gefeliciteerd met je digibitten bestaanquote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
Mijn100.000e
post. Gecondoleerd aan mijzelf en mijn leven.
Ik was ook niet van plan om er speciaal voor naar FRL te rijden ofzo, maar we kunnen wel effe wat fiksen hoor als je erop staat.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bluf. Ik heb haar zo vaak zitten zieken en er heeft nog niets in mijn reet gezeten wat er niet thuis hoort.
Wel als je je halve leven erop zet, en constant zit te naggen, dan krijg je een aardig beeld. In jouw geval wel iigquote:Op donderdag 15 november 2012 00:23 schreef 2cv het volgende:
Toch grappig dat mensen denken je te kunnen leren kennen via een forum
Gefeliciteerd. Denk ik.quote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
Mijn100.000e
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2012 22:53 schreef lipje het volgende:
[..]
zit je al het een en ander in te beelden, ben je zo visueel ingesteld?
Bij mij op school zijn er mensen die de hele dag sky radio christmas aan hebben staanquote:Op donderdag 15 november 2012 08:22 schreef Duvel het volgende:
WTF? Last Christmas op de radio?! *UIT
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 14 november 2012 23:02 schreef Anne het volgende:
Mijn100.000e
ik heb geen goede morgen, en gecondoleerd met wat?quote:
Is die te koop?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Misschien kun je Dangel overnemen?
Zou je je niet eerst even voorstellen voordat je hier zomaar post, vreemdeling?quote:Op donderdag 15 november 2012 13:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is die te koop?
Nog gefeliciteerd!was zondag niet online ivm de preproloog, dus wat te laat
pasterop of ik post een foto van je achternaamquote:Op donderdag 15 november 2012 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou je je niet eerst even voorstellen voordat je hier zomaar post, vreemdeling?
O wee als je dat doet!! Dan doe ik dat bij jou ook!!quote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pasterop of ik post een foto van je achternaam
hoe was het bij de zandhappers, of was er weinig spektakelquote:Op donderdag 15 november 2012 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
pasterop of ik post een foto van je achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |