quote:Op woensdag 14 november 2012 19:15 schreef densmee het volgende:
[..]
hij is al aan het zoeken denk ik
als hij het zelf niet verteld moeten wij dat maar doen natuurlijk hoe hard het ook klinkt.quote:
hij ruilt Anne in voor IJsmeisquote:
Ach, nog 5 posts en dan maakt het allemaal niets meer uit, dan maakt ze er een einde aanquote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
als hij het zelf niet verteld moeten wij dat maar doen natuurlijk hoe hard het ook klinkt.
Die foto's die hij stuurt komen gewoon van het internet, hij zit zelf weer in Rdam denk ik.
Maar goed het is voor iedereen het beste als je gewoon eerlijk bent naar elkaar natuurlijk
gewoon zwanger worden, stoppen met werken en een sd's dikke huisvrouw worden een optie? zo doen de meesten het, dus volgens mij moet dat gaan werken?quote:
het was maar een grapje he, niet jezelf voor de trein gooien aubquote:
'Eerlijk' als in; als je mijn meisje plaagt, krijg je van mij een prostaat-stimulerende behandeling met een bosmaaier?quote:Op woensdag 14 november 2012 19:22 schreef densmee het volgende:
[..]
als hij het zelf niet verteld moeten wij dat maar doen natuurlijk hoe hard het ook klinkt.
Die foto's die hij stuurt komen gewoon van het internet, hij zit zelf weer in Rdam denk ik.
Maar goed het is voor iedereen het beste als je gewoon eerlijk bent naar elkaar natuurlijk
dit klinkt wel goed. wie is jouw meisje tegenwoordig het was me niet meer helemaal duidelijkquote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Eerlijk' als in; als je mijn meisje plaagt, krijg je van mij een prostaat-stimulerende behandeling met een bosmaaier?
slecht plan.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'Eerlijk' als in; als je mijn meisje plaagt, krijg je van mij een prostaat-stimulerende behandeling met een bosmaaier?
wat je gat het vat zit, verzuurt nietquote:Op woensdag 14 november 2012 21:23 schreef densmee het volgende:
en je zit toch nog 13 dagen in dat apenland, dus ik hoef mij niet direct zorgen beginnen te maken
dat is zeker zo,quote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat je gat het vat zit, verzuurt niet
maar verteert welquote:Op woensdag 14 november 2012 21:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wat in je gat het vat zit, verzuurt niet
Bluf. Ik heb haar zo vaak zitten zieken en er heeft nog niets in mijn reet gezeten wat er niet thuis hoort.quote:Op woensdag 14 november 2012 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
zit je al het een en ander in te beelden, ben je zo visueel ingesteld?quote:
Ik heb echt zoveel kloons dat ik ze niet eens meer allemaal weet.. Een paar die ik wel weet;quote:
he kalm aan he je mag nog maar een paar keer postenquote:Op woensdag 14 november 2012 22:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel kloons dat ik ze niet eens meer allemaal weet.. Een paar die ik wel weet;
Fame
JanisJoplin
Sjoem
ijsmeis
Geluidsdraak
Sounddrache
Balkonia
Anna-bella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |