Spoiler alertquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
MVV heeft gewonnen, ze staan 5 punten voor op de nummer 2. Maar dat geheel terzijde
Celtics speelt saai.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoewel dit ook een goeie ´derby achtig´ iets is
dat zei ie helemaal niet volgens mij.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:59 schreef TheSolution het volgende:
''Je wordt maandag 50 hč?''
''Graag gedaan.''
Gelukkig weten ze niet dat hij in Dordrecht woontquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:03 schreef Evertjan het volgende:
die opmerking van Gijp over Moslims was weer geniaal
Vooral in het begin top.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoe was het showtje jongens? zeg het maar
7,5'je.. paar leuke stukken, maar geen topshowquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef Ties02 het volgende:
Hoe was het showtje jongens? zeg het maar
Dank.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)f74-3c158fdd68ba.mp4
Net zo'n ouderwets dikke...quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Zeefuik is helemaal niet dik. Hij is lekker gezet.
What else is new?quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Kieft is bezopen volgens mij
Of heb ik het mis ?
Niks eigenlijk. Maar nu wel heel erg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was echt een hele leuke uitzending inderdaad.quote:Op zaterdag 10 november 2012 08:55 schreef tong80 het volgende:
s niet de enige die het bestierf van het lac
Op het eind een mooie afsluiting met de dikke neger.quote:Op zaterdag 10 november 2012 09:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Was echt een hele leuke uitzending inderdaad.
echte VI hooligans bestellen hem via VI.nlquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:53 schreef Oliver23 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/9200000009582547/
Ik zie dat hij vanavond bij Ivo Niehe zit, dat worden spannende anekdotes over secretaresses neuken bij de TV Show.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:53 schreef Oliver23 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)de/9200000009582547/
quote:Op zondag 11 november 2012 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Twente = Vitesse
ADO - AZ = Gelijk
PSV - Heerenveen = PSV
Chelsea - Liverpool = Chelsea
Man City - Tottenham = Man City
Lazio Roma - AS Roma = AS Roma
1 van de 5 is binnen
Donald Ducks lezenquote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
Waar was Van der Meijde aan verslaafd?
Kinderdrugsquote:Op zondag 11 november 2012 17:19 schreef Parafernalia het volgende:
Waar was Van der Meijde aan verslaafd? Coke?
En drank, slaappillen en wijven neuken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt net meisje, zou zo uit Oudewater kunnen komen. Ook al zwanger van hem begreep ik
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2012 17:49:30 ]
quote:Op zondag 11 november 2012 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En drank, slaappillen en wijven neuken.
Z'n nieuwe vrouwtje:Gewoon een normale jongeman dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt net meisje, zou zo uit Oudewater kunnen komen. Ook al zwanger van hem begreep ik
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Hij voetbalt dan ook al ruim 3 jaar niet meer...?quote:Op zondag 11 november 2012 17:55 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ja, niet de aller jongste meer in de voetballerij
Na een week alles fout en een week alles goed scoort Johan nu een 3 van de 6.quote:Op zondag 11 november 2012 09:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Vitesse - Twente = Vitesse Gelijk
ADO - AZ = Gelijk
PSV - Heerenveen = PSV
Chelsea - Liverpool = Chelsea Gelijk
Man City - Tottenham = Man City
Lazio Roma - AS Roma = AS Roma Lazio
1 van de 6 is binnen
Lekker interessant.quote:Op zondag 11 november 2012 19:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na een week alles fout en een week alles goed scoort Johan nu een 3 van de 6.
Dat wordt ieder topic wel weer gemeld jaquote:
Ufo Niehe momenteel...quote:Op zondag 11 november 2012 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
Om 2120 op NL1: Andy van der Meijde (incl nieuwe mokkel) bij Ivo Niehe
quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Veerboot, ouwe reus! Inzinkingkje gehad? Bruggetje open, bruggetje dicht?
Ja, man! Beetje last gehad van paniekaanvalletjes, maar laat gaan joh!quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Mensen die je herkenden van je optreden bij BNN 24/7 toen je bij de bakker broodjes ging halen?quote:Op zondag 11 november 2012 22:41 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, man! Beetje last gehad van paniekaanvalletjes, maar laat gaan joh!
Ja en zijn ontmoetinkje met Derksen. Is ook een zware belevenis gok ik.quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die je herkenden van je optreden bij BNN 24/7 toen je bij de bakker broodjes ging halen?
Held!quote:Op zondag 11 november 2012 22:16 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja, maak er maar grapjes over. Trauma'tje, man. Gewoon geskipt worden omdat dit blijkbaar interessanter was:quote:Op zondag 11 november 2012 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die je herkenden van je optreden bij BNN 24/7 toen je bij de bakker broodjes ging halen?
Hij was laatst ook bij DWDD. Ik kreeg spontaan woedeaanvallen.quote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, maak er maar grapjes over. Trauma'tje, man. Gewoon geskipt worden omdat dit blijkbaar interessanter was:
[ afbeelding ]
Zoiets draag je je hele leven mee, hoor.
Die man acteert zelfs nog als hij een bruine boterham eet. En hij is niet eens een lekker ding zoals Halina Reijn.quote:Op zondag 11 november 2012 23:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ja, maak er maar grapjes over. Trauma'tje, man. Gewoon geskipt worden omdat dit blijkbaar interessanter was:
[ afbeelding ]
Zoiets draag je je hele leven mee, hoor.
Hij was achter de schermen bezig met een aanslag op Jack van Gelder.quote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die man acteert zelfs nog als hij een bruine boterham eet. En hij is niet eens een lekker ding zoals Halina Reijn.
Maar had je een dipje? Volgens mij zag ik ook op SigaarSnor weinig updates.
Hij was hem stiekem aan het vetmesten tot hij rijp was voor de slacht, ik snap 'm.quote:Op zondag 11 november 2012 23:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij was achter de schermen bezig met een aanslag op Jack van Gelder.
quote:Op zondag 11 november 2012 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij was hem stiekem aan het vetmesten tot hij rijp was voor de slacht, ik snap 'm.
Pssst.. mag het eigenlijk niet zeggen maar ik weet al wie erbij komtquote:Op zondag 11 november 2012 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor de VI Hooligans om in actie te komen:
Hulp gevraagd! Wie versterkt de redactie van SigaarSnor.blogspot.com?
Zoals jullie gemerkt hebben, is het de laatste tijd (op de uitzendingenposts na) nogal stil op SigaarSnor.blogspot.com. Vanwege een fulltime baan heb ik op dit moment structureel minder tijd dan voorheen om de website bij te houden. Overdag is die mogelijkheid er helemaal niet meer en 's avonds vragen ook de nodige andere activiteiten om aandacht. Kortom: er is hulp nodig!
Wie heeft er zin om te helpen met het vullen van de SigaarSnor-site? Video's met leuke momenten uit de uitzendingen van Voetbal International kunnen helaas nog steeds niet op deze website geplaatst worden, maar daarnaast zijn er gelukkig nog veel items die wél kunnen worden toegevoegd. Denk aan optredens van de heren in andere tv- (en radio)programma's, interviews, nieuws over Voetbal International en/of de hoofdpersonen, etc.
Waar moet je aan voldoen?
Uiteraard moet je fan van Voetbal International en de mannen zijn, maar daarnaast is het ook van belang dat je fatsoenlijk (dus zonder allerlei spel- en grammaticafouten) een bericht kunt plaatsen. Verder moet je het leuk vinden om te speuren naar interessante nieuwtjes en grappige items. Aangezien ik zelf (vanwege werk) overdag niet beschikbaar ben, heeft het de voorkeur dat jij overdag wél beschikbaar bent. Dat is echter geen must.
Interesse?
Als je interesse hebt, stuur dan een mailtje naar SigaarSnor[apenstaart]hotmail.com. Vermeld daarin wie je bent, waarom je mee wilt helpen, of je eventueel relevante schrijfervaring hebt en op welke momenten je over het algemeen beschikbaar bent. Ik neem vervolgens contact met je op om een en ander te bespreken.
http://sigaarsnor.blogspo(...)e-redactie.html#more
Jouw nieuwtje bewaren we voor na de reclame. Even nog vasthouden Rensiequote:Op zondag 11 november 2012 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pssst.. mag het eigenlijk niet zeggen maar ik weet al wie erbij komt
Ik hou het al een heel uur vast. Wat zit je nou weer dom te lachen?quote:Op zondag 11 november 2012 23:50 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Jouw nieuwtje bewaren we voor na de reclame. Even nog vasthouden Rensie
Kijk maar uit of ik hack je!quote:Op zondag 11 november 2012 23:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pssst.. mag het eigenlijk niet zeggen maar ik weet al wie erbij komt
Verhuizinkje, van studentenleventje naar een werkend leventje, etc. Laat gaan joh. Vanaf nu weer wat actiever als alles meezit.quote:Op zondag 11 november 2012 23:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar had je een dipje? Volgens mij zag ik ook op SigaarSnor weinig updates.
Of twee biertjes of nog één.quote:Op zondag 11 november 2012 23:54 schreef Parafernalia het volgende:
Vrijdag terugkijken met een biertje in de hand
Ik zou je ook wel met je sitetje willen helpen hoor ouwe pik, maar de komende maanden zit ik nog voor studie in het buitenland, dus dan gaat het een beetje lastig.quote:Op zondag 11 november 2012 23:53 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Verhuizinkje, van studentenleventje naar een werkend leventje, etc. Laat gaan joh. Vanaf nu weer wat actiever als alles meezit.
Hasj, coke, pillen zo gaan de VI Hooligans op pad!quote:Op maandag 12 november 2012 00:00 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Of twee biertjes of nog één.
Hasj, coke, pillen, allemaal kinderdrugs. Echte bazen nemen een dexadrientje of een pep pil.quote:Op maandag 12 november 2012 00:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hasj, coke, pillen zo gaan de VI Hooligans op pad!
Dan kijken wij naar VI, ja dan gebeurd er wel wat.
Waar zit je? Hebben ze er een beetje palendansverenigingen?quote:Op maandag 12 november 2012 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel met je sitetje willen helpen hoor ouwe pik, maar de komende maanden zit ik nog voor studie in het buitenland, dus dan gaat het een beetje lastig.
Helaas door dat VI Vandaag is hij alleen nog maar in z'n eigen programma te gast, en niet bij een Pauw & witteman of spuiten en slikken.quote:Op maandag 12 november 2012 00:03 schreef Veerboot het volgende:
Is Johan deze week nog ergens te gast eigenlijk? Het is tijd om weer eens ouderwets een topic met een bezoekje te vereren
Al in Club 69 geweest?quote:Op maandag 12 november 2012 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou je ook wel met je sitetje willen helpen hoor ouwe pik, maar de komende maanden zit ik nog voor studie in het buitenland, dus dan gaat het een beetje lastig.
Ik zou haast zeggen: bijna louter. Denk aan de Moulin Rouge etc. Heel goedkoop ook (ahum)quote:Op maandag 12 november 2012 00:03 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Waar zit je? Hebben ze er een beetje palendansverenigingen?
VI Vandaag mag best wel stoppenquote:Op maandag 12 november 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas door dat VI Vandaag is hij alleen nog maar in z'n eigen programma te gast, en niet bij een Pauw & witteman of spuiten en slikken.
Dus een topiccrash zal denk ik nog even wachten. En ik geloof dat het Halina Babe topic ook op slot is gedaan
http://www.nighttours.com/paris/gayguide/code_69.htmlquote:
Jammer anders kan je na afloop lekker met een naakte studiegenoot in 1 bed slapen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.nighttours.com/paris/gayguide/code_69.html
"Gay party a La Scene Bastille."
Liever niet eigenlijk............
En club 69 hebben ze heir niet.
Dit is zeker weer van die homo humor?quote:Op maandag 12 november 2012 00:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jammer anders kan je na afloop lekker met een naakte studiegenoot in 1 bed slapen.
Van die heerlijke platte ordinaire homo humor.quote:Op maandag 12 november 2012 00:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is zeker weer van die homo humor?
Die Gerard Joling vind ik een fantastische kerel, als hij maar niet gaat zingen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van die heerlijke platte ordinaire homo humor.
Wilfred Genee speelt trouwens in die Hazes musical. Wist je dat al?quote:Op maandag 12 november 2012 00:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die Gerard Joling vind ik een fantastische kerel, als hij maar niet gaat zingen.
Hij zit toch niet in elke aflevering?quote:Op maandag 12 november 2012 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helaas door dat VI Vandaag is hij alleen nog maar in z'n eigen programma te gast, en niet bij een Pauw & witteman of spuiten en slikken.
Dus een topiccrash zal denk ik nog even wachten. En ik geloof dat het Halina Babe topic ook op slot is gedaan
Nee, vrijdag was iig Koert, Iwan en Johnquote:Op maandag 12 november 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zit toch niet in elke aflevering?
Als wat? De föhn van André Hazes?quote:Op maandag 12 november 2012 00:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wilfred Genee speelt trouwens in die Hazes musical. Wist je dat al?
Nee ik geloof het niet, maar ik heb de afgelopen maand niet in een ander programma buiten VI en VI Vandaag / Sport Inside gezien.quote:Op maandag 12 november 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij zit toch niet in elke aflevering?
Meer van deze nostalgische topics graag. Iemand die het kan verzamelen?quote:Op maandag 12 november 2012 00:16 schreef Veerboot het volgende:
Hardop lachen bij teruglezen van: SHO / Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
Zoiets had laatst ook kunnen gebeuren, maar toen hebben we het binnen de perken van het VI topic gehouden. Toen zei Kooijemans van zichzelf dat hij een enorme lul had.quote:Op maandag 12 november 2012 00:16 schreef Veerboot het volgende:
Hardop lachen bij teruglezen van: SHO / Jan Kooijman: Powned maakt wanstaltige TV!
Denk het niet. Als ze echt om de kijkcijfers zouden geven stond het niet tegenover DWDD geprogrammeerd.quote:Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wanneer RTL7 de stekker uit VI-vandaag haalt (binnenkort verwacht ik) kan Derksen weer de programma's afgaan.
Hij is geen type om met zijn vrouw op de bank te zitten.
Ik denk als die Loretta of hoe die andere van Koffietijd dan ook heet eens ermee kapt kan hij daar zo de gastheer worden. Lekker vroeg in de ochtend mensen beledigen.quote:Op maandag 12 november 2012 00:23 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Wanneer RTL7 de stekker uit VI-vandaag haalt (binnenkort verwacht ik) kan Derksen weer de programma's afgaan.
Hij is geen type om met zijn vrouw op de bank te zitten.
Jawel. De Maandag Middag Deadline.quote:Op maandag 12 november 2012 00:29 schreef DrDentz het volgende:
Gewoon een avondje RTL Sport Inside, VI Vandaag, Voetbal International, Voetbalfans! en De Beste Voetballers Ooit, er is toch niets anders in de wereld dan voetbal.
Haha al die vi opmerkingenquote:Op maandag 12 november 2012 00:16 schreef Veerboot het volgende:
Blijft triest hoe hard de ME de VI Hooligans aanpakt.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 14:40 schreef yvonne het volgende:
Mwoah dacht het niet
VI Hooligans een ban ja, klinkt beter
En dan dat de niet-ingewijden geen idee hebben waar je het over hebt.quote:
Ja die keren dat Johan bij P&W of Knevel en Van den Brink aan tafel was. Of dat we werden weggeslagen door de ME bij DWDD. Harde avonden. VI Hooligans zetten zich niet zomaar aan de kant.quote:Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En dan dat de niet-ingewijden geen idee hebben waar je het over hebt.
Of het woord rullevant gaan verbeteren.
Cowboy-tijden he. We komen uit een rechts-christelijk milieu en dan krijgen we ruzie met de moderators over lang haar en onze muziekkeuze.quote:Op maandag 12 november 2012 00:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die keren dat Johan bij P&W of Knevel en Van den Brink aan tafel was. Of dat we werden weggeslagen door de ME bij DWDD. Harde avonden. VI Hooligans zetten zich niet zomaar aan de kant.
Genietenquote:Op maandag 12 november 2012 00:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
En dan dat de niet-ingewijden geen idee hebben waar je het over hebt.
Of het woord rullevant gaan verbeteren.
Ik was even wat mugjes uit mijn jacuzzi vissen pik.quote:Op maandag 12 november 2012 00:59 schreef RensAjacied het volgende:
VI topic gaat weer herleven. VI Hooligans komen weer bijeen. Waar is DrDentz gebleven die ouwe reus?
Deze manquote:Op maandag 12 november 2012 01:06 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik was even wat mugjes uit mijn jacuzzi vissen pik.
http://sigaarsnor.blogspo(...)rkt-de-redactie.htmlquote:Hulp gevraagd! Wie versterkt de redactie van SigaarSnor.blogspot.com?
Zoals jullie gemerkt hebben, is het de laatste tijd (op de uitzendingenposts na) nogal stil op SigaarSnor.blogspot.com. Vanwege een fulltime baan heb ik op dit moment structureel minder tijd dan voorheen om de website bij te houden. Overdag is die mogelijkheid er helemaal niet meer en 's avonds vragen ook de nodige andere activiteiten om aandacht. Kortom: er is hulp nodig!
Wie heeft er zin om te helpen met het vullen van de SigaarSnor-site? Video's met leuke momenten uit de uitzendingen van Voetbal International kunnen helaas nog steeds niet op deze website geplaatst worden, maar daarnaast zijn er gelukkig nog veel items die wél kunnen worden toegevoegd. Denk aan optredens van de heren in andere tv- (en radio)programma's, interviews, nieuws over Voetbal International en/of de hoofdpersonen, etc.
Waar moet je aan voldoen?
Uiteraard moet je fan van Voetbal International en de mannen zijn, maar daarnaast is het ook van belang dat je fatsoenlijk (dus zonder allerlei spel- en grammaticafouten) een bericht kunt plaatsen. Verder moet je het leuk vinden om te speuren naar interessante nieuwtjes en grappige items. Aangezien ik zelf (vanwege werk) overdag niet beschikbaar ben, heeft het de voorkeur dat jij overdag wél beschikbaar bent. Dat is echter geen must.
Interesse?
Als je interesse hebt, stuur dan een mailtje naar SigaarSnor[apenstaart]hotmail.com. Vermeld daarin wie je bent, waarom je mee wilt helpen, of je eventueel relevante schrijfervaring hebt en op welke momenten je over het algemeen beschikbaar bent. Ik neem vervolgens contact met je op om een en ander te bespreken.
Misschien iets voor Oliver? Kan ie mooi doorlinken naar z'n DailyMotionquote:Op maandag 12 november 2012 17:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspo(...)rkt-de-redactie.html
Ik heb via via begrepen dat zoiets al gebeurd is.quote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oliver? Kan ie mooi doorlinken naar z'n DailyMotion
Oliver is al in onderhandeling. Het gaat mij echt niet om een miljoenencontract hoor, ik wil ook graag in SigaarSnorland scholen bouwen en een Ziekenhuis neerzettenquote:Op maandag 12 november 2012 17:22 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien iets voor Oliver? Kan ie mooi doorlinken naar z'n DailyMotion
waar is dat terug te zien???quote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Adelante het volgende:
Wilfred en Louis van Gaal samen op de rode loper bij de musical 'zij gelooft in mij'. Wilfred begint te zingen, Louis noemt Raggel Hazes: ratjel hazes
Krijg je er voor betaald? Hansie geeft altijd geld toe om aan te mogen schuiven.quote:Op maandag 12 november 2012 18:38 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Oliver is al in onderhandeling. Het gaat mij echt niet om een miljoenencontract hoor, ik wil ook graag in SigaarSnorland scholen bouwen en een Ziekenhuis neerzetten
Wat heeft Genee daar dan voor rolletje? Lijkt me toch niet te combineren met VI, met name op de vrijdagavond?quote:Op maandag 12 november 2012 18:45 schreef Adelante het volgende:
Wilfred en Louis van Gaal samen op de rode loper bij de musical 'zij gelooft in mij'. Wilfred begint te zingen, Louis noemt Raggel Hazes: ratjel hazes
Dat sluit ik niet uit.quote:Op maandag 12 november 2012 19:12 schreef Evertjan het volgende:
hopenlijk nog wat sneren over dat Pelle geen superspits zou zijn volgens JD
Denk eerder dat ie gewoon te gast wasquote:Op maandag 12 november 2012 19:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat heeft Genee daar dan voor rolletje? Lijkt me toch niet te combineren met VI, met name op de vrijdagavond?
Las laatst ergens (was het niet hier?) dat hij een rolletje had, maar misschien was keer een gastrolletje ofzo. Of snapte ik het gewoon verkeerdquote:Op maandag 12 november 2012 19:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie gewoon te gast was
Hij is een groot Hazes fan en zwijgt hier ook zelden over. Dus het lijkt mij logisch dat hij als BN'er is uitgenodigd voor de premiere.quote:Op maandag 12 november 2012 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Las laatst ergens (was het niet hier?) dat hij een rolletje had, maar misschien was keer een gastrolletje ofzo. Of snapte ik het gewoon verkeerd
Das ook zo natuurlijkquote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een groot Hazes fan en zwijgt hier ook zelden over. Dus het lijkt mij logisch dat hij als BN'er is uitgenodigd voor de premiere.
Dat blijft zo, al scoren ze beiden 30 mooie goals, dan komt dat door de eredivisie en zullen ze evengoed in iedere andere competitie mislukken.quote:Op maandag 12 november 2012 19:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
beperkte voetballer met louter intikkertjes net als die Altidore.
Precies, trek even Alves en Vlemmincx uit de kast als vergelijkingsmateriaal en klaar.quote:Op maandag 12 november 2012 19:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat blijft zo, al scoren ze beiden 30 mooie goals, dan komt dat door de eredivisie en zullen ze evengoed in iedere andere competitie mislukken.
Gaan we leuk zitten doen?quote:Op maandag 12 november 2012 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ze operatie repo hebben weggehaald, ik had wel behoefte aan mijn dagelijkse shotje reality.
quote:Op maandag 12 november 2012 19:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is een groot Hazes fan en zwijgt hier ook zelden over. Dus het lijkt mij logisch dat hij als BN'er is uitgenodigd voor de premiere.
Ik zag hem staan op Nu.nl, gezellig koppie heeft z'n vrouwquote:
Beiden naar de haararchitect geweestquote:Op maandag 12 november 2012 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat romantisch, ze hebben hetzelfde kapsel!
Bij jou ook nietquote:Op maandag 12 november 2012 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit kapsel doet haar en haar haar geen goed...
Daarvoor keek ik altijd graag naar het A team, maar helaas is dat ons ook al ontnomen.quote:Op maandag 12 november 2012 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat ze operatie repo hebben weggehaald, ik had wel behoefte aan mijn dagelijkse shotje reality.
Serieus?quote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hopelijk vertellen ze nog ff dat Badr Hari weer is gearresteerd
Sexcetera komt daarnaquote:Op maandag 12 november 2012 20:22 schreef Loveless85 het volgende:
Hebben ze niet nog een mooie film op de plank liggen over nazi zombies in de sneeuw op Mars met aliens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Niet meer dat serie'tje in de rechtbank met die vrouwelijke rechter, en dat ze dan als 'straf' met elkaar moesten ketsen, en de rechter ook weleens mee kwam doenquote:
Judge Julie, als ik het goed onthouden hebquote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niet meer dat serie'tje in de rechtbank met die vrouwelijke rechter, en dat ze dan als 'straf' met elkaar moesten ketsen, en de rechter ook weleens mee kwam doen
Julie of Judy, eentje was de echte, en de andere de softporn remakequote:Op maandag 12 november 2012 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Judge Julie, als ik het goed onthouden heb
Altijd VIquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vandaag VI, morgen VI vandaag?
Dit is judge Judy, die was het gelukkig niet.quote:Op maandag 12 november 2012 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Julie of Judy, eentje was de echte, en de andere de softporn remake
je moet maandag ook gewoon walking dead /series kijken. dat weet je tochquote:
Voor de topichunter, dit moet de nieuwe TT worden. Als dit 'm niet wordt wordt je huis in de fik gezet.quote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammerquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is judge Judy, die was het gelukkig niet.
[ afbeelding ]
Ja, na VI gaat Walking Dead in de VCR. Bittergarnituurtje erbij, is toch heerlijk man.quote:Op maandag 12 november 2012 20:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je moet maandag ook gewoon walking dead /series kijken. dat weet je toch
Ik kan me herinneren dat bitterballen in jouw tijd taboe waren.quote:Op maandag 12 november 2012 20:31 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja, na VI gaat Walking Dead in de VCR. Bittergarnituurtje erbij, is toch heerlijk man.
Zo grappig net als de eerste keerquote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef GGMM het volgende:
Ze laten het fragment van Hans en z'n jasje zien!!![]()
Was dit niet de eerste keer?quote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo grappig net als de eerste keer
quote:Op maandag 12 november 2012 20:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zo grappig net als de eerste keer
Wat doe jij hier?quote:Op maandag 12 november 2012 20:35 schreef hafcfan het volgende:
Dat Hans afzeiken begint vervelend en saai te worden
Hij scoort nooit.quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Armenteros heeft 10 wedstrijden niet gescoord...
Hij laat anderen scoren.quote:Op maandag 12 november 2012 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij scoort nooit.
Snap niet wat iedereen in die speler ziet.
SLA ME DAN SLA ME DAN!!quote:Op maandag 12 november 2012 20:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was bij sportjournaal, echt briljant
A422, deze wil ik als nieuwe TT, zet 'm onder Control + Vquote:Op maandag 12 november 2012 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
hahaquote:Op maandag 12 november 2012 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hans was erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |