quote:
Op donderdag 27 oktober 2016 22:51 schreef Paardestaartje het volgende:[..]
Het klopt overigens wel dat er niet bij elke verwijzing naar een site of een bedrijf een aff.link staat, omdat sommige bedrijven geen aff programma hebben.
En de linkjes aan de rechterkant van de site zouden gewoon moeten werken, ik zal ze zelf ook nog een keertje gaan proberen.
Kun je aangeven op welke plaatsen er geen link staat terwijl er wel CTR potentie is?
De links aan de rechterkant werken nog steeds niet allemaal.
Denk aan linkjes naar Daisycon en TradeTracker bijv. Jij stuurt ze linea recta door naar de site en soms link je er niet heen en is het gewoon onklikbare tekst. Dat is niet hoe je geld moet verdienen. Je verdient geld door de campagne te promoten, niet de URL. Bij TradeTracker kan je zelfs 2nd Tier doen, waarbij jij van mensen die via jouw link aanmelden, je bij elke sale/lead/click whatever een percentage krijgt. Dat is pas leuk verdienen, zij doen het werk en jij krijgt gratis geld.
Minimaal 1x per pagina een link naar dit soort websites plaatsen.
Zo had ik voor één van mijn adultsites eens een webcam meisje voor 'mij' werken (via 2nd tier), zij met haar punani voor de camera en ik een percentage daarvan cashen (zonder dat zij minder inkomsten kreeg). Helaas hield ze dat niet lang vol, maar je zal er maar eentje vinden die het wel langer vol kan houden. Met gewone websites eigenlijk nog beter, als men echt een fijne site heeft met veel leads, dan krijg je dus geld voor niets doen.
Ook bij bijv. de pagina over 'een blog beginnen', zou ik bovenaan al affiliate links neerzetten naar hosting providers en niet pas halverwege de pagina. Niet iedereen loopt een hele pagina door, 'above the fold' is belangrijk.
De hele layout van je site is wazig en onoverzichtelijk. Ik moest heel veel moeite doen om linkjes te vinden naar TradeTracker en Daisycon. Uiteindelijk na flink doorklikken kwam ik weer op
http://www.online-geld-maken.nl/top-10-van-verdienen/#more-122Maar goed, vaak zijn dit soort basic Wordpress websites sowieso onoverzichtelijk.
Je kan meer uit je site halen. geldverdienen.nl heeft het bijv. leuk voor elkaar en met een beetje werk kan je daar een prima concurrent van worden. Misschien moet ik daar maar eens wat tijd in stoppen... iedereen wil geld verdienen, dat is geen niche.