Wat mis ik die muziekjes.quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[..]
De muziek bij beide fragmenten is echt![]()
![]()
Morgen nog niet helaasquote:Op zondag 11 november 2012 16:44 schreef LetsGame het volgende:
Jeetje, wat zijn we toch grappig![]()
EDIT: Volgende week nieuwe leader zonder Jack en een hoofddoekloze Nuran, nieuwe volgorde en vernieuwde shots?
Of ze willen de kijkers weer eens verrassen en hij komt woensdag.quote:Op zondag 11 november 2012 19:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Komt-ie zeker op dinsdag, net als de seizoen 6-leader met Ludo en de huidige leader met Tim
quote:Op zondag 11 november 2012 19:06 schreef Frey het volgende:
[..]
Of ze willen de kijkers weer eens verrassen en hij komt woensdag.
quote:Op zondag 11 november 2012 19:08 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De nieuwe leader is te zien vanaf aanstaande woensdag... Of is het nou vrijdag...?
Naja, dat er een nieuwe leader komt, is vrijwel zeker... Wacht, is er eigenlijk wel een nieuwe leader...?"
quote:Op zondag 11 november 2012 19:15 schreef LetsGame het volgende:
[..]![]()
![]()
, of in het ergste geval:
[ afbeelding ]
"Volgens mij komt volgende week donderdag de nieuwe leader met nieuwelingen zoals Anita, Janine, Daniel en Elisabeth. Of was het nou de nieuwe aftiteling?"
quote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
"Kwam de nieuwe leader niet op zaterdag?"
Elisabeth Hubbard of Elisabeth Ansingh?quote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Trouwens... Wie is Elisabeth?..."
quote:Op zondag 11 november 2012 19:16 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
"Kwam de nieuwe leader niet op zaterdag?"
Allebeiquote:Op zondag 11 november 2012 19:17 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Elisabeth Hubbard of Elisabeth Ansingh?
Maar dat zal echt niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 11 november 2012 19:22 schreef LetsGame het volgende:
Seizoen 7 sowieso afkijken voor de kerst
2 week-durende kerstvakantiequote:Op zondag 11 november 2012 19:23 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar dat zal echt niet moeilijk zijn.
Dat zou episch zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:49 schreef PeterKelder het volgende:
Hoe de René Meijer-verhaallijn óók had kunnen aflopen:
[ afbeelding ]
Ludo neemt de tactiek van René over en schakelt hem uit, vermomd als Zwarte Piet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 20:23 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Dat zou episch zijn
Oh ja, toen ik vanmiddag bij oma op de koffie was las ik dar even de Story, gewoon omdat ik me verveelde, en er stond een artikel over Marjolein Keuning in....
Daarin kon ze verklappen dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
[..]
Dat zou episch zijn
Oh ja, toen ik vanmiddag bij oma op de koffie was las ik dar even de Story, gewoon omdat ik me verveelde, en er stond een artikel over Marjolein Keuning in....
Daarin kon ze verklappen dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Dat bovenste is wel een verbetering.quote:Op maandag 12 november 2012 00:22 schreef GSMboy het volgende:
Dit ziet er gewoon uit alsof ze nog een oude filmband gebruiken
quote:Op maandag 12 november 2012 00:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat bovenste is wel een verbetering.
Vergeet Nick niet. Nick tegen Maxime, en Maxime & Marcus tegen de de hele Sanders-clanquote:Op maandag 12 november 2012 00:47 schreef laracroftonline het volgende:
Hopelijk stefano ook nog terug en de sanders kunnen weer overheersen!
[..]
Dat zou episch zijn
Daarin kon ze verklappen dat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:09 schreef LetsGame het volgende:
Zelfs seizoen 20 heeft beeldissues![]()
Geluid valt weg voor 4 seconden, het beeld flipt (en ook was er een aflevering zonder aftiteling)
[ afbeelding ]
Ook werd het groen, grijs en kwamen er allemaal kleurstippen zoals bij de oude seizoenen. Maar dit seizoen komt uit freaking 2009/2010 en zelfs dat kan niet perfect worden neergezet.![]()
En een paar scenes later valt het geluid ook weer weg
[..]
Super Jack kan allesquote:Op zondag 11 november 2012 22:57 schreef LetsGame het volgende:
Jack die een Spaanstalige krant lees genaamd 'el País'. Wist niet dat hij Spaans kon?
Nou ja, alles...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat de schrijvers van mening zijn dat ze nog veel voor het karakter kunnen verzinnenquote:Op maandag 12 november 2012 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maxime mag best wegblijven voegt niets toe waarom laten ze die nou terug komen.
Wel mee eens, de strijd met Ludo/Janine kennen we nu wel.quote:Op maandag 12 november 2012 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maxime mag best wegblijven voegt niets toe waarom laten ze die nou terug komen.
Nog meer vetes met de Sandersquote:Op maandag 12 november 2012 10:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de schrijvers van mening zijn dat ze nog veel voor het karakter kunnen verzinnen
Daar word ik echt moe van, evenals de vele uitbreidingen die die familie al jaren krijgt. Vele familieleden zijn gewoon inwisselbaar en hebben geen rol van betekenis in de seriequote:
Zo een zielig wraakgevoelig persoon die geen dingen los kan laten.quote:Op maandag 12 november 2012 10:58 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Omdat de schrijvers van mening zijn dat ze nog veel voor het karakter kunnen verzinnen
Ik zie het ook liever anders, maar de schrijvers denken dat ze er nog veel "drama" (wat ze daarmee bedoelen weet ik niet) uit kunnen halenquote:Op maandag 12 november 2012 11:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo een zielig wraakgevoelig persoon die geen dingen los kan laten.
Ja erg boeiend na de 300ste keer.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |