quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorprogramma is zo slecht dat ik maar gewoon zit te fokken
Gratis wifi bij de 013 +1 maar zodra dit voorbij is ben ik weer weg :pquote:
Wat is er in het voorprogramma dan?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gratis wifi bij de 013 +1 maar zodra dit voorbij is ben ik weer weg :p
Het heet battle beast en het is een of andere hair metal band met een krijsende zangeresquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is er in het voorprogramma dan?
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 9 november 2012 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het heet battle beast en het is een of andere hair metal band met een krijsende zangeres
Katy heeft wel leukere momentjes dan ditquote:
Katy is ruig!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Katy heeft wel leukere momentjes dan ditmaar ze heeft het natuurlijk wel mee
Insta onterechte haat.quote:
in Limburg is dat hetzelfde! net als appelzotteren ook een synoniem voor inventariseren is. rare limbo's!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:55 schreef CindieY het volgende:
Ik vind inventariseren toch niet echt een ander woord voor ordenen
Appelzotteren?quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
in Limburg is dat hetzelfde! net als appelzotteren ook een synoniem voor inventariseren is. rare limbo's!
ja, ik verzin ook maar wat!quote:
maar nu ben je weer fris en fruitig voor 3kwartier EW en 3uur Stendersquote:
Vinniieequote:
Nej!quote:
ik gisterenavond!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]![]()
![]()
Damn, voor het laatst zat ik hier 2 jaar geleden
Kassa....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:21 schreef henkde_j het volgende:
Wat is die gaste verzuurd sinds ze met radar begonnen is. Ze was zo leuk
Nee inderdaadquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja goed. Lang niet gesproken
Kom je nog wel eens op BEP?.
Ik ben nog niet helemaal wakkerquote:
ik vind Brecht er iig beter uitzien dan Felix Meurdersquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker![]()
2 zure senioren programma's
Hehequote:Op vrijdag 9 november 2012 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee inderdaadMooi man
Haha, ik keek er laatst op, mijn IP ban is opgeheven
Nu hebben ze toch wel weer de site veranderd? Eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hehe
Ik bedenk me net dat ik nog steeds wel bij BEP3 kan (wat dus nooit is gereleased), mik dat zo wel even op FB.
http://djsandstorm.com/quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoi
Iemand die weet waar ik al die mixen van DJ Sandstorm kan vinden?
u kent google? dj sandstorm invullen en tadaa! http://www.djsandstorm.com/quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoi
Iemand die weet waar ik al die mixen van DJ Sandstorm kan vinden?
Doe mij Felix maarquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Brecht er iig beter uitzien dan Felix Meurders
Oe, dat smaakt!quote:
die ligt nu in de foetushouding in een hoekje van de douche....quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef alors het volgende:
Take That VHSjes het raam uit, laat het Cee maar niet horen!
WHAT IN THE EVERLOVING FUQquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:45 schreef alors het volgende:
Take That VHSjes het raam uit, laat het Cee maar niet horen!
Zus Veenstra gaat verhuizenquote:
* 3rdRock geeft glas RoosviCee en zegt: komt wel goed schatje!quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
Godver, het is alsof ze m'n verzameling naar beneden flikkeren.
Verzacht dit de pijn ietsje?quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:47 schreef Cee het volgende:
Godver, het is alsof ze m'n verzameling naar beneden flikkeren.
Pray van Take That!quote:
Duhquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
eigenlijk is Take That gewoon de One Direction van de 90s
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
DuhLeuk voor hysterische pubermeisjes, maar verder ook niet.
ehm.....quote:
Slakkenspoor alert!quote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 21:53 schreef Cee het volgende:
HOPING THAT I'LL BE A PART OF YOU AGAIN SOMEDAY
Graag gedaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, ik viel er met dank aan je quote-alert in.
Pak de bal van Wolf!quote:
ik stop er liever iets anders inquote:
Minthy! je hebt net Take That gemist!quote:
De shandy hakt er weer lekker inquote:
Nee hoor, radio staat hier aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy! je hebt net Take That gemist!
Hallo
ik ben nog nuchter. heb net wel een halve litet Monster Ripper in mijn slokdarm gedeponeerdquote:
Jep. 19 jaartjes jongquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij komt uit '93, toch?
Dit nummer ook.
Bazenchansonquote:
Thunder en Steam zijn ook bazenplaten. It's Alright zie ik nog steeds voor me als 3 klasgenoten die het nummer tijdens de pauze van de groep8musical playbackten. zelf deed ik Feel your body movin' van Melodie MCquote:Op vrijdag 9 november 2012 21:58 schreef alors het volgende:
[..]
Bazenchanson
Don't you worry cause it's alright, don't you worry child of the nightpianointro en dan die kneiterbeats erin
maar gelukkig zijn er tot een uur of 1 je vriendjes van de radioquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:07 schreef minthy het volgende:
Nog een half uur en dan gaat het netwerk eraf![]()
Alleen de vaatwasser nog even uitruimen en dan heb ik geen zak meer te doen
goede clubplaat inderdaadquote:
Neuhquote:
SPOILER: Vrijdag de 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ja, was wel ok ja. kerstplaat, lekkere mix en wat babbeltjes over meisjes leukvinden. en er werden TakeThatVHSjes uit het raam gepleurdquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Qunix het volgende:
Visite is weg dus meld mij hier.
Was EW leuk?
Dat is vroegquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:16 schreef Qunix het volgende:
Visite is weg dus meld mij hier.
Was EW leuk?
wie?quote:
Ah. Zoals normaal dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, was wel ok ja. kerstplaat, lekkere mix en wat babbeltjes over meisjes leukvinden. en er werden TakeThatVHSjes uit het raam gepleurd
Hij zette EW aan....quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
Heb je ze eruit geschopt?
ja eigenlijk wel. niet heel bijzonder, maar wel erg okquote:
Ze gingen vrijwillig weg.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat is vroeg.
Heb je ze eruit geschopt?
Server van de webcam. Als je de playlist opent is het de eerste server waarmee hij als eerste probeert mee verbinding te maken.quote:
ah ja, zegt me niksquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Server van de webcam. Als je de playlist opent is het de eerste server waarmee hij als eerste probeert mee verbinding te maken.
spoilerquote:
Ja Pino probeert een beetje het baasje uit te hangen hier met zijn FM radio.quote:
ja, nare patser is het! je kunt wel merken dat z'n baan in the USA weer veilig is. hij heeft weer praatjes....quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Pino probeert een beetje het baasje uit te hangen hier met zijn FM radio.
gewoon 5 Red Bull achterover gooien en je houdt het wel volquote:
quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Pino probeert een beetje het baasje uit te hangen hier met zijn FM radio.
half minuutje, heel minuutje? weet t niet preciesquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]Valt wel mee hoor.
Hoeveel hebben jullie vertraging dan? Is niet zoveel toch..
Best wel veel. Ben ik allang weer uitgegrinnikt, zie ik hier de reacties nog een keer voorbij komen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]Valt wel mee hoor.
Hoeveel hebben jullie vertraging dan? Is niet zoveel toch..
Maar dan ben ik morgen brak.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
gewoon 5 Red Bull achterover gooien en je houdt het wel vol
ja, en? wat is nu belangrijker? popquiz of brakheid?quote:
Moeilijk...quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en? wat is nu belangrijker? popquiz of brakheid?
Hmm.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Best wel veel. Ben ik allang weer uitgegrinnikt, zie ik hier de reacties nog een keer voorbij komen.
Ik zit nog altijd via kabel te luisteren en dat loopt exact gelijk met FMquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm.
Naja ik ben weer beneden dus nu via de stream.
Kunnen Alors en Rock ook niet meer zeiken.
brave vogelquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm.
Naja ik ben weer beneden dus nu via de stream.
Kunnen Alors en Rock ook niet meer zeiken.
ik iben de draad nu al kwijtquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
Wat is dit nou weer voor fout geneuzel?
Zij zat bij VI om te laten uitkaffen door Johan Derksen alleen lukte dat niet echt.quote:
dat hangt van de gast afquote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Tot hoe laat blijft een gast eigenlijk? 1u?
Ik had liever dat ze überhaupt kwam.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hangt van de gast afik hoop dat deze blijft tot 22.40u
Zo te horen gaat ze nog een moppie zingen.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat hangt van de gast afik hoop dat deze blijft tot 22.40u
Ja dus.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:36 schreef Pino112 het volgende:
Tot hoe laat blijft een gast eigenlijk? 1u?
dan ga ik ff met veel lawaai schijten ofzo.quote:Op vrijdag 9 november 2012 22:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo te horen gaat ze nog een moppie zingen.
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is toch die cover van Laura Jansen? ja, ik vind het origineel van Laura beter
klik de link in de post boven je aanquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
Heeft er iemand nog wat vrolijkheid te delen? Verveel me te pletter
Nee, eigenlijk niet, ik zit de hele dag al op de bank te snotterenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:13 schreef minthy het volgende:
Heeft er iemand nog wat vrolijkheid te delen? Verveel me te pletter
Meh, ik zit buiten en de boel is al in diepe rust hier. Kan geen lawaai makenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
klik de link in de post boven je aan
Jakkes, verkouden?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, ik zit de hele dag al op de bank te snotteren
ik probeer een mop te bedenken maar dat lukt niet....quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Meh, ik zit buiten en de boel is al in diepe rust hier. Kan geen lawaai maken
Doe je best! Lig nog lang niet in m'n nestquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik probeer een mop te bedenken maar dat lukt niet....
Hè, bah! *schuift een doos met tissues door*quote:
hoe noem je iemand die je overal ziet en die 2 skistokken heeft?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je best! Lig nog lang niet in m'n nest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe noem je iemand die je overal ziet en die 2 skistokken heeft?Matig, maar er ging een mondhoek omhoogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Dank je!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Hè, bah! *schuift een doos met tissues door*
Hoe noem je nepparket zonder suiker?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Matig, maar er ging een mondhoek omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Hoe noem je nepparket zonder suiker?Matigen garpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Hoe noem je nepparket zonder suiker?Die is wel héél slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I reject reality and substitute my own
quote:
maar wel zelfverzonnen!quote:
Dat verveelt idd snel als je niet fit bentquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dank je!Het is in ieder geval een goed excuus om mezelf eens te verplichten een hele dag thuis te blijven. Alhoewel me dat nu ook wel weer verveelt
[..]
Hoe noem je nepparket zonder suiker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Nog sneller als ik fit zou zijnquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat verveelt idd snel als je niet fit bent
maak me gek!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog sneller als ik fit zou zijnAchja, gelijk maar nuttig gedaan en de gordijnen uitgewassen, kom ik anders ook nooit aan toe.
Megaspannend leven
Ah, de os die iets komt leren. halloquote:
Ach, je te pletter vervelen op je werk is ook niet echt allesquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nog sneller als ik fit zou zijnAchja, gelijk maar nuttig gedaan en de gordijnen uitgewassen, kom ik anders ook nooit aan toe.
Megaspannend leven
heb je een lekke band?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
Heb je een plaklip?![]()
[..]
Ah, de os die iets komt leren. hallo
Dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, je te pletter vervelen op je werk is ook niet echt alles![]()
Gelukkig komt wifi hier via een ander netwerk binnen
nee, maar ik wil wel kunnen rock n rollen over de zandbak!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb je een lekke band?
Of last van mollen?
+1quote:
Verveel me nooit hier, maar het is extreem rustig vanavond... En zonder computer kan je hier weinig beginnen en stofzuigen heb ik geen zin inquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat lijkt me verschrikkelijkAlweer een hele tijd geleden dat ik me heb verveeld op 't werk
top, kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar ik wil wel kunnen rock n rollen over de zandbak!
jep, ik heb weer eens een vrijdagavond voor mezelfquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heuj! Das even geleden volgens mij
gaaf! want jij laat je niet koeioneren toch?quote:
ik voel me welkom!quote:
Het is toch "rock & roll en ook nog de samba danst hij met je mee"?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar ik wil wel kunnen rock n rollen over de zandbak!
en zo is hetquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gaaf! want jij laat je niet koeioneren toch?
Kloptquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is toch "rock & roll en ook nog de samba danst hij met je mee"?
Of heb ik het jaren verkeerd meegezongen
je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Het is toch "rock & roll en ook nog de samba danst hij met je mee"?
Of heb ik het jaren verkeerd meegezongen
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik verstond als kind ook altijd zandbak
Het klinkt ook wel logisch als ik het zo in m'n hoofd zingquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt gelijk hoormaar heel veel kinderen verstonden rock n roll en over de zandbak danst hij met je mee. en tegelijkertijd zag je Boes ook stampen in de zandbak
"mag ik je baarmoeder witten"?![]()
![]()
als je maar met een minuut vertraging post!quote:
Als in, je vriend(in) ergens gedumpt?quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jep, ik heb weer eens een vrijdagavond voor mezelf
Fred gleed uit en Stenders kon het ook niet inhoudenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:37 schreef 3rdRock het volgende:
bril-fucking-jant.
Mag ik jullie baarmoeder witten. je had de reacties op cam moeten zien. geniaal![]()
iddquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als in, je vriend(in) ergens gedumpt?
En ik luister even verder onder de douche, dan kan ik straks de popquiz nog meepikkenquote:
heb je trouwens goed op de versierzinnen gelet? ik denk dat je er best meisjes mee kunt versieren. ik niet meer, ik ben oud en uit de markt, maar jou moet het lukken!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als in, je vriend(in) ergens gedumpt?
Met 'mag ik je baarmoeder witten' kom je er echt niet hoorquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je trouwens goed op de versierzinnen gelet? ik denk dat je er best meisjes mee kunt versieren. ik niet meer, ik ben oud en uit de markt, maar jou moet het lukken!
bij jou misschien niet....quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Met 'mag ik je baarmoeder witten' kom je er echt niet hoor
ja, ik ben heteroquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En dan neem ik aan vriendin he?
Goed voor elkaar
Nee toen had ik niet ingeschakeld.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heb je trouwens goed op de versierzinnen gelet? ik denk dat je er best meisjes mee kunt versieren. ik niet meer, ik ben oud en uit de markt, maar jou moet het lukken!
Daarvan zou ik nou echt in een deuk liggenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Douche-radioquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik luister even verder onder de douche, dan kan ik straks de popquiz nog meepikken
Ik geloof dat ik ongeveerquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvan zou ik nou echt in een deuk liggen
Dat lijkt me vrij pijnlijk, met zo'n verfkwast enzulks.quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
ah, dus daar ging het bij mij in het verleden mis....quote:
goed bezig Herman!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee toen had ik niet ingeschakeld.
Met een beetje geluk heb ik dat niet meer nodig
Oeh, leuk!quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee toen had ik niet ingeschakeld.
Met een beetje geluk heb ik dat niet meer nodig
oh, dan zie ik je voor iemand anders aan Flip!quote:
Hoorde hem al zonder de melodie erbij, maar m'n tablet verzint allemaal gekke woordenquote:
Daar heb ik ook vaak last van jaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoorde hem al zonder de melodie erbij, maar m'n tablet verzint allemaal gekke woorden
Lekker van genietenquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm jaMaar niet te snel op de zaken vooruit lopen.
Type te snel en controleer vervolgens niet wat er staat... Laatst had ik ergens het woord "date" getypt, maakte hij er "saté" van. Rare situatie leverde dat opquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook vaak last van ja. Kan niet zo snel van taal wisselen.
Of nouja, kan wel, maar het is maar voor een paar keer.
Ach, saté, datequote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Type te snel en controleer vervolgens niet wat er staat... Laatst had ik ergens het woord "date" getypt, maakte hij er "saté" van. Rare situatie leverde dat op
Whahaquote:Op vrijdag 9 november 2012 23:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Type te snel en controleer vervolgens niet wat er staat... Laatst had ik ergens het woord "date" getypt, maakte hij er "saté" van. Rare situatie leverde dat op
en dat postte je op 00.00.09 dus 9-10-11-12!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |