SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat sadistischquote:
Kut, nu blijf ik dit stukje altijd gelinkt krijgen wanneer ik jou een sadist noem heh?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus geen sadist.
BEWIJS OMG.
omdat je je oren wil verkrachtenquote:
Ov, wel veilig verkrachten hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat je je oren wil verkrachten
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kut, nu blijf ik dit stukje altijd gelinkt krijgen wanneer ik jou een sadist noem heh?
quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals je de rest van je leven zal blijven horen dat je mij geen knuffel durfde te geven toen we elkaar eerste keer zagen.
en nog wat van zulke dingen.
En ik gebruik je woorden tegen je.Voor aaaaaltijd.
Nee dat heft het niet op liefje.quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag hebben we meerdere keren geknuffelddat heft het op
mamihlapinatapai toch
Hey dat deed ik vanmiddag
waarom meld je dit? om tijd te rekken?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend vroeg uit bed om stage te lopen, laat ik het eens voor gaan bereiden..
Waar loop je stage?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend vroeg uit bed om stage te lopen, laat ik het eens voor gaan bereiden..
Ohquote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat heft het niet op liefje.
Weet ik.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, wat kijk je boos dan met jouw PI.
know that feelingquote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen weer school, met mijn rot klas op rot havo
pak je bbquote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen weer school, met mijn rot klas op rot havo
ja echt allemaal van die game nerds, ze hebben het 24/7 over gamesquote:
niet over games pratenquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja echt allemaal van die game nerds, ze hebben het 24/7 over games
Bij mij alleen maar vmbo mooiboys en slettenquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was het maar een kut dan had je er nog wat aan.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
paas je ping ff kheb je perongeluk gedelete
Hoe durf je.quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
paas je ping ff kheb je perongeluk gedelete
ja Emiel pakte mn bb en toen gingen we eraan trekken en toen heeft ie perogenluk paar pings verdwijderd ;squote:
bij mij in de klas niet, de rest van de school wel. allemaal boys met nickelson jassen en een veel te grote bek. proberen allemaal marrokanen na te doen terwijl ze nederlands zijn. en de meisjes zijn van die plamuursletjes met 50 kilo make-up op hun hoofd. en de weinige knappe meisjes van school zijn al met de halve school naar bed geweestquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar vmbo mooiboys en sletten
wie is hier de nerd? wie verdoet z'n avonden alleen op fok!?quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Haha ja. Kan me echt voor geen meter concentreren.quote:Op zondag 11 november 2012 22:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom meld je dit? om tijd te rekken?
Oh, ik dacht dat Muhammed het deed :Squote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja Emiel pakte mn bb en toen gingen we eraan trekken en toen heeft ie perogenluk paar pings verdwijderd ;s
quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Muhammed het deed :S
Voe toe: 2Ehwl020
Ping me xoxo
Haha, ik heb wel al een beetje voorbereid. Maar mn opdrachten nog niet helemaal enzo joh.quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kijk dit bedoel ik ga eens snel voorbereiden
Dat is nog ergerquote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bij mij in de klas niet, de rest van de school wel. allemaal boys met nickelson jassen en een veel te grote bek. proberen allemaal marrokanen na te doen terwijl ze nederlands zijn. en de meisjes zijn van die plamuursletjes met 50 kilo make-up op hun hoofd. en de weinige knappe meisjes van school zijn al met de halve school naar bed geweest
mijn school is echt ghetto
ik nietquote:Op zondag 11 november 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is nog erger
Ik heb gelukkig buiten mijn klas nog gewoon vrienden die leuk zijn
bitchclap helpt het bestequote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
bij mij in de klas niet, de rest van de school wel. allemaal boys met nickelson jassen en een veel te grote bek. proberen allemaal marrokanen na te doen terwijl ze nederlands zijn. en de meisjes zijn van die plamuursletjes met 50 kilo make-up op hun hoofd. en de weinige knappe meisjes van school zijn al met de halve school naar bed geweest
mijn school is echt ghetto
Afgekapte kijk-mij-vrienden-hebben post.quote:Op zondag 11 november 2012 22:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dat is nog erger
Ik heb gelukkig buiten mijn klas nog gewoon vrienden die leuk zijn
Dus je bent forever alone?quote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ik niet
mijn hele school is en al trieste mensen
kus.quote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen.
Haat aan jullie allemaal.
Okquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef Oceanview het volgende:
[..]
accepteer dan je staat op pending
Oh nou dank je hoor.quote:
jij en aardig ahahhahaaaquote:Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ondanks wat Hypo zegt ik ben heel aardig.
hou ook van jouquote:Op zondag 11 november 2012 22:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik ga slapen.
Haat aan jullie allemaal.
iedereen gemeen hierquote:
Gelukkigquote:
quote:Op zondag 11 november 2012 22:56 schreef 2Happy4U het volgende:
Ondanks wat Hypo zegt ik ben heel aardig.
quote:
ja, en het is niet grappigquote:
Volgende keerquote:
Vorige keer niet geknuffeld, dit keer wel, elke keer een stapje verder schatquote:
Awhhquote:Op zondag 11 november 2012 22:58 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja, en het is niet grappig
quote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Vorige keer niet geknuffeld, dit keer wel, elke keer een stapje verder schat
slaap lekker AJquote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh![]()
Nu echt slapen, kus aan iedereen, behalve roro en ov, ze zijn stom.
Doei.quote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh![]()
ok.quote:Op zondag 11 november 2012 23:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Awhh![]()
Trusteeequote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga ook slapen. doei iedereen
Trustequote:Op zondag 11 november 2012 23:04 schreef pannenkoekeneter het volgende:
ik ga ook slapen. doei iedereen
1 man and 1 jar nou al gezien ?quote:
Jaquote:Op zondag 11 november 2012 23:14 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
1 man and 1 jar nou al gezien ?
quote:appelcakes: zo erg is de video nou ook weer nuiet
[11:15 PM] appelcakes: helemaal niet erg eigenlijk
appel is echt een mongooltjequote:
ik moest zo hard lachenquote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja echt he je zag hem helemaal vertrekken XD
gewoon geluid uit en doenquote:Op zondag 11 november 2012 23:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik moest zo hard lachen
maar ik durf nog steeds niet te klikken
quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
Appel kijk eens naar bme pain olympic.
gelukkig was het tcquote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ban je mag geen dm/pm van iemand op het forum zetten
Het was op tinychat.quote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
is geen PM/DMquote:Op zondag 11 november 2012 23:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
wat is dat?quote:Op zondag 11 november 2012 23:16 schreef FL_Freak het volgende:
Appeel kijk eens naar bme pain olympic.
Same here.quote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke wtf heb veel foto's en god zij dank geen filmpjes gezien, wat een zieke shit
Stuur een foto in DM.quote:Op zondag 11 november 2012 23:27 schreef pannenkoekeneter het volgende:
oke wtf heb veel foto's en god zij dank geen filmpjes gezien, wat een zieke shit
zit op iphone, beetje omslachtigquote:
Komt doordat het is B&H staat,quote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jammer wel dat NB niet zo hard meer loopt wel.
Komt doordat het in B&H staat, en veel users zitten ook in PUB SC.quote:Op zondag 11 november 2012 23:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jammer wel dat NB niet zo hard meer loopt wel.
Slaap lekker schatquote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ben ook slapen
Kusjes voor allemaal.
party hard all night babequote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Alleen de ekten blijven wakker. Who's with me?
quote:
quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 23:41 schreef Hypocriet het volgende:
Ik ben ook slapen
Kusjes voor allemaal.
Truste!quote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef Rockiejj het volgende:
Dan ga ik ook maar snel douchen en slapen, morgen lange dag..
ikkuquote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef Snowbells het volgende:
Alleen de ekten blijven wakker. Who's with me?
Hoe's 't beeb?quote:
Luxe probleemquote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef Snowbells het volgende:
Ik sta geen 8 gemiddeld meer voor geschiedenis
Jawel maar ik ben de ekte ekte.quote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef FL_Freak het volgende:
Snow moet je morgen niet naar school?
Oeh nicequote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Goed1e cijfer van mijn schoolexamens: 7,4 voor geschiedenis!
Met jou?
Awwwquote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Oeh nice
ja goedVandaag mooie dag gehad
ook mooi meisje gezien dit dat
We wouden wel maar dan zouden we pas een kwartier geleden klaar zijn met kijkenquote:
kan ze zelf toch welquote:Op maandag 12 november 2012 00:01 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik neem het voor haar op.
Hopelijk kan ze dat wel tegen zwemmertjes xdquote:Op maandag 12 november 2012 00:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Snow is nog zo jong, ze kan zichzelf nog niet goed verdedigen
Kinderen die zwemmen in en zwembad?quote:Op maandag 12 november 2012 00:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk kan ze dat wel tegen zwemmertjes xd
bijnaquote:Op maandag 12 november 2012 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kinderen die zwemmen in en zwembad?
watquote:
stom kut spel werkt net als rollercoaster niet op mijn 64 bit laptop (win 7)quote:
Die ben ik allang voorbijquote:Op maandag 12 november 2012 00:14 schreef FL_Freak het volgende:
Snowbells begint langzaam uit de poppenfase te komen.
Duitsquote:Op maandag 12 november 2012 00:25 schreef joonthebest het volgende:
Warüm nicht? Du kannst nicht empfehlen wass ich mache
Geld van je pa.quote:Op maandag 12 november 2012 11:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naar school willen maar geen geld hebbenarmoede
Hij zegt dat het mijn eigen schuld is dat mijn ov kaart kapot is dus hij wil mij geen geld geven.quote:
Uiteindelijk mag hij de boete betalen omdat je niet op school bent terwijl je leerplicht hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zegt dat het mijn eigen schuld is dat mijn ov kaart kapot is dus hij wil mij geen geld geven.
Hopelijk kan ik 'm morgen alsnog overhalen anders mis ik de beoordelings/eind week!!
moet werkenquote:
Precies.quote:Op maandag 12 november 2012 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uiteindelijk mag hij de boete betalen omdat je niet op school bent terwijl je leerplicht hebt.
wnr moet jij werkenquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
casual
fuck werk, we don't need no money
Gewoon zwartrijden en de boete doorschuiven naar je pa.quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies.
Gister gebeurde nog iets leuks, ik vertelde hem dat hij mij moest ophalen uit groningen omdat ik vanuit leiden kwam en maar een kaartje had tot groningen, stond hij er al om 8u met de auto terwijl ik duidelijk zei dat ik er om 10u sta.
Zegt hij dat hij naar huis gaat en ik maar thuis moet zien te komen_!!!!
Gaat lekker met geen geld en geen OV. Kon bijna op het station slapen
Oja dat was ik er bij vergeten te melden, hij zei dat hij de boete niet betaalde want ik stelde nog voor om zwart te rijden.quote:Op maandag 12 november 2012 11:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon zwartrijden en de boete doorschuiven naar je pa.
Ja geen idee, vlak voordat ik uitstapte werd ik nog gecontroleerd in de trein, niks aan de hand. Ik vermoed dat hij is gebroken omdat ik met mn ov ( in m'n hoesje ) over het station liep en waarschijnlijk tegen iemand aan knaldequote:
Dat is kloten.quote:Op maandag 12 november 2012 11:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja geen idee, vlak voordat ik uitstapte werd ik nog gecontroleerd in de trein, niks aan de hand. Ik vermoed dat hij is gebroken omdat ik met mn ov ( in m'n hoesje ) over het station liep en waarschijnlijk tegen iemand aan knalde
Wat vervelend.quote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Automatisch opladen 20 euro + ns altijd voordeel jaar abo
Nee beoordelingen. Deze week is afsluiting van blok 1, en aangezien alles praktijk is heb ik een groot probleem.quote:
Je hebt dit jaar 5 blokken, toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee beoordelingen. Deze week is afsluiting van blok 1, en aangezien alles praktijk is heb ik een groot probleem.
Als het officieel is dat ik het jaar over moet doen ga ik niet meer op komen dagen nee. Full time werken danquote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Dimens het volgende:
Kun je net zo goed het hele jaar niet meer komen.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het officieel is dat ik het jaar over moet doen ga ik niet meer op komen dagen nee. Full time werken dan
Dat is de bedoeling ook. Mijn eerste poging tot het maken van een cinemagraph.quote:Op maandag 12 november 2012 11:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
nice, ik kan de loop niet vinden
Zelfde hier.quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Taexon het volgende:
Goede morgen
En weer verder met zoeken naar een fulltime baan want zit nu gewoon weer een week thuis...
leuk zeg oproepbasisnemen je aan met mooie praatjes dat je waarschijnlijk wel 24-36 uur per week bezig bent en uiteindelijk zit je bijna 3 weken thuis
Dat is Kut.quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef leeell het volgende:
hardeschijf vastgelopen, wordt niet mer herkend in bios en setup, bij SATA1 staat niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |