quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus hij was al die tijd al dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wow wow. Ik snap. Nu wil hem sowieso weer eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap er geen reet van haha.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow wow. Ik snap. Nu wil hem sowieso weer eens kijken
Ik heb dat ook altijd, en als ik dan om twee uur in bed lig heb ik altijd spijt dat ik niet eerder ben gegaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben zo moe maar ik wil nog niet slapen.
Ha, dan plet ik je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat wel moeilijk. Ik heb schuin dak en ik slaap vlak onder dat dak.
Juist, maar er is niets te doen dus eigenlijk moet ik wel naar bed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd, en als ik dan om twee uur in bed lig heb ik altijd spijt dat ik niet eerder ben gegaan
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow wow. Ik snap. Nu wil hem sowieso weer eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]NeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]NOOO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja snowie is vet dik toch XD XD
cute jij zwarthuidquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
qt? QuickTime?
Dus ze kan niet zoveel formaten aan?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
qt? QuickTime?
Dus ze kan niet zoveel formaten aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |