Mooi! Vind het nog steeds zo geweldig dat je echt echt echt zwanger bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
maar ik heb wel op de verjaardag van mijn oma de eerste positieve test gedaan
Mijn opa's en oma's zijn er al best lang niet meer, ik herken dat gevoel wel.. Maar ben nu uitgerekend op mijn lieve opa's verjaardag, dat vind ik wel heel mooiquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zou het zó graag aan mn oma en opa vertellenmaarja, die zijn er al jaren niet meer.... maar ik heb wel op de verjaardag van mijn oma de eerste positieve test gedaan
SPOILER: Saartje!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12-11-12 vind ik ook wel een mooie datum. Ik vrees dat ik 12-12-12 niet ga halen. Geloof dat ze niet verder dan 41 weken willen met me.quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:14 schreef Keshet het volgende:
Oh, 10-11-12 om 13.14 ga ik niet meer redden.Ik ga nu toch maar voor 12-12-12 denk ik.
Ik zou ervoor gaan!!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:54 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
12-11-12 vind ik ook wel een mooie datum. Ik vrees dat ik 12-12-12 niet ga halen. Geloof dat ze niet verder dan 41 weken willen met me.
Coco, wat is ze mooi!!
haha het lot tart met je nesteldrang!quote:Op zaterdag 10 november 2012 12:47 schreef Logician78 het volgende:
govdergover! net hele huis lopen boenen alles blinked laat er eentje een volle bak brinta vallen![]()
![]()
Cocowat fijn dat alles goed gaat!
Belle veel plezier vanaaf!
Wat fijn! Hoe ziet ie eruit? Ben erg benieuwd namelijk hoe ik het me voor moet stellen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:11 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat een liefje!
Wij zijn geslaagd voor een tweedehands kinderwagen. Eentje waar Midas ook mee kan![]()
Met dank aan Cathmar voor de tip
Ohquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:18 schreef Ticootje het volgende:
Dat renaults 2e hands zo goedkoop zijn is een reden voor.
Het tussenzitje is niet helemaal volwaardig.
Thanx!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:13 schreef Kyara het volgende:
Spees-Eend, gefeliciteerd met de mijlpaal der mijlpalen![]()
![]()
Eigenlijk niet.. Heb sinds een weekje wel af en toe wat krampjes en beetje zeurderig gevoel zoals menstruatiepijn, maar niks echt pijnlijks. Heb wel 80-90% van de tijd een keiharde buik, volgens de VK was dat ook al wel een goed tekenquote:
Übermijlpaal, jeej!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben ik heel benieuwd wanneer het gaat gebeuren!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:36 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.. Heb sinds een weekje wel af en toe wat krampjes en beetje zeurderig gevoel zoals menstruatiepijn, maar niks echt pijnlijks. Heb wel 80-90% van de tijd een keiharde buik, volgens de VK was dat ook al wel een goed teken
Dankje! Ik ben in dit topic eigenlijk niet zo actief, maar als hij er is kom ik het wel even melden!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:36 schreef Kyara het volgende:
Hopelijk doet het in elk geval wat Spees-Eend!
Fijn dat jullie geslaagd zijn. Kun je straks toch lekker de deur uit!quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:11 schreef Kyara het volgende:
Coco, wat een liefje!
Wij zijn geslaagd voor een tweedehands kinderwagen. Eentje waar Midas ook mee kan![]()
Met dank aan Cathmar voor de tip
Spannend. Wie weet! Hoop dat het voorwerk ook al wat oplevert straks.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dankje! Ik ben in dit topic eigenlijk niet zo actief, maar als hij er is kom ik het wel even melden!
Oeh, L-E, dat biedt hoop!![]()
Morgen zijn mijn vriend en ik 10 jaar samen, zou ook wel een mooie datum zijn![]()
Wij rijden een Scenic en dat tussenzitje kan je goed gebruiken. En dat terwijl wij best fors zijnquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat fijn! Hoe ziet ie eruit? Ben erg benieuwd namelijk hoe ik het me voor moet stellen.
Wat betreft auto, bij onze zoektocht naar een auto 2 jaar geleden viel ons op dat de Renault Scenic/Megane een achterbank heeft die uit 3 zitjes bestaat. Is dat wat? Tweedehands zijn ze best goedkoop te krijgen.
Wij hebben nu een Grande Scenic om vier kinderen in kwijt te kunnen. De achterbank bestaat uit drie stoelen die los van elkaar naar voren en achteren te schuiven zijn. Je kunt ze ook apart van elkaar plat klappen.quote:Op zaterdag 10 november 2012 16:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij rijden een Scenic en dat tussenzitje kan je goed gebruiken. En dat terwijl wij best fors zijn
Dat vind ik echt rete handig. En wij hebben er nog maar eentje maar ik hoef de kinderwagen niet op te klappen om hem kwijt te kunnen. Als je ruimte hebt word je luiquote:Op zaterdag 10 november 2012 16:53 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wij hebben nu een Grande Scenic om vier kinderen in kwijt te kunnen. De achterbank bestaat uit drie stoelen die los van elkaar naar voren en achteren te schuiven zijn. Je kunt ze ook apart van elkaar plat klappen.
voorhoofdsligging?quote:Op zaterdag 10 november 2012 17:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Oh, kwam er vandaag achter (via de verloskundige) dat saartje geen sterrenkijker was maar ... (term kwijt). Komt er in ieder geval op neer dat ze never nooit niet op natuurlijke wijze geboren had kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
*ontlurkt*quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, jullie hebben een prachtige dochter!
Kyara, wat een bouwwerkmaar het lijkt me ideaal met 3 kleine kinderen.
Wij moeten een wagen hebben die heel klein opklapbaar is. We hebben maar een klein autootje (Peugeot 107) en het zou handig zijn als alles mee kanwe gaan binnenkort eens rondkijken om wat ideetjes op te doen.
En ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 15 december al!
ik rij een toyota aygo en heb de maxi cosi mura. Past er met 1 kind prima in. Hoe ik het straks met 2 ga doen weet ik nog niet. Iig niet meer met 2 volwassenen op pad...quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:02 schreef .Sparkling. het volgende:
Coco, jullie hebben een prachtige dochter!
Kyara, wat een bouwwerkmaar het lijkt me ideaal met 3 kleine kinderen.
Wij moeten een wagen hebben die heel klein opklapbaar is. We hebben maar een klein autootje (Peugeot 107) en het zou handig zijn als alles mee kanwe gaan binnenkort eens rondkijken om wat ideetjes op te doen.
En ik heb vandaag een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. 15 december al!
Kaartjes zijn besteld, adreslijst is af, en was zit in de machine!quote:Op zaterdag 10 november 2012 07:55 schreef kaatjejannie het volgende:
mogguh, meld!
wil hier ook een regendagen doen. Adressen van de kaartjes verzamelen, babywasjes, kaartjes überhaupt regelen.
Geen idee wat er van terecht komt, ik heb iig weer een goede nacht gehad.
Ik heb zelf al jaren geen opa's en oma's meer. Ben wel, toen ik zwanger was van Sofie, naar het graf geweest om mijn favoriete opa en oma te vertellen dat ik zwanger was. De laatste oma van N is overleden toen Sofie 5 maanden was. Ze heeft Sofie nog wel gezien, maar niks van mee gekregen.
Nu nog even in bed dutten tot Sofie wakker wordt. N is net de deur uit om te werken.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
voorhoofdsligging?hmm, volgens mij had Midas een aangezichtsligging of voorhoofdsligging. Er werd geloof ik ook nog verteld dat daardoor de ontsluiting ook niet lekker vorderde. Klopt dat? Hij is in elk geval met de vaccuumpomp gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook. Soms overheerst dankbaarheid. Fijn dat ze in elk geval wist dat je zwanger bent. Jammer dat ze dit achterkleinkind niet mag meemaken maar wel fijn dat het op zo'n vredige manier is gegaan.quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Suikertante het volgende:
En
Ik ben gewoon echt niet verdrietig. Oma had een mooi leven en toen het minder werd piepte ze er tussenuit. Ze wist dat ik zwanger ben. Daarbij denkt de hele familie er zo over dus ik heb nog geen traan gezien. Alleen toen haar beste vriendin haar ging knuffelen
quote:Op zaterdag 10 november 2012 19:26 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb zelfs nog een oma over, die is dan wel dement maar elke keer weer helemaal euforisch omdat ik zwanger ben
Een voorhoofdsligging kan niet normaal geboren worden, dat wordt een keizersnede, de omtrek van het hoofd is te breed voor de bekkendoorgang. Het kan wel dat het hoofd naar achter wordt geduwd waardoor het aangezicht eerst geboren wordt. Ik weet eigenlijk niet of ze wel een vacuum op een aangezicht kunnen doen? Zit me heel hard af te vragen waar je die plaatstquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
hmm, volgens mij had Midas een aangezichtsligging of voorhoofdsligging. Er werd geloof ik ook nog verteld dat daardoor de ontsluiting ook niet lekker vorderde. Klopt dat? Hij is in elk geval met de vaccuumpomp gehaald.
quote:Op zaterdag 10 november 2012 18:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
voorhoofdsligging?Volgens mij niet. Er was sprake van 'hoge rechtstand'? Ik heb het op internet gezocht, maar kan het niet echt vinden (althans, wát ik kan vinden, begrijp ik niet goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Er staat in ieder geval wel bij dat het een reden voor stagnatie van de ontsluiting kan zijn. Zoals de vk zei: je lichaam heeft al in de gaten dat dit niks gaat worden, dus houdt er gewoon mee op. Zoiets.
Ga het mij nog eens fatsoenlijk laten uitleggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |