SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Flodder450 op 11-11-2012 18:13:36 ]
nee jijquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
Flikker op met je topic kaap en kut TT
quote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef shaderon het volgende:
kijken kijken, flodder en shaderon op je beeldscherm BAM
quote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef shaderon het volgende:
kijken kijken, piekartz en shaderon op je beeldscherm BAM
Is -> eensquote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef shaderon het volgende:
Wanneer gaan we weer is met ze alle team fortress 2 ?
iesch geod menheer aldie von willente kaaperen varenquote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is -> eens
Ze -> zijn
Alle -> allen
Geen idee, anders maak jij er een? Jij kan er toch ook bij?quote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef Mender het volgende:
hey Aldie/Sosua... maken jullie wel af en toe backups? Dat bouwwerk van Mordecai is zo awesome
Heb de inlog gegevens nietquote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, anders maak jij er een? Jij kan er toch ook bij?
Best wel ironisch dat je zelf nog niet eens weet wanneer je een d of een t moet gebruiken en dan anderen loopt te verbeterenquote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is -> eens
Ze -> zijn
Alle -> allen
cool bedacht. Beetje weasley huis achtig ook.quote:
Ho eens even, da's ook het enige dat ik niet beheers en da's omdat ik geen zin heb om daar moeite in te steken.quote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Best wel ironisch dat je zelf nog niet eens weet wanneer je een d of een t moet gebruiken en dan anderen loopt te verbeteren![]()
de boot zinkt.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Waat ik zie nu pas dat deze zn oogjes beweegt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nog last gehad van irritante mensen in de bios?quote:Op maandag 12 november 2012 00:41 schreef Mordecai het volgende:
Let the sky faaaaaaallllllllllllllllllllll
wat een kut nummer..quote:Op maandag 12 november 2012 00:41 schreef Mordecai het volgende:
Let the sky faaaaaaallllllllllllllllllllll
Met genoeg geld niet hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan verveel je je toch ook de tering in?
Dan verzin je toch wat? Reizen, gamen, skieen, vliegbrevet halen. etc.quote:Op maandag 12 november 2012 10:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Dan verveel je je toch ook de tering in?
quote:Geachte Heer,
Nieuwe mondstukken kosten 14.00 ¤ per stuk exclusief btw en verzendkosten.
Wat betreft het schoonmaken en koppen polijsten .
Dit kost 12.00¤ per stuk ook weer exclusief btw en verzendkosten.
Totaal plaatje :
3x nieuw mondstuk 52.00
3x polijsten/schoonmaken 36.00
totaal -------------
88.00
Btw 21% 18.48
verzenkosten 6.75
-------------------
Totaal te betalen 113.23
leren heb je op de lange run meer aanquote:Op maandag 12 november 2012 11:30 schreef maurisioo het volgende:
Ah jullie hebben me overgehaald. Ik ga the walking dead wel kijken.
Moet je ze wel verkopen flapdrol.quote:Op maandag 12 november 2012 11:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Honderddertien euro, maar dan worden de pijpen die nu drie tientjes/stuk waard zijn ineens meer dan honderd euro per stuk waard. HMmmm.
ditquote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef vogelkooi het volgende:
Is toch geen markt voor man, pijpen zijn voor homo's.
Zou natuurlijk wel kunnen, maar je merkt het wel als de gebruikte materialen niet origineel zijn.quote:
Alles is na te maken.quote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nope, aan de kenmerken en graveringen is te zien dat hij origineel is. Mondstuk is ook origineel etc. etc., bouwkwaliteit ook.
Imitatie is sowieso geen item met tabakspijpen, dat komt niet voor.
Bijna, maar niet helemaal. Voor pijpen gebruiken ze briarhout, dat maak je niet zomaar even na. Dat zou je sowieso al merken omdat je bij goedkoop hout meteen het hout opbrand. Bij normale pijpen is dat bewerkt zodat het hout niet brand. Combineer je dat met het feit dat de mooiste nerfen meteen worden opgekocht door de grote merken, dan blijft er al weinig vervalsen over.quote:
Jij bent dan weer niet na te maken.quote:
Dan koop ik ook briarhout, maak ik alles precies hetzelfde en ga ik niet voor de 200% verkoopmarge.quote:Op maandag 12 november 2012 13:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bijna, maar niet helemaal. Voor pijpen gebruiken ze briarhout, dat maak je niet zomaar even na. Dat zou je sowieso al merken omdat je bij goedkoop hout meteen het hout opbrand. Bij normale pijpen is dat bewerkt zodat het hout niet brand. Combineer je dat met het feit dat de mooiste nerfen meteen worden opgekocht door de grote merken, dan blijft er al weinig vervalsen over.
Het KAN vast wel, maar dan worden ze toch weer vrij prijzig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amerikanen![]()
Kut varkenquote:
Hier te koop, ik ben je eerste klant mits redelijke prijs.quote:Op maandag 12 november 2012 13:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Dan koop ik ook briarhout, maak ik alles precies hetzelfde en ga ik niet voor de 200% verkoopmarge.
Het zijn de wortels van struiken.quote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef TJV het volgende:
Ik laat mijn eigen bomen groeien, dat is goedkoper.
Zoals aangegeven: mits de prijs past ben ik je eerste afnemer.quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef TJV het volgende:
Ik koop gewoon 100 van die krengen, koop een stukje land ergens, koop wat polen, vertel ze dat ze over 10 jaar die shit uit de grond moeten halen en dat ze dan maar iemand zoeken die er een pijp van kan maken. Klaar is kees.
quote:Op maandag 12 november 2012 13:18 schreef mschol het volgende:
wait, what?Nou inderdaad...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.amerikanen
(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
Of hij even een lijn wil reserveren voor honderd met de hand gemaakte pijpen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:41 schreef TJV het volgende:
Ik ken wel iemand met een machinefabriek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Jij hebt ook maar een derde van zijn vriendenaantalquote:Op maandag 12 november 2012 13:57 schreef Ame_thyst het volgende:
ach, vogel heeft tenminste vrienden die op zijn posts reageren
Viel mij ook al opquote:Op maandag 12 november 2012 14:00 schreef Timwonnacott het volgende:
Kijk hem klagen over geen werk hebben en ondertussen zie je hem maar posts spammen.
Ga aan het werk ofzo.
quote:Op maandag 12 november 2012 14:05 schreef Lorrelies het volgende:
Ga nou maar trekhaken verkopen of zo
Die boerentaal begrijp ik niet hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 14:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
de klad zit er in
laptopsquote:Op maandag 12 november 2012 14:09 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Iig niet de mijne
meh ik wil ook een nieuwe laptop
Ja I know... enige voordeel is dat je 't overal kunt gebruiken en mee kunt nemenquote:
1 in de woonkamer en 1 in je kamer, problem solvedquote:Op maandag 12 november 2012 14:12 schreef maurisioo het volgende:
Tja ik zit soms op mijn kamer en soms in de woonkamer, dus dan is een desktop niet erg handig.
Serieus niet?quote:Op maandag 12 november 2012 14:08 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Die boerentaal begrijp ik niet hoor.
Gewoon nieuw moederbord man.quote:Op maandag 12 november 2012 14:19 schreef maurisioo het volgende:
Zit er verder nog waarde aan de laptop? Ik ben van plan de harde schrijf mee te nemen en de rest daar achter te laten.
Vertel..quote:Op maandag 12 november 2012 14:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Stoppen doorgeslagen terwijl ik met een potentiële mega-klant bel
Imitatiepijpen*quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb pas een paar dozen imitatie pijpen verkocht aan een of andere gozer in de polder. Easy money
Er zitten meerdere Petersons van honderd euro/stuk inquote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb pas een paar dozen imitatie pijpen verkocht aan een of andere gozer in de polder. Easy money
Hoezo ze er ineens uitsloegen? Geen flauw idee, ze liggen er nog steeds uit.quote:
't mocht trouwens wat, zoals ik al zei bestaan die imitatiedingen bijna niet.quote:Op maandag 12 november 2012 14:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Gevalletjequote:Op maandag 12 november 2012 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hoezo ze er ineens uitsloegen? Geen flauw idee, ze liggen er nog steeds uit.
Heb mijn pc e.d. op een ander stopcontact gehangen, maar de nummers die mijn telefoon bij "oproepen" weergeeft zijn uit juli, dus terugbellen zit er ook niet in.![]()
![]()
En mogelijk en nieuwe scharrel. Ze moet er eerst zelf achter komen.quote:Op maandag 12 november 2012 13:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja hij heeft ook nog werk.
In alle opzichten geslaagd in het leven.
Beste Timwonnacott,quote:Op maandag 12 november 2012 18:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Gegroet, bij deze wil ik u allen in kennis stellen dat The Newsroom eigenlijk een verdomd goeie serie is.
o k e y dan!quote:Op maandag 12 november 2012 18:41 schreef vogelkooi het volgende:
Huib, je bent best aandoenlijk als ik goed kijkt, maar verder kijk ik over je heen. Heb je jeugdtrauma's?
Goeie zaak dit.quote:Op maandag 12 november 2012 18:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Beste Timwonnacott,
Bedankt dat u dit met ons wilde delen. Met veel plezier kan ik u mededelen dat ik na aanleiding van uw bericht besloten heb deze serie ook te gaan volgen.
ja he? Viel mij ook alles mee. Beetje robin hood/dexter achtigquote:
Dat is wel heel veel voor zo weinig. Dan heb je zeker ook nog geen water, gas en licht?quote:Op maandag 12 november 2012 15:26 schreef TJV het volgende:
Betreft: huur november 2012
Huur kamer 12m2. ¤350,-
Huur dame der lichte zeden. ¤50,-
BTW 21% ¤84,-
Totaal ¤484,-
Ik geloof dat dat was voor een kamer in Mor's huis, waarbij de 50 euro richting een zeker persoon ging....quote:Op maandag 12 november 2012 19:35 schreef Lorrelies het volgende:
Oh maar wacht jij wilt zeker een kamer in Amsterdam, dat is sowieso al het duurste van heel Nederland
Ah ja dat krijg je er van als je niet de berichten van daarvoor bekijktquote:Op maandag 12 november 2012 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat was voor een kamer in Mor's huis, waarbij de 50 euro richting een zeker persoon ging....
Dit o.a.quote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef Ame_thyst het volgende:
wat is dat bloodmoon rising? Dat is toch van terraria?
via save for webquote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef Mordecai het volgende:
In photoshop heb ik nu zo'n 100 frames gemaakt voor een gif.... Hoe sla ik dat op als een .gif?Hij neemt nu telkens alleen maar frame 1
Animeren aantikken bij save for web.quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef Mordecai het volgende:
In photoshop heb ik nu zo'n 100 frames gemaakt voor een gif.... Hoe sla ik dat op als een .gif?Hij neemt nu telkens alleen maar frame 1
Minecraft afsluiten en opnieuw proberen. Net zolang totdat het lukt.quote:Op maandag 12 november 2012 19:50 schreef mar456 het volgende:
Ken server niet joinen:
Failed to login: Error
Wie heeft hints/tips om het op te lossen?
quote:Op maandag 12 november 2012 20:41 schreef Lorrelies het volgende:
ik zie eerder een Bobber van 16 jaar
quote:
Jij niet want het is 'all'.quote:Op maandag 12 november 2012 21:03 schreef mar456 het volgende:
Did you know that people al have a brain?
Je valt in herhaling manquote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij niet, het is namelijk "all".
Jij niet omdat het "all" moet zijn.
quote:Op maandag 12 november 2012 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Jij niet, het is namelijk "all".
Jij niet omdat het "all" moet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
As a dog returns to his vomit, so a fool repeats his follyquote:
quote:Op maandag 12 november 2012 21:13 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ga ook even in herhaling vallen:
IK HAAT GROEPSOPDRACHTENDaar ga je de fout al in, nooit samenwerken met jongens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die halve houten bol voor mijn huis?quote:Op maandag 12 november 2012 21:41 schreef SosuaCafe het volgende:
Lekker een gazebotje aan het bouwen. BAM dc.
Ik heb nu 3 groepsopdrachten gehad of ben er mee bezig, en maar 1x mocht ik kiezen met wie ik ging samenwerkenquote:Op maandag 12 november 2012 21:15 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar ga je de fout al in, nooit samenwerken met jongens.
het zou mooi worden hoor.quote:Op maandag 12 november 2012 21:56 schreef Mordecai het volgende:
Uren gebouwd; eventjes weg en boem, allemaal rare shit in en rond mijn huis :/
Had daar eigenlijk een rivier gemaakt om daar eigenlijk een veld met tarwe enzo neer te pleuren. Maar misschien kunnen we mijn huis wel verplaatsen naar de overkant van de vallei zodat iedereen wat meer speelruimte heeft =]quote:
nee joh. Ik ram dat ding wel ergens anders. Sloop m maar hoor. Heb je wat hout.quote:Op maandag 12 november 2012 22:17 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Had daar eigenlijk een rivier gemaakt om daar eigenlijk een veld met tarwe enzo neer te pleuren. Maar misschien kunnen we mijn huis wel verplaatsen naar de overkant van de vallei zodat iedereen wat meer speelruimte heeft =]
Nee hoeft niet, Remy/Shade heeft ook al wat meer meuk neergezet joh ;pquote:Op maandag 12 november 2012 22:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
nee joh. Ik ram dat ding wel ergens anders. Sloop m maar hoor. Heb je wat hout.
quote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef Lorrelies het volgende:
Mor is een beetje een zeurpiet
zo nu heb ik je teruggepakt
markeer maar waar je heb wil hebben. Wel zelfde "level" dan kan je vast verder bouwen. Lukt vanaaf niet meer om hem te verzetten.quote:Op maandag 12 november 2012 22:26 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, Remy/Shade heeft ook al wat meer meuk neergezet joh ;p
Ik wil niet aso veel plek van jullie innemen :$
*meerquote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MOR? Geen smileys neer gebruiken s.v.p., b.v.d.!
Verstanden, oberscheishausführer!quote:Op maandag 12 november 2012 22:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
MOR? Geen smileys neer gebruiken s.v.p., b.v.d.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |