quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
SPOILER: Europese topniveauOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem niet slecht, verdedigde een paar keer goed. Het is jammer dat hij al 20 is.quote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Burrito het volgende:
Veltman vond ik best matig eigenlijk
Zie er geen toekomst in
In Denswil zit veel meer potentieel ja.quote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Burrito het volgende:
Zie er geen toekomst in
Vind ik ook, is de betere voetballerquote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
In Denswil zit veel meer potentieel ja.
Moet ff 10 kilo aan spier aankomenquote:Op zondag 11 november 2012 16:31 schreef Burrito het volgende:
Zie er geen toekomst in
Dit dus maar Veltman speelde helemaal niet slecht.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik ook, is de betere voetballer
Nee verdienstelijk, Enoh vond ik echt zwakquote:Op zondag 11 november 2012 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit dus maar Veltman speelde helemaal niet slecht.
Heeft mij nog niet overtuigd. Vond hem vorige week tegen Vitesse ook matig.quote:Op zondag 11 november 2012 16:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
In Denswil zit veel meer potentieel ja.
Tja in balbezit heb je er echt geen ene flikker aan. Boccara stomen ze voetballend al klaar als rechtshalf in Jong Ajax maar die zal er na de winterstop toch wel vaker bijkomen lijkt me. Die gaat echt geen 2 jaar meer in Jong Ajax spelen.quote:Op zondag 11 november 2012 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee verdienstelijk, Enoh vond ik echt zwak
Dan kan hij nog wel meer potentie hebben.quote:Op zondag 11 november 2012 16:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft mij nog niet overtuigd. Vond hem vorige week tegen Vitesse ook matig.
Dat blijft de moeilijkste plek qua spelers, ook Poulsen is aanvallend niet goedquote:Op zondag 11 november 2012 16:41 schreef Pedroso het volgende:
Enoh was inderdaad niet best maar het was dan ook z'n eerste volledige wedstrijd. Als ie weer z'n niveau haalt dan kun je hem er best bij hebben.
Ongetwijfeld. Ken hem nog niet zo goed, kan dus alleen beoordelen wat ik van hem gezien heb.quote:Op zondag 11 november 2012 16:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan kan hij nog wel meer potentie hebben.
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 11-11-2012 om 16:47:42Mounir el Hamdaoui scoort zijn eerste voor Fiorentina! De 1-3 tegen AC Milan #milfio reageer retweet
Wat moet dat hier?quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef tammepiet het volgende:
twitter:AjaciedenEU twitterde op zondag 11-11-2012 om 16:47:42Mounir el Hamdaoui scoort zijn eerste voor Fiorentina! De 1-3 tegen AC Milan #milfio reageer retweet
ajaciedeneu en dan over El Hamdarat?quote:Op zondag 11 november 2012 16:48 schreef tammepiet het volgende:
Enohquote:Op zondag 11 november 2012 17:33 schreef Wessiej het volgende:
Veltman - Top!
Fischer -
Boerrigter -!!!!!!!!
Dijks - Ook sterk
Enoh - Drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |