In Japan nog cafe gezien waar bediening pedo bear pak droegquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Enige berenpak die mij past.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan nog cafe gezien waar bediening pedo bear pak droeg
Wuuuuutquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Japan nog cafe gezien waar bediening pedo bear pak droeg
Mja, ofwel (pedo)berenpak of shirt met pedobear. Was in een straat met allerlei vage cafe's, kon je bijvoorbeeld ook als baby behandeld worden en de fles krijgen (maar dan niet melk maar bier).quote:
Voelt goftedomme als Duffeldors.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ofwel (pedo)berenpak of shirt met pedobear. Was in een straat met allerlei vage cafe's, kon je bijvoorbeeld ook als baby behandeld worden en de fles krijgen (maar dan niet melk maar bier).
Vertel, vertel?quote:
Duffeldorsquote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voelt goftedomme als Duffeldors.
Zet het op zou ik zeggen..quote:
Da's Duits voor Düsseldorf.quote:
Dynamo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zet het op zou ik zeggen..
Gaat over mensen met een gave of bizarre eigenschap en gaan ze wetenschappelijk onderzoeken hoe dat kan.
Flatliners is soberzo baas. Heb hem op Bluray. Enige wat Rens en ik gemeen hebben.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flatliners (2002) by Dylan Drazen
Vanaf 14:50 is echt epic
Ehm... dus in een luier zitten janken terwijl een chick jou bier voert?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mja, ofwel (pedo)berenpak of shirt met pedobear. Was in een straat met allerlei vage cafe's, kon je bijvoorbeeld ook als baby behandeld worden en de fles krijgen (maar dan niet melk maar bier).
Hadden ze ook maid cafes?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze daar van die roleplay cafe's ja?
Whutquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Flatliners is soberzo baas. Heb hem op Bluray. Enige wat Rens en ik gemeen hebben.
Ken je Dynamo niet? Die illusionist op DC of op natgeo. Sta ik iedere keer weer versteld van.quote:
Larpers ja.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze daar van die roleplay cafe's ja?
Miss mag je aan hun tieten zuigen. Zo'n japanse chick van 1m64 met D-cupquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ehm... dus in een luier zitten janken terwijl een chick jou bier voert?
Sexcetra?quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Flatliners (1990) - IMDbquote:
Ik ga.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Miss mag je aan hun tieten zuigen. Zo'n japanse chick van 1m64 met D-cup
Oh, ik dacht aan de film Flatlinersquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Flatliners (2002) by Dylan Drazen
Vanaf 14:50 is echt epic
dit dusquote:
Dikke film is dat. Daar valt het ook nog niet zo op dat Michael J. Fox trilt.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga.
[..]
Oh, ik dacht aan de film Flatliners
[..]
dit dus
Eerste acteur waar ik aan dacht was Kevin Bacon, dus ik in m'n kast kijken, en ja hoorquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke film is dat. Daar valt het ook nog niet zo op dat Michael J. Fox trilt.
Die speelt er ook niet in mee.quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dikke film is dat. Daar valt het ook nog niet zo op dat Michael J. Fox trilt.
Dit.quote:
Ben je inmiddels uit de kast?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Eerste acteur waar ik aan dacht was Kevin Bacon, dus ik in m'n kast kijken, en ja hoor
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit soort straten met Maid cafe's
[ afbeelding ]
Japan
quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben je inmiddels uit de kast?
quote:
Jammer... ik had gedacht dat die Jappen wel zo gek warenquote:
Daarom trilt hij daar ook niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Dikke grap toch?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]Nee, vroeg me gewoon af wie daar ookalweer in meespeelde, en zijn naam kwam als eerste naar boven.
Ja man, in m'n berenpak.quote:
Primer?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hmm, daar zit dit nummer niet in gok ik.
Wel tof de "moet je ook kijken films"
[ afbeelding ]
Pi
Gundamquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben wel deze
[ afbeelding ]
quote:
Ehhhh, nee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 02:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar even serieus. Jij doet toch D&D in een bos en shit?
Whoppa Gundam style.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |