gelukkig zie ik nog een boeiquote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:26 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Het blijft in nevelen gehuld.
Toon Hermans ?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij tegenwoordig door het leven onder een andere naam.
quote:
Hebben jullie nou al gedate of hoe zit dat?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, die is dood en die duif ook trouwens
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:25 schreef vosss het volgende:
[..]
[..]
Hebben jullie nou al gedate of hoe zit dat?
Dat was zegmaar niet echt een antwoord op mijn vraag wel?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]Ja dat zou je weleens willen weten he
Dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat was zegmaar niet echt een antwoord op mijn vraag wel?
En? Valt Tong mee?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik ga jou alles aan je neus hangen.
Nee, moet je ook niet doen, daar wordt ie alleen maar te groot van. Ik dacht alleen tactisch te zijn door de vraag rechtstreeks te stellen. Je zult ze de kost geven die bijvoorbeeld ja, gaat wel, gaan zeggen. Maar daar ben jij te doorgewinterd voor.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
En jou ga ik OOK niks aan je neus hangen
Ik heb hem lang niet meer gezienquote:
Ik denk dat Danny op die dag een kleinere server kan kopen.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 22:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Let maar op, op een dag post tong80 plots niet meer.
Die heeft net nog een topic geopend in WGR.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef vosss het volgende:
Waar is FF eik gebleven? En dan bedoel ik niet die mafketel met zn rooie broek
Ik bedoelde deze: http://forum.fok.nl/user/profile/flyingfoxquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Die heeft net nog een topic geopend in WGR.
bugs na oplevering - wie betaalt?
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef vosss het volgende:
Brick-Top, Bier-Broeder-R en ja noem de hele sloot maar op....quote:Op woensdag 24 oktober 2012 01:27 schreef vosss het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |