic op fok?quote:Op vrijdag 7 december 2012 22:47 schreef monsterd. het volgende:
Tja kan het me eigenlijk wel voorstellen als je net als 15 jarige je eerste bijbaantje hebt en niet weet hoe en wat. Niet iedereen is zo assertief genoeg om het van te voren te vragen.
yay! veel centjesquote:Op vrijdag 7 december 2012 22:00 schreef Oceanview het volgende:
Loonstrookje staat er inmiddels alweer op.
90 uur?!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:06 schreef bigbass het volgende:
[..]
yay! veel centjes
Ruim 90 uur gewerkt, dat zijn zo'n 60 overuren. Ik begin te snappen waarom ze me minder uren willen laten maken.
Al kwam vandaag mijn baas naar me toe dat ik extra uren kan blijven maken totdat er een extra medewerker is gevonden en ingewerkt, dus ik ben weer (even) blij
Jubileumuitkering, over welke orde van grootte hebben we het hier?quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef ikbenschipper het volgende:
Jaja hij staat er op. Dat is snel deze keer. En mijn JUBILEUMUITKERING staat gewoon er nu al bij :-) Dank jullie wel voor deze bijdrage na 12,5 jaar trouwe dienst :-) Op naar de 25?
Nee, ben net afgestudeerd, dus vandaar.quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Nafi het volgende:
[..]
90 uur?!![]()
Studeer jij nog wel naast je baantje?
Ah mooi zo, gefeliciteerd nog!quote:Op vrijdag 7 december 2012 23:25 schreef bigbass het volgende:
[..]
Nee, ben net afgestudeerd, dus vandaar.
1/4 van mijn periodesalarisquote:Op vrijdag 7 december 2012 23:23 schreef Nafi het volgende:
[..]
Jubileumuitkering, over welke orde van grootte hebben we het hier?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |