De tumor die nu de in/uit gang van m'n long wil blokkeren (nog 4 mm te gaanquote:Op dinsdag 13 november 2012 14:49 schreef computergirl het volgende:
wat gaan ze dan bestralen loedertje? het zit toch op best veel plekken?
Hou vol. Bestralingen zijn wel te doen, over het algemeen. Maar na een keer of 18 tot 20 zou je huidproblemen kunnen krijgen. Op tijd klagen als dat gebeurt, krijg je er wat voor.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef Loedertje het volgende:
Update: Cardioloog is geweest, op het hartfilmpje van gisteren was te zien dat er weer vocht in het hartzakje zit
Nog niet genoeg om in te grijpen, sterker nog, mag waarschijnlijk in afwachting van de levering van de stent voor de operatie, naar huis.
Zodra de operatie achter de rug is kan ik starten met de bestralingen ( een aantal weken achterelkaar elke dag)
Vele weken verder...mijn eerste chemo
Ben bang.
Voor de bestralingen en chemo ben ik minder bang ...dat hartzakje en die tumor die bij m;n long zit baart mij meer zorgen, klink alsof ik zware astma heb (gierende ademhaling) Dit komt door die vernauwing waarbij die tumor de boosdoender is.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Hou vol. Bestralingen zijn wel te doen, over het algemeen. Maar na een keer of 18 tot 20 zou je huidproblemen kunnen krijgen. Op tijd klagen als dat gebeurt, krijg je er wat voor.
Chemo is een ander verhaal, maar iedereen ervaart het anders. Er zijn verschillen en overeenkomsten. Ik kan alleen niet zeggen dat IK het mee vond vallen. Vond het superzwaar.
Sterkte, Loeder
Ik zou je een knuffel willen geven, nu, en dan vertellen dat alles goed komt. Maar je kent me niet, ik ben daar niet en ik weet niet of alles goed komt. En toch wil ik dat heel graag doen, want verdorie wat wil ik graag dat alles goed komt.quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:10 schreef Loedertje het volgende:
Update: Cardioloog is geweest, op het hartfilmpje van gisteren was te zien dat er weer vocht in het hartzakje zit
Nog niet genoeg om in te grijpen, sterker nog, mag waarschijnlijk in afwachting van de levering van de stent voor de operatie, naar huis.
Zodra de operatie achter de rug is kan ik starten met de bestralingen ( een aantal weken achterelkaar elke dag)
Vele weken verder...mijn eerste chemo
Ben bang.
quote:
quote:Op maandag 12 november 2012 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Elke laatste kankerleier in de gesloten thread mag een nieuwe thread opstarten en een TT verzinnen.
En sorry, de mensen die nog niets hebben die mogen geen TT verzinnnen v
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Thnx.quote:Op dinsdag 13 november 2012 21:31 schreef sp3c het volgende:
gewoon open laten om TS te pesten
sterkte morgen loeders
Die bronchoscopie van gisteren heeft niet echt goed gedaan, heb het de hele dag al benauwd, piep en kraak en hang nu weer aan het zuurstof..lig op de Cardio maar heb hier eigenlijk helemaal niets meer te zoeken,,ga maar lekker slapenquote:
je kent mij niet.....na ruim 12 jaar FOK! tochwel een beetjequote:Op dinsdag 13 november 2012 16:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zou je een knuffel willen geven, nu, en dan vertellen dat alles goed komt. Maar je kent me niet, ik ben daar niet en ik weet niet of alles goed komt. En toch wil ik dat heel graag doen, want verdorie wat wil ik graag dat alles goed komt.
als je toch in het ziekenhuis ligt, geniet ervan. vraag een valiumpjequote:Op woensdag 14 november 2012 03:09 schreef Loedertje het volgende:
[..]
je kent mij niet.....na ruim 12 jaar FOL! tochwel een beetje
net wakker gewordem vd pijn zenuw heuoxp
morf injectie gehad...zenuwpijn is echt een ramp
Yep , neem advies ter harte hoor, ben gisteren zelfs al om 22.33 gaan liggen volgens mij (kon alleen niet direct slapen)quote:Op woensdag 14 november 2012 03:21 schreef MacBright® het volgende:
Ai.
Als het weer gaat lekker verder dutten, Loeder.
Bijtanken, je hebt al je kracht nodig.
Ga ik nu ook doen, al is dat slechts gewoon praktisch van aard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |