SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat sadistischquote:
Kut, nu blijf ik dit stukje altijd gelinkt krijgen wanneer ik jou een sadist noem heh?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus geen sadist.
BEWIJS OMG.
omdat je je oren wil verkrachtenquote:
Ov, wel veilig verkrachten hoor.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
omdat je je oren wil verkrachten
Ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kut, nu blijf ik dit stukje altijd gelinkt krijgen wanneer ik jou een sadist noem heh?
quote:Op zondag 11 november 2012 22:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja.
Net zoals je de rest van je leven zal blijven horen dat je mij geen knuffel durfde te geven toen we elkaar eerste keer zagen.
en nog wat van zulke dingen.
En ik gebruik je woorden tegen je.Voor aaaaaltijd.
Nee dat heft het niet op liefje.quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja maar vanmiddag hebben we meerdere keren geknuffelddat heft het op
mamihlapinatapai toch
Hey dat deed ik vanmiddag
waarom meld je dit? om tijd te rekken?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend vroeg uit bed om stage te lopen, laat ik het eens voor gaan bereiden..
Waar loop je stage?quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Morgenochtend vroeg uit bed om stage te lopen, laat ik het eens voor gaan bereiden..
Ohquote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee dat heft het niet op liefje.
Weet ik.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wollah, wat kijk je boos dan met jouw PI.
know that feelingquote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen weer school, met mijn rot klas op rot havo
pak je bbquote:Op zondag 11 november 2012 22:46 schreef Angel-Joy het volgende:
Morgen weer school, met mijn rot klas op rot havo
ja echt allemaal van die game nerds, ze hebben het 24/7 over gamesquote:
niet over games pratenquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
ja echt allemaal van die game nerds, ze hebben het 24/7 over games
Bij mij alleen maar vmbo mooiboys en slettenquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was het maar een kut dan had je er nog wat aan.
quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
paas je ping ff kheb je perongeluk gedelete
Hoe durf je.quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Oceanview het volgende:
[..]
paas je ping ff kheb je perongeluk gedelete
ja Emiel pakte mn bb en toen gingen we eraan trekken en toen heeft ie perogenluk paar pings verdwijderd ;squote:
bij mij in de klas niet, de rest van de school wel. allemaal boys met nickelson jassen en een veel te grote bek. proberen allemaal marrokanen na te doen terwijl ze nederlands zijn. en de meisjes zijn van die plamuursletjes met 50 kilo make-up op hun hoofd. en de weinige knappe meisjes van school zijn al met de halve school naar bed geweestquote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bij mij alleen maar vmbo mooiboys en sletten
wie is hier de nerd? wie verdoet z'n avonden alleen op fok!?quote:Op zondag 11 november 2012 22:48 schreef pannenkoekeneter het volgende:
[..]
Haha ja. Kan me echt voor geen meter concentreren.quote:Op zondag 11 november 2012 22:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom meld je dit? om tijd te rekken?
Oh, ik dacht dat Muhammed het deed :Squote:Op zondag 11 november 2012 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja Emiel pakte mn bb en toen gingen we eraan trekken en toen heeft ie perogenluk paar pings verdwijderd ;s
quote:Op zondag 11 november 2012 22:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat Muhammed het deed :S
Voe toe: 2Ehwl020
Ping me xoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |