Dan ben je zeker lenig in bed?quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells zat ooit in een ver verleden op turnen.
Vér verleden. Ik kan geen handstand meerquote:
Ja schat, ik loop al wat langer meequote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet nachtbagger eens in de zomer zien.
Ik kan het allemaal nietquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vér verleden. Ik kan geen handstand meer! Wel een radslag. Maar verder.. mweh. Ik kon ooit wel een split.
nichtquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow is het erg dan dat ik Twilight leuk vind?
Beetje maar.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:19 schreef 2Happy4U het volgende:
Snow is het erg dan dat ik Twilight leuk vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:20 schreef Beach het volgende:
Twilightx1000
HA! Gaaaaaaay!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Troll dit is het verhaal van Donnie DarkoMooie lap tekst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Maar ik zie je hier nooit.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja schat, ik loop al wat langer mee
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:16 schreef Snowbells het volgende:
* Snowbells zat ooit in een ver verleden op turnen.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:21 schreef Snowbells het volgende:
Troll dit is het verhaal van Donnie DarkoJa dat snapte ik ook wel ongeveer, ik heb hem nadat ik hem had gezien teruggespoeld en allemaal stukken terugspoeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik ook wel ongeveer, ik heb hem nadat ik hem had gezien teruggespoeld en allemaal stukken terugspoeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2012 23:24:55 ]
Ik wou die film nog kijkenquote:Op zaterdag 10 november 2012 23:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dus hij was al die tijd al dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |