duidelijk... en linkerlong halen ze niet zo snel weg itt rechterlong (die heeft 3 kwabben, de linker maar 2). En stuur mensen er op uit om je vol te proppen met goed voedsel, het belangrijkste boven alles is om op gewicht te blijvenquote:Op zondag 11 november 2012 15:13 schreef Loedertje het volgende:
[..]
LongCA IV,,,uitzaainingen hart en lympheklieren...meer wil ik vooralsnog niet weten, heb van mijn longen nog nooit last gehad, wél al ruim een jaar van stekende pijn op borst e,d, Nu is er dus een agressieve snel groeiende tumor in de linkerlong voor de in/uitgang. Ik zei nog dat mijn vroegere huisarts prima kon leven met 1 long en waarom ze er dan niet eentje weghalen maar dat schijnt weer niet te kunnen met deze soort. Verder dus gisteren wederom een infarctje, dat konden ze pas 6 uur nadien in het bloed zien .Vanmiddag weer verhuist van de hartbewaking naar een andere kamer op cardiologie(met eigen douche en toilet)
Stik alleen van de honger, heb hier nu zo'n mobiel hartbewakingskastje om maar mag niet naar beneden om wat te eten.
Op de longafdeling kreeg je echt superverwenmenu's, 3 - gangen, extraatjes en proteine drankjes, hier draait alles om *kijk uit voor cholesterol* en m'n maag wil eten ! Durum rollen, fruit, tomatensoep, zuurkool met hemaworst !
Loeders, deze post bedoelde ik. Dan weet je wat je in Vlissingen te wachten staat.quote:Op zondag 11 november 2012 14:17 schreef Re het volgende:
[..]
stent ja... en ik vond die broncheoscopies echt zeer naar, heb d'r nog een longinfectie aan overgehouden ook, mar in jouw geval lijkt het me wel nuttig ja om iig je long heel te houden dat hij niet weer klapt
hier trouwens filmpje van mijn radiotherapie
Mijn vraag is meer, wat merk je nadien? Waarom kreeg jij het? Wat had je exact?/Wat hadden ze bij jou ontdekt?quote:Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Loeders, deze post bedoelde ik. Dan weet je wat je in Vlissingen te wachten staat.
@Re, je ademhaling is heel rustig. Voel je hier eigenlijk iets van?
Ik wilde er na 4 kuren mee stoppen, maar daar wilde de oncoloog niets van weten.quote:Op zondag 11 november 2012 15:16 schreef Loedertje het volgende:
Tijdelijk, yep, als ik snel doodga is het idd tijdelijk
Maar wat betreft chemo, volgens mij heb je altijd een keuze of je een behandeling wel of niet wilt, zelfs Gia
Gia, ik denk dat je geen enkele diagnose kunt of mag vergelijkenquote:Op zondag 11 november 2012 17:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik wilde er na 4 kuren mee stoppen, maar daar wilde de oncoloog niets van weten.
Zijn woorden: Dan kan ik elke patient wel slechts 4 kuren geven.
En natuurlijk, je mag elke behandeling weigeren.
Maar bij jou heeft toch de arts beslist dat de chemo wordt uitgesteld.
nee je voelt er niets vanquote:Op zondag 11 november 2012 17:00 schreef Staal het volgende:
[..]
Loeders, deze post bedoelde ik. Dan weet je wat je in Vlissingen te wachten staat.
@Re, je ademhaling is heel rustig. Voel je hier eigenlijk iets van?
Gia, vergeet de OP. Je leest toch wat de ontwikkelingen zijn? Geef Loeders die ruimte.quote:
Ik snap er niks van. Zou je alsjeblieft uit kunnen leggen wat er nou niet goed is aan de reacties van gia?quote:Op zondag 11 november 2012 19:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Gia, vergeet de OP. Je leest toch wat de ontwikkelingen zijn? Geef Loeders die ruimte.
Gia heeft volgens mij gewoon hele goede bedoelingenquote:Op zondag 11 november 2012 18:14 schreef Oognip het volgende:
Ik heb het idee dat Gia's posts echt heel erg verkeerde geïnterpreteerd worden.
Hi Gia, Ik had het idee dat je aan het vergelijken was en idd, ik vraag om ervaringsverhalen.quote:Op zondag 11 november 2012 17:54 schreef Gia het volgende:
Je vraagt om ervaringsverhalen in je OP.
Natuurlijk kun je geen diagnose met elkaar vergelijken, dat weet ik ook wel, en dat doe ik ook niet.
Ik heb het puur over de behandelingen.
Kan me voorstellen dat bij jou het risico op bloedingen groter is, door de plaats waar de tumor zit.
Daarom is het ook verstandig om te wachten met die chemo, want je bloedwaarde gaat dan echt flink schommelen.
Maar goed, ik ben weg hier.
hehehequote:Op zondag 11 november 2012 19:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Blijf dus lekker,kunnen we samen kankeren over deze ziekte ,
Heb je dat ook aangeven bij de artsen of je eigen huisarts?quote:Op zondag 11 november 2012 17:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb geen zin om aan inwendige bloedingen tijdens een chemo dood te gaan, te stikken, embolieen te krijgen, tia's,of wederom een infarct.
Daarom...quote:Op zondag 11 november 2012 19:27 schreef computergirl het volgende:
[..]
Gia heeft volgens mij gewoon hele goede bedoelingen![]()
quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:08 schreef Chastity. het volgende:
Hoop dat er morgen reacties in deze thread staan !
[..]quote:Op zondag 11 november 2012 19:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heb je dat ook aangeven bij de artsen of je eigen huisarts?
Ha dat is wel fijn dat je daarover open kan zijn met de huisarts. Tja, 86 vind ik toch andere koek. Oude taaie koek.quote:Op zondag 11 november 2012 19:59 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Yep. Huisarts en ik zijn sowieso erg open, hij heeft toegegeven dat ik de 2e patient in zijn praktijk ben bij wie de diagnose ..ietwat te laat kwam terwijl de gezondheidsklachten allang hadden kunnen duiden in de richting van kanker .Zijn andere patiënt was 86..
Boosheid mijnerzijds was snel voorbij. Negativiteit kost energie dus kan ik dat beter steken in,,daten met sp3c
Zo heb ik het idd begrepen.Waarschijnlijk geeneens de eerste gezien de symptonen en pijn gisteren nu en de dingen die ik vanaf juni thuis al heb.quote:Op zondag 11 november 2012 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Loeder, begrijp ik nou goed dat dat van gisteren een infarct was of lees ik scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |