quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef iBenny het volgende:
Johannes' nummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Nee toch? Vertel...quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Zeg, Ivar die had iets met z'n hand toch?
Tjonge jonge
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:00 schreef speknek het volgende:
Die cijfers waren voor hoe graag ze door de grond zouden willen zakken?
dan krijgen ze waarschijnlijk automatisch een 8quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:03 schreef Anonymousz het volgende:
wat als ze niet drukken krijg je dan een onvoldoende?
quote:
Komt het morgenavond ook?quote:
Ze kijkt ook strontchagrijnig.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg zo'n jeuk van dat gelikte sluike haar op die kop
Dat is haar eigen look jaquote:
Zal de laatste wel wezen voor de pauzequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef Greys het volgende:
Tering wat oneerlijk dat zij zo'n heel ballet en lichtshow krijgt
Dat kan alleen van PIEMP zijn, am I right?quote:
Zo ongeloofwaardig dit.quote:
Ah dat ja!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Ze houdt de noten te lang aan... daarom klinkt het at zeurderig.
Ivarrrrquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is haar eigen look ja![]()
Ik ben benieuwd hoeveel mensen haar gunnen. Ze is de omgekeerde Ivar.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Echt, hij beoordeelt zijn stijfje
Het zijn er praktisch twee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef JaneDoe het volgende:
ze heeft wel t zelfde voorhoofd als rihanna
Nou die kan echt niet live zingen.... ja met een backing of 3quote:
Datquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef Greys het volgende:
Dat kan je toch niet maken naar de anderen?
Deze had flitsend camerawerk, complete lichtshow, een ballet.
Datquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef Pino112 het volgende:
Dit lijkt op de beoordeling bij SBS6' Sterren Springen
Sloeg ook nergens op
Die cijfers zijn dwaas.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef Karina het volgende:
Nou ja die negens slaan ook nergens op.
Hij vult een bekertje. Aantal cl = aantal puntenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Echt, hij beoordeelt zijn stijfje
Een muts met een harp. En iemand van deze staffel.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Travel. het volgende:
Wat een waardeloos programma. Wie hebben deel 2 en 3 eigenlijk gewonnen?
Dit is 3 toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Travel. het volgende:
Wat een waardeloos programma. Wie hebben deel 2 en 3 eigenlijk gewonnen?
Maar goed dat de stoel gedraaid is, anders ziet het er natuurlijk niet uitquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij vult een bekertje. Aantal cl = aantal punten
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Stickertje het volgende:
wendy kan niet presenteren zonder te gillen met een hoge stem
+ gekke stemmetjes.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Stickertje het volgende:
En zo meisje als Babette denkt nu dat ze er helemaal is. En zo goed was het echt niet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:06 schreef Cee het volgende:
En al zou je het een 10 waard vinden, dan nog haalt het heel de 'spanning' uit dit idee. Begin gewoon met magere 6jes en 7tjes, dan wordt dat punten-geven nog een beetje realistisch en spannend in de loop van de liveshows.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Dus nu krijgen we eerst uitslag zo, en dan volgende team?
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:07 schreef Stickertje het volgende:
zonder dit topic zou het niet leuk zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef vencodark het volgende:
Volgens mij kijk ik alleen maar vanwege dit topic.
Dit.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
zonder dit topic zou het niet leuk zijn
Ton Dijkman, uit Marco's band.quote:
Gaan we samen naar Les Mis?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Ik wil met Sinterklaas ook een swaaiptafel.
Ah. Okquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
[..]Deden ze in Duitsland eerste seizoen ook, hield de vaart er mooi in.
Hehe die heb ik afgelopen week nog gebruikt, topding (Samsung SUR40)quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef Studiotje het volgende:
EEN MICROSOFT SURFACE!!!! Oh nee, die heet anders, Pixel Sense.
oh jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:09 schreef Livra het volgende:
Oh god dit doet me aan die Anne denken. Die te pas en te onpas zo'n huiskamer-concert weggaf
Ik op zijn perfecte haarquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:10 schreef vencodark het volgende:
Het jasje van Winston trouwens. Ik wil erop spugen.
Ik vind het zelfs met dit topic niet leukquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
zonder dit topic zou het niet leuk zijn
Allemaal? 4 uit ieder... denk ik.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hoeveel teams komen er vanavond? Deze van Marco en nog 1?
Het is een dikkop geworden ja. Grijze haar staat hem wel goed trouwens.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:09 schreef D. het volgende:
Robbie is supervet?
Beetje chubby enkel, toch?
Mwah, ik was dan na 2 seizoenen ook gesto.... Oh, wacht.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:10 schreef Symphonic het volgende:
OMG ik hoor nu pas hoe slecht Lost echt was
quote:
Ik had ook gehoopt dat het iets leuks toe zou voegen, maar ze zijn net zo kritischlooooooooooose als voorheen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Mensen, blijven die coaches in alle rondes de punten geven? Want dan haak ik echt af
Welnee, lekker ergerenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Mensen, blijven die coaches in alle rondes de punten geven? Want dan haak ik echt af
Ik vond die van Comedy Central leuker (dat burn-programma): David Assholehoff.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt allergisch voor Rhianna... maar dankzij Babette vind ik het nu toch leuk
Mr. Hasalott
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
ah, reclame.
FF wat versnaperingen halen
lach je nu gewoon om een grapje van wendy/ushi?!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt allergisch voor Rhianna... maar dankzij Babette vind ik het nu toch leuk
Mr. Hasalott
Ivar zong vals en ze vonden het geweldigquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ook gehoopt dat het iets leuks toe zou voegen, maar ze zijn net zo kritischlooooooooooose als voorheen.
hij is helemaal niet arrogant....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:11 schreef Noctua het volgende:
Robbie is nog steeds hot. Arrogante kwast.
Over die opmerking over Rihanna ookquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
lach je nu gewoon om een grapje van wendy/ushi?!
je moest beschaamt zijn!
Oh ja! Ik heb popcorn vanavond.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef Joooo-pi het volgende:
ah, reclame.
FF wat versnaperingen halen
Ja maar Ivarquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ivar zong vals en ze vonden het geweldig
Ivar heeft de gunfactor dus mag hij blijven. En Omri moet naar huis, kakzooi.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ivar zong vals en ze vonden het geweldig
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is helemaal niet arrogant....
Het recht zegeviertquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ivar heeft de gunfactor dus mag hij blijven. En Omri moet naar huis, kakzooi.
Ik snap het niet, maar ik heb dan ook niet naar de uitleg geluisterd.quote:
Jij kent 'm?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is helemaal niet arrogant....
Oh je bent ook van die kant?quote:
Hij is haske lekker man, als hij zijn haar gevlochten heeft, toen in Real Lifequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef TheVulture het volgende:
Dat haar van Omri... sowieso ging mijn gaydar af bij die jongen... maar hij heeft blijkbaar al koters
Omri was idd beter. En zo beroerd als de jury het maakte vond ik Nina nietquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ivar heeft de gunfactor dus mag hij blijven. En Omri moet naar huis, kakzooi.
En dan vooral het feit dat er per team vroeger in de avond geeëlimineerd wordtquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar ik heb dan ook niet naar de uitleg geluisterd.
Ben je superblij dat je naar de liveshow mag, blijkt daar dat je nog een keer auditie mag doen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar ik heb dan ook niet naar de uitleg geluisterd.
Die steal is echt geweldig ja.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:13 schreef TheVulture het volgende:
Waarom heeft John de beste conceptaanpassing van The Voice met dat stelen alleen maar in de VS toegepast en ons afgescheept met een bonteavond-scoremodus
Of een muts op heeft.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij is haske lekker man, als hij zijn haar gevlochten heeft, toen in Real Life
Ik vind het wel leuk, lekker afwijkend tussen al dat burgerlijkequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Of een muts op heeft.Maar dit haar is echt te vrouwelijk.
Ik vind het best knap dat ze van dat huppelkuttennummer van Rhianna nog iets acceptabels weet te makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:15 schreef Kinga het volgende:
Babette en Ivar zullen wel doorgaan. Maar Babette had gewon geluk met dat monotone janknummer. Met Robbie hoorde je haar niet eens, zo weggeblazen werd ze.
Oh daarquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Al valt er hier niet zoveel te stealen eigenlijk.
Ah, ben jij van die kantquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk, lekker afwijkend tussen al dat burgerlijke
Ik zit als een malle pistache te pellenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Livra het volgende:
Bij hoeveel gram chocolade-rozijnen zou je ongeveer gaan kotsen?
Deden ze dat in de Soundmixshow vroeger ook niet?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:14 schreef Kinga het volgende:
Dat punten geven heeft echt 0 amusement waarde. Wat heb ik als kijker eraan? Het is doodsaai om naar te kijken.
quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Al valt er hier niet zoveel te stealen eigenlijk.
Ze hield ook maar 1 toon aan.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat ze van dat huppelkuttennummer van Rhianna nog iets acceptabels weet te maken
Dat was ik dus ook even doen. En ik moet eigenlijk ook nog even een pitsstop maken.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik heb een wijntje ingeschonken. Dan hoop ik dat ik het beter aan kan....![]()
Toen moest NL bellen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Deden ze dat in de Soundmixshow vroeger ook niet?
I feel yaquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop zo dat die Babsie er alsnog uitvliegt he... kapsoneskind
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat ze van dat huppelkuttennummer van Rhianna nog iets acceptabels weet te maken
dat wel, maar liever dat kapsoneswijf als dat andere kapsoneswijf.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop zo dat die Babsie er alsnog uitvliegt he... kapsoneskind
KvK was toch geen wedstrijd?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan ook ja.
Ohja, ze deden het vroeger wel in Kinderen voor Kinderen. Met van die bordjes.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb hier net even "You get in the bowl" gespeeld met wat pinda M&M's
I won
ja toen ze nog bij raffish zat.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef EllaN het volgende:
Babette lijkt een beetje op een jonge Eva Simmons.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:18 schreef Symphonic het volgende:
What the Fuck, doe gewoon Omri en Ivar, zijn we van beiden verlost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dat is even weer in de koelkast.quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:17 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dacht even misschien heeft ze een date
Die donkerequote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:16 schreef Injetta het volgende:
Nou, ik heb een wijntje whisky ingeschonken. Dan hoop ik dat ik het beter aan kan....![]()
Nou, ik dacht toch een beetje van wel. Niet zodanig als bij The Voice natuurlijk maar volgens mij werden de liedjes wel becijferd alleen niet met commentaren en echt op de persoon. Staat mij toch bij dat ik Bart Peeters met bordjes zag draaien!quote:
YES YES!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef Day het volgende:
Ik heb zoute popcorn, verse pistachenoten en Rittersport hazelnoten. Wie wil?
Ohquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is even weer in de koelkast.
Je hebt wel zo'n soort van KvK-songfestival... daar heeft ooit eens zo'n gast met gaytrektjes aan mee gedaan die over een kat zong die wel kon spinnen maar niet kon miauwen... en die deed dan weer later mee aan Idols en Popstarsquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:19 schreef iBenny het volgende:
Alle nummers van vanavond:En deze nummers nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |