Wat vervelend.quote:Op maandag 12 november 2012 11:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Automatisch opladen 20 euro + ns altijd voordeel jaar abo
Nee beoordelingen. Deze week is afsluiting van blok 1, en aangezien alles praktijk is heb ik een groot probleem.quote:
Je hebt dit jaar 5 blokken, toch?quote:Op maandag 12 november 2012 11:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee beoordelingen. Deze week is afsluiting van blok 1, en aangezien alles praktijk is heb ik een groot probleem.
Als het officieel is dat ik het jaar over moet doen ga ik niet meer op komen dagen nee. Full time werken danquote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef Dimens het volgende:
Kun je net zo goed het hele jaar niet meer komen.
Zou ik ook doen.quote:Op maandag 12 november 2012 11:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als het officieel is dat ik het jaar over moet doen ga ik niet meer op komen dagen nee. Full time werken dan
Dat is de bedoeling ook. Mijn eerste poging tot het maken van een cinemagraph.quote:Op maandag 12 november 2012 11:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
nice, ik kan de loop niet vinden
Zelfde hier.quote:Op maandag 12 november 2012 11:53 schreef Taexon het volgende:
Goede morgen
En weer verder met zoeken naar een fulltime baan want zit nu gewoon weer een week thuis...
leuk zeg oproepbasisnemen je aan met mooie praatjes dat je waarschijnlijk wel 24-36 uur per week bezig bent en uiteindelijk zit je bijna 3 weken thuis
Dat is Kut.quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef leeell het volgende:
hardeschijf vastgelopen, wordt niet mer herkend in bios en setup, bij SATA1 staat niks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |