weinig spektakel. maar ach, vrijkaartje, en de reis er naar toe werd ook betaaldquote:Op donderdag 15 november 2012 15:21 schreef densmee het volgende:
[..]
hoe was het bij de zandhappers, of was er weinig spektakel
Niemand weet, niemand weet, dat jij repelsteeltje heet.quote:Op donderdag 15 november 2012 15:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
O wee als je dat doet!! Dan doe ik dat bij jou ook!!
Doe ik iedere dag, maar iedere dag valt het weer tegenquote:Op donderdag 15 november 2012 16:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik kwam trouwens om te kijken of ik mod was, maar dat viel tegen
Dat klopt ja, dat viel vies tegen.quote:Op donderdag 15 november 2012 16:22 schreef 2cv het volgende:
Ik ben het even geweest, maar dat viel tegen.
whehehequote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dat viel vies tegen.
Mannelijke fans ook hequote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, ff mn PMs van vrouwelijke fans beantwoorden en ik ben weer weg![]()
Hihi.quote:
Ik heb nog steeds 2 speakers voor die slopert van je die opgeknapt moest worden...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, ff mn PMs van vrouwelijke fans beantwoorden en ik ben weer weg![]()
die is opgeknapt, reed met een MPd speler in mn zakquote:Op donderdag 15 november 2012 19:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 2 speakers voor die slopert van je die opgeknapt moest worden...
Er zit wat op je motorkap.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Jeuj, m'n Civic is weer goedgekeurd. Nieuwe bandjes en weer gaan.
[ afbeelding ]
Woorden schieten tekort.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed gezien.
Da's ook niet mooi, je moet het subtiel houden. 't ding is er nu overigens vanaf. binnenkort helemaal poetsen.quote:
Even een noob vraag: wat is het nut van dat ding? Aerodynamica?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed gezien.
Is een steenslagbra. Beschermt de voorkant van de motorkap tegen steenslag en evt. insecten. Had hiervoor een auto en die zat er op een duur onder, ook omdat ik hier veel over smalle landweggetjes ga, dus heb daarom zo'n ding aangeschaft.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Even een noob vraag: wat is het nut van dat ding? Aerodynamica?
Handig ding dus! Dat houdt je auto lelijk zolang je hem hebt zodat hij mooi is als je hem verkoopt!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is een steenslagbra. Beschermt de voorkant van de motorkap tegen steenslag en evt. insecten. Had hiervoor een auto en die zat er op een duur onder, ook omdat ik hier veel over smalle landweggetjes ga, dus heb daarom zo'n ding aangeschaft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |