Flatliners (1990) - IMDbquote:
Ik ga.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss mag je aan hun tieten zuigen. Zo'n japanse chick van 1m64 met D-cup
Oh, ik dacht aan de film Flatlinersquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flatliners (2002) by Dylan Drazen
Vanaf 14:50 is echt epic
dit dusquote:
Dikke film is dat. Daar valt het ook nog niet zo op dat Michael J. Fox trilt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga.
[..]
Oh, ik dacht aan de film Flatliners
[..]
dit dus
Eerste acteur waar ik aan dacht was Kevin Bacon, dus ik in m'n kast kijken, en ja hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke film is dat. Daar valt het ook nog niet zo op dat Michael J. Fox trilt.
Die speelt er ook niet in mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke film is dat. Daar valt het ook nog niet zo op dat Michael J. Fox trilt.
Dit.quote:
Ben je inmiddels uit de kast?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste acteur waar ik aan dacht was Kevin Bacon, dus ik in m'n kast kijken, en ja hoor
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit soort straten met Maid cafe's
[ afbeelding ]
Japan
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je inmiddels uit de kast?
quote:
Jammer... ik had gedacht dat die Jappen wel zo gek warenquote:
Daarom trilt hij daar ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dikke grap toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Nee, vroeg me gewoon af wie daar ookalweer in meespeelde, en zijn naam kwam als eerste naar boven.
Ja man, in m'n berenpak.quote:
Primer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, daar zit dit nummer niet in gok ik.
Wel tof de "moet je ook kijken films"
[ afbeelding ]
Pi
Gundamquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben wel deze
[ afbeelding ]
quote:
Ehhhh, nee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jij doet toch D&D in een bos en shit?
Whoppa Gundam style.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |