SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 1% gewijzigd door Flodder450 op 11-11-2012 18:13:36 ]
nee jijquote:Op zondag 11 november 2012 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
Flikker op met je topic kaap en kut TT
quote:Op zondag 11 november 2012 18:19 schreef shaderon het volgende:
kijken kijken, flodder en shaderon op je beeldscherm BAM
quote:Op zondag 11 november 2012 18:30 schreef shaderon het volgende:
kijken kijken, piekartz en shaderon op je beeldscherm BAM
Is -> eensquote:Op zondag 11 november 2012 18:56 schreef shaderon het volgende:
Wanneer gaan we weer is met ze alle team fortress 2 ?
iesch geod menheer aldie von willente kaaperen varenquote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is -> eens
Ze -> zijn
Alle -> allen
Geen idee, anders maak jij er een? Jij kan er toch ook bij?quote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef Mender het volgende:
hey Aldie/Sosua... maken jullie wel af en toe backups? Dat bouwwerk van Mordecai is zo awesome
Heb de inlog gegevens nietquote:Op zondag 11 november 2012 19:46 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Geen idee, anders maak jij er een? Jij kan er toch ook bij?
Best wel ironisch dat je zelf nog niet eens weet wanneer je een d of een t moet gebruiken en dan anderen loopt te verbeterenquote:Op zondag 11 november 2012 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Is -> eens
Ze -> zijn
Alle -> allen
cool bedacht. Beetje weasley huis achtig ook.quote:
Ho eens even, da's ook het enige dat ik niet beheers en da's omdat ik geen zin heb om daar moeite in te steken.quote:Op zondag 11 november 2012 20:07 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Best wel ironisch dat je zelf nog niet eens weet wanneer je een d of een t moet gebruiken en dan anderen loopt te verbeteren![]()
de boot zinkt.quote:
quote:Op zondag 11 november 2012 20:24 schreef SosuaCafe het volgende:
Waat ik zie nu pas dat deze zn oogjes beweegt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Nog last gehad van irritante mensen in de bios?quote:Op maandag 12 november 2012 00:41 schreef Mordecai het volgende:
Let the sky faaaaaaallllllllllllllllllllll
wat een kut nummer..quote:Op maandag 12 november 2012 00:41 schreef Mordecai het volgende:
Let the sky faaaaaaallllllllllllllllllllll
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |