Juist, maar er is niets te doen dus eigenlijk moet ik wel naar bed.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb dat ook altijd, en als ik dan om twee uur in bed lig heb ik altijd spijt dat ik niet eerder ben gegaan
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow wow. Ik snap. Nu wil hem sowieso weer eens kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]NeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]NOOO!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja snowie is vet dik toch XD XD
cute jij zwarthuidquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
qt? QuickTime?
Dus ze kan niet zoveel formaten aan?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
qt? QuickTime?
He wats dezen???quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
qt? QuickTime?
Op die weegschaalfoto die je stuurde 48, onlangs 48,5quote:
Ik kom aanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:34 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Op die weegschaalfoto die je stuurde 48, onlangs 48,5WAT DOE JE SNOW?
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |