quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem niet slecht, verdedigde een paar keer goed. Het is jammer dat hij al 20 is.quote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Burrito het volgende:
Veltman vond ik best matig eigenlijk
Zie er geen toekomst in
In Denswil zit veel meer potentieel ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Burrito het volgende:
Zie er geen toekomst in
Vind ik ook, is de betere voetballerquote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
In Denswil zit veel meer potentieel ja.
Moet ff 10 kilo aan spier aankomenquote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Burrito het volgende:
Zie er geen toekomst in
Dit dus maar Veltman speelde helemaal niet slecht.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, is de betere voetballer
Nee verdienstelijk, Enoh vond ik echt zwakquote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit dus maar Veltman speelde helemaal niet slecht.
Heeft mij nog niet overtuigd. Vond hem vorige week tegen Vitesse ook matig.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
In Denswil zit veel meer potentieel ja.
Tja in balbezit heb je er echt geen ene flikker aan. Boccara stomen ze voetballend al klaar als rechtshalf in Jong Ajax maar die zal er na de winterstop toch wel vaker bijkomen lijkt me. Die gaat echt geen 2 jaar meer in Jong Ajax spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee verdienstelijk, Enoh vond ik echt zwak
Dan kan hij nog wel meer potentie hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft mij nog niet overtuigd. Vond hem vorige week tegen Vitesse ook matig.
Dat blijft de moeilijkste plek qua spelers, ook Poulsen is aanvallend niet goedquote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef Pedroso het volgende:
Enoh was inderdaad niet best maar het was dan ook z'n eerste volledige wedstrijd. Als ie weer z'n niveau haalt dan kun je hem er best bij hebben.
Ongetwijfeld. Ken hem nog niet zo goed, kan dus alleen beoordelen wat ik van hem gezien heb.quote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel meer potentie hebben.
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 11-11-2012 om 16:47:42Mounir el Hamdaoui scoort zijn eerste voor Fiorentina! De 1-3 tegen AC Milan #milfio reageer retweet
Wat moet dat hier?quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef tammepiet het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 11-11-2012 om 16:47:42Mounir el Hamdaoui scoort zijn eerste voor Fiorentina! De 1-3 tegen AC Milan #milfio reageer retweet
ajaciedeneu en dan over El Hamdarat?quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef tammepiet het volgende:
Enohquote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef Wessiej het volgende:
Veltman - Top!
Fischer -
Boerrigter -!!!!!!!!
Dijks - Ook sterk
Enoh - Drama
Fischerquote:Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - Fischer: 'Ik zit in een heel goede periode'
quote:Op zondag 11 november 2012 17:59 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Toffe gast die Fischer, maar volgens mij is ie wel van de mannenseks.
Wat.quote:Op zondag 11 november 2012 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Boerrigter kruipt heel langzaam uit het dal
quote:Op zondag 11 november 2012 18:06 schreef TheVulture het volgende:
Boerrigter kruipt heel langzaam uit het dal
Heb ik toch allang gepost man, je bent te laat.quote:Op zondag 11 november 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:
Fischer: 'Ik zit in een heel goede periode'
edit: verkeerde topic eigenlijkMaar hier past hij ook wel
Hij speelde niet heel beroerd, en had een assist, da's dus niet volkomen kutquote:
Ja, was voor het Fischer-topic bedoeld, waar je hem nog niet gepost had.quote:Op zondag 11 november 2012 18:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb ik toch allang gepost man, je bent te laat.
quote:Op zondag 11 november 2012 18:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij speelde niet heel beroerd, en had een assist, da's dus niet volkomen kut
Hij is in elke eredivisie wedstrijd gewisseldquote:Op zondag 11 november 2012 18:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De eerste van het seizoen.
Klein verschil in waardeverlies...quote:Op zondag 11 november 2012 20:19 schreef tammepiet het volgende:
Als Sulejmani het 5 jaar kan uitzingen in Amsterdam hoeft Derk zich geen zorgen te maken.
Wat viel hier aan te wijzigen?quote:Op zondag 11 november 2012 20:05 schreef Tarado het volgende:
Het is gewoon een simpele voetballer, dat was hij altijd al, hij zorgde vandaag iig voor diepgang
De quote van smoofiequote:
dat bedoel ikquote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef wieisboos het volgende:
Hij is al in Denemarken
[ afbeelding ]
Zoals verwacht, je kiest niet voor je ontwikkeling voor Ajax om vervolgens na 1,5 jaar weer weg te gaan. Met het feit dat hij voor Ajax ook al naar elke topclub kon.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
tot 2016 moet het zijn lijkt me
Waar komt deze pic vandaan?quote:Op zondag 11 november 2012 22:10 schreef wieisboos het volgende:
Hij is al in Denemarken
[ afbeelding ]
Sowieso. Paste eigenlijk alleen in de Eredivisie.quote:Op zondag 11 november 2012 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toch jammer dat Van der Meyde zoveel gezeik heeft gehad in zijn carrière had nooit naar Inter moeten gaan maar lekker bij Ajax moeten blijven spelen.
http://instagram.com/p/R5nGgDkc34/quote:Op zondag 11 november 2012 22:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals verwacht, je kiest niet voor je ontwikkeling voor Ajax om vervolgens na 1,5 jaar weer weg te gaan. Met het feit dat hij voor Ajax ook al naar elke topclub kon.
[..]
Waar komt deze pic vandaan?
Hij had voetballend alles om overal te slagen maar hij kon het mentaal niet aan. Hij werd ook tegen zijn zin verkocht aan Interquote:Op zondag 11 november 2012 22:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sowieso. Paste eigenlijk alleen in de Eredivisie.
Geluk bij een ongeluk dat deze spelers wegvallen voor een interlandweek en een thuisduel tegen VVV. Maar tegen Dortmund zullen we ze toch wel keihard nodig hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 21:46 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het met de blessures van Babel en Alderweireld ? Hopelijk zijn ze er over 2 weken weer bij, volgende week tegen VVV mag geen probleem zijn.
Ondertussen heeft Sulejmani ook een nieuw succes behaalt.twitter:MiralemS twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 15:57:43I just got up to 1,008 in #DoodleJump for iPad!!! Beat that! http://t.co/G0Lv7cwu http://t.co/xvaZ3WCG reageer retweet
Zag het ja.quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Ondertussen heeft Sulejmani ook een nieuw succes behaalt.twitter:MiralemS twitterde op zaterdag 10-11-2012 om 15:57:43I just got up to 1,008 in #DoodleJump for iPad!!! Beat that! http://t.co/G0Lv7cwu http://t.co/xvaZ3WCG reageer retweet
quote:Alderweireld, Moisander: geen interlands
Toby Alderweireld en Niklas Moisander hebben zich afgemeld voor de interlands van België en Finland. Alderweireld werd zondag tijdens PEC Zwolle - Ajax (2-4) uit voorzorg gewisseld met liesklachten. De zieke Moisander haakte tijdens de warming-up af. Ryan Babel viel uit met een schouderblessure. De kans is heel klein dat Alderweireld en Babel zaterdag in de thuiswedstrijd tegen VVV-Venlo inzetbaar zijn.
Na afloop van de wedstrijd tegen PEC Zwolle zijn Alderweireld en Babel allebei naar het ziekenhuis gegaan voor nader onderzoek. Bij Babel werd er naar zijn rechterschouder gekeken, die tijdens de eerste helft uit de kom schoot. Alderweireld liet zijn lies (rechts) nader onderzoeken. Bij Babel is besloten dat hij niet geopereerd hoeft te worden aan zijn schouder. De aanvaller en verdediger melden zich allebei maandag op de club om samen met de medische staf een plan van aanpak voor het herstel te bepalen.
Moisander blijft maandag thuis om verder uit te zieken. Omdat de selectie dinsdag vrij is, wordt de Fin woensdag weer bij Ajax verwacht.
Zegt genoeg eigenlijkquote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
Als het nou Pro Evolution Soccer of FIFA 13 was, ok...quote:Op zondag 11 november 2012 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
PESquote:Op zondag 11 november 2012 22:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het nou Pro Evolution Soccer of FIFA 13 was, ok...
Toch ff zeiken. Waarom maar 2 jaar erbij? Dan moet ie alsnog verkocht worden als ie 21 is. Zulke jongens (Eriksen, Andersen, Fischer) moeten gewoon een contract tot hun 24e hebben bij Ajax, zodat we dik cashen aan die gasten.quote:Op zondag 11 november 2012 22:03 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
tot 2016 moet het zijn lijkt me
Dat is altijd moeilijk en heb je 2 partijen voor nodig, heeft ook met de salaris aanbieding te maken van Ajax, maar zolang de speler of verlengd of wordt verkocht met nog 1 jaar te gaan is het okquote:Op maandag 12 november 2012 10:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
Toch ff zeiken. Waarom maar 2 jaar erbij? Dan moet ie alsnog verkocht worden als ie 21 is. Zulke jongens (Eriksen, Andersen, Fischer) moeten gewoon een contract tot hun 24e hebben bij Ajax, zodat we dik cashen aan die gasten.
Fischer had wel veel mazzel en Zwolle was drama maar hier kan je natuurlijk niet omheen. Hij verdiend een basisplaats tegen VVVquote:Op maandag 12 november 2012 11:05 schreef wieisboos het volgende:
Als Boerrigter de volgende wedstrijd een basisplaats krijgt over Fischer maakt de Boer zich natuurlijk wel belachelijk
Dat wel maar is ook afhankelijk hoe hij terug komt uit Denemarken, Lukoki en Boerrigter hoeven geen midweekse wedstrijd te spelenquote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Burrito het volgende:
[..]
Fischer had wel veel mazzel en Zwolle was drama maar hier kan je natuurlijk niet omheen. Hij verdiend een basisplaats tegen VVV
Niet door hebben dat FdB, Boerrigter opstelt zodat hij zijn zelfvertrouwen terug krijgt en weer iets laat zien van vorig jaar (toen hij liet zien wel aardig te kunnen voetballen)quote:Op maandag 12 november 2012 11:13 schreef Burrito het volgende:
[..]
Fischer had wel veel mazzel en Zwolle was drama maar hier kan je natuurlijk niet omheen. Hij verdiend een basisplaats tegen VVV
Laat hem maar vertrouwen krijgen in Jong Ajaxquote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet door hebben dat FdB, Boerrigter opstelt zodat hij zijn zelfvertrouwen terug krijgt en weer iets laat zien van vorig jaar (toen hij liet zien wel aardig te kunnen voetballen)
quote:Op zondag 11 november 2012 21:48 schreef Pedroso het volgende:
Overigens weer hetzelfde liedje, de PSV'ers zeggen weer massaal of voor een Oranje oefeninterland. Zal je zien dat die v. Gaal wat Ajacieden als vervanger gaat oproepen terwijl die een veel zwaarder programma hebben dan die watjes van PSV.
Exactemundo! Eerst proberen een vuilnisbak uit te spelen. Dan weer in Ajax 1. Het is geen speeltuin.quote:Op maandag 12 november 2012 11:25 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Laat hem maar vertrouwen krijgen in Jong Ajax
quote:Op maandag 12 november 2012 11:33 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Exactemundo! Eerst proberen een vuilnisbak uit te spelen. Dan weer in Ajax 1. Het is geen speeltuin.
Denken dat ik dat niet doorhebquote:Op maandag 12 november 2012 11:23 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet door hebben dat FdB, Boerrigter opstelt zodat hij zijn zelfvertrouwen terug krijgt en weer iets laat zien van vorig jaar (toen hij liet zien wel aardig te kunnen voetballen)
Yea, ik vond hem vorig jaar erg goed en Sana heeft gewoon te weinig talent. Maar ik word nu wel erg moe van Derk, we spelen met 10 manquote:Op maandag 12 november 2012 11:44 schreef J2T het volgende:
Alleen als ik zou moeten kiezen tussen Sana of Derk, dan zou ik voor Derk gaan.
Wel blij dat onze koning Enoh terug is. Toedels Poulsen!
Hij gaf wel een assistquote:Op maandag 12 november 2012 11:48 schreef Burrito het volgende:
[..]
Yea, ik vond hem vorig jaar erg goed en Sana heeft gewoon te weinig talent. Maar ik word nu wel erg moe van Derk, we spelen met 10 man
Ik hoop dat hij voor een mooi prijsje weg kan aan het einde van dit seizoenquote:Op maandag 12 november 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij gaf wel een assistEn dat is meestal waarmee Eriksen wordt verdedigd hier
.
Fischer was ook slecht, want hij gaf een keer een slechte passquote:Op maandag 12 november 2012 11:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij gaf wel een assistEn dat is meestal waarmee Eriksen wordt verdedigd hier
.
quote:Op maandag 12 november 2012 11:54 schreef Yi-Long het volgende:
Sana heeft wat mij betreft bij Ajax in 3 maanden al meer laten zien dan Sulejmani in 3 jaar heeft laten zien. Prima speler om erbij te hebben in de selectie. Geen wereldtopper, maar goed genoeg voor op de flank als je hem nodig hebt. Zal ook nog wel beter worden..
Denk met weemoed terug aan Rosalesquote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]![]()
Met alle respect. Dit zeg ik niet om te trollen. Ik vind Sana echt het meest bedroevende wat ik in de laatste jaren in een Ajax shirt heb gezien.
Je kijkt te weinig Ajaxquote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]![]()
Met alle respect. Dit zeg ik niet om te trollen. Ik vind Sana echt het meest bedroevende wat ik in de laatste jaren in een Ajax shirt heb gezien.
Mido was idd nog beterquote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]![]()
Onzin. De CL kwam te vroeg voor hem en daar is hij door het ijs gezakt, maar in de competitie komt er veel dreiging van hem en doet hij het eigenlijk meer dan prima voor een speler van zijn afkomst en leeftijd. Als je dan ook nog rekening houdt met het feit dat hij er een half seizoen op had zitten voordat hij naar Ajax kwam dan mogen we dit klagen.quote:Op maandag 12 november 2012 12:03 schreef Guidetti het volgende:
[..]![]()
Zo jong is hij ook weer niet. Hij speelt wel beter dan die dikke pad iig.quote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Onzin. De CL kwam te vroeg voor hem en daar is hij door het ijs gezakt, maar in de competitie komt er veel dreiging van hem en doet hij het eigenlijk meer dan prima voor een speler van zijn afkomst en leeftijd. Als je dan ook nog rekening houdt met het feit dat hij er een half seizoen op had zitten voordat hij naar Ajax kwam dan mogen we dit klagen.
Dat vind ik er altijd zo droevig uitzien he bij de wisselsquote:Op maandag 12 november 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
Even geen feiten hoor, maar een "gevoel".
je ziet zovaak dat spelers leuk beginnen en daarna afzakken, ik heb echt het idee dat ze veels te veel geconditioneerd worden. Als ze invallen krijgen ze 5 A4-tjes met instructies te zien bijv.
is het niet dat ze veels te veel moeten nadenken bij Ajax over wat ze meekrijgen? Wat de neuk kan je een speler allemaal vertellen op zoveel A4tjes bij een invalbeurt?
Nou ja, buiten datquote:Op maandag 12 november 2012 13:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat vind ik er altijd zo droevig uitzien he bij de wissels. Die faalhaas die er staat met z'n klembord
.
Dat hij er al een half seizoen op had zitten is voor hem alleen een voordeel geweest. Hij had al meer ritme dan de rest van het team en meer ritme dan zijn tegenstanders. In het begin deed hij het leuk. Daarna is het alleen maar berg afwaarts gegaan (of zijn tegenstanders zijn sterker geworden dan in het begin van het seizoen toen ze nog geen ritme hadden).quote:Op maandag 12 november 2012 13:26 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Onzin. De CL kwam te vroeg voor hem en daar is hij door het ijs gezakt, maar in de competitie komt er veel dreiging van hem en doet hij het eigenlijk meer dan prima voor een speler van zijn afkomst en leeftijd. Als je dan ook nog rekening houdt met het feit dat hij er een half seizoen op had zitten voordat hij naar Ajax kwam dan mogen we dit klagen.
Hij stond in het begin namelijk op links.quote:Op maandag 12 november 2012 14:14 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dat hij er al een half seizoen op had zitten is voor hem alleen een voordeel geweest. Hij had al meer ritme dan de rest van het team en meer ritme dan zijn tegenstanders. In het begin deed hij het leuk. Daarna is het alleen maar berg afwaarts gegaan (of zijn tegenstanders zijn sterker geworden dan in het begin van het seizoen toen ze nog geen ritme hadden).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |