Duitsquote:Op maandag 12 november 2012 00:25 schreef joonthebest het volgende:
Warüm nicht? Du kannst nicht empfehlen wass ich mache
Geld van je pa.quote:Op maandag 12 november 2012 11:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
Naar school willen maar geen geld hebbenarmoede
Hij zegt dat het mijn eigen schuld is dat mijn ov kaart kapot is dus hij wil mij geen geld geven.quote:
Uiteindelijk mag hij de boete betalen omdat je niet op school bent terwijl je leerplicht hebt.quote:Op maandag 12 november 2012 11:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij zegt dat het mijn eigen schuld is dat mijn ov kaart kapot is dus hij wil mij geen geld geven.
Hopelijk kan ik 'm morgen alsnog overhalen anders mis ik de beoordelings/eind week!!
moet werkenquote:
Precies.quote:Op maandag 12 november 2012 11:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uiteindelijk mag hij de boete betalen omdat je niet op school bent terwijl je leerplicht hebt.
wnr moet jij werkenquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
casual
fuck werk, we don't need no money
Gewoon zwartrijden en de boete doorschuiven naar je pa.quote:Op maandag 12 november 2012 11:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Precies.
Gister gebeurde nog iets leuks, ik vertelde hem dat hij mij moest ophalen uit groningen omdat ik vanuit leiden kwam en maar een kaartje had tot groningen, stond hij er al om 8u met de auto terwijl ik duidelijk zei dat ik er om 10u sta.
Zegt hij dat hij naar huis gaat en ik maar thuis moet zien te komen_!!!!
Gaat lekker met geen geld en geen OV. Kon bijna op het station slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |