abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 10 november 2012 @ 20:59:48 #1
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_119065572
Onlangs sprak ik met een vriend van me, die zegt dat hij veel geld heeft verdiend met het internet. Hij was hier nogal vaag over, maar ik heb niet het idee dat hij hierover gelogen heeft (hooguit een beetje overdreven). Toen ben ik eens gaan kijken en zag ik dat er veel manieren zijn om online geld te verdienen.
Zelf ben ik altijd wel in voor iets nieuws en ik wil dan ook graag gaan proberen om wat geld te verdienen online. Ik lees op internet van alles. Geld verdienen met schrijven van artikelen (zoals op InfoNu.nl) en bloggen, maar ook via Youtube en zelfs via Facebook en Twitter.
Zoveel manieren dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Mijn vraag is dan ook of jullie ervaring hebben met geld verdienen via het internet en wat jullie me aan zouden raden.
Ik ga mijn uiterste best doen om een en ander uit te proberen en zal dan ook verslag blijven leggen in dit topic.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_119065859
Je kunt onder andere op deze manier online geld verdienen. De mensen die regelmatig in het topic posten verdienen gezamelijk makkelijk tienduizenden tot honderdduizenden euro's per jaar. Ik heb zelf ook al duizenden euro's verdiend op deze manier. Maar het is, net als 'normaal' werk, erg hard werken om er een stabiel en hoog inkomen mee te verdienen.
pi_119066162
Aantal mogelijkheden:
- Mensen gaan oplichten.
- Jezelf op prostituties site aanbieden.
- Drugs dealen via het internet
- Dingen stelen en op marktplaats knallen

Ik denk dat die vriend van jouw, gezien je zegt dat ie er vaag over is, niet echt op de meest legale manier bezig is, anders hoef je er niet "vaag" over te doen, of je er voor te schamen indien ie zeg als boytoy verhuurt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:24:23 #4
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_119066498
@Eierbal: Hard werken vind ik niet erg. Ik geloof ook wel dat het online kan, getuige dat topic!
@Raz: Illegaal geloof ik niet. Ik denk meer dat hij liever niet wil dat anderen er met zijn idee of werkwijze vandoor gaan. En wie kan hem ongelijk geven?

Nog andere ideeën?
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_119066831
Ga kijken wat je buiten Nederland kan doen. De online markt in Nederland is heel volwassen, maar bijv. Belgie loopt daar minstens 5 jaar op achter. Met inmiddels flink uitgewerkte concepten van hier, kun je met een implementatie elders wel geld verdienen :)
pi_119067125
Schrijf een trojan horse, creëer een zombienetwerk en profit.
  woensdag 14 november 2012 @ 22:24:59 #7
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_119219864
Heb intussen het Miljonairs Model bekeken. Ziet er gelikt uit, maar doet wel wat Amerikaans aan. Iemand ervaring? Ik wil niet zomaar tientallen euro's stoppen in iets waarvan ik niet weet wat ik er nu echt van kan verwachten. Op zich zijn er wel veel positieve reacties terug te vinden via internet.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
  woensdag 14 november 2012 @ 23:44:33 #8
323372 DikBoek
Ook lekker met kaas.
pi_119223485
Dus je wilt ergens op internet geld verdienen. Dat is wel wat ruim he? Als je me vraagt waar je in de fysieke wereld geld mee kunt verdienen is er ook niet echt één helder antwoord...
Maar laten we wel wezen, dat was natuurlijk al lang duidelijk.
  zondag 18 november 2012 @ 16:04:43 #9
388816 Haantje_pappie
toradora is lekker
pi_119345737
Zijn er ook sites waarbij je 200/100/50 euro per maand kan verdienen ? Als bijbaantje
ik ben haar vriend
pi_119346084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 20:59 schreef DanielR90 het volgende:
Onlangs sprak ik met een vriend van me, die zegt dat hij veel geld heeft verdiend met het internet. Hij was hier nogal vaag over, maar ik heb niet het idee dat hij hierover gelogen heeft (hooguit een beetje overdreven). Toen ben ik eens gaan kijken en zag ik dat er veel manieren zijn om online geld te verdienen.
Zelf ben ik altijd wel in voor iets nieuws en ik wil dan ook graag gaan proberen om wat geld te verdienen online. Ik lees op internet van alles. Geld verdienen met schrijven van artikelen (zoals op InfoNu.nl) en bloggen, maar ook via Youtube en zelfs via Facebook en Twitter.
Zoveel manieren dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Mijn vraag is dan ook of jullie ervaring hebben met geld verdienen via het internet en wat jullie me aan zouden raden.
Ik ga mijn uiterste best doen om een en ander uit te proberen en zal dan ook verslag blijven leggen in dit topic.
Ik zal je uit je droom helpen.

Geld verdienen op internet gaat niet vanzelf.

Ooit gedacht aan het feit dat de mensen die geld verdienen via internet dat geld verdienen door andere mensen te laten denken dat ze snel en makkelijk geld kunnen verdienen op internet? ;)
  zondag 18 november 2012 @ 16:50:56 #11
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_119347348
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:14 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik zal je uit je droom helpen.

Geld verdienen op internet gaat niet vanzelf.

Ooit gedacht aan het feit dat de mensen die geld verdienen via internet dat geld verdienen door andere mensen te laten denken dat ze snel en makkelijk geld kunnen verdienen op internet? ;)
sterker nog, geld verdienen gaat nergens vanzelf
pi_119347468
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef DanielR90 het volgende:
Heb intussen het Miljonairs Model bekeken. Ziet er gelikt uit, maar doet wel wat Amerikaans aan. Iemand ervaring? Ik wil niet zomaar tientallen euro's stoppen in iets waarvan ik niet weet wat ik er nu echt van kan verwachten. Op zich zijn er wel veel positieve reacties terug te vinden via internet.
Link?
pi_119364367
quote:
0s.gif Op woensdag 14 november 2012 22:24 schreef DanielR90 het volgende:
Miljonairs Model
is dat niet zo'n piramide spel?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_119372722
Ik ben in april begonnen met een programma waarbij ik $250 (¤200) heb geinvesteerd + $10 die je van het programma te leen krijgt om te beginnen. Door middel van het herinvesteren van het geld dat ik verdiend heb, heb ik nu zo'n $1600 in het systeem zitten. Ik ga de komende weken mijn investering laten uitbetalen zodat ik eigenlijk risicoloos met de rest verder kan bouwen want hoe je het ook bekijkt: op deze manier geld verdienen is niet risicoloos. De stekker kan er altijd uitgetrokken worden en dan is alles weg. Het mooie van het programma waar ik in mee draai is dat je dus die $10 krijgt om mee te beginnen, zodat je eerst kan kijken of je het wel wat vindt.

Mocht je wat meer willen weten mag je altijd een berichtje sturen :)
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
pi_119373131
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Uienkracht het volgende:
Ik ben in april begonnen met een programma waarbij ik $250 (¤200) heb geinvesteerd + $10 die je van het programma te leen krijgt om te beginnen. Door middel van het herinvesteren van het geld dat ik verdiend heb, heb ik nu zo'n $1600 in het systeem zitten. Ik ga de komende weken mijn investering laten uitbetalen zodat ik eigenlijk risicoloos met de rest verder kan bouwen want hoe je het ook bekijkt: op deze manier geld verdienen is niet risicoloos. De stekker kan er altijd uitgetrokken worden en dan is alles weg. Het mooie van het programma waar ik in mee draai is dat je dus die $10 krijgt om mee te beginnen, zodat je eerst kan kijken of je het wel wat vindt.

Mocht je wat meer willen weten mag je altijd een berichtje sturen :)
Scam, topic doorgestuurd naar de AIVD
pi_119373697
Hoe start ik een pyramidespel topic
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_119374402
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 01:47 schreef Uienkracht het volgende:
Ik ben in april begonnen met een programma waarbij ik $250 (¤200) heb geinvesteerd + $10 die je van het programma te leen krijgt om te beginnen. Door middel van het herinvesteren van het geld dat ik verdiend heb, heb ik nu zo'n $1600 in het systeem zitten. Ik ga de komende weken mijn investering laten uitbetalen zodat ik eigenlijk risicoloos met de rest verder kan bouwen want hoe je het ook bekijkt: op deze manier geld verdienen is niet risicoloos. De stekker kan er altijd uitgetrokken worden en dan is alles weg. Het mooie van het programma waar ik in mee draai is dat je dus die $10 krijgt om mee te beginnen, zodat je eerst kan kijken of je het wel wat vindt.

Mocht je wat meer willen weten mag je altijd een berichtje sturen :)
Zo. Dus je betaalt 250 dollar om 10 dollar te krijgen en mee te spelen?
Sweet deal, maar niet voor jou.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_119377718
Nee, die $10 krijg je als je je aanmeldt. Wat ik ermee wil zeggen is dat je niet per se geld hoeft te investeren en eerst rustig kan kijken hoe het werkt met die $10. Daarna kan je zelf bepalen of je er geld mee wil verdienen of niet.
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
pi_119377870
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 03:44 schreef pimmetje2010 het volgende:

[..]

Scam, topic doorgestuurd naar de AIVD
Grappig dat je zo al weet dat het een scam is, programma heeft 2 miljoen tevreden leden.
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
pi_119378210
quote:
1s.gif Op maandag 19 november 2012 11:30 schreef Uienkracht het volgende:

[..]

Grappig dat je zo al weet dat het een scam is, programma heeft 2 miljoen tevreden leden.
en 5 miljoen ontevreden leden?
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_119378294
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 11:42 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

en 5 miljoen ontevreden leden?
Lees eens goed, die gast heeft zélf dus 260 euro geïnvesteerd (250 euro van hem + 10 euro van dat programma). Je kan er dus mee starten zonder er zelf geld in te stoppen (dan krijg je alleen die 10 euro).

Verder heb ik geen idee wat het is, dus heb ik er geen oordeel over.
pi_119378571
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 11:45 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Lees eens goed, die gast heeft zélf dus 260 euro geïnvesteerd (250 euro van hem + 10 euro van dat programma). Je kan er dus mee starten zonder er zelf geld in te stoppen (dan krijg je alleen die 10 euro).

Verder heb ik geen idee wat het is, dus heb ik er geen oordeel over.
Er zijn zat van die bedrijven die je zogenaamd 10euro geven om het uit te proberen. Als je vervolgens in de voorwaarden kijkt blijkt al gauw dat je eerst het drie dubbele moet investeren voordat je er ook maar iets mee kan (lees: opnemen).

De reden dat hij er zo vaag over doet (maar wel kenbaar maakt dat je hem een berichtje kan sturen als je ook geïnteresseerd bent) zegt al genoeg. De enige manier om er daadwerkelijk geld mee te verdienen (of beter gezegd je geld terug te verdienen) is door anderen in diezelfde val te laten lopen. Je ziet dat bij elk piramidespel: ze proberen je lekker te maken met een vaag verhaal over investeren icm succesverhalen van members en het feit dat je het kosteloos kan uitproberen. Het is puur marketing van een zeepbel.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_119378612
quote:
7s.gif Op maandag 19 november 2012 11:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Er zijn zat van die bedrijven die je zogenaamd 10euro geven om het uit te proberen. Als je vervolgens in de voorwaarden kijkt blijkt al gauw dat je eerst het drie dubbele moet investeren voordat je er ook maar iets mee kan (lees: opnemen).

De reden dat hij er zo vaag over doet (maar wel kenbaar maakt dat je hem een berichtje kan sturen als je ook geïnteresseerd bent) zegt al genoeg. De enige manier om er daadwerkelijk geld mee te verdienen (of beter gezegd je geld terug te verdienen) is door anderen in diezelfde val te laten lopen. Je ziet dat bij elk piramidespel: ze proberen je lekker te maken met een vaag verhaal over investeren icm succesverhalen van members en het feit dat je het kosteloos kan uitproberen. Het is puur marketing van een zeepbel.
Oh, ik zeg ook niet dat het een goed idee is om aan mee te doen, ik had het meer over de mensen in dit topic die lazen dat hij 250 euro had moeten betalen om 10 dollar te mogen investeren.
pi_119378642
quote:
14s.gif Op maandag 19 november 2012 11:57 schreef CaptainCookie het volgende:

[..]

Oh, ik zeg ook niet dat het een goed idee is om aan mee te doen, ik had het meer over de mensen in dit topic die lazen dat hij 250 euro had moeten betalen om 10 dollar te mogen investeren.
En daar komt het in de praktijk ook op neer :')
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_119405848
Daar komt het dus niet op neer ;) als je je aanmeldt, krijg je direct $10 in je account, punt. Geen voorwaarden hierbij.

Daarna kun je bepalen of je meer wil investeren of niet. Ik heb er voor gekozen dit wel te doen en die investering is nu ruim 6x zoveel waard geworden in een half jaar, mooi toch?

Er werd een vraag gesteld over online geld verdienen en ik heb daar mijn idee over gegeven. Zoals je merkt doet iedereen daar mee wat hij/zij wil ;)
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
pi_119405925
Verdienen met YouTube lukt goed.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:13:00 #27
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_119449764
quote:
0s.gif Op zondag 18 november 2012 16:54 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Link?
Intussen laten varen, inderdaad. Ik wist niet dat er zoveel van dat spul te vinden is...

Over Youtube ook al een en ander gevonden. Ziet er goed uit. Ik probeer dan ook vooral te kijken naar de mogelijkheden en niet naar de onmogelijkheden (ook al klink ik nu als een zweefteef). Het heeft me tot nog toe verder gebracht.

[ Bericht 19% gewijzigd door DanielR90 op 20-11-2012 23:14:46 (aanvulling) ]
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_119454540
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:13 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Intussen laten varen, inderdaad. Ik wist niet dat er zoveel van dat spul te vinden is...

Over Youtube ook al een en ander gevonden. Ziet er goed uit. Ik probeer dan ook vooral te kijken naar de mogelijkheden en niet naar de onmogelijkheden (ook al klink ik nu als een zweefteef). Het heeft me tot nog toe verder gebracht.
1000 - 2000 Euro per maand met YouTube is prima mogelijk, kost je 2 maandjes iedere avond een uurtje origineel materiaal maken en daarna wekelijks bijhouden.
  woensdag 21 november 2012 @ 18:28:12 #29
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_119473143
Wat is de truc? Maak je dan filmpjes alleen, of hangt er ook een website aan. Je moet immers bezoekers erheen zien te krijgen...
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_119476365
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 18:28 schreef DanielR90 het volgende:
Wat is de truc? Maak je dan filmpjes alleen, of hangt er ook een website aan. Je moet immers bezoekers erheen zien te krijgen...
Alleen filmpjes.

- hou het kort (15 seconden tot 1,5 minuut)
- goede thumbnail die mensen er toe aanzet om te klikken (mag niet misleidend zijn)
- zorg dat het een onderwerp is dat mensen graag zien
- wees origineel
- hou de camera goed stil, genoeg licht, etc
pi_119483741
Ik schrijf zelf al jaren voor Infonu en heb inmiddels een aardig zakcentje bijeengespaard per maand :) Maarr het komt niet vanzelf, gratis geld krijg je nergens.

[ Bericht 27% gewijzigd door MeloD op 21-11-2012 22:04:37 ]
  vrijdag 23 november 2012 @ 09:24:15 #32
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_119529370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 19:35 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Alleen filmpjes.

- hou het kort (15 seconden tot 1,5 minuut)
- goede thumbnail die mensen er toe aanzet om te klikken (mag niet misleidend zijn)
- zorg dat het een onderwerp is dat mensen graag zien
- wees origineel
- hou de camera goed stil, genoeg licht, etc
Wat houdt zo'n thumbnail dan in? Is dat de advertentie of de link vanaf de verwijzende site?
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_119547103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 09:24 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Wat houdt zo'n thumbnail dan in? Is dat de advertentie of de link vanaf de verwijzende site?
Het plaatje dat je kiest voor het filmpje.
Standaard kan je kiezen uit 3 momenten uit het filmpje, tegenwoordig mag je je eigen thumbnail uploaden zodat je filmpje er wat aantrekkelijker uitziet in de zoekresultaten.
pi_119628055
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef MeloD het volgende:
Ik schrijf zelf al jaren voor Infonu en heb inmiddels een aardig zakcentje bijeengespaard per maand :) Maarr het komt niet vanzelf, gratis geld krijg je nergens.
Ik ben dan wel benieuwd wat dat zakcentje is. Of een indicatie ervan? O-)
pi_119651052
4 jaar en ruim 600 artikelen verder zo'n ¤400-¤500 in de maand :)
pi_119651182
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef MeloD het volgende:
4 jaar en ruim 600 artikelen verder zo'n ¤400-¤500 in de maand :)
7 maanden en 72 onzinfilmpjes verder, zo'n 1250-2000 in de maand :@
pi_119653906
Ik ben helaas niet zo'n goede webdesigner, anders had ik het ook wel geweten :P
pi_119668841
Ik verdien regelmatig wat centjes, soms leuke bedragen, door domeinnamen uit quarantaine te kopen en door te verkopen, óf er sites op te zetten en deze dan te verkopen (op sitedeals.nl) als er enige bezoekers/inkomsten (Adsense) zijn geweest.
Staat tegenover dat je eerst moet inkopen, en als je de naam niet verkoopt heb je dus kosten.
Hier moet je bovendien redelijk actief mee bezig zijn en je moet administratie bijhouden.

In een goede maand verdien ik een paar honderd, soms meer, slechte maanden kosten een paar tientjes.

Ik heb het een goede vriend van me uitgelegd en die is er inmiddels heel bedreven in, verdiend meer dan mij omdat hij er wat meer op gefocussed is.
pi_119669204
Affiliate software/platform maken
Origineel product/service aanbieden
Affiliates promoten
pi_119669368
Heb zelf twee affiliatiewebsites waarmee ik gemiddeld ongeveer 150 euro verdien.
Verder jaren geleden wat dingen op Infonu geplaatst. Krijg daar nu nog elke maand paar tientjes uit.

Momenteel bezig met een webshop.

Het kost je redelijk wat tijd, maar als je eenmaal goed vindbaar bent in Google of een andere manier hebt gevonden om een regelmatige stroom bezoekers te krijgen, is het ook makkelijk verdienen.
pi_119673363
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 21:56 schreef MeloD het volgende:
Ik schrijf zelf al jaren voor Infonu en heb inmiddels een aardig zakcentje bijeengespaard per maand :) Maarr het komt niet vanzelf, gratis geld krijg je nergens.
Interessant concept die site. Erg slim opgezet. Het is dus een beetje zoals bloggen, maar je kan mee liften op de bekendheid van die site.

Zelf heb ik een forum lopen en twee blogs. Het forum dient als ondersteuning voor een appartementen complex waar ik woon zodat mensen met elkaar in contact kunnen komen. Op het moment dekken de Adsense opbrengsten iedere maand de kosten van mijn webhosting account (dus ook die twee blogs) dus ik ben tevreden. Maar echt verdienen doe ik nog niet.

En ik heb mijn Youtube kanaal waar ik in het Engels de zogenaamde 'Let's Plays' van videogames doe. Nog niet heel lang geleden begonnen maar zeer leuk om te doen en ik krijg langzaam meer volgers. Als het succesvol genoeg is meld ik me aan bij een partner netwerk en dan begin ik met geld verdienen met die filmpjes. Lang proces, hard werken. Het is niet anders dan een normale baan, behalve dat je dit van huis uit kan doen en dat is natuurlijk wel lekker.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_119681961
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 14:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is dus een beetje zoals bloggen, maar je kan mee liften op de bekendheid van die site.
Precies :) Het heeft een gigantisch goede Google-indexatie, in tegenstelling tot de vele kloons :)
pi_119682443
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:29 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

7 maanden en 72 onzinfilmpjes verder, zo'n 1250-2000 in de maand :@
Wat voor onzin filmpjes? Als je het tenminste wil vertellen, moet niet :+
pi_119682522
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:02 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Wat voor onzin filmpjes? Als je het tenminste wil vertellen, moet niet :+
Ik ga niet al mijn kanalen hier delen maar in feite dingen die ik zelf leuk vind en anderen blijkbaar ook.
Dus maak iets dat dicht bij jezelf ligt.
pi_119682684
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:04 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ga niet al mijn kanalen hier delen maar in feite dingen die ik zelf leuk vind en anderen blijkbaar ook.
Dus maak iets dat dicht bij jezelf ligt.
Ik bedoelde meer of het informatief, tutorial, entertainment of ECHT onzin ( als in:baggerfilmpjes ) is. Om een indicatie te krijgen waar je op youtube geld mee kan verdienen. Dus niet je onderwerp ofzo. Ik heb nu een DSLR camera, een macbook pro, goeie software en wat video editting skills dus ik ga de stap ook eens wagen :)

Ik zie het ook niet als werken maar als een hobby, dan is veel uren er in steken helemaal niet erg. Hobby's heb je namelijk omdat ze leuk zijn :D
pi_119683187
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:08 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Ik bedoelde meer of het informatief, tutorial, entertainment of ECHT onzin ( als in:baggerfilmpjes ) is. Om een indicatie te krijgen waar je op youtube geld mee kan verdienen. Dus niet je onderwerp ofzo. Ik heb nu een DSLR camera, een macbook pro, goeie software en wat video editting skills dus ik ga de stap ook eens wagen :)

Ik zie het ook niet als werken maar als een hobby, dan is veel uren er in steken helemaal niet erg. Hobby's heb je namelijk omdat ze leuk zijn :D
Populair zijn en geld verdienen zijn op Youtube 2 hele verschillende dingen. Elke idioot kan filmpjes maken (zo getuigen die influx aan idioten die vlogjes maken op Youtube) maar je publiek boeien en vast houden is een heel ander verhaal. Op een goede dag verdien je misschien een dollar per 1000 views. Dus er zit flink wat werk achter.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_119683441
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:21 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Populair zijn en geld verdienen zijn op Youtube 2 hele verschillende dingen. Elke idioot kan filmpjes maken (zo getuigen die influx aan idioten die vlogjes maken op Youtube) maar je publiek boeien en vast houden is een heel ander verhaal. Op een goede dag verdien je misschien een dollar per 1000 views. Dus er zit flink wat werk achter.
Vandaar dat ik me dus afvroeg wat voor soort videos rendabel zijn. Of het heel veel werk kost is mijn issue niet, dat vind ik juist leuk. Ik heb nu wel wat ideetjes, ben benieuwd hoe het uitpakt :)
pi_119683611
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:27 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Vandaar dat ik me dus afvroeg wat voor soort videos rendabel zijn. Of het heel veel werk kost is mijn issue niet, dat vind ik juist leuk. Ik heb nu wel wat ideetjes, ben benieuwd hoe het uitpakt :)
Ik denk dat gewoon doen wat je leuk vind en jezelf blijven op de lange termijn het beste resultaat heeft.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 19 november 2013 @ 18:45:08 #49
416364 eboekonline
dit e-Boek levert veel geld op
pi_133418600
Doei
is een geweldig e-book!!!

[ Bericht 70% gewijzigd door Maharbal op 19-11-2013 21:41:08 ]
http://www.paypro.nl/producten/Online_geld_verdienen_-_De_methode/2087/37336
  dinsdag 19 november 2013 @ 19:43:32 #50
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_133420621
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef eboekonline het volgende:

is een geweldig e-book!!!
de site alleen is al tering slecht, laat staan je ebook.

[ Bericht 13% gewijzigd door Maharbal op 19-11-2013 21:41:22 ]
Thinking about thinking of you.
pi_133420845
quote:
0s.gif Op maandag 19 november 2012 21:52 schreef Uienkracht het volgende:
Daar komt het dus niet op neer ;) als je je aanmeldt, krijg je direct $10 in je account, punt. Geen voorwaarden hierbij.

Daarna kun je bepalen of je meer wil investeren of niet. Ik heb er voor gekozen dit wel te doen en die investering is nu ruim 6x zoveel waard geworden in een half jaar, mooi toch?

Er werd een vraag gesteld over online geld verdienen en ik heb daar mijn idee over gegeven. Zoals je merkt doet iedereen daar mee wat hij/zij wil ;)
En die 250 dollar dan? Oelewapper!
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:13:20 #52
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133421966
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 18:45 schreef eboekonline het volgende:

is een geweldig e-book!!!
Spamhoer.

[ Bericht 14% gewijzigd door Maharbal op 19-11-2013 21:41:41 ]
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_133426756
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:13 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Spamhoer.
Hebben we een handig report knopje voor.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133426834
Protip: quote ook niet met z'n allen die link.
  dinsdag 19 november 2013 @ 23:02:33 #55
334225 Driftkikkerrrrr
100% failure in 72 hours.
pi_133431410
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:42 schreef Maharbal het volgende:
Protip: quote ook niet met z'n allen die link.
Ik vroeg het me al eens af, of jullie dat niet irritant vinden. _O-
This conversation can serve no purpose anymore. Goodbye.
  woensdag 27 november 2013 @ 23:08:38 #56
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133695541
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:02 schreef NotGuilty het volgende:

[..]

Wat voor onzin filmpjes? Als je het tenminste wil vertellen, moet niet :+
We zijn intussen precies een jaar verder en dat vind ik een mooi moment om de balans op te maken. Blog en YouTube (2300 filmpjes) met wat hulp van InfoNu levert me gemiddeld ¤2.900 per maand op.
Hard werken is in het begin een pré. Nu alleen nog maar een half uur per dag voor vijf nieuwe films (en af en toe wat meer).
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133699659
Amazon mTurk, simpele korte taken (bv academische studies, product reviews, websites testen etc.) die je kunt doen wanneer het jou uitkomt achter je pc voor ongeveer 10 cent per minuut.
Geen goudmijn, maar wel relaxed dat je zelf kunt bepalen hoe veel en hoe lang je wilt werken (en dat je in je pyjama kunt werken :P)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133699854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 01:11 schreef oompaloompa het volgende:
Amazon mTurk, simpele korte taken (bv academische studies, product reviews, websites testen etc.) die je kunt doen wanneer het jou uitkomt achter je pc voor ongeveer 10 cent per minuut.
Geen goudmijn, maar wel relaxed dat je zelf kunt bepalen hoe veel en hoe lang je wilt werken (en dat je in je pyjama kunt werken :P)
Die bedragen die bij zo'n klusje staat, is dat dan per minuut? Dus als je dan maximaal 30 minuten krijgt uitbetaald en er staat ¤0,02 krijg je dan in totaal ¤0,60?

Hoe ik dit ook probeer te bekijken het betaalt echt geen drol :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133702440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 01:23 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Die bedragen die bij zo'n klusje staat, is dat dan per minuut? Dus als je dan maximaal 30 minuten krijgt uitbetaald en er staat ¤0,02 krijg je dan in totaal ¤0,60?

Hoe ik dit ook probeer te bekijken het betaalt echt geen drol :')
Nee, je moet de goede tasks zoeken waar weer websites etc voor zijn die de tasks er uit filteren die minimaal 10 ct. per minuut betalen. Vooral academisch onderzoek levert per minuut het meeste op, meestal 12 ct per minuut officieel maarm meestal duren ze een stuk korter dan de requesters aangeven dus is het eerder 16-20 ct. per minuut.

Zie bv:


Voor een bijbaantje (of deze figuur volgens mij stiekem tijdens zijn echte baan) waar je, wanneer je wilt, 0-2 uur per dag aan besteedt is 700 per maand een stuk beter en meer accessible dan een baantje achter de kassa bij een supermarkt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133704278
Vrouw heeft eergisteren een enquete ingevuld van Ziggo... 25 euro. Zij heeft ook doorlinksites gemaakt en verdient geld op bijvoorbeeld iedereen die via haar site een bepaalde zorgverzekering of wat dan ook afsluit. Er zijn nog zoveel meer manieren. Moet je wel enigzins creatief hierin zijn.
pi_133708966
Mijn vriend had het over beleggen. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Voor mij valt dat onder de categorie online pokeren.. Ja, er zijn mensen die er veel geld mee verdienen, maar of het nou een goed back-up plan is.. :{

Ik ben wel heel snel in me inlezen in dingen, dus zou al snel een overzicht hebben hoe een bepaalde markt erbij staat. Ik kan denk ik wel ook snel redeneren over gevolgen van dingen, als bedrijf x A doet, wat voor gevolgen heeft dat voor bedrijf y?

Maar ja, als ik dat kan, dan kunnen duizenden anderen dat natuurlijk ook..
pi_133709939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef oompaloompa het volgende:

Voor een bijbaantje (of deze figuur volgens mij stiekem tijdens zijn echte baan) waar je, wanneer je wilt, 0-2 uur per dag aan besteedt is 700 per maand een stuk beter en meer accessible dan een baantje achter de kassa bij een supermarkt.
Heb eens gegoogled op 'microjob' en het ziet er interessant uit. Ga het vanavond eens proberen. :) (moet mijn adres gegeven achter laten op de site en mijn vriend is een aluhoedje als het om Amerikaanse sites gaat :') )

Heeft iemand een idee of het grote aanbod van dit soort baantjes een blijvend iets is? Of is het zo dat als de rest van de wereld over een paar jaar door krijgt dat er zo wat te verdienen valt, je dan weer achteraan mag sluiten?

[ Bericht 0% gewijzigd door ZuidKardinaal op 28-11-2013 14:52:05 ]
pi_133711347
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee, je moet de goede tasks zoeken waar weer websites etc voor zijn die de tasks er uit filteren die minimaal 10 ct. per minuut betalen. Vooral academisch onderzoek levert per minuut het meeste op, meestal 12 ct per minuut officieel maarm meestal duren ze een stuk korter dan de requesters aangeven dus is het eerder 16-20 ct. per minuut.

Zie bv:
[ afbeelding ]

Voor een bijbaantje (of deze figuur volgens mij stiekem tijdens zijn echte baan) waar je, wanneer je wilt, 0-2 uur per dag aan besteedt is 700 per maand een stuk beter en meer accessible dan een baantje achter de kassa bij een supermarkt.
Hoe word je hiervoor betaald? Las op een website dat je afhankelijk van waar je woont in USD, roepies of in Amazon gift certificates betaald wordt. Ik woon in Europa, dus het zullen wel gift certificates worden maar boeken kan ik niet eten..
  donderdag 28 november 2013 @ 22:09:25 #64
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_133726025
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee, je moet de goede tasks zoeken waar weer websites etc voor zijn die de tasks er uit filteren die minimaal 10 ct. per minuut betalen. Vooral academisch onderzoek levert per minuut het meeste op, meestal 12 ct per minuut officieel maarm meestal duren ze een stuk korter dan de requesters aangeven dus is het eerder 16-20 ct. per minuut.

Zie bv:
[ afbeelding ]

Voor een bijbaantje (of deze figuur volgens mij stiekem tijdens zijn echte baan) waar je, wanneer je wilt, 0-2 uur per dag aan besteedt is 700 per maand een stuk beter en meer accessible dan een baantje achter de kassa bij een supermarkt.
Doe jij het zelf ook?

Je moet als niet VS inwoner ook gewoon belasting formulieren invullen :D

[ Bericht 7% gewijzigd door RubenSosa op 28-11-2013 22:22:10 ]
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_133735770
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 15:22 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Hoe word je hiervoor betaald? Las op een website dat je afhankelijk van waar je woont in USD, roepies of in Amazon gift certificates betaald wordt. Ik woon in Europa, dus het zullen wel gift certificates worden maar boeken kan ik niet eten..
Op amazon kun je meer dan alleen boeken kopen, het is meer een soort supergrote v&d. Als volledige baan zal het niet werken maar een bijbaan om een goed zakcentje te verdienen kan het zeker gemakkelijk zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 22:09 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Doe jij het zelf ook?

Je moet als niet VS inwoner ook gewoon belasting formulieren invullen :D
Ik gebruik het vooral als requester, ik laat mensen dingen voor geld doen. Heb vroeger wel een aantal hits gedaan gewoon om te kijken hoe het werkt.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_133738599
Online beleggen :)
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_133740046
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 11:46 schreef ssebass het volgende:
Online beleggen :)
Daar had mijn vriend het ook al over. Ikzelf zit te twijfelen hierover, ik zie het toch als 'gokken'. Maar ik ben wel iemand die snel info op kan nemen (me dus snel in een bepaalde markt kan inlezen) dus wie weet..
pi_133740062
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Op amazon kun je meer dan alleen boeken kopen, het is meer een soort supergrote v&d. Als volledige baan zal het niet werken maar een bijbaan om een goed zakcentje te verdienen kan het zeker gemakkelijk zijn.

[..]

Ik gebruik het vooral als requester, ik laat mensen dingen voor geld doen. Heb vroeger wel een aantal hits gedaan gewoon om te kijken hoe het werkt.
Ah, dank voor je antwoord.

hmm brainfart.. Zou je het geld ook op een US account kunnen storten en dan hierheen kunnen halen?
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:52:18 #69
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_133751914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 09:40 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Op amazon kun je meer dan alleen boeken kopen, het is meer een soort supergrote v&d. Als volledige baan zal het niet werken maar een bijbaan om een goed zakcentje te verdienen kan het zeker gemakkelijk zijn.

[..]

Ik gebruik het vooral als requester, ik laat mensen dingen voor geld doen. Heb vroeger wel een aantal hits gedaan gewoon om te kijken hoe het werkt.
Oke duidelijk.

Maar heb jij dan allerlei formulieren moeten invullen? Inzake fiscus van vs?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_133752338
Goed topic, even volgen.
Heb sinds kort een eigen website met foto's waar de views langzaam meer beginnen te worden, maar google wil geen AdSense plaatsen omdat er te weinig "crawlbare" teksten op de site staan :')

Moet maar iets anders verzinnen dus.
Brutal. Fucking. Metal.
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:49:36 #71
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133754241
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed topic, even volgen.
Heb sinds kort een eigen website met foto's waar de views langzaam meer beginnen te worden, maar google wil geen AdSense plaatsen omdat er te weinig "crawlbare" teksten op de site staan :')

Moet maar iets anders verzinnen dus.
Je kunt de fotos's ook een description meegeven ;). Als het ware beschrijf je dan de foto.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133754295
bitcoins is op dit moment de snelste manier om rijk te worden.
pi_133754723
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bitcoins is op dit moment de snelste manier om rijk te worden.
Ik had er 2 in 2011 ofzo :') Toen verkocht voor 20 euro :') Zou nu 2000 dollar zijn.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_133754794
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:49 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Je kunt de fotos's ook een description meegeven ;). Als het ware beschrijf je dan de foto.
Ja, daar ben ik inderdaad mee bezig gegaan :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_133755086
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef Deeltjesversneller het volgende:
bitcoins is op dit moment de snelste manier om rijk te worden.
Is dat al niet uitgemolken? Mijn vriend is bezig met litecoins, heb je iets andere hardware voor nodig, maar is nu nergens te krijgen..
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:26:11 #76
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133761688
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:00 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik inderdaad mee bezig gegaan :)
Haha, mooi zo.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133775513
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:26 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Haha, mooi zo.
En weer afgekeurd wegens te weinig inhoud :')
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:14:08 #78
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133780191
quote:
19s.gif Op zaterdag 30 november 2013 15:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En weer afgekeurd wegens te weinig inhoud :')
Dat is balen. Maar de aanhouder wint...
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133789702
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:14 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Dat is balen. Maar de aanhouder wint...
Ben inderdaad maar weer bezig gegaan :')
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:47:23 #80
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_133789772
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 21:06 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

Is dat al niet uitgemolken? Mijn vriend is bezig met litecoins, heb je iets andere hardware voor nodig, maar is nu nergens te krijgen..
Nee. Daytrading kan lucratief zijn.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  Eindredactie Games zondag 1 december 2013 @ 09:32:29 #81
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_133796038
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 09:17 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Nee, je moet de goede tasks zoeken waar weer websites etc voor zijn die de tasks er uit filteren die minimaal 10 ct. per minuut betalen. Vooral academisch onderzoek levert per minuut het meeste op, meestal 12 ct per minuut officieel maarm meestal duren ze een stuk korter dan de requesters aangeven dus is het eerder 16-20 ct. per minuut.

Zie bv:
[ afbeelding ]

Voor een bijbaantje (of deze figuur volgens mij stiekem tijdens zijn echte baan) waar je, wanneer je wilt, 0-2 uur per dag aan besteedt is 700 per maand een stuk beter en meer accessible dan een baantje achter de kassa bij een supermarkt.
en hoe heet die site?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 1 december 2013 @ 09:39:32 #82
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_133796104
Never mind oud topic
pi_133802985
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee. Daytrading kan lucratief zijn.
En verslavend, heb ik gemerkt :P
pi_133805344
Iemand ervaring met Google Adsense? Kan het goed verdienen? Heb geen ervaring met geld verdienen op internet. Iemand goede opties?
pi_133806797
De beste mogelijkheden zijn naar mijn mening:

*Youtube
*Google Adsense (eigen website)
*Eigen website

Probleem is dat ik de capaciteiten heb om zowat alles te maken, maar de creativiteit ontbreekt en dat frustreert mij!
pi_133816745
Ik heb een tijdje teksten geschreven en gecontroleerd bij Clickworker. Verdiende best goed met niet heel veel inzet als je een beetje vlot bent met schrijven. Ben ermee gestopt omdat er gewoon te weinig werk was voor Nederlanders. Ze hebben ook andere opdrachten trouwens, navigatiekaarten controleren bijv.
  zondag 1 december 2013 @ 20:58:51 #87
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133819636
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 15:13 schreef internetdudee het volgende:
Iemand ervaring met Google Adsense? Kan het goed verdienen? Heb geen ervaring met geld verdienen op internet. Iemand goede opties?
Ligt helemaal aan je niche en de concurrentie.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133823014
Met adsense valt heus wel geld te verdienen, maar je moet wel verstand hebben van websites maken, SEO en natuurlijk het onderwerp van je website. Of heel creatief zijn met het maken van youtube filmpjes. Maar goed OVERAL valt geld mee te verdienen, je moet alleen iets slimmer zijn dan de rest hé.
Facts don't care about your feelings
pi_133824634
Bloggen op blogger.com een goede manier?
En @DanielR90 wat voor soort filmpjes maak je zoal? Zou je je kanaal naam kunnen zeggen?
pi_133824971
Waar heb je verstand van?
Facts don't care about your feelings
pi_133825762
Ik weet wel wat van tech, smartphone's pc's enzo
pi_133825825
Dan zoek je een domeinnaam in die niche en maak je een website. Of je koopt gewoon een al bestaande website en maakt het beter: http://www.sitedeals.nl/websites/

Kost je wel een eenmalige investering...
Facts don't care about your feelings
pi_133838376
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 20:00 schreef Facepalm het volgende:
Ik heb een tijdje teksten geschreven en gecontroleerd bij Clickworker. Verdiende best goed met niet heel veel inzet als je een beetje vlot bent met schrijven. Ben ermee gestopt omdat er gewoon te weinig werk was voor Nederlanders. Ze hebben ook andere opdrachten trouwens, navigatiekaarten controleren bijv.
Ik ben daar ook geweest, maar als ik voor Engelstalig kies word ik automatisch omgeleid naar de Duitse site. Ik kan prima Engels schrijven, maar geen Duits!
pi_133853403
Zit te denken om een website te bouwen. Moet alleen een idee zien te krijgen "wat". Evenals dat ik op Youtube filmpjes wil maken maar zonder dat ik in beeld kom of spreek : hier ook geen idee over 'wat'.
  maandag 2 december 2013 @ 23:12:59 #95
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133862334
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef BroodjeKebab het volgende:
Zit te denken om een website te bouwen. Moet alleen een idee zien te krijgen "wat". Evenals dat ik op Youtube filmpjes wil maken maar zonder dat ik in beeld kom of spreek : hier ook geen idee over 'wat'.
Eigenlijk heb je dus nog geen idee ;)
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133869555
En geloof niet al die troep met miljonair worden op internet, je mag blij zijn als je genoeg verdient om van te leven.
Facts don't care about your feelings
pi_133879804
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Eigenlijk heb je dus nog geen idee ;)
Ja dat zei ik. :P
  dinsdag 3 december 2013 @ 18:10:01 #98
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133882348
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 20:09 schreef BroodjeKebab het volgende:
Zit te denken om een website te bouwen. Moet alleen een idee zien te krijgen "wat". Evenals dat ik op Youtube filmpjes wil maken maar zonder dat ik in beeld kom of spreek : hier ook geen idee over 'wat'.
Nouja, laat dat idee dan maar even uit je hoofd voordat je een écht goed idee hebt. Als je er niet 100% achter staat, is het makkelijk om het te laten vallen.
Kaleidoscopiklimax
pi_133893945
Is het mogelijk om filmpjes te maken zonder zelf in beeld te komen en te praten? Ofja is het dan nog mogelijk om veel views te krijgen?
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:07:02 #100
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133894080
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef internetdudee het volgende:
Is het mogelijk om filmpjes te maken zonder zelf in beeld te komen en te praten? Ofja is het dan nog mogelijk om veel views te krijgen?
Ja hoor. Gewoon instructiefilmpjes op basis van tekst.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133894696
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:04 schreef internetdudee het volgende:
Is het mogelijk om filmpjes te maken zonder zelf in beeld te komen en te praten? Ofja is het dan nog mogelijk om veel views te krijgen?
Dit vraag ik mij dus ook af!!
pi_133894711
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef DanielR90 het volgende:

[..]

Ja hoor. Gewoon instructiefilmpjes op basis van tekst.
Ja? Voor wat bijv.?
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:44:56 #103
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133895895
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:19 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ja? Voor wat bijv.?
Photoshop tutorials, voor voer, DIY kleding, kunst, techniek, etc. etc.
Kaleidoscopiklimax
  woensdag 4 december 2013 @ 07:57:30 #104
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_133899491
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Photoshop tutorials, voor voer, DIY kleding, kunst, techniek, etc. etc.
Wat je maar leuk vindt.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_133900096
Tering hoe dom zijn mensen hier eigenlijk :') als je zo onwetend bent dat je dit moet vragen gaat het sowieso niets worden.
Facts don't care about your feelings
pi_133925402
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 december 2013 23:44 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Photoshop tutorials, voor voer, DIY kleding, kunst, techniek, etc. etc.
Photoshop tutorials? Kan ik toch geen partnership van krijgen, omdat ik dan gebruik maak van Photoshop en niet iets van mijzelf? Ik moet toch alle rechten bezitten of dergelijke?

Nog meer ideeën buiten photoshop tutorials?
  woensdag 4 december 2013 @ 22:18:32 #107
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133926275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Photoshop tutorials? Kan ik toch geen partnership van krijgen, omdat ik dan gebruik maak van Photoshop en niet iets van mijzelf? Ik moet toch alle rechten bezitten of dergelijke?

Nog meer ideeën buiten photoshop tutorials?
Zie de rest van mijn zin.
Kaleidoscopiklimax
pi_133926960
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef RadioSlut het volgende:

[..]

Zie de rest van mijn zin.
Die had ik niet begrepen?
pi_133927047
:')
  woensdag 4 december 2013 @ 22:33:46 #110
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133927109
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Die had ik niet begrepen?
Kooktutorials, zelfmaaktdingetjes (do it yourself, kun je heel breed nemen. ik kijk regelmatig van dat soort filmpjes van mijn hobby's.), zoals kunstgerelateerde dingetjes, technische dingetjes, DIY kleding, ga zo door.
Kaleidoscopiklimax
pi_133929367
Of, gezien het feit dat je niets lijkt te weten, gewoon zo'n filmpje waarbij je je als een mongool gedraagt. Naakt rondrennen ofzo. Soms hebben dat soort filmpjes miljoenen views.
Facts don't care about your feelings
pi_133929608
jo bonte!
pi_133930811
Net als Yoshi is het inderdaad mogelijk om online geld te verdienen, maar zoals een van de eerste posts al zei, dat is net als "gewoon" geld verdienen, door ervoor te werken. Of je het nu doet met advertenties, beleggen of iets anders. Je zult tijd en energie moeten investeren en je blijven inzetten wil het winstgevend worden. Er is geen manier om even snel en makkelijk veel geld te verdienen online.
<hr>
  donderdag 5 december 2013 @ 06:19:17 #114
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_133933846
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 09:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Tering hoe dom zijn mensen hier eigenlijk :') als je zo onwetend bent dat je dit moet vragen gaat het sowieso niets worden.
wel vermakelijk waar dit topic heen gaat :D
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_133975235
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Net als Yoshi is het inderdaad mogelijk om online geld te verdienen, maar zoals een van de eerste posts al zei, dat is net als "gewoon" geld verdienen, door ervoor te werken. Of je het nu doet met advertenties, beleggen of iets anders. Je zult tijd en energie moeten investeren en je blijven inzetten wil het winstgevend worden. Er is geen manier om even snel en makkelijk veel geld te verdienen online.
Zeker, maar er tijd en energie insteken ben ik bereid, maar aan creativiteit kun je niet werken. Je hebt het of niet. :(
  vrijdag 6 december 2013 @ 12:15:58 #116
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_133975409
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:09 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Zeker, maar er tijd en energie insteken ben ik bereid, maar aan creativiteit kun je niet werken. Je hebt het of niet. :(
Zoek gewoon iets wat je ligt. Begin bij je eigen interesses.
Kaleidoscopiklimax
pi_133976188
Ik ben nu net van start gegaan met het mijonairs model om online geld te verdienen, dit schijnt populair te zijn in Amerika. Ik heb me aangemeld via de site van cpcinkomen omdat ik daar korting kreeg op het starten. Heeft iemand anders daar ervaring mee? Ik post de voortgang....
pi_133976771
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 00:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
Net als Yoshi is het inderdaad mogelijk om online geld te verdienen, maar zoals een van de eerste posts al zei, dat is net als "gewoon" geld verdienen, door ervoor te werken. Of je het nu doet met advertenties, beleggen of iets anders. Je zult tijd en energie moeten investeren en je blijven inzetten wil het winstgevend worden. Er is geen manier om even snel en makkelijk veel geld te verdienen online.
Die zijn er wel, maar die zijn allemaal illegaal :+
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133976791
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 december 2013 12:48 schreef willowillemsen het volgende:
Ik ben nu net van start gegaan met het mijonairs model om online geld te verdienen, dit schijnt populair te zijn in Amerika. Ik heb me aangemeld via de site van cpcinkomen omdat ik daar korting kreeg op het starten. Heeft iemand anders daar ervaring mee? Ik post de voortgang....
Kijk het probleem is nu dat jij mensen moet gaan vinden die nog dommer zijn als jij om hier winst mee te maken :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_133979021
En volgens mij zijn er maar weinig dommer dan jij :')
Facts don't care about your feelings
pi_133980523
Volgens mij is alles al uitgekauwd? Originaliteit bestaat niet meer, alles wordt al van elkaar gekopieerd... alleen dan gefinetuned.

Ik heb een aantal dingen gebrainstormed met kanttekeningen/vraagtekens:

*Youtube kanaal: maar wat?
*Webshop starten: maar ik heb geen startkapitaal
*Internet nieuwssite als nu.nl : waarin kan ik mij onderscheiden?
*Vergelijkingssite: maar waarin?
*Site met veilingen (zoals vakantieveilingen.nl): maar is dat niet uitgekauwd? Ik zat zelf aan games te denken, maar dat bestaat ook al...
pi_133981266
http://broodjekebab.nl ben jij dit? :P
Facts don't care about your feelings
pi_133981503
quote:
Hahaha nee. :D
pi_134004898
Je kan zeker wel geld verdienen met internet, zelf heb ik veel geld verdiend met Twitter. Het is zeker geen maandloon maar voor de tijd die je erin steekt is het (vind ik) zeker de moeite waard en heel saai is het ook niet. Verdienen met Twitter heb ik een tijdje gedaan, ik heb het eerst met een Nederlands (zogenoemd) tieneraccount gedaan maar hier was het maandelijks inkomen rond de 100 euro voor aardig veel werk en spam en dit vond ik het ook niet de moeite waard. Ook omdat je met een Nederlands account nooit zo heel veel mensen kan bereiken vergeleken met Amerika terwijl je in Amerika met (mylikes.com) honderden euro's per maand kan verdienen, hier gaat wel een tijdje overheen maar het gaat als volgt: je maakt een account aan (het beste is een origineel account waardoor je sneller veel volgers krijgt) of je kan er eventueel ook 1 kopen en verzint iets leuks om te tweeten op dit account. Je zorgt voor wat volgers, dit kan door aan mensen te vragen of ze een RT willen geven, wanneer je een origineel account hebt heb je met een paar rt's al aardig wat volgers en kan je zelf RT4RT's gaan doen. De eerste maand/misschien twee maand, ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt, zou het niet veel geld worden. Je moet namelijk eerst je account opbouwen maar wanneer je rond de 30.000 volgers hebt kan je al wel RT4RT's gaan doen en is het ook zeker de moeite waard om je account bij mylikes.com te registreren. Mylikes is een website waarop je betaalt wordt per klik op een link (die je dus tweet), in Nederland krijg je overigens veel minder per klik en het zijn ook Engelse teksten dus dan doen ze meestal aan adverteerders via de mail. Dit duurt veel langer, kost meer tijd en je zit echt ergens aan vast. Met mylikes kan je stoppen wanneer je wilt en krijg je het geld wat je in die tijd hebt verdiend. Door wat RT4RT's te doen en hun dan 2 normale (eventueel goede tweets) te laten retweeten + een advertentietweet, waarmee je dus weer geld verdiend, krijg je én volgers erbij én meer geld door meer kliks. Zo krijg je steeds meer volgers en meer volgers is ook meer geld en langzamerhand verdien je echt veel maar met een tieneraccount (een account met simpelweg quotes en mooie tekstjes) red je het tegenwoordig niet maar als je echt een leuk origineel idee hebt kan je zeker goed geld verdienen aangezien er mensen zijn die 20 euro per dag verdienen, geen heel fulltime loon maar toch zeker de moeite waard aangezien je de tweets gewoon kan inplannen via Hootsuite of Tweetdeck en de advertentie tweets gewoon via je mobiel even kan plaatsen, tevens kan je je tweets ook gewoon via je mobiel plaatsen en kost het vrijwel geen moeite. Ik heb dit dus gedaan, in Nederland verdiende ik bij 70k volgers ¤40,- per week, leuk bedrag maar de tijd die ik er dan nog in steek vind ik het de moeite niet waard dus heb ik hem verkocht, wel voor ¤750,- dus toch wel de moeite waard achteraf. En ik heb dit ook gedaan met een Amerikaans/Engels account en dit pakte stukken beter uit, op het begin waren er geen inkomsten omdat ik eerst volgers moest krijgen (dit had ik overigens ook met mijn Nederlandse account) maar na ongeveer een maandje begon ik al met Mylikes en ik dacht dat niemand dat aanklikte maar alleen de eerste week verdiende ik al ¤45,-. Nu denk je misschien dat dit niet echt de moeite waard is maar dit kostte me veel minder tijd om dit bedrag te krijgen en ik wist dat het alleen nog maar zou groeien. Uiteindelijk is het steeds doorgegroeid en kreeg ik steeds meer volgers, dus meer inkomsten. Je kan dan zelfs nog andere accounts kopen en daardoor nog meer inkomsten krijgen, ik ken mensen die er serieus van kunnen leven maar dit zijn in maar een paar gevallen maar als je iets zoekt en je bent geïnteresseerd in Twitter raad ik je het zeker aan! Ik hoop dat het je helpt in ieder geval.
yo.
pi_134005342
quote:
12s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:55 schreef stefhaarman het volgende:
Je kan zeker wel geld verdienen met internet, zelf heb ik veel geld verdiend met Twitter. Het is zeker geen maandloon maar voor de tijd die je erin steekt is het (vind ik) zeker de moeite waard en heel saai is het ook niet. Verdienen met Twitter heb ik een tijdje gedaan, ik heb het eerst met een Nederlands (zogenoemd) tieneraccount gedaan maar hier was het maandelijks inkomen rond de 100 euro voor aardig veel werk en spam en dit vond ik het ook niet de moeite waard. Ook omdat je met een Nederlands account nooit zo heel veel mensen kan bereiken vergeleken met Amerika terwijl je in Amerika met (mylikes.com) honderden euro's per maand kan verdienen, hier gaat wel een tijdje overheen maar het gaat als volgt: je maakt een account aan (het beste is een origineel account waardoor je sneller veel volgers krijgt) of je kan er eventueel ook 1 kopen en verzint iets leuks om te tweeten op dit account. Je zorgt voor wat volgers, dit kan door aan mensen te vragen of ze een RT willen geven, wanneer je een origineel account hebt heb je met een paar rt's al aardig wat volgers en kan je zelf RT4RT's gaan doen. De eerste maand/misschien twee maand, ligt eraan hoeveel tijd je erin steekt, zou het niet veel geld worden. Je moet namelijk eerst je account opbouwen maar wanneer je rond de 30.000 volgers hebt kan je al wel RT4RT's gaan doen en is het ook zeker de moeite waard om je account bij mylikes.com te registreren. Mylikes is een website waarop je betaalt wordt per klik op een link (die je dus tweet), in Nederland krijg je overigens veel minder per klik en het zijn ook Engelse teksten dus dan doen ze meestal aan adverteerders via de mail. Dit duurt veel langer, kost meer tijd en je zit echt ergens aan vast. Met mylikes kan je stoppen wanneer je wilt en krijg je het geld wat je in die tijd hebt verdiend. Door wat RT4RT's te doen en hun dan 2 normale (eventueel goede tweets) te laten retweeten + een advertentietweet, waarmee je dus weer geld verdiend, krijg je én volgers erbij én meer geld door meer kliks. Zo krijg je steeds meer volgers en meer volgers is ook meer geld en langzamerhand verdien je echt veel maar met een tieneraccount (een account met simpelweg quotes en mooie tekstjes) red je het tegenwoordig niet maar als je echt een leuk origineel idee hebt kan je zeker goed geld verdienen aangezien er mensen zijn die 20 euro per dag verdienen, geen heel fulltime loon maar toch zeker de moeite waard aangezien je de tweets gewoon kan inplannen via Hootsuite of Tweetdeck en de advertentie tweets gewoon via je mobiel even kan plaatsen, tevens kan je je tweets ook gewoon via je mobiel plaatsen en kost het vrijwel geen moeite. Ik heb dit dus gedaan, in Nederland verdiende ik bij 70k volgers ¤40,- per week, leuk bedrag maar de tijd die ik er dan nog in steek vind ik het de moeite niet waard dus heb ik hem verkocht, wel voor ¤750,- dus toch wel de moeite waard achteraf. En ik heb dit ook gedaan met een Amerikaans/Engels account en dit pakte stukken beter uit, op het begin waren er geen inkomsten omdat ik eerst volgers moest krijgen (dit had ik overigens ook met mijn Nederlandse account) maar na ongeveer een maandje begon ik al met Mylikes en ik dacht dat niemand dat aanklikte maar alleen de eerste week verdiende ik al ¤45,-. Nu denk je misschien dat dit niet echt de moeite waard is maar dit kostte me veel minder tijd om dit bedrag te krijgen en ik wist dat het alleen nog maar zou groeien. Uiteindelijk is het steeds doorgegroeid en kreeg ik steeds meer volgers, dus meer inkomsten. Je kan dan zelfs nog andere accounts kopen en daardoor nog meer inkomsten krijgen, ik ken mensen die er serieus van kunnen leven maar dit zijn in maar een paar gevallen maar als je iets zoekt en je bent geïnteresseerd in Twitter raad ik je het zeker aan! Ik hoop dat het je helpt in ieder geval.
Ik heb de bedoeling niet begrepen? Ik maak een twitter account aan of koop er 1 en moet voor veel follower zorgen voor populariteit, meestal door een leuke twitternaam en posts. En dan? Wat moet ik doen? Contacten met Twitter met de vraag om te willen verdienen?
  zaterdag 7 december 2013 @ 02:19:50 #126
388856 DanielR90
- op zoek naar uitdagingen
pi_134008793
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:14 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Kijk het probleem is nu dat jij mensen moet gaan vinden die nog dommer zijn als jij om hier winst mee te maken :')
Hoewel dit soort producten schreeuwerig overkomt zit er altijd wel wat in. Het MM staat wel bekend als een van de betere modellen. Het blijft aanpoten en zal echt niet vanzelf gaan, maar voor beginners bevat het nuttige informatie.
Online geld verdienen via het internet. De zoektocht naar een online fortuin.
pi_134017413
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:06 schreef BroodjeKebab het volgende:

[..]

Ik heb de bedoeling niet begrepen? Ik maak een twitter account aan of koop er 1 en moet voor veel follower zorgen voor populariteit, meestal door een leuke twitternaam en posts. En dan? Wat moet ik doen? Contacten met Twitter met de vraag om te willen verdienen?
Ja, het is nog al een langdradige tekst maar ik wou alles duidelijk maken maar het is dus dat je een account aanmaakt of koopt. Het is maar waar je je goed bij voelt en vervolgens krijg je steeds meer volgers en kan je na een tijdje starten met Mylikes, dit is een programma waarbij je per klik op een link betaald krijgt. Je tweet dus gewoon nog de leuke tweets/plaatjes die je eerst tweette maar nu met soms een tekstje + link tussendoor (reclame dus) waar mensen dan op klikken en zo verdien je dan geld en je kan dus ook nog met andere accounts retweet voor retweet doen en als ze dan 1 reclame en 2 gewoon leuke tweets retweeten krijg je en volgers erbij en natuurlijk meer geld doordat de link is geretweet. Hierdoor krijg je meer volgers (dus meer geld) en krijg je weer extra geld erbij. Voor mij werkt het in ieder geval erg goed maar met een account met een paar liefdes tweets red je het niet, je moet wel met iets leuks komen.
yo.
pi_134017704
En je kan altijd nog spreadshirt.nl gebruiken en dan zelf ontwerpen maken en deze dan publiceren en dan zorgen dat het de wereld in komt, het kost in ieder geval niks en je kan zelf aangeven hoeveel je extra vraagt per verkocht shirt. Het kan aardig aan tikken, helemaal als je een populaire website hebt maar ook als de ontwerpen gewoon erg leuk zijn. Ik ken wel een paar mensen die hier een aardig bedrag aan geld uit halen dus je kan het altijd proberen.
yo.
pi_134067873
Infonu gaat aardig. Ben nu een week bezig, Gemiddeld 40-50 bezoekers per dag, met 8 artikelen. Hoop natuurlijk dat dat meer wordt als er meer artikelen komen...

[ Bericht 1% gewijzigd door ZuidKardinaal op 08-12-2013 23:56:38 ]
pi_134069554
@broodjekebab

*Youtube kanaal: wat je zelf leuk vind.
Eerst maanden veel filmpjes maken ( met linkjes erbij )en dan traffic genereren. ( goede zoektermen gebruiken ) mijn filmpjes zitten altijd bij de top 3 of hooguit 4 de filmpje Filmpjes die ik maak duren rond de 5 minuten.

*Webshop starten: maar ik heb geen startkapitaal? Doe aan dropshipping. Dan het je geen geld nodig. Dit kan onder andere door een eBay winkel te starten.

*Internet nieuwssite als nu.nl : Dit doe ik zelf niet. Ik tik te langzaam daarvoor:-)

*Vergelijkingssite: markt is verzadigd.

*Site met veilingen (zoals vakantieveilingen.nl): maar is dat niet uitgekauwd? Denk dat je daar gelijk in hebt.

Ik zat zelf aan games te denken, maar dat bestaat ook al... Inderdaad, heel moeilijk om daar nog tussen te komen.

Ik heb zelf nog een fulltimebaan erbij, maar ben ook actief op internet.

Je moet niet alleen aan geld denken, dan houd je het niet lang vol.

Je moet je met iets bezig houden wat jij zelf leuk vind. Dan kijken hoe je daarmee geld kunt verdienen.
Op deze manier kun je ook in de minder maanden gemotiveerd blijven. Dat is pas belangrijk.

Ter info, ik steek er nu 12 uur per week in, maar naar verloop van tijd zal dat minder worden, omdat je bepaalde handelingen kunt automatiseren. :-)

Succes.
pi_134318315
Ik heb zo'n 20.000 euro verdiend met Twitter door accounts op te bouwen voor anderen. Nu ben ik met mylikes bezig maar dat schiet nog niet echt op. Nog maar 150 euro na een paar maanden.
Tips: Betaalde linkverkorter Adf.ly Plus500 affilaite program Plus500 affiliate Snel online handelen Plus500 broker Informatiesite Forex Theforexcompass.com
pi_134329606
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef silenthill het volgende:

Je moet je met iets bezig houden wat jij zelf leuk vind. Dan kijken hoe je daarmee geld kunt verdienen.
Op deze manier kun je ook in de minder maanden gemotiveerd blijven. Dat is pas belangrijk.
Dit is een heel sterke opmerking... Gratis geld verdienen bestaat niet :) Alles kost tijd en energie, zeker in het begin, wanneer je nog geen direct resultaat van je inspanningen ziet.
pi_134332886
Hij heeft zeker gelijk, ik ben ook begonnen met websites gewoon omdat ik het interessante onderwerpen vond, niet omdat ik er geld mee wilde verdienen. Bezoekers krijgen is belangrijk, daarna kun je gaan denken over advertenties.
Facts don't care about your feelings
pi_134337031
Ik schrijf wel voornamelijk voor het geld, maar ook omdat ik dat een relatief leuke manier van geld verdienen vind. Als je een hekel aan schrijven hebt raad ik zeker geen Infonu/websites aan :P
Ik heb ook weleens van die kliksites geprobeerd, maar dat vind ik zo saai dat ik het simpelweg niet vol hou, ook al is het een aardig zakcentje.
pi_134340678
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef silenthill het volgende:
@broodjekebab

*Youtube kanaal: wat je zelf leuk vind.
Eerst maanden veel filmpjes maken ( met linkjes erbij )en dan traffic genereren. ( goede zoektermen gebruiken ) mijn filmpjes zitten altijd bij de top 3 of hooguit 4 de filmpje Filmpjes die ik maak duren rond de 5 minuten.

*Webshop starten: maar ik heb geen startkapitaal? Doe aan dropshipping. Dan het je geen geld nodig. Dit kan onder andere door een eBay winkel te starten.

*Internet nieuwssite als nu.nl : Dit doe ik zelf niet. Ik tik te langzaam daarvoor:-)

*Vergelijkingssite: markt is verzadigd.

*Site met veilingen (zoals vakantieveilingen.nl): maar is dat niet uitgekauwd? Denk dat je daar gelijk in hebt.

Ik zat zelf aan games te denken, maar dat bestaat ook al... Inderdaad, heel moeilijk om daar nog tussen te komen.

Ik heb zelf nog een fulltimebaan erbij, maar ben ook actief op internet.

Je moet niet alleen aan geld denken, dan houd je het niet lang vol.

Je moet je met iets bezig houden wat jij zelf leuk vind. Dan kijken hoe je daarmee geld kunt verdienen.
Op deze manier kun je ook in de minder maanden gemotiveerd blijven. Dat is pas belangrijk.

Ter info, ik steek er nu 12 uur per week in, maar naar verloop van tijd zal dat minder worden, omdat je bepaalde handelingen kunt automatiseren. :-)

Succes.
Kost toch ook geld of niet? Je moet je leverancier betalen, aangezien hij levert ofzo?
pi_134343761
Dropshipping: klant doet een bestelling bij jou (en 99% van de keren iDEAL, dus je hebt je geld direct) en jij geeft dit door aan de leverancier (jij doet in feite op dat moment de bestelling), die direct verstuurt aan de klant.

Dus je hebt geen investering nodig. Ja misschien dat je enkele orders even voorschiet omdat het even duurt voordat het iDEAL geld op jouw rekening staat, maar als dat al teveel gevraagd is :')
Facts don't care about your feelings
pi_134347337
Tweede week infonu..het gaat lekker. Binnenkort maar eens Adsense aanvragen

Ik merk dat ik eerder te veel dan te weinig ideeën heb, om over te schrijven. Maar 10% van de goeie ideeën mondt ook echt in een artikel uit. ivm tijd. Ik moet namelijk ook nog afstuderen

:D
pi_134348536
Wat levert zo'n artikel gemiddeld op dan?
Facts don't care about your feelings
pi_134349162
Ik heb nog geen inkomsten (want geenAdsense) maar dit is een indicatie.
quote:
http://www.thuiswerkvacatures.nl/info/geld-verdienen.php
Artikelen schrijven

Artikelen schrijven betekent vooral geld verdienen op de lange termijn. Een geschreven artikel levert niet onmiddellijk veel verdiensten op, maar wanneer je over de periode van een jaar kijkt dan kunnen de verdiensten aardig oplopen.

Licht actieve schrijvers publiceren 1 artikel per maand en verdienen na een periode van 2 jaar ongeveer 120 per jaar bij.

Actieve schrijvers verdienen enkele honderden euro's per maand. Een actieve schrijver publiceert zo'n 5 artikelen per week en verdient na twee jaar ongeveer 300 euro per maand, wat neerkomt op ¤ 3600 euro per jaar.

Het voordeel van deze vorm van thuiswerken is dat de verdiensten ook doorlopen wanneer je een periode niet werkt. De geschreven artikelen blijven namelijk inkomsten genereren. Een nadeel is dat deze vorm van thuiswerken niet voor iedereen is weggelegd; het schrijven moet je wel liggen, anders hou je het niet vol om regelmatig nieuwe artikelen te schrijven
Wat me hier opvalt is dat de verdiensten niet echt gelijk op lopen met het aantal artikelen. Misschien dat het hier om 2 categorieën schrijvers gaat? Wellicht schrijven licht actieve schrijvers gewoon over hun hobby, terwijl actieve schrijvers voor het geld gaan, en dus ook schrijven over 'lucratieve' onderwerpen. Of misschien is er een soort schaalvoordeel?
pi_134349526
Zal ongetwijfeld gunstiger klinken dan het werkelijk is. De vraag is of gewoon tekstschrijven niet meer verdient, dus de gebruikelijke 3ct per woord of meer, of minder, afhankelijk van je ervaring.
Facts don't care about your feelings
pi_134349564
Mijn AdSense-aanvraag is eindelijk goedgekeurd, benieuwd of ik nu ook geld ga verdienen :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134349912
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Zal ongetwijfeld gunstiger klinken dan het werkelijk is. De vraag is of gewoon tekstschrijven niet meer verdient, dus de gebruikelijke 3ct per woord of meer, of minder, afhankelijk van je ervaring.
Ongetwijfeld verdien ik dan meer. Maar krijg nu nog maar eens een baan als schrijver.

Ik heb nogal wat gaten in mijn CV, dus is het voor mij erg moeilijk om ergens binnen te komen. Zeker als schrijver.

Dit is voor mij dan ook een back-up om toch nog wat geld bij te verdienen, als gewoon werk vinden niet lukt.
pi_134349940
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2013 23:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn AdSense-aanvraag is eindelijk goedgekeurd, benieuwd of ik nu ook geld ga verdienen :+
succes! :7
pi_134350016
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:12 schreef ZuidKardinaal het volgende:

[..]

succes! :7
Thanks :P Schijnt dat je er geen bakken geld mee verdient, maar als ik de hostingkosten en dergelijke kan dekken, ben ik al blij :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134350115
Hoezo schijnt? Zijn zat mensen die er genoeg mee verdienen...
Facts don't care about your feelings
pi_134350149
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Hoezo schijnt? Zijn zat mensen die er genoeg mee verdienen...
Ja, als je 1000 views per dag hebt. Dat red ik nooit, want ik heb geen supergeweldig lopende website. Het is gewoon een soort online portfolio van me :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134350215
Tja de vraag is of het dan wel zinvol is om überhaupt ads te plaatsen. Vinden mensen alleen maar storend...
Facts don't care about your feelings
pi_134350372
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja de vraag is of het dan wel zinvol is om überhaupt ads te plaatsen. Vinden mensen alleen maar storend...
Nouja, ik plaats geen 400 reclameblokken, maar een subtiel aan de zijkant verwerkt balkje ;)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134379991
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 23:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Zal ongetwijfeld gunstiger klinken dan het werkelijk is. De vraag is of gewoon tekstschrijven niet meer verdient, dus de gebruikelijke 3ct per woord of meer, of minder, afhankelijk van je ervaring.
Ik zeker niet.. Ik schrijf af en toe weleens wat in opdracht, maar op de lange termijn leveren adsense teksten veel meer op :)
pi_134384813
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef MeloD het volgende:

[..]

Ik zeker niet.. Ik schrijf af en toe weleens wat in opdracht, maar op de lange termijn leveren adsense teksten veel meer op :)
Het geqoute stukje is dan ook niet van infonu zelf, maar van een thuiswerk revieuw site. Dus geen reclame of zo.. :)
pi_134407748
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:50 schreef MeloD het volgende:

[..]

Ik zeker niet.. Ik schrijf af en toe weleens wat in opdracht, maar op de lange termijn leveren adsense teksten veel meer op :)
Ik las trouwens ook dat er op Infonu een flinke dip was deze zomer.. Maar die dip lijkt nu weer over te zijn (misschien omdat de economie weer een heel klein beetje aan aan het trekken is? )

Nog last van gehad?
pi_134412757
Ook ff bij Plazilla gekeken.. Die hebben meer flexibiliteit qua foto's, dus wellicht dat ik dat ga gebruiken voor mijn reisverslagen. (Heb veel mooie reisfoto's )

Geld verdienen met vakantie, het idee alleen al! :D
  woensdag 18 december 2013 @ 19:05:59 #153
348450 ikjijallebei
luiheid uitgevonden
pi_134414291
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2012 20:26 schreef MeloD het volgende:
4 jaar en ruim 600 artikelen verder zo'n ¤400-¤500 in de maand :)
Dan schrijf je bijna een half artikel per dag, hoe heb je dit gedaan? Ik neem aan dat je ook werkt en een partner of andere verplichtingen hebt.

Heb net even gekeken op de site, maar je ziet door de bomen het bos niet meer. Ik heb op 2 definities gezocht en ik zie echt enorm veel onzin, of dezelfde artikelen maar dan net iets anders.

Wordt daar nog iets aan gedaan?

Ik vind het overigens erg interessant hoor, ik hou het in gedachten.

Waar schrijf je zoal over? :)
pi_134422555
Kan iemand mij meer vertellen over dropshipping en of het uberhaupt nut heeft? Kan dropshipping kostenloos?
pi_134423921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef ikjijallebei het volgende:

[..]

Ik vind het overigens erg interessant hoor, ik hou het in gedachten.

Waar schrijf je zoal over? :)
Ik kan altijd wel tekstschrijvers gebruiken, als de prijs- / kwaliteitsverhouding goed genoeg is :P
Facts don't care about your feelings
pi_134436773
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik kan altijd wel tekstschrijvers gebruiken, als de prijs- / kwaliteitsverhouding goed genoeg is :P
Ik ben geïnteresseerd. :)
pi_134436893
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:05 schreef ikjijallebei het volgende:

Heb net even gekeken op de site, maar je ziet door de bomen het bos niet meer. Ik heb op 2 definities gezocht en ik zie echt enorm veel onzin, of dezelfde artikelen maar dan net iets anders.

Ha, wacht maar tot je Plazilla ziet. dan is InfoNu echt een baken van degelijkheid. :D
pi_134535624
ZuidKardinaal: ik had ook wel een zomerdipje, maar da's inmiddels helemaal bijgetrokken!

ikjijallebei: toen ik nog studeerde had ik veel tijd over ;) Inmiddels schrijf ik nauwelijks meer, maar inkomsten blijven komen. Ik heb over vanalles geschreven, van aandoeningen tot leningen tot kattengedrag :)
pi_134537400
Haha, kattengedrag daar kun je hele boeken over schrijven, die beesten hebben allemaal hun eigen gedragsstoornis :D

En heb idd gelezen dat de zomerdip verleden tijd is.
pi_134552696
spam is niet gewenst op fok

[ Bericht 96% gewijzigd door Mirjam op 22-12-2013 11:32:42 ]
Dagelijs super aanbiedingen!
pi_134552772
quote:
3s.gif Op zondag 22 december 2013 11:15 schreef TopProducts het volgende:
spam

Groeten
:') Neppe bende.

[ Bericht 34% gewijzigd door Mirjam op 22-12-2013 11:32:50 ]
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 23 december 2013 @ 09:34:08 #162
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134597063
wat is de beste manier op met een foto-blog ding geld te verdienen?

Zijn er blogs die veel eigen add dingen toestaan?

edit;

ah plazilla. Maar wat is nou de appeal van Plazilla. Komen mensen daar alleen via google etc, of zijn er ook veel mensen die dat elke dag doorpluizen, of hun vaste onderwerpen bezoeken?

[ Bericht 25% gewijzigd door One_conundrum op 23-12-2013 10:03:08 ]
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 23 december 2013 @ 10:33:27 #163
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134598046
Lukt dat een beetje met Blogger van Google?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_134598061
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:33 schreef One_conundrum het volgende:
Lukt dat een beetje met Blogger van Google?
Ga gewoon een baan zoeken
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
  maandag 23 december 2013 @ 10:38:11 #165
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134598147
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 10:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Ga gewoon een baan zoeken
Dat is zeker ook de bedoeling
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  maandag 23 december 2013 @ 16:10:25 #166
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134610176
Ik heb best wel veel materiaal dat ik over een bepaald onderwerp ( met sub-onderwerpen ) kwijt kan op info.nu. Ik denk wel zo'n 40 artikelen. Hoe lang duurt het voordat je daar een beetje inkomsten van ziet verschijnen? Ben van plan om ze deze week er op te gaan zetten nu ik vakantie heb.

edit: laat maar, stond al in dit topic bij deze post:

WGR / Online geld verdienen
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134610928
Ik ga ook eens kijken hoe het werkt met infonu, ik heb opzich wel kennis van bepaalde onderwerpen. :)

Meteen maar even 2 artikelen gepost, benieuwd of ze worden goedgekeurd en ik er wat aan ga verdienen :)

[ Bericht 34% gewijzigd door -_Guitarist_- op 23-12-2013 17:04:11 ]
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134620237
En ik heb zojuist de 1000ste bezoeker binnen *O*

Bij InfoNu zit ook een forum, ook daar kan je met vragen terecht.
pi_134621518
Vooruit, dan nog een goede tip van mij.

Aardig wat verdient per jaar, moet je daar ook belasting over betalen.

Dat is nooit leuk, want dat geld ben je gewoon kwijt.

Hoe betaal je dan zo min mogelijk belasting?

2 tips die ik zelf gebruik. Het is een grijs gebied, maar wel legaal.

1 Als je een groot netwerk hebt met mensen die gespecialiseerd zijn in allerlei verschillende werkzaamheden. Zorg dan dat je elkaar helpt.

Het ruilen van diensten zonder een factuur. Over bepaalde diensten hoef je geen belasting te betalen. Ik bedoel,dat je elkaar helpt, zonder dat er geld in het spel komt.

2 Belastingontwijking. Let op geen belastingontduiking ( Dat is natuurlijk strafbaar ) Hier heb je een goede boekhouder voor nodig. Ook compleet legaal. Je betaald immers belasting, echter een stuk minder. Google maar eens op het verschil tussen belasting ontduiking en belasting ontwijking.

Maar het belangrijkste is, wat ik in de loop der jaren heb geleerd.

Wees eerlijk naar je klanten, wees eerlijk naar de mensen met wie je zaken doet. Waarom? Mensen komen op die manier bij je terug.
Heb je een geschil bij een online verkoop, of met een relatie. Wees open naar elkaar en dan kom je er samen wel uit.
pi_134621796
Dat is geen goede tip, dat is dom gelul. Als je inkomsten hebt, betaal je belasting. KLAAR. Dat doen we allemaal in dit land en daarom eindigen we nog niet als Griekenland en Italië. En het domste wat er bestaat, maar ik hoor het heel vaak, zijn mensen die al praten over zo min mogelijk belasting voordat ze überhaupt wat verdienen. Die komen er nooit geloof mij.

En wat betreft belasting ontwijken.... als ondernemer heb je zat voordelen waardoor je echt niet de hoofdprijs aan de belastingdienst doneert. In sommige gevallen betaal je relatief veel ja, maar daar kan een boekhouder in adviseren.

Gewoon beginnen, proberen wat omzet te maken. Niemand zit op een paar tientjes per maand te wachten ook de Belastingdienst niet. Als het echt wat begint te worden dan ga je naar de KvK.
Facts don't care about your feelings
pi_134622150
Ik betaal al genoeg belasting, omdat ik ook nog voor een baas werk fulltime.

Alles wat er dan extra bijkomt, daar betaal ik liever weinig belasting over.

Is dat strafbaar? Ben je dan verkeerd bezig?
Ben geen crimineel ofzo. :P

Nee. Hierdoor kan ik gewoon meer en meer investeren
en gaat alles gewoon wat sneller.

Ik wil namelijk op mijn 50ste stoppen met werken. Heleboel mensen vinden je dan raar.
Gewoon werken tot je 67ste vind ik raar.

Het leven is kort. Ik wil er van genieten en dat doe ik iedere dag.
pi_134622466
Iedereen wil wel stoppen op z'n 50e, lijkt me niet zo raar. Maar dingen als:

"Als je een groot netwerk hebt met mensen die gespecialiseerd zijn in allerlei verschillende werkzaamheden. Zorg dan dat je elkaar helpt."

"Het ruilen van diensten zonder een factuur. Over bepaalde diensten hoef je geen belasting te betalen."

"Belastingontwijking"

Ik weet niet hoor, klinkt allemaal wazig. Misschien snap je zelf niet wat je doet. Iedereen betaalt het liefst zo min mogelijk belasting maar daar kan ik maar 1 tip voor geven: gewoon zo min mogelijk verdienen. Meer winst = meer belasting.

Ja, de duurste positie is idd als je full time in dienst bent en daarnaast geld verdient met je onderneming. Je krijgt nauwelijks aftrekposten en zit al snel in de 42% of 52% schijf met elke euro winst in je onderneming. ;(
Facts don't care about your feelings
pi_134623107
@YoshiBignose

Ik begrijp je volkomen.

Het gaat bij mij niet allemaal om 10tjes per maand. Het klinkt wazig, omdat mensen eigenlijk altijd in geld en pure winst denken.

Was laatst bij een training voor werk en daar legde ik uit wat ik in mijn vrije tijd doe als extra inkomen.
Was lastig uitleggen.

Ik ben goed in de ICT, Telecommunicatie en nog wat andere hobby matige zaken.

Dus als ik iemand een heel weekend help met het opzetten van een netwerk, instructie geef en wat training.

Kan ik 2 dingen doen. Vraag er geld voor. Dus voor de uren wat het mij heeft gekost.

Of de persoon geeft mij zijn bijvoorbeeld zijn auto, of help mij met iets anders naar ratio.

Heb laatst een auto weggegeven aan een van mijn beste vrienden.

Ik bedoel, wie goed doet, goed ontmoet.

Maar nu weer on-topic :)
pi_134626415
Inkomsten in natura zijn ook gewoon inkomsten. Als jij voor je werkzaamheden een auto krijgt, denk je dan dat je geen belasting moet betalen?? En een auto "weggeven" is gewoon schenken = schenkingsbelasting. Natuurlijk boeit het weinig als jij iemand ergens mee helpt t.w.v. bijv. ¤1000 en hij helpt jou met iets anders wat ook ¤1000 waard is. Als je dat gewoon factureert betaal je ook geen belasting want dan is het per saldo ook ¤0. Nu wordt alleen niets geadministreerd en ziet de Belastingdienst wel allemaal werkzaamheden van je maar verder niets. Maar goed, iedereen mag het op z'n eigen manier doen :P

Geld verdienen is stap 1, belasting betalen stap 2.
Facts don't care about your feelings
pi_134642275
Ruildiensten, nee dank je. :') Zeg nou zelf, hoe vaak komt het voor dat zoiets helemaal eerlijk is? Ik heb constant opportunisten in mijn mailbox die me dan een dienstje willen aanbieden in ruil voor hetgeen dat ik doe, dat dan totaal niet in proporties met elkaar staat. Vooral van die 'zakenmannetjes' die menen hét nieuwe gat in de markt gevonden te hebben en je dan aandeelhouder willen maken zodra ze geld menen te gaan verdienen met advertenties e.d. spannen de kroon. :D

Overigens, als je je al moet bekommeren om tientjeswerk aan belastinggeld dan doe je iets verkeerd.
pi_134667254
Hmmmz, mijn netwerk heb ik in 15 jaar tijd opgebouwd.

Heb het ook niet op mannen in pak. Zitten de grootse oplichters tussen. :)

Daar moet je dwars doorheen kijken.
Genoeg eerlijke mensen om zaken mee te doen.
pi_134681929
Mijn artikelen worden steeds afgekeurd op Infonu :')
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 25 december 2013 @ 16:49:15 #178
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134688849
quote:
19s.gif Op woensdag 25 december 2013 12:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Mijn artikelen worden steeds afgekeurd op Infonu :')
Waarom?
Zelf moet ik nog publiceren.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  woensdag 25 december 2013 @ 16:50:02 #179
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134688867
blech, alleen adsense levert geen fuck op :P
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_134688884
Adsense levert mij 1000 per maand op :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2013 @ 16:51:06 #181
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134688887
Eigenlijk vraag ik me af of het niet verstandiger is om filmpjes te maken ( voor youtube ) van de stof die ik voor artikelen wil gebruiken. Kost wat meer tijd maar levert misschien veel meer op?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  woensdag 25 december 2013 @ 16:51:16 #182
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134688892
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Adsense levert mij 1000 per maand op :P
:o
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  woensdag 25 december 2013 @ 16:51:41 #183
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134688904
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Adsense levert mij 1000 per maand op :P
en hoeveel hits/views zijn daarvoor nodig?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_134688949
300.000 views :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2013 @ 16:55:49 #185
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134688968
link?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_134688997
Zijn zo'n 15 sites :P
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2013 @ 16:58:26 #187
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134689023
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn zo'n 15 sites :P
Teveel gehannes 8-)
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
  woensdag 25 december 2013 @ 16:58:58 #188
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134689034
jeetje, en alle content is uniek?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 25 december 2013 @ 17:03:07 #189
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_134689113
Hoeveel maakt een site als nu.nl per maand? kosten daargelaten
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_134689798
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Teveel gehannes 8-)
Teveel werk? Er zijn mensen die meer moeite moeten doen voor die ¤1000 per maand hoor :')

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:03 schreef One_conundrum het volgende:
Hoeveel maakt een site als nu.nl per maand? kosten daargelaten
Hier zie je wat adverteerders moeten betalen op nu.nl, dus reken uit...

http://www.sanoma.nl/merk(...)rmaten-digital/nunl/

Nu.nl homepage (radical) ¤ 84.500 per dag :) maar goed, ze hebben ook ongeveer 170k bezoekers per dag...

quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:58 schreef One_conundrum het volgende:
jeetje, en alle content is uniek?
Ja zo goed als.... met copy pasten bereik je weinig.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2013 @ 17:40:24 #191
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134689929
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Teveel werk? Er zijn mensen die meer moeite moeten doen voor die ¤1000 per maand hoor :')

[..]

Hier zie je wat adverteerders moeten betalen op nu.nl, dus reken uit...

http://www.sanoma.nl/merk(...)rmaten-digital/nunl/

Nu.nl homepage (radical) ¤ 84.500 per dag :) maar goed, ze hebben ook ongeveer 170k bezoekers per dag...

[..]

Ja zo goed als.... met copy pasten bereik je weinig.
Hoe lang ben je er dagelijks mee bezig?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134690001
Ben er niet eens dagelijks mee bezig, af en toe iets vaker dan andere keren als er dingen geüpdatet moeten worden. Meeste sites zijn gewoon static sites. Paar uurtjes per week max.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2013 @ 17:51:47 #193
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134690106
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:45 schreef YoshiBignose het volgende:
Ben er niet eens dagelijks mee bezig, af en toe iets vaker dan andere keren als er dingen geüpdatet moeten worden. Meeste sites zijn gewoon static sites. Paar uurtjes per week max.
Dat klinkt wel goed. Hoe lang geleden mee begonnen als ik vragen mag?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134690152
Ja gratis geld klinkt goed hé :') maar zo werkt het niet. Zo'n 6 jaar geleden mee begonnen, gewoon omdat ik sites maken leuk vond. Na een tijdje kwamen er steeds meer bezoekers en toen adsense opgezet en de laatste jaren wat uitgebreid.

Wat is je onderwerp waar je 40 artikelen aan materiaal overh ebt?
Facts don't care about your feelings
  woensdag 25 december 2013 @ 17:59:39 #195
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134690271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja gratis geld klinkt goed hé :') maar zo werkt het niet. Zo'n 6 jaar geleden mee begonnen, gewoon omdat ik sites maken leuk vond. Na een tijdje kwamen er steeds meer bezoekers en toen adsense opgezet en de laatste jaren wat uitgebreid.

Wat is je onderwerp waar je 40 artikelen aan materiaal overh ebt?
Nouja ik snap wel dat je sites moet bouwen, ik vond het goed klinken omdat ik dat best veel heb gedaan maar nooit geld mee heb verdiend :) . Ik heb even gekeken en het is nog veel meer dan 40, ik kan waarschijnlijk wel 120 verschillende artikelen neerzetten waarvan een deel al af is en een deel nog een beetje "ruw" is. Alleen twijfel ik nu dus wat ik ga doen. Infonu of even flink tijd in het maken van filmpjes steken.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134690401
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 17:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja gratis geld klinkt goed hé :') maar zo werkt het niet. Zo'n 6 jaar geleden mee begonnen, gewoon omdat ik sites maken leuk vond. Na een tijdje kwamen er steeds meer bezoekers en toen adsense opgezet en de laatste jaren wat uitgebreid.

Wat is je onderwerp waar je 40 artikelen aan materiaal overh ebt?
Wat voor categorie behoort je website toe? Ik ben wel benieuwd... een simpele blog met een domeinnaam waar veel gezochte trefwoorden in zitten?
pi_134690502
ik verdien veel geld online via internet beleggen.
Sprinters Turboos enzovoorts.

ik zou mezelf op internet kunnen aanbieden voor vrouwen, zou ik zo miljonair worden.
  woensdag 25 december 2013 @ 18:15:38 #198
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134690581
-

[ Bericht 52% gewijzigd door ikwiltrolletje op 25-12-2013 18:16:58 ]
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134691020
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:11 schreef loempiaspeciaal het volgende:
ik verdien veel geld online via internet beleggen.
Sprinters Turboos enzovoorts.

ik zou mezelf op internet kunnen aanbieden voor vrouwen, zou ik zo miljonair worden.
Ik geloof er niks van dat je veel geld verdient met zo risicovol beleggen. Ik durf zelfs te zeggen dat je op de lange termijn verlies draait. Pas maar op dat jij dit niet wordt: R&P / Veel geld verloren.
Edensnator over 'n out
pi_134691158
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:40 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat je veel geld verdient met zo risicovol beleggen. Ik durf zelfs te zeggen dat je op de lange termijn verlies draait. Pas maar op dat jij dit niet wordt: R&P / Veel geld verloren.
Ik zit al een jaartje of 20 op de beurs

Tsja het is wel een zielig verhaal van die goser. Maar ja als je de ballen verstand heb van de beurs en je gaat gelijk met zulke bedragen smijten dan vraag je erom.

Een beginneling zoals hij had gewoon na de crash gewoon in aandelen moeten stappen die in die periode spotgoedkoop waren. Zeker op de amerikaanse markt kon je met aandelen rijk worden....domme jongen. Ik ben ook weles geld kwijtgeraakt dat doet iedere belegger nu eenmaal maar nooit zoveel in een korte periode.
pi_134697541
quote:
1s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:06 schreef GoldenHeart het volgende:

[..]

Wat voor categorie behoort je website toe? Ik ben wel benieuwd... een simpele blog met een domeinnaam waar veel gezochte trefwoorden in zitten?
Dag ... En zeg net het zijn meerdere sites.
Facts don't care about your feelings
pi_134700646
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 16:49 schreef ikwiltrolletje het volgende:

[..]

Waarom?
Zelf moet ik nog publiceren.
De ene was te minimaal voor publicatie en de ander had wat opmaakfouten. Aangepast en opnieuw ingediend, ben benieuwd :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134701673
Oké
pi_134726914
En m'n eerste twee artikelen zijn goedgekeurd *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134728853
Geld verdienen op internet leuk hoor. Alleen vergeten mensen vaak iets ook geld op internet verdienen kost tijd moeite en pas naar langere tijd verdien je pas echt geld.

Daarnaast kunnen heel veel mensen net zoveel of meer verdienen met een reguliere bijbaan of fysieke bedrijvigheid.

Voorbeelden
-trainingen geven in iets waar je goed in bent.
-Arbitrage dat kan alleen in verkoop zijn maar bijvoorbeeld ook door bijvoorbeeld je product verbeteren (opknappen verven etc.)
-Arbitrage via locatie ijs/erwtensoep halen bij sligro verkopen bij meer/ijs.

En tenslotte tijdens de winterdagen vroeg opstaan en winkeliers aanbieden hun winkel plaatsen ijsvrij te maken. Verdiende als 15 jarige 15e per uur met gemak.

Kan nog 10 voorbeelden bedenken, maar mensen worden vaak zo geil van "makkelijk" geld op internet terwijl het geld op straat veel makkelijker te pakken is.
  vrijdag 27 december 2013 @ 00:24:50 #206
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_134733063
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Kan nog 10 voorbeelden bedenken, maar mensen worden vaak zo geil van "makkelijk" geld op internet terwijl het geld op straat veel makkelijker te pakken is.
Die optie is misschien niet voor iedereen weggelegd.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_134735142
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 december 2013 00:24 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Die optie is misschien niet voor iedereen weggelegd.
Voor die enkele mindervalide niet. 90% is gewoon lui of toont geen initiatief.
pi_134739358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 december 2013 22:28 schreef Kandijfijn het volgende:
Geld verdienen op internet leuk hoor. Alleen vergeten mensen vaak iets ook geld op internet verdienen kost tijd moeite en pas naar langere tijd verdien je pas echt geld.

Daarnaast kunnen heel veel mensen net zoveel of meer verdienen met een reguliere bijbaan of fysieke bedrijvigheid.

Voorbeelden
-trainingen geven in iets waar je goed in bent.
-Arbitrage dat kan alleen in verkoop zijn maar bijvoorbeeld ook door bijvoorbeeld je product verbeteren (opknappen verven etc.)
-Arbitrage via locatie ijs/erwtensoep halen bij sligro verkopen bij meer/ijs.

En tenslotte tijdens de winterdagen vroeg opstaan en winkeliers aanbieden hun winkel plaatsen ijsvrij te maken. Verdiende als 15 jarige 15e per uur met gemak.

Kan nog 10 voorbeelden bedenken, maar mensen worden vaak zo geil van "makkelijk" geld op internet terwijl het geld op straat veel makkelijker te pakken is.
Denk met name bij het vormen van eigen websites, schrijven bij infonu ed. je uiteindelijk ´slapend rijk´ wordt. Correct, in de eerste instantie heb je een hoge tijdsinvestering; website vormen, volproppen met nuttige informatie, voldoende blogposten, veel artikelen schrijven etc. Maar wanneer de basis ligt kan je met 'minimale' inspanningen nog een aardig zakcentje krijgen.
pi_134739743
Lol, als ik een week op vakantie ga heb ik de helft van mijn vakantie alweer terug "verdiend". Lukt me met regulier werk niet hoor :P
(maar idd, eerst investeren...)
  vrijdag 27 december 2013 @ 11:31:07 #210
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_134739766
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 11:29 schreef MeloD het volgende:
Lol, als ik een week op vakantie ga heb ik de helft van mijn vakantie alweer terug "verdiend". Lukt me met regulier werk niet hoor :P
(maar idd, eerst investeren...)
Je bedoelt camwerk?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_134741251
Niet alles wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook :)
Met artikelen schrijven dus :)
  vrijdag 27 december 2013 @ 17:23:07 #212
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_134752197
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 december 2013 12:25 schreef MeloD het volgende:
Niet alles wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook :)
Met artikelen schrijven dus :)
Okay, ik lees ook ff mee. Heb nu 17 artikeltjes online staan, kijken of het wat wordt. Volgende week adsense aanvragen.
pi_134775142
De eerste 80 cent verdiend met infonu. Gouden tijden komen eraan alles :7

:')
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 28 december 2013 @ 02:16:35 #214
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_134775172
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De eerste 80 cent verdiend met infonu. Gouden tijden komen eraan alles :7

:')
Heb je je superjacht al besteld? :7
pi_134775249
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:16 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Heb je je superjacht al besteld? :7
Ik begin met een vliegtuig :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134775536
In het begin is het toch wel erg makkelijk om artikelen te schrijven. Nog genoeg inspiratie voor artikelen. Lijkt me dat dit vanzelf minder wordt :+
Brutal. Fucking. Metal.
  zaterdag 28 december 2013 @ 12:58:09 #217
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_134781133
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 december 2013 02:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik begin met een vliegtuig :@
Wel een jet natuurlijk :7
pi_134781671
Hoe verdien je geld met infonu dan?
Want dat gaat niet via die site zelf geloof ik?

Oh ik zie nu dat je dus adsense ofzo moet benaderen? Dat kan dan toch voor alles, bijvoorbeeld als je een eigen site hebt of iets.

[ Bericht 44% gewijzigd door xuryah op 28-12-2013 13:21:30 ]
  zaterdag 28 december 2013 @ 15:02:37 #219
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_134785611
Wat is het verschil tussen Plazilla en InfoNu?
Ik had een shitlading artikelen op een blog en op mn pc staan maar die zijn nu allemaal weg :'( en verdwijnt
Kaleidoscopiklimax
pi_134788154
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 13:15 schreef xuryah het volgende:
Hoe verdien je geld met infonu dan?
Want dat gaat niet via die site zelf geloof ik?

Oh ik zie nu dat je dus adsense ofzo moet benaderen? Dat kan dan toch voor alles, bijvoorbeeld als je een eigen site hebt of iets.
Klopt, ik heb zowel AdSense op mijn fotosite als op infonu :Y
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134788416
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Klopt, ik heb zowel AdSense op mijn fotosite als op infonu :Y
Oke!
Ik ga me er eens verder in verdiepen, klinkt erg interessant namelijk :)
Heb dan geen site ofzo, maar wellicht is infonu iets.
Waar zou je het nog meer bij kunnen gebruiken?
  zaterdag 28 december 2013 @ 16:49:39 #222
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_134789984
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:02 schreef RadioSlut het volgende:
Wat is het verschil tussen Plazilla en InfoNu?
Ik had een shitlading artikelen op een blog en op mn pc staan maar die zijn nu allemaal weg :'( en verdwijnt
Om geld te verdienen zou ik Plazilla zeker niet aanraden. Zeer onoverzichtelijk, en hun geldverdiensysteem werkt niet!

Ik had meer dan 200 vieuws, maar 0,0 euro aan inkomsten.Dat vond ik al opvallend, dus vroeg ik een kameraad van mij om 1x te klikken, als controle of het wel werkte. Na die klik had ik nog steeds 0,0 euro. Daar zit dus iets niet in de haak..

Wel kun je er beter mooie foto's toevoegen, dus voor vakantieverhalen is het wel geschikter dan infonu, want infonu heeft van die ieniemieniekleine footootjes
pi_134791733
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:17 schreef xuryah het volgende:

[..]

Oke!
Ik ga me er eens verder in verdiepen, klinkt erg interessant namelijk :)
Heb dan geen site ofzo, maar wellicht is infonu iets.
Waar zou je het nog meer bij kunnen gebruiken?
Op een blog kan het ook geloof ik, kijk anders even op www.adsense.com :s)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134795033
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 17:19 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Op een blog kan het ook geloof ik, kijk anders even op www.adsense.com :s)
Ik heb daar al geprobeerd te kijken, maar ik moet dan inloggen. Als ik dat doe met mn google account, gebeurt er niks. Kom niet verder dan t inlog scherm?
pi_134797711
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 december 2013 18:40 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb daar al geprobeerd te kijken, maar ik moet dan inloggen. Als ik dat doe met mn google account, gebeurt er niks. Kom niet verder dan t inlog scherm?
Dat is wel vreemd, je moet toch op een pagina komen waar je links moet plaatsen naar waar je advertenties en dergelijke wilt plaatsen.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134807398
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 16:49 schreef Noordsestern het volgende:

[..]dus vroeg ik een kameraad van mij om 1x te klikken, als controle of het wel werkte. Na die klik had ik nog steeds 0,0 euro. Daar zit dus iets niet in de haak..
In x% van de gevallen wordt jouw Adsense code weergegeven en in x% de Adsense code van de website. Misschien heeft je vriend net geklikt toen de Adsense van de website weergegeven werd? Hoewel op 200 views geen enkele klik wel opvallend is. Hoewel, hangt wel af van onderwerp. Op artikel over de groengespikkelde piri piri vogel vind ik geen kliks wel logisch, op een wat toegankelijker onderwerp is het wel raar :)
pi_134807768
quote:
0s.gif Op woensdag 25 december 2013 18:40 schreef Edensnator het volgende:

[..]

Ik geloof er niks van dat je veel geld verdient met zo risicovol beleggen. Ik durf zelfs te zeggen dat je op de lange termijn verlies draait. Pas maar op dat jij dit niet wordt: R&P / Veel geld verloren.
als je de markt koopt bij een hoge werkloosheid, zoals nu, kun je alleen maar winnen.
bij een lage werkloosheid komt een recessie.
pi_134808009
30 views en geen clicks op mijn artikelen tot nu toe vandaag ;( Is dat een 'normale' score of is dat niet te zeggen? :@
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134809262
ik heb 20 artikelen bij infonu en het is makkelijk geld verdienen, ik doe wel 10 euro in de maand! ^O^ Al 3 jaar lang.
pi_134810464
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 23:37 schreef 123dudeguys het volgende:
ik heb 20 artikelen bij infonu en het is makkelijk geld verdienen, ik doe wel 10 euro in de maand! ^O^ Al 3 jaar lang.
Heb wat gelezen ergens over mensen die met 100 artikelen 400-500 euro verdienen per maand. Is dit een reëel iets?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134810614
quote:
5s.gif Op zondag 29 december 2013 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Heb wat gelezen ergens over mensen die met 100 artikelen 400-500 euro verdienen per maand. Is dit een reëel iets?
ja, met een goede niche. je meot erachter komen welke keywords in adwords meeste betalen.
pi_134810639
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 00:07 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ja, met een goede niche.
En dat zijn natuurlijk net die onderwerpen waar al 40.000 artikelen over zijn? :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134810700
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2013 00:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

En dat zijn natuurlijk net die onderwerpen waar al 40.000 artikelen over zijn? :+
er zijn zoveel artikelen op infonu die net iets anders zijn verwoord en toch worden gepubliceerd terwijl het eigenlijk duplicatie is...
het enige waar ik me zorgen over zou maken is auteursrecht, imagerecht en of je artikel wordt afgekeurd door een mod die in die niche bezig is en geen concurrentie wil.
pi_134810739
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 00:09 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

er zijn zoveel artikelen op infonu die net iets anders zijn verwoord en toch worden gepubliceerd terwijl het eigenlijk duplicatie is...
het enige waar ik me zorgen over zou maken is auteursrecht, imagerecht en of je artikel wordt afgekeurd door een mod die in die niche bezig is en geen concurrentie wil.
Mja, gelukkig zit ik me te focussen op een niche die niet erg populair is onder auteurs, maar wel redelijk veel gezocht (gaan) worden :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134810796
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2013 00:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Mja, gelukkig zit ik me te focussen op een niche die niet erg populair is onder auteurs, maar wel redelijk veel gezocht (gaan) worden :)
ik zou alleen schrijven als ik weet dat de keywords bovengemiddeld zijn..
pi_134810880
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 00:11 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ik zou alleen schrijven als ik weet dat de keywords bovengemiddeld zijn..
Ja, ik zit ze net op te zoeken. Valt nog wel tegen ja -O-
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134810989
Woorden als "lenen, hypotheek en geld" worden erg veel gezocht, ben er helaas alleen totaal niet in thuis :')
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 december 2013 @ 00:19:39 #238
416443 ikwiltrolletje
Free Leafeon672!!!
pi_134811151
Krijg je geld als mensen je artikel lezen of moeten ze echt op die ad klikken?
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
pi_134813668
Waar kun je een blog beginnen en dan dat AdSense gebruiken?
pi_134814047
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:17 schreef xuryah het volgende:
Waar kun je een blog beginnen en dan dat AdSense gebruiken?
Bijvoorbeeld op Blogger. Maar door even te Googlen was je daar ook achter gekomen. Je moet natuurlijk wel een béétje moeite doen hè ;)
pi_134814220
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:29 schreef larsico het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld op Blogger. Maar door even te Googlen was je daar ook achter gekomen. Je moet natuurlijk wel een béétje moeite doen hè ;)
Ja ik was al bij Blogger gekomen natuurlijk.
Maar vroeg me af of er nog iets anders was dan dat.
pi_134814413
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:34 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja ik was al bij Blogger gekomen natuurlijk.
Maar vroeg me af of er nog iets anders was dan dat.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik vanaf hier niet kan weten wat je al wel en niet bent tegen gekomen. Gezien je vorige post ging ik hier ook niet van uit.
Lees je anders eerst eens een beetje in over hoe Adsense werkt en hoe je het op een site kan zetten, misschien dat je daarna begrijpt wat mogelijk is :)
pi_134814951
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 01:41 schreef larsico het volgende:

[..]

Ik hoop dat je begrijpt dat ik vanaf hier niet kan weten wat je al wel en niet bent tegen gekomen. Gezien je vorige post ging ik hier ook niet van uit.
Lees je anders eerst eens een beetje in over hoe Adsense werkt en hoe je het op een site kan zetten, misschien dat je daarna begrijpt wat mogelijk is :)
Ja tuurlijk begrijp ik dat.
Ik ben eigenlijk alleen nog bloggers tegen gekomen.
Heb daar ook een profiel nu, maar ik begrijp er nog niks van.
Vind het best wel onduidelijk.. ook kan ik niet heel makkelijk informatie vinden over Adsense via Google moet ik zeggen.
Ben beetje aan het googlen voor meer informatie, maar nergens staat echt uitleg ofzo.
Daarom hoopte ik dat ik hier wat hulp kon vinden :)
pi_134815042
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:01 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ja tuurlijk begrijp ik dat.
Ik ben eigenlijk alleen nog bloggers tegen gekomen.
Heb daar ook een profiel nu, maar ik begrijp er nog niks van.
Vind het best wel onduidelijk.. ook kan ik niet heel makkelijk informatie vinden over Adsense via Google moet ik zeggen.
Ben beetje aan het googlen voor meer informatie, maar nergens staat echt uitleg ofzo.
Daarom hoopte ik dat ik hier wat hulp kon vinden :)
Wat is het precies dat je niet begrijpt? Misschien heb je hier en hier wat aan. Volgens mij genoeg informatie en uitleg te vinden.
pi_134815276
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 02:05 schreef larsico het volgende:

[..]

Wat is het precies dat je niet begrijpt? Misschien heb je hier en hier wat aan. Volgens mij genoeg informatie en uitleg te vinden.
Thanks, daar heb ik wat aan ja. :)
AdSense begrijp ik nu wel.
Nu nog even kijken waar ik ga bloggen.
Bloggers vind ik nog vrij onduidelijk hoe het werkt, maar ga dat even proberen uit te vogelen.
Begreep dat infonu ook wel een goede site is om artikelen te plaatsen. Die site vind ik ook een stuk duidelijker/overzichtelijker. Dus denk dat ik daar maar mee begin dan :)
  zondag 29 december 2013 @ 11:23:27 #246
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_134819635
quote:
19s.gif Op zondag 29 december 2013 00:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Woorden als "lenen, hypotheek en geld" worden erg veel gezocht, ben er helaas alleen totaal niet in thuis :')
Je kunt je altijd inlezen natuurlijk. Maar kans is dat je hier veel concurrentie hebt, want iedereen wil natuurlijk wel een paar honderd euro met 20 artikeltjes verdienen. :)
pi_134819814
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:23 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Je kunt je altijd inlezen natuurlijk. Maar kans is dat je hier veel concurrentie hebt, want iedereen wil natuurlijk wel een paar honderd euro met 20 artikeltjes verdienen. :)
Ja precies. Ik wil wel dingen schrijven die kloppen en waar ik zelf echt wat van weet. Zal eens onderzoeken wat ik zoal kan schrijven in een 'goede' niche :P
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 29 december 2013 @ 11:33:47 #248
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_134819921
quote:
1s.gif Op zondag 29 december 2013 11:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ja precies. Ik wil wel dingen schrijven die kloppen en waar ik zelf echt wat van weet. Zal eens onderzoeken wat ik zoal kan schrijven in een 'goede' niche :P
Wat ik doe als ik me inlees, is dat ik wat van meerdere bronnen schrijf, en alleen beweringen doe als ik het echt snap. Dan laat ik het vaak even nalezen door iemand die er echt in zit. 'Staat hier klinkklare onzin in?'. En na 5 artikelen ben je er al wat meer thuis in

Op infonu is er 1 schrijver die aan de lopende band artikelen over de geneeskrachtige werking van allerlei planten publiceert. Ik denk niet dat dat een Chinees kruidenvrouwtje is. Die googlet alles ook maar bij elkaar. ;)
pi_134823694
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 11:33 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Wat ik doe als ik me inlees, is dat ik wat van meerdere bronnen schrijf, en alleen beweringen doe als ik het echt snap. Dan laat ik het vaak even nalezen door iemand die er echt in zit. 'Staat hier klinkklare onzin in?'. En na 5 artikelen ben je er al wat meer thuis in

Op infonu is er 1 schrijver die aan de lopende band artikelen over de geneeskrachtige werking van allerlei planten publiceert. Ik denk niet dat dat een Chinees kruidenvrouwtje is. Die googlet alles ook maar bij elkaar. ;)
Ja precies, zoiets zou ik eigenlijk ook moeten gaan doen. Met veel uiteenlopende onderwerpen (wat ik eigenlijk al doe) zodat ik een breed publiek trek :)
Brutal. Fucking. Metal.
pi_134917722
Tis niet makkelijk om een artikel goedgekeurd te krijgen bij infonu. Voor de 2e x al afgewezen.. pff.
  dinsdag 31 december 2013 @ 11:45:42 #251
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134918146
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:37 schreef xuryah het volgende:
Tis niet makkelijk om een artikel goedgekeurd te krijgen bij infonu. Voor de 2e x al afgewezen.. pff.
Met wat als argumentatie?
pi_134918686
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:45 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met wat als argumentatie?
iets met de opmaak. Terwijl ik dat dus al had veranderd, maar weer niet goedgekeurd.
de andere is niet goedgekeurd omdat mn tekst overeenkomt met tekst ergens anders vandaan..
pi_134919764
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 december 2013 11:56 schreef xuryah het volgende:

[..]

iets met de opmaak. Terwijl ik dat dus al had veranderd, maar weer niet goedgekeurd.
de andere is niet goedgekeurd omdat mn tekst overeenkomt met tekst ergens anders vandaan..
Bij mij is er één 1 keer afgekeurd. Gewoon het commentaar lezen en datgene aanpassen, misschien eerst eens de gids lezen als je dat nog niet hebt gedaan? Het moet niet zo heel moeilijk zijn hoor... Succes ermee in ieder geval :)
pi_134975074
Topic inspireert me toch wel iets meer online te gaan doen.

Momenteel geef ik cursessen op horeca gebied. Verkooptraining, Barista vaardigheden, serveer technieken.

Maar mijn website is een wordpress website met alleen contact informatie en wat informatie over mijn diensten. Met 0,0 seo :').

Tot nu toe genoeg aan mond op mond reclame en Heineken.

Duidelijke Nederlands talige instructie filmpjes, tekst met veel foto's :). Misschien kan ik dan wat extra geld verdienen zonder heel veel extra inspanning.

Wel FF vriendin om hulp vragen zij is stuk beter voor het oog :p.
pi_134976819
Als je duidelijke Nederlandstalige instructies geeft moet je wel goed Nederlands kunnen :P Dus cursussen ipv cursessen en natuurlijk mond-tot-mond reclame niet mond op mond :') tenzij je ook reanimatiecursussen gaat geven en tegelijkertijd je website in hun mond fluistert :D
Facts don't care about your feelings
pi_134977066
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 10:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Als je duidelijke Nederlandstalige instructies geeft moet je wel goed Nederlands kunnen :P Dus cursussen ipv cursessen en natuurlijk mond-tot-mond reclame niet mond op mond :') tenzij je ook reanimatiecursussen gaat geven en tegelijkertijd je website in hun mond fluistert :D
Ik zat op telefoon, mijn autocorrect heeft dyslexie. :(
  donderdag 2 januari 2014 @ 11:18:30 #257
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134977438
Mond-op-mond reclame met een aantrekkelijke dame, is niet verkeerd hoor!
Zo geef ik graag reclame door. :)
pi_134983207
Mond op mond reclame is hier trouwens gewoon spreektaal bij veel mensen.

Majah we zeggen dan ook dat ramen, deuren los zijn en vragen waar je weg komt :').
pi_134984121
Mwah er is een groot verschil tussen spreektaal ("waar kom je weg") of gewoon fout taalgebruik. Hier hoor je vaak mensen zeggen "ik kon hem" ipv "ik kende hem". Maar kon is van kunnen en kende van kennen. Lijkt me meer een kwestie van verkeerd taalgebruik dat er ingeslopen is bij veel mensen :P net als mond-op-mond reclame.
Facts don't care about your feelings
pi_134988447
Mag je bij infonu referrals plaatsen in je artikelen? Dus bijv. een referral naar een bol.com artikel?

Edit:

Dit mag dus niet?
websites die belonen voor het klikken op advertenties, uitvoeren van zoekopdrachten of het lezen van e-mails;

[ Bericht 34% gewijzigd door Wereldveroveraar op 02-01-2014 17:03:42 ]
pi_134989326
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 16:46 schreef Wereldveroveraar het volgende:
Mag je bij infonu referrals plaatsen in je artikelen? Dus bijv. een referral naar een bol.com artikel?

Edit:

Dit mag dus niet?
websites die belonen voor het klikken op advertenties, uitvoeren van zoekopdrachten of het lezen van e-mails;
alleen bij artikellinks eronder. ook in de linkpartners

niet in de artikel zelf.
pi_134989978
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 17:08 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

alleen bij artikellinks eronder. ook in de linkpartners

niet in de artikel zelf.
Toch niet bij 'bronnen'? Maar dat is niet zo super belangrijk voor nu. Ik ben nu een artikel aan het editten, maar ik kan geen lijst met nummers aanmaken. Alles begint met 1).
  donderdag 2 januari 2014 @ 17:43:41 #263
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_134990734
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 14:31 schreef Kandijfijn het volgende:
Mond op mond reclame is hier trouwens gewoon spreektaal bij veel mensen.
Gewoon fout geleerd door één persoon die het niet begreep.
Hetzelfde geldt voor het woord 'flessen', iemand voor de gek houden. Tegenwoordig zegt de jeugd (en dan stop ik bij 27 jaar) 'flashen' ipv 'flessen'. 'zooo, hij zit je te flashen joh!'. Ik flash alleen een firmware, een vrouw flasht haar tieten. Maar iemand voor de gek houden blijft 'flessen'.
  donderdag 2 januari 2014 @ 23:53:58 #264
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135008950
bah, 19 bezoekers op infonu (17 artikelen). Ik kan beter baarmoeder sculpturen gaan kleien of zoiets, dat trekt meer belangstellenden ;(
pi_135010605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 januari 2014 23:53 schreef Noordsestern het volgende:
bah, 19 bezoekers op infonu (17 artikelen). Ik kan beter baarmoeder sculpturen gaan kleien of zoiets, dat trekt meer belangstellenden ;(
In totaal of per dag?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:55:43 #266
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135011091
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:36 schreef larsico het volgende:

[..]

In totaal of per dag?
Per dag.
pi_135011117
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:55 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Per dag.
Dat is niet zo veel inderdaad. Staan ze er al lang op? Soms duurt het namelijk even voordat ze bij Google verschijnen.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 00:59:18 #268
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135011190
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:56 schreef larsico het volgende:

[..]

Dat is niet zo veel inderdaad. Staan ze er al lang op? Soms duurt het namelijk even voordat ze bij Google verschijnen.
De eerste is 2 maand oud, de jongste een week. Aan mijn schrijven kan niet liggen, want voordat een lezer ontdekt dat ik bagger schrijf heb ik de vieuw al binnen.
pi_135011223
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 00:59 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

De eerste is 2 maand oud, de jongste een week. Aan mijn schrijven kan niet liggen, want voordat een lezer ontdekt dat ik bagger schrijf heb ik de vieuw al binnen.
Wat voor soort onderwerpen zijn het? Sommige onderwerpen trekken natuurlijk meer mensen aan dan andere.
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:01:36 #270
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135011241
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:00 schreef larsico het volgende:

[..]

Wat voor soort onderwerpen zijn het? Sommige onderwerpen trekken natuurlijk meer mensen aan dan andere.
Wetenschap, techniek. :)
pi_135011371
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:01 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Wetenschap, techniek. :)
Ik heb zelf het idee dat wetenschap sowieso niet heel populair is op infonu. Wat ik wel raar vind is dat ik 300 views verder nog steeds geen cent heb verdiend, terwijl er wel advertenties naast mijn artikelen staan, wat zou moeten betekenen dat alles goed ingesteld is. Bij AdSense staat 'paginaweergaven' ook al de hele tijd op nul. Ik vind het maar vreemd..
Heb jij er al wel iets aan verdiend?
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:08:37 #272
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135011405
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:06 schreef larsico het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat wetenschap sowieso niet heel populair is op infonu. Wat ik wel raar vind is dat ik 300 views verder nog steeds geen cent heb verdiend, terwijl er wel advertenties naast mijn artikelen staan, wat zou moeten betekenen dat alles goed ingesteld is. Heb jij er al wel iets aan verdiend?
Nee, ik heb nog geen googleadsense. Maar je kunt het eens vragen op het forum van infonu.

Misschien dat ik het maar eens over wintertenen, vogelhuisjes timmeren of de openingstijden van de Primark moet gaan hebben.. :P
pi_135011467
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:08 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Nee, ik heb nog geen googleadsense. Maar je kunt het eens vragen op het forum van infonu.

Misschien dat ik het maar eens over wintertenen, vogelhuisjes timmeren of de openingstijden van de Primark moet gaan hebben.. :P
Ja, zal ik eens doen.

Dat lijken inderdaad de onderwerpen te zijn die het meeste aanslaan. Maar helaas zijn het nou net de dingen die mij totaal niet interesseren...
  vrijdag 3 januari 2014 @ 01:12:03 #274
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135011487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:11 schreef larsico het volgende:

[..]

Ja, zal ik eens doen.

Dat lijken inderdaad de onderwerpen te zijn die het meeste aanslaan. Maar helaas zijn het nou net de dingen die mij totaal niet interesseren...
Nee, maar zo'n artikeltje heb je zo bij elkaar getikt. :P
pi_135011516
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:12 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Nee, maar zo'n artikeltje heb je zo bij elkaar getikt. :P
Das waar :)
pi_135013943
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:06 schreef larsico het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat wetenschap sowieso niet heel populair is op infonu. Wat ik wel raar vind is dat ik 300 views verder nog steeds geen cent heb verdiend, terwijl er wel advertenties naast mijn artikelen staan, wat zou moeten betekenen dat alles goed ingesteld is. Bij AdSense staat 'paginaweergaven' ook al de hele tijd op nul. Ik vind het maar vreemd..
Heb jij er al wel iets aan verdiend?
Let wel even op het principe van Adsense he, je krijgt geld zodra iemand op advertenties drukt. Bedenk je even welke type doelgroep vaker op advertenties drukt dan andere. Huisvrouwen, oudere mensen, voornamelijk de mensen die het minst op internet zitten. Wellicht hebben geinteresseerden van techniek en wetenschap zelfs een Adblocker geinstalleerd. Tech savvy mensen zijn nooit echt lucratief geweest met Adsense.
- Met zuidelijke groet -
pi_135018043
Heb al zo'n 4x mn artikel aangepast, maar hij js nog steeds niet goedgekeurd..
snap er niks van. Had niet verwacht dat het zo moeilijk zou zijn om een artikel te laten keuren!
pi_135025069
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 07:53 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Let wel even op het principe van Adsense he, je krijgt geld zodra iemand op advertenties drukt. Bedenk je even welke type doelgroep vaker op advertenties drukt dan andere. Huisvrouwen, oudere mensen, voornamelijk de mensen die het minst op internet zitten. Wellicht hebben geinteresseerden van techniek en wetenschap zelfs een Adblocker geinstalleerd. Tech savvy mensen zijn nooit echt lucratief geweest met Adsense.
Ik klik nooit op ads, maar mijn nerd vriendje heb ik regelmatig zien klikken als ie ergens een banner met goedkope GPU's of data-opslag zag.

maar zal wel de wet van de grote getallen zijn..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 14:39:54 #279
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135064419
Gaat al iets beter. Gisteren 74 bezoekers, vandaag 35. Ben wat meer aan het experimenteren met andere onderwerpen zoals gezondheid en psychologie.

Wat meer de Libelle stijl, dus

Ik moet leren het wetenschappelijke los te laten, denk ik. Wel moeilijk, want ik schrijf niet graag dingen op die wetenschappelijk ongefundeerd zijn. Duis zoek ik alles na. En dan eindig ik alsnog met een doorwrocht wetenschappelijk artikel..
pi_135073452
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:06 schreef larsico het volgende:

[..]

Ik heb zelf het idee dat wetenschap sowieso niet heel populair is op infonu. Wat ik wel raar vind is dat ik 300 views verder nog steeds geen cent heb verdiend, terwijl er wel advertenties naast mijn artikelen staan, wat zou moeten betekenen dat alles goed ingesteld is. Bij AdSense staat 'paginaweergaven' ook al de hele tijd op nul. Ik vind het maar vreemd..
Heb jij er al wel iets aan verdiend?
Dan heb je toch ergens iets niet goed ingevoerd... Want ook al klikt er niemand op je ads, je zou wel paginaweergaven op Adsense moeten hebben als alles goed gegaan is en je redelijk wat bezoekers via Infonu gehad hebt. Zou de stappen nog eens even goed doorlopen :)
pi_135074198
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:15 schreef MeloD het volgende:

[..]

Dan heb je toch ergens iets niet goed ingevoerd... Want ook al klikt er niemand op je ads, je zou wel paginaweergaven op Adsense moeten hebben als alles goed gegaan is en je redelijk wat bezoekers via Infonu gehad hebt. Zou de stappen nog eens even goed doorlopen :)
Ja dat idee heb ik dus ook... Maar ik had al een adsense-account, en volgens infonu hoefde je dan alleen de pub-informatie op infonu in te voeren. Dat heb ik dus gedaan. Heb ik misschien iets over het hoofd gezien?
  zaterdag 4 januari 2014 @ 20:09:39 #282
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135078548
gewoon ff vragen op het forum daar :)
pi_135100706
Heb je "pub" er ook voor laten staan bij het invoeren?
pi_135102503
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 14:06 schreef MeloD het volgende:
Heb je "pub" er ook voor laten staan bij het invoeren?
Ja, dat is het probleem dus niet. Ik zoek nog maar even verder...
pi_135107750
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 01:01 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Wetenschap, techniek. :)
Het helpt ook om de 'trends'' op Google op te zoeken en n.a.v. de info die je dan verkrijgt een artikel te schrijven.
Als ik bij Google Trends mijn locatie op Nederland zet zie ik het volgende staan:

Daarna kijk ik op de hoofdpagina van Infonu en zie ik dat er een artikel over de openingstijden van de Primark erg populair is.
Als je dit goed op elkaar afstemt moet je wel degelijk meer views krijgen ;)
  zondag 5 januari 2014 @ 17:14:25 #286
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135108200
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 17:03 schreef Mata het volgende:

[..]

Het helpt ook om de 'trends'' op Google op te zoeken en n.a.v. de info die je dan verkrijgt een artikel te schrijven.
Als ik bij Google Trends mijn locatie op Nederland zet zie ik het volgende staan:
[ afbeelding ]
Daarna kijk ik op de hoofdpagina van Infonu en zie ik dat er een artikel over de openingstijden van de Primark erg populair is.
Als je dit goed op elkaar afstemt moet je wel degelijk meer views krijgen ;)
Ook een goeie tip! Ik ben nu een paar random artikelen aan het schrijven, kijken welke goed loopt en welke niet.. gezondheid, psychologie ed

Het werpt wel zijn vruchten af, ik krijg nu meer views.
  zondag 5 januari 2014 @ 22:04:18 #287
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_135123944
Effe eerlijk hè... is dit nou niet eigenlijk je reinste informatievervuiling? Artikelen schrijven voor de google-ads?
Ik snap wel dat het leuk is enzo, maar verdiep je je ook in een onderwerp of tik je maar wat bij elkaar?
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  zondag 5 januari 2014 @ 22:13:14 #288
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135124443
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:04 schreef jajablahblah het volgende:
Effe eerlijk hè... is dit nou niet eigenlijk je reinste informatievervuiling? Artikelen schrijven voor de google-ads?
Ik snap wel dat het leuk is enzo, maar verdiep je je ook in een onderwerp of tik je maar wat bij elkaar?
Beide. In eerste instantie tik je maar wat bij mekaar, maar doordat je toch veel googlet ga je je vanzelf in een onderwerp verdiepen/interesseren.

Overigens kan het overnemen van content elders wel degelijk toegevoegde waarde hebben, als je over verschillende sites verstrooide informatie ff handig in 1 artikel onder elkaar zet. Of anderstalige sites ook toegankelijk maakt voor mensen die alleen Nederlands kunnen/willen lezen. Of heel specialistische informatie omzet in Jip en Janneke taal, zodat je achteroom ook snapt wat Bitcoins zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door Noordsestern op 05-01-2014 22:19:12 ]
pi_135127712
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 22:13 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Beide. In eerste instantie tik je maar wat bij mekaar, maar doordat je toch veel googlet ga je je vanzelf in een onderwerp verdiepen/interesseren.

Overigens kan het overnemen van content elders wel degelijk toegevoegde waarde hebben, als je over verschillende sites verstrooide informatie ff handig in 1 artikel onder elkaar zet. Of anderstalige sites ook toegankelijk maakt voor mensen die alleen Nederlands kunnen/willen lezen. Of heel specialistische informatie omzet in Jip en Janneke taal, zodat je achteroom ook snapt wat Bitcoins zijn.
Dit is dus waar ik me nu op richt :)
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:17:10 #290
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135128277
quote:
19s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Dit is dus waar ik me nu op richt :)
Jep. Ik vind het ook leuk om lastige onderwerpen duidelijk te beschrijven.
pi_135128631
Ik heb nu bijna een hele avond gedaan om een artikel te schrijven. Hoop dat deze wel door de keuring komt :(
Vanaf wanneer ga je eigenlijk adsense toevoegen? Ik las ergens dat je daar niet te snel mee moet beginnen? Waarom niet?
  zondag 5 januari 2014 @ 23:29:46 #292
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135128958
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef xuryah het volgende:
Ik heb nu bijna een hele avond gedaan om een artikel te schrijven. Hoop dat deze wel door de keuring komt :(
Vanaf wanneer ga je eigenlijk adsense toevoegen? Ik las ergens dat je daar niet te snel mee moet beginnen? Waarom niet?
Als er te weinig info op de site staat zal google het af keuren.

Vuistregel is 10 a 15 artikelen, 2 a 3 specials. Ik ga het morgen aanvragen. Zit nu op 22 artikelen en 2 specials.
pi_135128969
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef xuryah het volgende:
Ik heb nu bijna een hele avond gedaan om een artikel te schrijven. Hoop dat deze wel door de keuring komt :(
Vanaf wanneer ga je eigenlijk adsense toevoegen? Ik las ergens dat je daar niet te snel mee moet beginnen? Waarom niet?
Omdat je nog geen inhoud hebt na 1 artikel. Pas na een artikel of 5, 10 heb je genoeg inhoud en gaat Google het goedkeuren en er adverteren.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_135128997
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Noordsestern het volgende:

[..]

Als er te weinig info op de site staat zal google het af keuren.

Vuistregel is 10 a 15 artikelen, 2 a 3 specials. Ik ga het morgen aanvragen. Zit nu op 22 artikelen en 2 specials
Ik zat op 3 artikelen + een AdSense goedkeuring :+ :D
Brutal. Fucking. Metal.
  zondag 5 januari 2014 @ 23:31:39 #295
418662 Noordsestern
vliegt het verst
pi_135129078
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik zat op 3 artikelen + een AdSense goedkeuring :+ :D
Nice!

Nou dan heb ik inmiddels al lekker veel geld mis gelopen

Voor mij is het bijna WoW, zo verslavend. Zit er eerder te veel dan te weinig achter
pi_135129283
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef xuryah het volgende:
Ik heb nu bijna een hele avond gedaan om een artikel te schrijven. Hoop dat deze wel door de keuring komt :(
Vanaf wanneer ga je eigenlijk adsense toevoegen? Ik las ergens dat je daar niet te snel mee moet beginnen? Waarom niet?
Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd tot een (hopelijke) goedkeuring?
pi_135129417
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef larsico het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het uiteindelijk geduurd tot een (hopelijke) goedkeuring?
Ik heb er nu 3 geschreven, waar van nog geen enkele goedgekeurd is.
Maar die laatste moet sowieso bekeken worden :) denk dat die er wel doorheen komt!
Die andere 2 zijn ook weer aangepast. Als ze nu weer niet goedgekeurd worden kap ik gewoon met die..
pi_135129516
quote:
10s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik zat op 3 artikelen + een AdSense goedkeuring :+ :D
Nice!
Ik ga het wel proberen bij 7 artikelen. Het gemiddelde van wat ik hier lees ;)
Als ik geweigerd word door google kan ik wel weer makkelijk een 2e poging doen toch? Of gaat daar een tijd over heen enzo?
pi_135129612
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef xuryah het volgende:

[..]

Ik heb er nu 3 geschreven, waar van nog geen enkele goedgekeurd is.
Maar die laatste moet sowieso bekeken worden :) denk dat die er wel doorheen komt!
Die andere 2 zijn ook weer aangepast. Als ze nu weer niet goedgekeurd worden kap ik gewoon met die..
Ik hoop voor je dat ze goedgekeurd worden :) succes in ieder geval
pi_135129793
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef xuryah het volgende:

[..]

Nice!
Ik ga het wel proberen bij 7 artikelen. Het gemiddelde van wat ik hier lees ;)
Als ik geweigerd word door google kan ik wel weer makkelijk een 2e poging doen toch? Of gaat daar een tijd over heen enzo?
Dat kan heel makkelijk, maar mijn ervaring is wel dat de tweede (en derde, voor mijn website) beoordeling stukken langer duren dan de eerste beoordeling.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_135139067
quote:
1s.gif Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef larsico het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat ze goedgekeurd worden :) succes in ieder geval
Ze zijn weer niet goedgekeurd..
De ene zegt dat ik mijn tekst ergens anders vandaan heb, de ander zegt dat ik niet elke zin op een nieuwe regel moet zetten.
Die 2e kan ik wel makkelijk aanpassen, maar die eerste? Wtf? Gaat om een recept.. ze zeggen dat die ook op smulweb staat. Nou heb gekeken en daar staat ie dus niet. T zijn ook meerdere recepten dus weet niet welke ze bedoelen..

(Sorry zit op mobiel, kan iemand anders een nieuw deel openen? Tnx)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')