whehehequote:Op donderdag 15 november 2012 16:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dat klopt ja, dat viel vies tegen.
Mannelijke fans ook hequote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, ff mn PMs van vrouwelijke fans beantwoorden en ik ben weer weg![]()
Hihi.quote:
Ik heb nog steeds 2 speakers voor die slopert van je die opgeknapt moest worden...quote:Op donderdag 15 november 2012 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
maar goed, ff mn PMs van vrouwelijke fans beantwoorden en ik ben weer weg![]()
die is opgeknapt, reed met een MPd speler in mn zakquote:Op donderdag 15 november 2012 19:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 2 speakers voor die slopert van je die opgeknapt moest worden...
Er zit wat op je motorkap.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:43 schreef VMSDKR het volgende:
Jeuj, m'n Civic is weer goedgekeurd. Nieuwe bandjes en weer gaan.
[ afbeelding ]
Woorden schieten tekort.quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed gezien.
Da's ook niet mooi, je moet het subtiel houden. 't ding is er nu overigens vanaf. binnenkort helemaal poetsen.quote:
Even een noob vraag: wat is het nut van dat ding? Aerodynamica?quote:Op donderdag 15 november 2012 19:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed gezien.
Is een steenslagbra. Beschermt de voorkant van de motorkap tegen steenslag en evt. insecten. Had hiervoor een auto en die zat er op een duur onder, ook omdat ik hier veel over smalle landweggetjes ga, dus heb daarom zo'n ding aangeschaft.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Even een noob vraag: wat is het nut van dat ding? Aerodynamica?
Handig ding dus! Dat houdt je auto lelijk zolang je hem hebt zodat hij mooi is als je hem verkoopt!quote:Op donderdag 15 november 2012 20:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Is een steenslagbra. Beschermt de voorkant van de motorkap tegen steenslag en evt. insecten. Had hiervoor een auto en die zat er op een duur onder, ook omdat ik hier veel over smalle landweggetjes ga, dus heb daarom zo'n ding aangeschaft.
Ik denk niet dat ik hem verkoop, is 15 jaar oud met nog geen 150k op de teller. Rij er al 2 jaar in, en het enige wat er aan gebeurd is is een nieuw thermostaatje van 12,50.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:05 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Handig ding dus! Dat houdt je auto lelijk zolang je hem hebt zodat hij mooi is als je hem verkoopt!
tijd voor de pers, zo een oud hok wil toch niemand in gezien worden.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik hem verkoop, is 15 jaar oud met nog geen 150k op de teller. Rij er al 2 jaar in, en het enige wat er aan gebeurd is is een nieuw thermostaatje van 12,50.
Ik wou graag op je post reageren, maar hoe kan ik iemand met een tractor als UI in hemelsnaam serieus nemen?quote:Op donderdag 15 november 2012 20:23 schreef densmee het volgende:
[..]
tijd voor de pers, zo een oud hok wil toch niemand in gezien worden.
en zeker met de 1.4 vtec motortjes trek je nog geen vette worst van een schuin tafel
Nee, het is gewoon een Honda. Onverwoestbaar.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:26 schreef 2cv het volgende:
En als er alleen een thermostaat vervangen is denk ik dat die motor nu echt wel aan z'n eind is.
Die van Densmee trekt anders wel een droge worst van een platdak.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik wou graag op je post reageren, maar hoe kan ik iemand met een tractor als UI in hemelsnaam serieus nemen?
[..]
Nee, het is gewoon een Honda. Onverwoestbaar.
Dat is helemaal mooi, maar ik gebruik m'n auto vooral om van A naar B te komen. Niet om worsten van daken te trekken of snel op te trekken.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die van Densmee trekt anders wel een droge worst van een platdak.
dat is helaas geen tractor maar een timberjack skidderquote:Op donderdag 15 november 2012 20:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik wou graag op je post reageren, maar hoe kan ik iemand met een tractor als UI in hemelsnaam serieus nemen?
[..]
Nee, het is gewoon een Honda. Onverwoestbaar.
Zou ik inderdaad maar uit je hoofd laten want dan moet je weer gaan investeren in een andere auto.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is helemaal mooi, maar ik gebruik m'n auto vooral om van A naar B te komen. Niet om worsten van daken te trekken of snel op te trekken.
Geen stress, je weet toch.
Nou, vooruit dan maar.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:31 schreef densmee het volgende:
[..]
dat is helaas geen tractor maar een timberjack skidder
[ afbeelding ]
Nouja, ik móet niks. Ik heb een auto omdat ik dat leuk vind. Ik zou er best zonder kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2012 20:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad maar uit je hoofd laten want dan moet je weer gaan investeren in een andere auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |