Ze moeten er all 4 binnenkort uitquote:Op maandag 12 november 2012 12:05 schreef kanovinnie het volgende:
Och, de tijd is er toch ook wel rijp voor dat er wat meer verstand komt?
Indeed. Altijd goed als je de jonge garde voor blijft.quote:Op maandag 12 november 2012 12:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo gala gehad, als oude lul als laatste het pand verlaten geeft een prima gevoel
Jups, en hen allemaal boven de pot of een willekeurige heg in duiken / liggen / hangen. En ik 'fris' naar huis gaquote:Op maandag 12 november 2012 14:01 schreef freud het volgende:
[..]
Indeed. Altijd goed als je de jonge garde voor blijft.
Dat gevoel had ik nadat ik in Mexico een stel engelsen en amerikanen compleet lam had gezopen, en ik en An liepen nog frisjes de club uit. Tutjes konden niet tegen tequillaquote:Op maandag 12 november 2012 14:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, en hen allemaal boven de pot of een willekeurige heg in duiken / liggen / hangen. En ik 'fris' naar huis ga
Tja, engelsen en ieren drink je zo onder tafel, die eten namelijk pas als ze al bezopen zijn. Heb legio ieren onder tafel gedronken omdat ik eerst wat stevigs in mijn mik schuif voor ik ga drinkenquote:Op maandag 12 november 2012 15:45 schreef freud het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik nadat ik in Mexico een stel engelsen en amerikanen compleet lam had gezopen, en ik en An liepen nog frisjes de club uit. Tutjes konden niet tegen tequilla
quote:Op maandag 12 november 2012 17:54 schreef freud het volgende:
Mijn oma vond je een hele aardige jongen Xil
quote:Op maandag 12 november 2012 17:54 schreef freud het volgende:
Mijn oma vond je een hele aardige jongen Xil
Zo te horen heb ik vrienden gemaakt daar!quote:
Nee, helaas niet. Ik ben er verder ook nooit mee bezig, maar dat is eigenlijk wat mij ooit gezegd is. Nu, als je dit kan kopen voor 200 euro, standaard cameraflitser kost al anderhalf keer zoveel en heb je er ook twee van nodig.quote:Op zondag 11 november 2012 22:49 schreef Peter_Aragorn het volgende:
pizza: had jij dan suggesties voor iets wat binnen mijn budget past qua flitsset?
Weet je wat het is?! Ik heb ook wel een Nikon SB-700. Dat werkt in principe natuurlijk wel hetzelfde lijkt me...quote:Op maandag 12 november 2012 21:43 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Ik ben er verder ook nooit mee bezig, maar dat is eigenlijk wat mij ooit gezegd is. Nu, als je dit kan kopen voor 200 euro, standaard cameraflitser kost al anderhalf keer zoveel en heb je er ook twee van nodig.
Haalt het niet bij een studioflitser. Kort door de bocht:quote:Op maandag 12 november 2012 22:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Weet je wat het is?! Ik heb ook wel een Nikon SB-700. Dat werkt in principe natuurlijk wel hetzelfde lijkt me...
Wat heb ik dan precies nodig om die mooi neer te zetten etc?
Ik kan mijn flitser draadloos aansturen inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2012 22:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
Lijkt mij zo'n softbox en een statief (en nog 1) + RC ontvangers (of heeft Nikon, net als Sony, een eigen build in draadloos systeem?).
Het ging mij in deze vooral om het vermogen, eerlijk gezegd.quote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef freud het volgende:
[..]
Haalt het niet bij een studioflitser. Kort door de bocht:
Studioflitser --> lichtopbrengst en alles handmatig instellen
Repoflitser --> slim flitsen, maar minder opbrengst
Mijn niet uit de verf komende interesse...quote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef freud het volgende:
Als je met repoflitsers wil werken gewoon eens googlen op 'strobist'.
Ik heb er momenteel geen een. Wel mee gespeeld, is best leuk. Even wennen met gebruiken, maar als je weet hoe te richten (ook met half open kappen bijv.), kan je er zeer effectief lichtgebruik mee behalen.quote:Op maandag 12 november 2012 23:21 schreef Doodkapje het volgende:
Heb een Falcon Eyes set van 200 Watt/sec... Meer dan genoeg.
Nu we het er toch over hebben, gebruikt iemand een snoot en gebruiken jullie het veel? Zie dat t voor haarlicht wordt gebruikt. Over twee weken doen we een jaren 20 shoot en het leek me wel tof een snoot te gebruiken.
Ah ja, tof. Ik wil m voor mijn studioflitskoppen hebben, maar weet niet of een diameter van 8 cm te groot is of niet. Je hebt namelijk ook van 6 cm.quote:Op maandag 12 november 2012 23:23 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik heb er momenteel geen een. Wel mee gespeeld, is best leuk. Even wennen met gebruiken, maar als je weet hoe te richten (ook met half open kappen bijv.), kan je er zeer effectief lichtgebruik mee behalen.
Bepaalde zijn ook makkelijk zelf te maken trouwens: voorbeeldje.
quote:
We gaan een poging maken wagen met de monsters hier!quote:Op dinsdag 13 november 2012 19:57 schreef Ynske het volgende:
Zijn er hier nog mensen die mee willen doen?
Foto's en dieren
F&F / Winactie 10 jaar F&F!
3 stuk door jou rijstijl?quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:22 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, 5 motoren waarvan er drie stuk. Nu is 't m'n dagelijkse heen-en-weer-naar-de-Uithof-barrel.
Neejoh gekkie!quote:
Gewoon plaatje erop en gaan brap brap!quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:43 schreef Isdatzo het volgende:
Heb je er 5, zijn er 3 stuk en de 2 die het nog doen zijn circuit-only.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |