krijg de pip!quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef WcPot het volgende:
Het is 21:00 uur tijd voor een plaatje van koos
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ze die telefoon gewoon op straat leggen hoorquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff ik zou een gevonden telefoon ook houden hoor.. wat is deze
KOOOOOOSSSSquote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 november 2012 21:00 schreef WcPot het volgende:
[ afbeelding ]
ohh in een auto. Ik dacht dat ze hem willekeurig neerleggen en je dan pakkenquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die telefoon gewoon op straat leggen hoor
quote:Rocky Damhuis. @rockydamhuis
Overtreders en Undercover in Nederland kijken, daarna lekker slapen... #overtreders #undercoverinnederland #twexit
Blijkbaar mag het wel he? Moet je maar niet in een auto inbreken, net goed dat ze gepakt worden. En ECHT uitlokken vind ik het niet, er ligt een telefoon in een afgesloten auto...quote:Op zondag 18 november 2012 21:02 schreef WcPot het volgende:
Dat is uitlokken dat mag heul niet in Nederland. De boefjes gaan vrijuit bij de rechter Nederland kennende
Mocht je gepakt worden hang je toch echt voor diefstalquote:Op zondag 18 november 2012 21:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Pff ik zou een gevonden telefoon ook houden hoor.. wat is deze
Mwoa vind het wel leuk eigenlijkquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
Overtreders is wel echt 5x minder leuk dan Wegmisbruikers helaas
eerlijk gevondenquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Mocht je gepakt worden hang je toch echt voor diefstal
Dit nu is veel beter dan de zoveelste alcoholtest op wmbquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef tompsv18 het volgende:
Overtreders is wel echt 5x minder leuk dan Wegmisbruikers helaas
Uitlokking zou het zijn als de auto open is, of als de spullen op straat liggen idd.quote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het wel he? Moet je maar niet in een auto inbreken, net goed dat ze gepakt worden. En ECHT uitlokken vind ik het niet, er ligt een telefoon in een afgesloten auto...
Ik denk dat lokken wat anders is dan uitlokkenquote:Op zondag 18 november 2012 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Blijkbaar mag het wel he? Moet je maar niet in een auto inbreken, net goed dat ze gepakt worden. En ECHT uitlokken vind ik het niet, er ligt een telefoon in een afgesloten auto...
Watquote:Ps @iAMPSBEATSMUSiC
#Overtreders ze praten over lok dingen met track and trace, zodat je dat ding terug kunnen vinden.. Dan zet je hem toch gwn uit?
Precies dat. Uitlokken is met die telefoon voor iemand neus gaan bungelen.quote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik denk dat lokken wat anders is dan uitlokken
moet wel iets meer biketeam in komen met chersonisos en dat wijf.quote:Op zondag 18 november 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Dit is wel afwisselender dan WMB vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |