Fietsquote:Op zondag 18 november 2012 20:48 schreef TheKC het volgende:
Rijbewijs ingenomen EN 10 uur rijverbod?
is volgens mij een eitje als je al kunt rijdenquote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Opnieuw je rijbewijs halenDie is echt genaaid.
dat gaat je vies tegenvallenquote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
is volgens mij een eitje als je al kunt rijden
Helemaal mee eens, ik heb nu 1 wijntje op en zou nu al niet meer gaan rijden, rijden is niks drinken.quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef MarkoAlmelo het volgende:
idd, dikke boete geven aan dat volk wat met alcohol achter het stuur gaat
Denk dat je heel veel eigen aangewende gewoontes af moet lerenquote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef Palomar het volgende:
[..]
is volgens mij een eitje als je al kunt rijden
Dat ja! Nieuwe borden, wat nieuwere regels, gewoontes die er zijn ingeslopen, wat denk je van goed kijken bijvoorbeeld.quote:
alleen stuur weer even op 10 voor 2 volgens mijquote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk dat je heel veel eigen aangewende gewoontes af moet leren
Normaal gesproken hoef je dan alleen een praktijkexamen af te leggen...kost je 200 euro.quote:Op zondag 18 november 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Opnieuw je rijbewijs halenDie is echt genaaid.
rijinstructeur wil er ook nog wat aan verdienenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoef je dan alleen een praktijkexamen af te leggen...kost je 200 euro.
ALS je in 1x slaagt dan ... ik had en heb examenvrees, dus zou mij niet lukkenquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Normaal gesproken hoef je dan alleen een praktijkexamen af te leggen...kost je 200 euro.
is dat het 'tweede scherm'?quote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://twitter.com/search?q=%23overtreders&src=hash
Binnenspiegel, buitenspiegel, dode hoek moet dan idd wel weer worden geacteerdquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja! Nieuwe borden, wat nieuwere regels, gewoontes die er zijn ingeslopen, wat denk je van goed kijken bijvoorbeeld.
zou wel een goed idee zijn dat iedereen gewoon elk jaar opnieuw examen doet danquote:Op zondag 18 november 2012 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja! Nieuwe borden, wat nieuwere regels, gewoontes die er zijn ingeslopen, wat denk je van goed kijken bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |