Ik coach echt heel eerlijk hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:01 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nou, ik zou het ook behoorlijk irritant hebben gevonden als die belachelijke cijfers van die coaches de doorslag gaven.
Trusten dan maar.. Je wacht dus niet de bloedstollende uitslag van het volk af??quote:
Gaat best hard inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
10 topics op een vrijdag... tijdje geleden
Show duurt langer, en er valt meer te klagenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
En dat voor een show die we met zijn allen kut vinden....quote:
Is ook leuker dan het programma zelfquote:
het duurt dan ook erg langquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef iBenny het volgende:
Daar komt het wel op neerquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:04 schreef Stickertje het volgende:
![]()
dus heel veel mensen hebben aan mijn appel van lidl gezeten
Officieel tot 23.00 uur, in werkelijkheid ergens diep midden in de nacht....quote:
Ik wil bijtijds op, drukke dag morgenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Trusten dan maar.. Je wacht dus niet de bloedstollende uitslag van het volk af??
'Directioners'quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:06 schreef Cee het volgende:
Al die Directioners die nu naar bed moeten.
Kolere.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik wilde dat wij een James Arthur hadden in The Voice...
Als hij het refrein zingt ga ik janken bijna
Hij overdrijft mij teveelquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
Ik wilde dat wij een James Arthur hadden in The Voice...
Als hij het refrein zingt ga ik janken bijna
Trijn geeft natuurlijk een 98 of zoquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie Leona ook nog wel sneuvelen... dat zou helemaalzijn
Vriendjespolitiekquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Trijn geeft natuurlijk een 98 of zo![]()
Ik zou het geweldig vinden eigenlijk
Die blikken geeft ze ook altijd cadeau.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Het klinkt alsof het moeite kost. Niet prettig om naar te luisteren.
Alle 'Directioners' liggen nu wel in bed toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Ach ze sneuvelt toch tegen de smsjes van Denzel... dus why bother
Ik denk dat ze een abonement op haar kanaal heeftquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ze nou dat ze 'youtubefan' is?
wiet & related vids op youtubequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Zei ze nou dat ze 'youtubefan' is?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wiet & related vids op youtube![]()
ben je uren mee bezig
Met veel hitsquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een abonement op haar kanaal heeft
Maar het is wel te zien dat zij met haar glitterlegging de ogen van Trijntje heeft geraakt, dus deze keer is het echt echt echtquote:
DAT!quote:
De eerste letter.....quote:
Verschrikkelijk ja, mensen die hun hoofd boven het maaiveld uit durven te steken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Met d'r 'oh kijk mij eens ff performen ik stond altijd op de achtergrond maar kijk mij ff shinen op de voorgrond'
Het gaat niet om je kop boven het maaiveld, het gaat om overdreven gedoe voor een achtergrondzangeresje. Ik ben geneigd om te denken dat het er wel eerder uit was gekomen als het er écht in had gezeten. Gewoon gebaseerd op haar performances, ze zoekt de juiste liedjes uit, daar niet van, maar laten we nou niet doen alsof ze de nieuwe Iris Kroes isquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef fratsman het volgende:
[..]
Verschrikkelijk ja, mensen die hun hoofd boven het maaiveld uit durven te steken.
Dat vind ik dan altijd zo'n dooddoener, dat iets 'onnederlands' is, alsof Nederland niet een dergelijk niveau voort zou kunnen brengen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:14 schreef iFok. het volgende:
Ontstijgt het niveau van The Voice en Nederland.
Serieusquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:14 schreef MissJ het volgende:
Ik wil, ik MOET haar jurkje!!!!!!!!!!!!!
Dan sterft John vanavond nog van ellende denk ikquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef style2k het volgende:
lol en nu alsnog eruit gestemd worden whahahaha dat zou een giller zijn
Nee, niet laurrhiequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef Greys het volgende:
Doe deze maar met Laurrhie in de finale, da's pas firework
Het zal mij niks verbazen naar wat er net gebeurd is.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef style2k het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef miss_dynastie het volgende:
... alsof ze de nieuwe Iris Kroes is
In vergelijking met andere landen is er gewoon minder kwaliteit in Nederland.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat vind ik dan altijd zo'n dooddoener, dat iets 'onnederlands' is, alsof Nederland niet een dergelijk niveau voort zou kunnen brengen.Het is alleen nog niet ontdekt.
Nee, WOW is apart en mag je maar 1x per kandidaat doenquote:
juist daaromquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Serieus?
Laat dr bungeejumpen in die jurk en je hebt een discobal
Ik vind het helemaal niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vind die jurk een beetje ouwelijk, om eerlijk te zijn
wie gaat er een Johannesje doenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef style2k het volgende:
en al het goeds dat uit volendam komt dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef iFok. het volgende:
[..]
In vergelijking met andere landen is er gewoon minder kwaliteit in Nederland.
Doen ze dadelijk backstagequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Injetta het volgende:
Wat?????? Ze heeft Trijntje niet geraakt???????
Stuur dat eens naar het buitenland. Om je voor te schamen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en al het goeds dat uit volendam komt dan?
Met d'hondt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we zo een break? Dan kan ik nog ff een frisse neus halen, anders haal ik de eindstreep niet
quote:
Meer dan die Pat in elk gevalquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:19 schreef Gia het volgende:
Zul je zien dat nu Denzel de gunfactor heeft.
Ja ookquote:
*het zal zienquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:19 schreef Gia het volgende:
Zul je zien dat nu Denzel de gunfactor heeft.
Vast wel, reclamelandquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we zo een break? Dan kan ik nog ff een frisse neus halen, anders haal ik de eindstreep niet
Ff twittertweepen! Doen ze het volgende week vast welquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef Stickertje het volgende:
ik wilde de swipetafel in 'action ' zien
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat er ook ruimte is voor zelfkritiek in dit programma he
Het lijkt godverdomme wel een programma op de Chinese Staatstelevisie
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ff twittertweepen! Doen ze het volgende week vast wel
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef TheVulture het volgende:
Toch mooi dat er ook ruimte is voor zelfkritiek in dit programma he
Het lijkt godverdomme wel een programma op de Chinese Staatstelevisie
Tessa is een soort Nederlandse Ushiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:21 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa doet me denken aan ehhhhhhhhhhhhhh hoe heet die ene labielo die in de eerste aflevering exit moest, ten tijde van Voice 1. Zwart haar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tessa is een soort Nederlandse Ushi
Eigenlijk is dat een goede samenvatting.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef D. het volgende:
*zich oud voelt
Wat is een swipetafel?
Ja, dat ding dat daar staat, maar dat lijkt gewoon een grote iPad
Ow, ok, ik voel me al minder oudquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een goede samenvatting.
En groenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef Pisces29 het volgende:
Tessa is ook het ideale commerciële meisje
Pat is te apart en Denzel te grijs.
Ze hebben expres gewacht tot de kleine meisjes slapen! Tis een complot!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie had het dan moeten zijn? Denzel?
Ookquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ze hebben expres gewacht tot de kleine meisjes slapen! Tis een complot!
Allemachtig wat een poulequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
Volgende week:
TO:
Laurrhie Brouns
Ron Link
Sandra van Nieuwland
Velorisa Yorks
Een aparte vergelijking, maar oke.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sam is als een keeper die 20 goals om zijn oren krijgt en toch de wedstrijd wint
Ja. He is door.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Kan iemand nog vertellen of Johannes door is?
Joahnnes was teamwinnaar!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Doorgestoken kaart jaquote:
Ja....maar of het terecht was?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Nuquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Meest succesvolle boyband ter wereld?
Nu toch zeker of aller tijden?
Echt? Een schaatser die verkeerd wisselt en toch de gouden plak krijgt dan? Zoiets. Het klonk nergens naar en toch door.... hij is de Alice van the Voicequote:
Ik denk dat ie het volgende keer ruim goed gaat maken en uiteindelijk heel ver komtquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Montagui het volgende:
Grootste misser van de avond die door is: Sam Holden......
tot een week terug had ik er nooit van gehoordquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Dank je, dat heb ik gemist. Wow.quote:
Jij kijkt geen XFA?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tot een week terug had ik er nooit van gehoord
Deze vind ik leuker en realistischerquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Een schaatser die verkeerd wisselt en toch de gouden plak krijgt dan? Zoiets. Het klonk nergens naar en toch door.... hij is de Alice van the Voice
Ik vind Sam helemaal niet lelijk.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik vind johannes leuk
Sam is lelijk en zong kei vals...
Backstreetboys hebben een nieuwe Kerstplaat uit.... ahemquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:26 schreef Pisces29 het volgende:
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind Sam helemaal niet lelijk.
Ook geen beauty, maar ik vind hem een interessant melancholisch hoofd hebben.
Ik ben best benieuwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |