quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Chantal Janzen dus eindelijk in een rol die haar op het lijf is geschreven
Hohoho, Chantalquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Chantal Janzen dus eindelijk in een rol die haar op het lijf is geschreven
PIESCESquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
KNAL ER NOU RECLAME IN DAN KAN IK GAAN PIESEN
Ik weet niet of Andre rijk was of niet. Dus weet ook niet of hij beter kon krijgen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
Andre was een hunk en kon beter krijgen wou je zeggen?
Chantal is de reden dat ik niet naar musicals kan. Veel te bang om haar tegen te komen op het podiumquote:
Je mag nu ook hoor, Voice is voorbijquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
KNAL ER NOU RECLAME IN DAN KAN IK GAAN PIESEN
Wat is er mis met Chantal?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Chantal is de reden dat ik niet naar musicals kan. Veel te bang om haar tegen te komen op het podium
JOAHquote:
Rijk is relatiefquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef iFok. het volgende:
[..]
Ik weet niet of Andre rijk was of niet. Dus weet ook niet of hij beter kon krijgen.
Niet iedere musical heeft Chantal Janzen erin hoor.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Chantal is de reden dat ik niet naar musicals kan. Veel te bang om haar tegen te komen op het podium
Ik kan haar alleen niet hebben als ze 'grappig' gaat doen, als ze gewoon haar interview of optreden doet is het voor mij prima.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die schuine Bieberlok? Die sproeten?quote:
Wat een frustraties hier allemaalquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die schuine Bieberlok? Die sproeten?
Ik heb een paar keer half half gekeken naar dat programma met Gordon. Twee valse nichtenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan haar alleen niet hebben als ze 'grappig' gaat doen, als ze gewoon haar interview of optreden doet is het voor mij prima.
Zegt hij die altijd afhaaktquote:
Voor het eerst, houden zoquote:
Misbruik maken van de situatiequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor het eerst, houden zo
Mijn boei, mijn boei! Het werkt
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef JRRY het volgende:
En VanVelzen gaf wel erg ongeloofwaardige cijfers.
Hij begon op zich wel redelijk, maar ergens kwam er een verkeerde draai aan zijn cijfersquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:36 schreef JRRY het volgende:
Het duurde te lang, deze aflevering. Nieuwe systeem wel lekker vlot en blij dat ze niet om de 2/3 maar om de 4 een reclameblok doen en niet als ze net het commentaar willen gaan geven..
En VanVelzen gaf wel erg ongeloofwaardige cijfers.
Hij heeft het slechtste team en weet dat zelf maar al te goed. Daarom geeft ie maar lekker hoge cijfers..quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij begon op zich wel redelijk, maar ergens kwam er een verkeerde draai aan zijn cijfers
morgen denk ikquote:
Tjuusquote:
Eenschquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:47 schreef Pisces29 het volgende:
Het was een lange, maar gezellige avond![]()
Allemaal illegaal.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:50 schreef iBenny het volgende:
Dafuq... die reacties van die meisjes![]()
!
Dan is al het geld al binnen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Gaat helemaal mis met die gasten over een jaar, mark my words.
Ze gaan uit elkaar met ruzie. Waarschijnlijk zitten ze nu op hun hoogtepuntquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:56 schreef Cee het volgende:
Gaat helemaal mis met die gasten over een jaar, mark my words.
Waarschijnlijk niet dat, maar meer op het gebied van drank, drugs. Ik gok dat er over een jaar al eentje in rehab heeft gezeten en een ander op het punt staat te vertrekken. Dat zal dan degene zijn die die meest extreme tattoo's en/of haardracht heeft en meest afwezige indruk maakt tijdens interviews.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze gaan uit elkaar met ruzie. Waarschijnlijk zitten ze nu op hun hoogtepunt
Die Afgaan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet dat, maar meer op het gebied van drank, drugs. Ik gok dat er over een jaar al eentje in rehab heeft gezeten en een ander op het punt staat te vertrekken. Dat zal dan degene zijn die die meest extreme tattoo's en/of haardracht heeft en meest afwezige indruk maakt tijdens interviews.
maar nu is het zaterdagquote:
Als ze meer dan 3 miljoen kijkers hebben, dan hebben ze het wel echt goed gedaanquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:05 schreef Pisces29 het volgende:
4 uur voor de tv, zoveel uren maak ik normaal in 5 dagen
Verwacht je zoveel kijkers?quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze meer dan 3 miljoen kijkers hebben, dan hebben ze het wel echt goed gedaan
Dat ging lekker snel ja. Maar de rest...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:10 schreef Anonymousz het volgende:
heerlijk geen sing off en om de 4 optredens horen we meteen de uitslag hopelijk doen ze ook bij xfa
2.937.000 kijkersquote:Op zaterdag 10 november 2012 00:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ze meer dan 3 miljoen kijkers hebben, dan hebben ze het wel echt goed gedaan
Hij is leukquote:Op zaterdag 10 november 2012 02:05 schreef Cee het volgende:
Oh, het duurt dus tot 2 uur tot ik zo'n blog over de uitzending af heb, ik was het alweer vergeten.Nou, welterusten en hier is ie. Het is effe inkomen hoor.
ik heb een paar optredens gezien, van heel vals tot best ok en die kreeg ook gelijk een aantal 10-en uitgedeeld van de jury. Wat het nut is van het omdraaien bij de liveshows is mij nog niet duidelijk.quote:Op zaterdag 10 november 2012 03:12 schreef Day het volgende:
Tering, wat hebben jullie veel gepost!![]()
Is het nog de moeite waard om terug te kijken of zeggen jullie, laat maar!
Misschien zijn ze dan toch minder bevooroordeeld, want een act als die van Babette was gewoon niet te vergelijken met de anderen. Gehele lichtshow, dansers, open deuren, spektakel... Dan heb je gewoon een streepje voor.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:34 schreef computergirl het volgende:
Wat het nut is van het omdraaien bij de liveshows is mij nog niet duidelijk.
Wacht maar tot je het 2e optreden hebt gezienquote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef ZaZoe het volgende:
Zit nu te kijken naar de uitzending van gisteren. Ben zeer te spreken over de nieuwe opzet.
And Robby rocks tha house!
Serieus? Ook over de cijfers van de coaches en zo?quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:21 schreef ZaZoe het volgende:
Zit nu te kijken naar de uitzending van gisteren. Ben zeer te spreken over de nieuwe opzet. And Robby rocks tha house!
Dat viel toch nog wel mee?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Ook over de cijfers van de coaches en zo?
4x10 voor Babette vond ik echt belachelijk....quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat viel toch nog wel mee?
Verbaasde me af en toe meer over de verdeling van de stemmen die de mensen thuis gaven. Vooral in team van Velzen
Misschien iets te hoog idd, maar vond 'r ook erg goed, van mij had ze zeker een 9 of 9,5 gehadquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
4x10 voor Babette vond ik echt belachelijk....
Jep, bij Leona ook...quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:33 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Misschien iets te hoog idd, maar vond 'r ook erg goed, van mij had ze zeker een 9 of 9,5 gehad
Trouwens de 4x10 kwam toch 2 keer voor dacht ik?
Oh jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Cee het volgende:
Babette kreeg geen 4x10. Ze kreeg twee tienen, een 9 en een 9,5.
Waarom weet ik dit uit mijn hoofd?
Waar kan ik de Barbiekleertjes van Marx kopen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 13:53 schreef Knipoogje het volgende:
Zag iemand trouwens Bane in het publiek tijdens het optreden van Siffri? Heb snel een snapshot kunnen maken
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:08 schreef byah het volgende:
Is dit trouwens de Marjet?
Die is wel flink vooruitgegaan dan, op meerdere vlakken
Dat is haar vaderquote:Op zaterdag 10 november 2012 13:53 schreef Knipoogje het volgende:
Zag iemand trouwens Bane in het publiek tijdens het optreden van Siffri? Heb snel een snapshot kunnen maken
[ afbeelding ]
Jij bedoelt Marjet. Babette kreeg een 10 en drie 9'squote:Op zaterdag 10 november 2012 14:48 schreef Cee het volgende:
Ik blijf het gevoel houden dat ze na de exit van Marx ten koste van Johannes ineena beseften dat ze zelf een duidelijkere keuze moesten maken. Toen kwamen er ineens wel onvoldoendes, terwijl die daarvoor ook makkelijk gegeven hadden kunnen wordenquote:Op zaterdag 10 november 2012 11:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vond het toch interessant uitpakken gisteren. Zeker toen men wat terecht lage cijfers gaf.
Die top 3 hierboven, dat was hem voor mij ook zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |