abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119032695
Zwangerschap & geboorte

10 november: Spees_Eend (jongetje)
26 november: Keshet (jongetje)
26 november: OooLizaooO (jongetje)
30 november: Kaatjejannie (jongetje)

06 december: Nytar (jongetje)
12 december: Solagratia
17 december: ohnee (meisje)
24 december: Ladylike (jongetje)
29 december: Incantrix (meisje)
31 december: becky27 (meisje)
31 december: rebel-angel

2013

01 januari: Estrys
10 januari: eliis
16 januari: draculettetje
***16 januari: Ticootje & Joene*** (baby)
18 januari: papillion (meisje)
22 januari: __Isis__ (jongen)
23 januari: Omentielvo (meisje)

05 februari: As1981 (jongen)
14 februari: Zillah666 (meisje)
21 februari: pessie en kleiduif
22 februari: Logician78 & -Spenny- (meisje)
22 februari: Fieder (jongetje)
27 februari: Klumsy (meisje)
27 februari: Asfalthooligan (papa)

06 maart: Gulara
11 maart: Kyara (meisjes-tweeling)
18 maart: Barbabientje01 & pipo_de_clown
20 maart: Milka82 (jongen)
31 maart: LadyBlack

***06 april: Knetterkrankjorum & JJH***
08 april: dananana (tweeling)
10 april: bellelena
11 april: Ereshkigal
12 april: _Wolk82_
15 april: Danic
16 april: L0t (meisje)
22 april: Tally

02 mei: Suikertante
03 mei: Vencodark
04 mei: Spirit82
06 mei: -mandy-
10 mei: Shandaly

1 juni: .Sparkling.
***12 juni: L-E & fokking.fokker***
25 juni: Vulpenballetje

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
pi_119032702
Mega snel!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_119032847
Suiker stelt niets voor in vergelijking met jouw dag/avond, sterkte :*
pi_119033196
Nee joh, tis toch altijd op een andere manier, tisser?
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:24:53 #5
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119033491
Gecondoleerd Suikertante. :*
A grand adventure has begun.
pi_119033540
Suiker, gecondoleerd.

Logi :* en je niet te groot houden he!
pi_119033599
Ik voel me gewoon kut. Stom ruzie gedoe elke keer om niets en ik trek het gewoon niet goed omdat ik er doorheen zit qua slaaptekort en pijn en me echt even super machteloos voel omdat alles wat ik zeg/doe het alleen maar erger lijkt te maken. :(
pi_119033675
Nou dat is dus ook gewoon stom. Hier gaat naar omstandigheden alles goed en bij jou gaat naar omstandigheden alles fout! Slaaptekort is hoe dan ook problematisch! Hoop dat je vanavond wat uurtjes kunt pakken..
pi_119034101
Gecondoleerd suiker :* sterkte, het blijft verdrietig, hoe oud iemand ook is.

Logi, dat klinkt hartstikke rot allemaal :* hopelijk slaap je een beetje aankomende nacht en is morgen alles weer beter te overzien!

Mijn kies hoefde niet getrokken! *O* nog niet dan.. Hij is weer gemaakt, de vraag is alleen hoe lang. Ik kauw voorlopig even aan de andere kant.
E.
  vrijdag 9 november 2012 @ 21:35:09 #10
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_119034121
Ik heb zo'n zin in een avondje flink doorzakken :') en idd gaat allemaal wel weer overvliegen.

Suiker :*

[ Bericht 4% gewijzigd door Logician78 op 09-11-2012 21:54:38 ]
pi_119035074
Suiker gecondoleerd :*

Sparkling, meevaller weer!

Logi, 25 weken *O* en verder :*

Pessie, ik krijg volgende week ook de uitslag van GBS kweek. :{ spannend...
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:12:00 #12
378192 -mandy-
I am who I am
pi_119036340
Suikertante gecondoleerd...

Vencodark, wanneer heb je je 20 weken echo?

Heb je net een griep achter de rug, krijg je rotvervelende tandpijn, niet te harden. Lang leve de spoedtandarts, not. Daar gaat je gezellige vrijdagavond, Jannes kwam nog wel in Assen vanavond (sorrie voor mijn foute muzieksmaak). Lang leve de alternatieve middeltjes, zoals detinox.

Hopen dat je pijnvrij blijft Sparkling!

Gewoon doen Logi dat avondje doorzakken, alcoholvrij spul, goed gezelschap en alleen maar aan vrolijke dingen proberen te denken.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_119036828
En ETEN!!!!
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:08:33 #14
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_119039683
Ik kan niet doorzakken zonder alcohol :+
Slecht eigenlijk :@

En een dikke :* voor alle tandzeer, dat is toch wel heel erg K als je alleen maar paracetamol mag :X
pi_119039787
Suikertante :*
*poef* nu is het weg
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:49:50 #16
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119041803
He Suikertante... gecondoleerd :*

Klinkt alsof je een toffe oma had! Heeft ze nog wel je zwangerschap meegekregen?

Ik zou het zó graag aan mn oma en opa vertellen O+ maarja, die zijn er al jaren niet meer.... maar ik heb wel op de verjaardag van mijn oma de eerste positieve test gedaan O+
  vrijdag 9 november 2012 @ 23:53:44 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119041956
Oh en er is ook bericht van Ophelia trouwens! Nog geen details, maar die zouden nog volgen, en iig geen enge berichten :)
  Vis een optie? zaterdag 10 november 2012 @ 00:14:06 #18
70532 loveli
N
pi_119042746
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
maar ik heb wel op de verjaardag van mijn oma de eerste positieve test gedaan O+
Mooi! Vind het nog steeds zo geweldig dat je echt echt echt zwanger bent O+ Mooie buikfoto ook.
crap in = crap out
pi_119042883
Nou, ze was sterk en bijzonder, maar ook erg egocentrisch. Dus niet de liefste oma. Maar toch bewondering voor haar! Ze was wel heel blij dat ik zwanger was O+

Wel bijzonder dat het precies op haar verjaardag positief was LB! En spannend... ophelia *O*
pi_119045264
Ik lig weer wakker :(

Sinds het begin van de zwangerschap slaap ik slecht. Ben werkelijk doodmoe (want eerste trimester), daar ligt het niet aan, maar eenmaal in bed lukt het niet. Ik voel me verder goed, lig ook niet te piekeren ofzo, ik lig gewoon heel moe te zijn. Maar 3 uur per nacht slapen tijdens een drukke werkweek gaat een beetje opbreken, en het doet ook niet veel goeds voor mijn stemming. Dus is er íemand die dé gouden tip heeft voor mij om weer lekker te slapen, pleaaaase? ;(
pi_119045348
Potje neuken? Hielp (helpt) bij mij wel altijd.
pi_119046063
Wat zou het leven mooi zijn als dat mijn probleem zou oplossen O+

Maar neen, hoewel ik daar wel lekker loom en rozig van word. Het werkt wel ontspannend. :)
  zaterdag 10 november 2012 @ 07:01:26 #23
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_119046873
Suiker, sterkte ermee :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 november 2012 23:49 schreef LadyBlack het volgende:

Ik zou het zó graag aan mn oma en opa vertellen O+ maarja, die zijn er al jaren niet meer.... maar ik heb wel op de verjaardag van mijn oma de eerste positieve test gedaan O+
Mijn opa's en oma's zijn er al best lang niet meer, ik herken dat gevoel wel.. Maar ben nu uitgerekend op mijn lieve opa's verjaardag, dat vind ik wel heel mooi O+ ik was net 3 toen hij overleed, maar ik herinner me hem nog wel (of nouja, zijn benen dan :P ).

Verder niet bijgelezen hoor, net wakker :O
3!
pi_119046935
Gecondoleerd Suiker :*

En meld. Vandaag hier de allerlaatste nesteldrang klusjes zoals bv nieuwe plantjes in de pot bij de voordeur. Lekker suf.
Met een meidenkwartet
pi_119046949
mogguh, meld!

wil hier ook een regendagen doen. Adressen van de kaartjes verzamelen, babywasjes, kaartjes überhaupt regelen.
Geen idee wat er van terecht komt, ik heb iig weer een goede nacht gehad.

Ik heb zelf al jaren geen opa's en oma's meer. Ben wel, toen ik zwanger was van Sofie, naar het graf geweest om mijn favoriete opa en oma te vertellen dat ik zwanger was. De laatste oma van N is overleden toen Sofie 5 maanden was. Ze heeft Sofie nog wel gezien, maar niks van mee gekregen.

Nu nog even in bed dutten tot Sofie wakker wordt. N is net de deur uit om te werken.
*poef* nu is het weg
pi_119046984
Goedemorgen. Mijn uitslaapdag vandaag. Maar buurman zijn klusdag aan zijn schuurtje. :( om 7 uur.
En nu is stampertje in mijn buik ook wakker :)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119047044
Estrys, blijf jij maar lekker liggen, dan ga ik werken! ;) :*
pi_119047113
Goedemorgen!

Gecondoleerd Suikertante, je weet dat oma's & opa's ook niet het eeuwige leven hebben, maar het blijft toch verdrietig. Heb zelf sinds dit jaar ook geen grootouders meer.

Hier vandaag helaas wel een werkdag, met veel en lang op m'n benen staan :{. Morgen doe ik níets. Dat weet ik wel :Y.
pi_119047136
Gecondoleerd Suikertante :*
pi_119047236
Gecondoleerd, suiker!

Mijn opa is bijna een jaar geleden overleden. Thijs kan hem zich niet herinneren, maar dat ze elkaar nog hebben gekend vind ik erg waardevol.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_119047278
Mijn oma was 40 toen mijn moeder kwam, dus toen ik eenmaal kwam was ze al oud. Zo jammer dat ze mijn kinderen nooit heeft kunnen zien.
Man heeft nog een 90+ oma, maar die kan mij niet echt waarderen aangezien ze super streng refo is een ik niet in zwarte rokken en kousen rondloop.
Met een meidenkwartet
pi_119047285
Ik heb mijn grootouders nooit gekend. De laatste die overleed was een oma, en toen was ik 7. Kan me dus ook niet echt een voorstelling maken van hoe het is om grootouders te hebben, tbh :)
pi_119047308
Gecondoleerd suikertante!

Mijn vader overleed toen Lotte 4 maanden was maar wat was hij gek op haar O+ De kinderen hebben alleen een Beppe en oude Beppe (93) En die maken het samen dubbel en dwars goed :D
pi_119047379
Ik had ook een Pake en een Beppe, die zijn in 2011 en 2006 overleden. Mijn opa en oma zijn in 1991 en 2003 overleden.

Ik heb mijn oude Beppe (is 94 geworden, overleden toen ik 10 was) en oude oma (is 96 geworden en overleden toen ik 16 was) ook nog bewust meegemaakt. Best bijzonder eigenlijk.

L-E ik kan me niet voorstellen hoe het is zonder grootouders.

Cathmar : jammer is dat, iemand die niet verder kijkt dan haar eigen 'idealen'.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_119047567
Goedemorgen, ik mocht ook uitslapen vandaag. Wereld ziet er dus ook weer veel zonniger uit (figuurlijk dan....)

Ik heb nog een oma van 90. Zijn we vorige week nog geweest. Wel heel oud en krom maar nog wel goed bij en ze vind M. ook erg leuk. Ze keek haar ogen uit bij de echo foto's want dat had ze nog nooit gezien O+ We maken zoveel mogelijk foto's van haar met M. en hopelijk straks ook met de tweeling. Heel bijzonder maar helaas toch geen 4 generaties want mijn vader (haar zoon dus) leeft niet meer. En ook dat gemis wordt nu ook weer aangewakkerd.

Cathmar, lekker aankeutelen :*

Logi, is ook stom :*
pi_119047620
Goeiemorgen! :W
Hier al van 7u30 wakker, normaal is de kleine in 't weekend niet voor 8u- 8u30 wakker, dus gisteravond er iets later in gekropen. Wordt 't manneke deze ochtend al wenend om zijn papa wakker ;(. Die heeft het momenteel superdruk op 't werk waardoor m'n zoontje nu 3 weken na elkaar bij mij is (ipv week om week). Hij had blijkbaar gedroomd over zijn papa en miste hem daardoor. Snapte ook niet goed dat zijn papa hem niet komen halen was, want vrijdag was toch al voorbij ;(. Na 5 minuutjes bij ons in bed was hij weer zijn vrolijke zelve, maar mijn hartje brak een beetje mee.

Maar wel moe nu, dus een beetje extra prikkelbaar }).

Ow en mijn ex doet mijn ex-hond weg (beestje waar ik superveel moeite in gestoken heb om op te trainen etc). Prachtige Engelse Bulldog, superlief beest, en ik wil hem zooooooo graag. Alleen is manlief absoluut geen dierenliefhebber. We hebben hier momenteel al door mijn aandringen 2 poezen lopen en dat vindt hij ook al niet geweldig, laat staan er nog eens een hond bij -O-

Ik had een superlieve oma en die is als eerste gestorven toen ik 13 was, was echt een traumatische ervaring. Haar man was geen aangename persoonlijkheid, dus zijn overlijden was meer een opluchting in de familie (long story). De andere oma en opa leven nog altijd en doen momenteel niets anders dan elkaar en mijn ouders het leven zuur maken. Best wel wrang...
Maar hoe ik mijn (schoon)ouders met mijn kleintje zie omgaan, O+ O+ O+ , zo vertederend. En omgekeerd is Ben gek op zijn oma's en opa's!
pi_119047637
Suiker, moeilijke periode, maar je klinkt er sterk.

Logi :*
pi_119047717
Och Suikertante :*

Gisteren was het precies 1 jaar geleden dat ik het laatste bezoek bracht aan mijn opa, voor z'n verjaardag twee dagen later. Toen ging alles nog helemaal goed met hem en hebben we gezellig zitten kletsen. Eén dag na zijn verjaardag werd hij gevonden, hij was in een shock en het ging niet meer goed. Hij heeft nog 1 week geleefd, in verwarring. Het enige dat hem op de been hield waren de suikerbeestjes die we voor hem hadden meegebracht. Daar was hij altijd dol op geweest en altijd als ik op z'n verjaardag kwam dan nam ik dat voor hem mee :) Maar meer dan 80 jaar lang kon hij alles zelf en die week toen had hij opeens 24 uur per dag iemand nodig, kon nog niet zelf naar het toilet... Dat vond hij niet leuk en toen overleed hij (sterke wil). Mijn oma, zijn vrouw, is al een aantal jaren terug overleden, toen ik 15 was.

Mijn andere opa en oma die zijn er nog O+ En ze zijn zo trots dat ze voor het eerst overgrootvader- & -moeder worden O+ Ze zijn 78 en 76.

Ik heb zelf trouwens ook overgrootouders gehad; één oma overleed toen ik 2,5 was, maar ik heb nog leuke herinneringen aan d'r O+ Eén oma overleed toen ik 12 was en de derde toen ik 13 was. Maar die laatste heb ik maar 1 keertje gezien, dat was de biologische moeder van mijn opa en kwam uit en woonde in Duitsland. Mijn opa is geadopteerd, zijn adoptie moeder was de overgrootmoeder die op mijn tweede overleed. Ik noemde haar oma van de Eendjes, omdat ik daar vanaf haar balkon de eendjes kon voeren :Y) (En ik snapte maar nooit hoe we dan weer op het land kwamen, het water zat immers onder haar balkon tot aan de gevel van het huis, maar als je de voordeur opendeed, dan was er opeens wel een stoep....)

Vandaag is het afscheidconcert van mijn lief en z'n band! Na 7 jaar hebben ze besloten te stoppen op het hoogtepunt. Vanavond dus nog 1 keer een heel groot optreden (LVC is al zo goed als uitverkocht) en vandaag nog even een hectische dag met van alles regelen. Dus straks even een paar keer op en neer naar Leiden en dan een middagslaapje voor mij zodat ik vanavond lekker lang kan opblijven :D
pi_119047790
Suiker gecondoleerd :*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_119047810
Ow en ik heb een drukke buikbaby O+ elke dag word het schoppen sterker, kan er echt van genieten O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_119047845
Klumsy O+ wat gezellig!

Ik voel ons babietje ook steeds meer en duidelijker *;
  zaterdag 10 november 2012 @ 10:13:31 #42
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_119047852
Mijn Beppe is in april overleden en mn Grootvader (haar man dus) leeft nog. Aan manlief's kant leeft ook nog 1 oma, zij heeft een nieuwe vriend, opa W O+ . Ze zijn 81 en 80 en reizen heel Europa nog rond. Aangezien oma's ouders ook beide tegen de 100 zijn geworden verwacht ik dat Nathan haar echt nog heel bewust zal leren kennen.
Mijn ouders vinden het geweldig dat ze zo jong opa en oma zijn (59 en 56), ze hebben nu 7 (of 9, of 11 afhankelijk van hoe je telt) kleinkinderen en ze vinden het heerlijk dat ze met ze naar de dierentuin ed kunnen gaan.

Succes Belle!

Liza wat sneu voor je zoontje O+
pi_119047997
Suiker gecondoleerd met het verlies van je oma.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_119048063
Balen Logi dat het niet lekker gaat met je. slaaptekort zuigt! Hopelijk wil je vannacht wel de slaap vatten, dan ziet de wereld er altijd beter uit, na en goede nacht ;)

En heel veel sterkte suikertante! Ik heb nog 1 oma met wie ik veel heb meegemaakt en vrees echt voor de dag dat ze er niet meer zal zijn.. Niemand heeft het eeuwige leven maar als je om iemand geeft maakt het niet uit hoe oud deze is als ze overlijd, de pijn is er niet minder om :(.
  zaterdag 10 november 2012 @ 12:14:43 #45
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_119049898
Qua opa's en oma's: Mijn moeder was wees op haar 16e dus die grootouders ken ik niet. Ik was 5 toen mijn andere oma overleed. Ze werd begraven op de dag dat Sinterklaas op de kleuterschool kwam; ik was alleen maar bezig met het feit dat ik Sinterklaas zou missen en geen kadootje zou krijgen. :') Wat was ik blij dat mijn juf 's middags alsnog mijn kadootje kwam brengen. :@

Mijn opa is 96 geworden en aan hem heb ik echt superherinneringen. Bij hem slapen en dan een chocolaatje uit het speciale bakje mogen eten, bij hem achterop de fiets langs het Veluwemeer fietsen, hem helpen in zijn groentetuintje. Dat soort dingen.Toen ik ouder was deed ik de boodschappen voor hem en reed ik rondjes over de Veluwe met hem als hij daar zin in had. Hij overleed toen ik 25 was, hij was een half jaar daarvoor naar een verzorgingstehuis gegaan en kon sinds een paar maanden slecht lopen. Hij was klaar met het leven en er klaar voor om naar zijn God te gaan. Hij is 'gewoon' gestopt met eten en drinken, wat een wilskracht had die man. O+
Mijn opa kwam uit een gezin van heul veul broers (8 of 9 ofzo?) en ze zijn allemaal 90+ geworden. Hun moeder overleed bij de geboorte van de jongste geloof ik, in de 1e wereldoorlog. De jongens hebben daarna met hun vader de boerderij gerund en zelf het huishouden gedaan. Best bijzonder voor begin 1900!

Mijn ouders en die van D. leven allevier nog en ik hoop dat ze nog lang mogen blijven leven in (relatief) goede gezondheid.

Oh, 10-11-12 om 13.14 ga ik niet meer redden. :+ Ik ga nu toch maar voor 12-12-12 denk ik. *O*
A grand adventure has begun.
pi_119050566
Wederom niet bijgelezen... :@

Maar wél eindelijk de tijd gehad om wat fotootjes online te gooien van Saar!

We zijn sinds gistermiddag laat thuis met zn 3tjes. Eerste nacht samen overleefd, dus dat is al mooi meegenomen *O* ;)

Met mij is alles in orde, Saar is nog steeds awesome en Martijn is geweldig en enorm trots op haar O+

SPOILER: Saartje!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119050620
Coco wat een stel ogen zeg! O+
Fijn dat alles goed gaat.
pi_119050795
govdergover! net hele huis lopen boenen alles blinked laat er eentje een volle bak brinta vallen :( :'(

Coco O+ wat fijn dat alles goed gaat! :*

Belle veel plezier vanaaf! :*
pi_119050946
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:14 schreef Keshet het volgende:

Oh, 10-11-12 om 13.14 ga ik niet meer redden. :+ Ik ga nu toch maar voor 12-12-12 denk ik. *O*
12-11-12 vind ik ook wel een mooie datum. Ik vrees dat ik 12-12-12 niet ga halen. Geloof dat ze niet verder dan 41 weken willen met me.

Coco, wat is ze mooi!! O+
*poef* nu is het weg
pi_119051051
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

12-11-12 vind ik ook wel een mooie datum. Ik vrees dat ik 12-12-12 niet ga halen. Geloof dat ze niet verder dan 41 weken willen met me.

Coco, wat is ze mooi!! O+
Ik zou ervoor gaan!!
pi_119051114
Ja, maar... Dat is overmorgen al. Ik ben dr heel npg niet aan toe. Moet nog veel te veel doen. (en dat doe ik vervolgens niet omdat het anders zo dichtbij komt.. 8)7 )
*poef* nu is het weg
pi_119051155
Oh ik heb afschrikkers! J vindt ze zwaar opwindend, zeemantenten.
pi_119052019
quote:
18s.gif Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef Logician78 het volgende:
govdergover! net hele huis lopen boenen alles blinked laat er eentje een volle bak brinta vallen :( :'(

Coco O+ wat fijn dat alles goed gaat! :*

Belle veel plezier vanaaf! :*
haha het lot tart met je nesteldrang! ;)

Aww wat lief coco! <3
pi_119052935
Hier zijn we samen gezegend met 5 paar opa's en oma's. Voor 3 paar de eerste achterkleinkinderen, al onze opa's en oma's leven wat dat betreft bijna net zo hard mee als onze ouders. Best wel een luxe situatie.

Geen last van nesteldrang, blijf het schoonmaken maar uitstellen. Wel last van hormonen. Man lief moest het ontgelden vanochtend omdat er 1 stom schroefje van een ikea pakket miste. En dat zag ik dus al toen ik het pakket net had geopend, niet pas op het einde als je opeens niet uit komt, dus het is niet eens een grote ramp.
  zaterdag 10 november 2012 @ 14:54:49 #55
381212 Gulara
From the future
pi_119053751
Hier nog een paar grootouders. Maar gezien de afstand niet echt betrokken. Ze vinden het wel heel leuk allemaal. Maar niet leuk als er een wegvalt. :* (Ik had het nu -als volwassene- wel bijzonder gevonden om nog eens met mijn oma te praten O+ )

Coco wat een schatje!! O+ Die tweede foto is zo leuk!

Hier gaat alles wel goed eigenlijk. Ik voel me goed. En er is veel beweging in m'n buik, gezellig! :)
Ik heb denk ik te lang gelurkt altijd want soms vergeet ik gewoon te reageren. Maar ik lees braaf mee hoor.
Verder ben ik de afgelopen dagen erg bezig geweest met de babykamer (kinderkamertopic werkt op m'n inspiratiespier geloof ik ;) ). Heb op internet wat leuke dingetjes gevonden, en ik zit nu de hele tijd met ideeën in m'n hoofd. Kijken of ik daar dit jaar nog een beginnetje mee kan maken.

In het ziekenhuis van de week ook weer goed gekeurd. Dus helemaal fijn. Vriendelijke mensen. Alleen vind ik ze wat chaotisch (we nemen dus maar een watervaste stift mee om 'de onze' te markeren :+ ).
Ook dringen ze er sterk op aan om 10 min van tevoren aanwezig te zijn. Doe je dat braaf, kun je nog bijna een uur wachten. Volgens kenners is 2 á 3 uur ook redelijk normaal. Hoop voor ze dat ze mij niet zo lang laten wachten, want ik ben bang dat ik ze dan moet trakteren op een portie Hollandsche assertiviteit. :y)
pi_119055605
Coco, wat een schatje O+

Ik heb nog 1 opa en 1 oma over. Mijn oma is erg blij dat we straks 4 generaties vrouwen hebben.
pi_119055709
Coco, wat een liefje!

Wij zijn geslaagd voor een tweedehands kinderwagen. Eentje waar Midas ook mee kan *O* *O*
Met dank aan Cathmar voor de tip :*
pi_119055762
Spees-Eend, gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen *O* *O* *O*
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:17:15 #60
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119055870
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:11 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat een liefje!

Wij zijn geslaagd voor een tweedehands kinderwagen. Eentje waar Midas ook mee kan *O* *O*
Wat fijn! Hoe ziet ie eruit? Ben erg benieuwd namelijk hoe ik het me voor moet stellen.

Wat betreft auto, bij onze zoektocht naar een auto 2 jaar geleden viel ons op dat de Renault Scenic/Megane een achterbank heeft die uit 3 zitjes bestaat. Is dat wat? Tweedehands zijn ze best goedkoop te krijgen.
pi_119055905
Dat renaults 2e hands zo goedkoop zijn is een reden voor.

Het tussenzitje is niet helemaal volwaardig.
pi_119056029
We zoeken ook niet per definitie een goedkope auto. Ik heb best veel woon- werkverkeer dus we willen het liefst diesel en dan ook nog niet teveel km's en een redelijk recent bouwjaar. De peugeot 308 sw is een optie maar we weten niet zeker of dat gaat passen. Andere mogelijkheid is de Citroen C4 Grande Picasso.

En Renaults schijnen inderdaad ook minder betrouwbaar te zijn.

We hebben deze wagen:

Ziet er een beetje suf uit maar aan het voorste zitje zit dus ook nog een voetenzak en dat zitjes voor de tweeling kunnen helemaal plat zodat het al vanaf de geboorte gebruikt kan worden,
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:28:11 #63
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119056170
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat renaults 2e hands zo goedkoop zijn is een reden voor.

Het tussenzitje is niet helemaal volwaardig.
Oh :D

Nee dat helpt dan niet...
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:29:02 #64
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119056200
Whoa, nogal een constructie Kyara, maar wel fijn!
pi_119056304
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:13 schreef Kyara het volgende:
Spees-Eend, gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen *O* *O* *O*
Thanx! :) Spannend nu...
pi_119056321
Wow, die wagen!
pi_119056366
Ja, het is echt een tank hoor. En hij vouwt ook niet lekker klein op of zo. maar we hebben hem wel meegekregen in onze 308 (inclusief Midas). Man is nu de schuur aan het verbouwen om ruimte te maken :D

Maar wel fijn dat ik straks ook alleen met 3 kleine kinderen de deur uit kan.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:35:14 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119056374
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Enig voorgevoel?
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:35:27 #69
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_119056382
No way dat er hier nog een Renault komt als deze het heeft begeven. Prutsdingen. Wij hebben hem gelukkig niet nodig voor woon-werkverkeer.
Maar voor nu is het prima. Als we de loterij winnen komt er een andere ;)
pi_119056412
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:35 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Enig voorgevoel?
Eigenlijk niet.. Heb sinds een weekje wel af en toe wat krampjes en beetje zeurderig gevoel zoals menstruatiepijn, maar niks echt pijnlijks. Heb wel 80-90% van de tijd een keiharde buik, volgens de VK was dat ook al wel een goed teken :)
pi_119056422
Hopelijk doet het in elk geval wat Spees-Eend!
pi_119056437
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:32 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Übermijlpaal, jeej! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 10 november 2012 @ 16:37:40 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119056445
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:36 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Eigenlijk niet.. Heb sinds een weekje wel af en toe wat krampjes en beetje zeurderig gevoel zoals menstruatiepijn, maar niks echt pijnlijks. Heb wel 80-90% van de tijd een keiharde buik, volgens de VK was dat ook al wel een goed teken :)
Dan ben ik heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren! ^O^
pi_119056449
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:36 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk doet het in elk geval wat Spees-Eend!
Dankje! Ik ben in dit topic eigenlijk niet zo actief, maar als hij er is kom ik het wel even melden! :)

Oeh, L-E, dat biedt hoop! *O*
Morgen zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen, zou ook wel een mooie datum zijn O+
pi_119056529
Ik vind 10-11-12 toch het mooist O+
pi_119056712
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:11 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat een liefje!

Fijn dat jullie geslaagd zijn. Kun je straks toch lekker de deur uit!
Met een meidenkwartet
pi_119056752
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dankje! Ik ben in dit topic eigenlijk niet zo actief, maar als hij er is kom ik het wel even melden! :)

Oeh, L-E, dat biedt hoop! *O*
Morgen zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen, zou ook wel een mooie datum zijn O+
Spannend. Wie weet! Hoop dat het voorwerk ook al wat oplevert straks.
Met een meidenkwartet
pi_119056868
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wat fijn! Hoe ziet ie eruit? Ben erg benieuwd namelijk hoe ik het me voor moet stellen.

Wat betreft auto, bij onze zoektocht naar een auto 2 jaar geleden viel ons op dat de Renault Scenic/Megane een achterbank heeft die uit 3 zitjes bestaat. Is dat wat? Tweedehands zijn ze best goedkoop te krijgen.
Wij rijden een Scenic en dat tussenzitje kan je goed gebruiken. En dat terwijl wij best fors zijn :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119056957
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Tally het volgende:

[..]

Wij rijden een Scenic en dat tussenzitje kan je goed gebruiken. En dat terwijl wij best fors zijn :)
Wij hebben nu een Grande Scenic om vier kinderen in kwijt te kunnen. De achterbank bestaat uit drie stoelen die los van elkaar naar voren en achteren te schuiven zijn. Je kunt ze ook apart van elkaar plat klappen.
Met een meidenkwartet
pi_119056970
Coco O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_119057207
Oh, kwam er vandaag achter (via de verloskundige) dat saartje geen sterrenkijker was maar ... (term kwijt). Komt er in ieder geval op neer dat ze never nooit niet op natuurlijke wijze geboren had kunnen worden.
pi_119057277
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Wij hebben nu een Grande Scenic om vier kinderen in kwijt te kunnen. De achterbank bestaat uit drie stoelen die los van elkaar naar voren en achteren te schuiven zijn. Je kunt ze ook apart van elkaar plat klappen.
Dat vind ik echt rete handig. En wij hebben er nog maar eentje maar ik hoef de kinderwagen niet op te klappen om hem kwijt te kunnen. Als je ruimte hebt word je lui :)
Net met Oma weg geweest. Kinderwagen er in en rolstoel.
En in mijn Twingo kan ik één stoel opklappen voor de wagen en ik kan ook nog iemand mee nemen.
Ik ben onwijs blij met mijn Renaults.
We hebben 2 keer een Renault gehad die veel geld kostte maar beide hobbywagens en dan vind ik het niet erg. :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_119059367
Coco, jullie hebben een prachtige dochter!

Kyara, wat een bouwwerk :D maar het lijkt me ideaal met 3 kleine kinderen.

Wij moeten een wagen hebben die heel klein opklapbaar is. We hebben maar een klein autootje (Peugeot 107) en het zou handig zijn als alles mee kan ;) we gaan binnenkort eens rondkijken om wat ideetjes op te doen.
En ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 15 december al! *O*
E.
pi_119060093
Das echt de ultieme kinderwagen :D. Hoe handig dat je gewoon met 3 kinders op pad kan zo ^^.

Oww zijn wel wat mooie data dit jaar. Ik ga voor 12-12-12. Moet kunnen :). vandaag is ook een mooie ja.
pi_119060607
Ik houd van even getallen en krijg m'n kind in '13. Levert niet echt fraaie data op, muv 1-3-13 of 11-12-13. Maar ja, due date 30-5-13, dus ik leg me maar neer bij niet een hele mooie datum :+.
pi_119060658
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, kwam er vandaag achter (via de verloskundige) dat saartje geen sterrenkijker was maar ... (term kwijt). Komt er in ieder geval op neer dat ze never nooit niet op natuurlijke wijze geboren had kunnen worden.
voorhoofdsligging?

SPOILER
:)
  zaterdag 10 november 2012 @ 18:52:35 #87
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_119060817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef .Sparkling. het volgende:

Wij moeten een wagen hebben die heel klein opklapbaar is. We hebben maar een klein autootje (Peugeot 107) en het zou handig zijn als alles mee kan ;) we gaan binnenkort eens rondkijken om wat ideetjes op te doen.
En ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 15 december al! *O*
*ontlurkt*
Is de Recaro babyzen wat voor jullie? Die hebben wij ook en is volgens mij t kleinst, opgevouwen. Wij zijn er onwijs blij mee! :D
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_119061285
Ohh Coco wat een schoonheid! O+ En jouw commentaar bij de 2e foto _O-
Fijn dat het met jou ook goed gaat.
  zaterdag 10 november 2012 @ 19:15:08 #89
258612 nytar
boys boys boys
pi_119061651
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef .Sparkling. het volgende:

ik rij een toyota aygo en heb de maxi cosi mura. Past er met 1 kind prima in. Hoe ik het straks met 2 ga doen weet ik nog niet. Iig niet meer met 2 volwassenen op pad...
pi_119062149
Die Recaro Zen is echt ZO mooi O+
Maar ik weet nog niet of we hem nemen. Hij lijkt nog duurder dan alle andere wagens..!

En :@ :@
Ik ben gewoon echt niet verdrietig. Oma had een mooi leven en toen het minder werd piepte ze er tussenuit. Ze wist dat ik zwanger ben. Daarbij denkt de hele familie er zo over dus ik heb nog geen traan gezien. Alleen toen haar beste vriendin haar ging knuffelen :'(

Coco wat een lieve foto's zeg!! De trotse papa O+

En je oma nog hebben maar je vader niet lijkt me erg lastig. Ik ben heel dankbaar dat onze ouders alle vier nog leven. Ik heb zelfs nog een oma over, die is dan wel dement maar elke keer weer helemaal euforisch omdat ik zwanger ben :D
pi_119062734
Nytar en enferma, bedankt voor jullie tips. Ik schrijf ze op, binnenkort bij babypark maar eens kijken :)

Suiker, het is ook mooi zoals je oma gegaan is natuurlijk. Zo willen veel mensen hun leven eindigen denk ik.

Ik heb helemaal geen grootouders meer. De ouders van mijn vader waren al overleden toen ik geboren werd en mijn oma van de andere kant toen ik 3 was. Mijn opa van die kant is december vorig jaar overleden. Dat was zijn wens al sinds zijn vrouw overleed, 20 jaar al dus. Ik had hem al lang niet gezien en toen ik in de kist keek na zijn overlijden schrok ik me rot. Broodmager en aan zijn hele lichaam zag je dat hij veel pijn had geleden de laatste maanden. Verschrikkelijk, arme man.
Mijn vader leeft gelukkig nog wel en die zei vorige week dat hij nu wel blij durft te zijn dat hij weer opa wordt! Schattig. Mijn moeder is toen ik 15 was overleden, zomaar, zonder ziektebed. Ze was pas 48 en haar grootste droom was oma worden. Dat heeft ze nooit meegemaakt.
Gelukkig krijgt ons kindje wel 2 hele lieve opa's en 1 oma die nu al dol is op haar kleinkind :)
E.
pi_119064173
Kyara, wat een mooie kinderwagen.

Spees-eend, *O* voor de mijlpaal der mijlpalen
pi_119065341
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 07:55 schreef kaatjejannie het volgende:
mogguh, meld!

wil hier ook een regendagen doen. Adressen van de kaartjes verzamelen, babywasjes, kaartjes überhaupt regelen.
Geen idee wat er van terecht komt, ik heb iig weer een goede nacht gehad.

Ik heb zelf al jaren geen opa's en oma's meer. Ben wel, toen ik zwanger was van Sofie, naar het graf geweest om mijn favoriete opa en oma te vertellen dat ik zwanger was. De laatste oma van N is overleden toen Sofie 5 maanden was. Ze heeft Sofie nog wel gezien, maar niks van mee gekregen.

Nu nog even in bed dutten tot Sofie wakker wordt. N is net de deur uit om te werken.
Kaartjes zijn besteld, adreslijst is af, en was zit in de machine!
To do lijst van vandaag behaald!
*poef* nu is het weg
pi_119065626
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

voorhoofdsligging?

SPOILER
hmm, volgens mij had Midas een aangezichtsligging of voorhoofdsligging. Er werd geloof ik ook nog verteld dat daardoor de ontsluiting ook niet lekker vorderde. Klopt dat? Hij is in elk geval met de vaccuumpomp gehaald.
pi_119065731
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Suikertante het volgende:
En
Ik ben gewoon echt niet verdrietig. Oma had een mooi leven en toen het minder werd piepte ze er tussenuit. Ze wist dat ik zwanger ben. Daarbij denkt de hele familie er zo over dus ik heb nog geen traan gezien. Alleen toen haar beste vriendin haar ging knuffelen
Dat kan ook. Soms overheerst dankbaarheid. Fijn dat ze in elk geval wist dat je zwanger bent. Jammer dat ze dit achterkleinkind niet mag meemaken maar wel fijn dat het op zo'n vredige manier is gegaan. :*
pi_119065751
Sparkling, dat lijkt me best wel een groot gemis, zeker nu je zelf zwanger bent.
pi_119065923
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb zelfs nog een oma over, die is dan wel dement maar elke keer weer helemaal euforisch omdat ik zwanger ben :D
:D O+
pi_119066155
quote:
17s.gif Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

hmm, volgens mij had Midas een aangezichtsligging of voorhoofdsligging. Er werd geloof ik ook nog verteld dat daardoor de ontsluiting ook niet lekker vorderde. Klopt dat? Hij is in elk geval met de vaccuumpomp gehaald.
Een voorhoofdsligging kan niet normaal geboren worden, dat wordt een keizersnede, de omtrek van het hoofd is te breed voor de bekkendoorgang. Het kan wel dat het hoofd naar achter wordt geduwd waardoor het aangezicht eerst geboren wordt. Ik weet eigenlijk niet of ze wel een vacuum op een aangezicht kunnen doen? Zit me heel hard af te vragen waar je die plaatst :D

Dat de ontsluiting niet lekker vordert zou best kunnen, je wilt liefst een evenredige druk op de hele baarmoedermond, zolang vliezen niet gebroken zijn zorgen die daar meestal wel voor. Een normale ligging duwt meestal ook evenredig, een afwijkende ligging kan voor stagnerende ontsluiting zorgen.

Weet je zeker dat het een aangezichtsligging was? Die kindjes zien er vaak heel typisch uit na een geboorte, moet je maar es voor de spiegel staan en je hoofd zo tussen je handen samenduwen, zo charmant ongeveer. En dan x10 want opgezwollen/gestuwd.
:)
pi_119066185
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

voorhoofdsligging?

SPOILER
Volgens mij niet. Er was sprake van 'hoge rechtstand'? Ik heb het op internet gezocht, maar kan het niet echt vinden (althans, wát ik kan vinden, begrijp ik niet goed :+). Er staat in ieder geval wel bij dat het een reden voor stagnatie van de ontsluiting kan zijn. Zoals de vk zei: je lichaam heeft al in de gaten dat dit niks gaat worden, dus houdt er gewoon mee op. Zoiets.

Ga het mij nog eens fatsoenlijk laten uitleggen ;)
  zaterdag 10 november 2012 @ 21:17:33 #100
171422 LadyBlack
paint it black
pi_119066251
Ah Coco, wat een heerlijke plaatjes heb je van Saartje gepost O+ O+ echt een klein poppetje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')