Maar ik zie je hier nooit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja schat, ik loop al wat langer mee
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells zat ooit in een ver verleden op turnen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Troll dit is het verhaal van Donnie DarkoJa dat snapte ik ook wel ongeveer, ik heb hem nadat ik hem had gezien teruggespoeld en allemaal stukken terugspoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook wel ongeveer, ik heb hem nadat ik hem had gezien teruggespoeld en allemaal stukken terugspoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 23:24:55 ]
Ik wou die film nog kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus hij was al die tijd al dood?
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus hij was al die tijd al dood?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]Wow wow. Ik snap. Nu wil hem sowieso weer eens kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik snap er geen reet van haha.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wow wow. Ik snap. Nu wil hem sowieso weer eens kijken
Ik heb dat ook altijd, en als ik dan om twee uur in bed lig heb ik altijd spijt dat ik niet eerder ben gegaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:26 schreef Oceanview het volgende:
Ik ben zo moe maar ik wil nog niet slapen.
Ha, dan plet ik je.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat wel moeilijk. Ik heb schuin dak en ik slaap vlak onder dat dak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |